środa, 2 listopada 2011

Jest taki moment, kiedy ból jest tak duży, że nie możesz oddychać.

-ej mamo, co mi dasz na urodziny?
-pozwolę Ci tu dalej mieszkać.

Moje życie to książka pisana przez jakiegoś psychopatę który miesza dramat z komedią.

- komar cię ugryzł?
- nie kurwa, malinkę mi zrobił.

Lepiej żeby mnie nienawidzili takim, jaki jestem, niż kochali kogoś, kim nigdy nie będę.

 

2dc2d7e50028e4154d498062

ej, nie wymagam, nie proszę. mam tylko nadzieję .

e-czasy, e-problemy, e-miłość.

jesteś moim pragnieniem, szkoda tylko że pragnienie nie ma szans. ;D

przyjaźń - gdy wspólnie robi się rzeczy , na które w pojedynkę byśmy się nie odważyli.

i cierpię przez to, że nie potrafię czasem odwrócić się plecami do tych ludzi , " bo nie ! " jako argument na wszystko. ;p

którzy ranią mnie i mają mnie za nic.

nigdy nie bój się próbować czegoś nowego. Pamiętaj - amatorzy zbudowali Arkę, profesjonaliści Titanica.

któregoś dnia zapragnę obudzić się ponad gwiazdami,gdzie chmury będą daleko za mną,gdzie problemy rozpływają się ,jak cytrynowe krople,wysoko ponad kominami,tam mnie znajdziesz.gdzieś nad tęczą. ♥

trochę mnie przeraża, że to moje życie i że to ja mam coś z nim zrobić.

życie nie polega na oddychaniu, ale na chwilach które wstrzymują oddech.

lubię oglądać stare zdjęcia, na których wszyscy jesteśmy szczęśliwi.

czujesz się lepszy? bo ja tak ;D

nie wszystko jest takie proste jak sznurowanie butów ;d

przyjaciel cię kocha , bo jesteś z nim. ty kochasz go, bo jest z Tobą.

przyjaźnie, które wytrzymały próbę czasu i zmian, są z pewnością najlepsze.

nawet cień przyjaciela wystarczy, aby uczynić człowieka szczęśliwym.

'' ja nie mogeee '' - synonim '' ja pierd*lę '' w rozmowie z rodzicami ... ;D

muszę iść, mam życie do przeżycia .

osobiście, uważam że miłość to patologia.

świat jest pokręcony, ludzie dziwni a życie nie do ogarnięcia.

właśnie Ci ubyło jednej gwiazdki na Twoim koncie zajebistości.

masz gdzieś? nie martw się, ja też.

samotny spacer w śniegu, z muzyką w uszach i łzami na policzkach.

mam Cię gdzieś. gdzieś, znaczy w sercu ♥

codzienne głupoty. Ale tylko to sprawia,że kocham to życie ♥

zatrzymaj się na chwilę, i pomyśl po co żyjesz .

- ej mój kolega jest strasznie brzydki a uważa się za takiego przystojniaka co mu mam powiedzieć ?
- ładna pogoda nie to co Ty ;D

- nie byłem aż tak pijany ! .
- stary, rzuciłeś moim chomikiem , krzycząc : " pikachu wybieram cie ! "  ;D

2ddfc5210008c9ad4d41b193

no to sru ! absurdalnie proste.

wyobrażasz sobie reakcję Kuby Wojewódzkiego , gdyby miłość przyszła do Mam Talent ? . ;D

jestem idiotką. lubię być idiotką. fajna sprawa, polecam. XD

jedno wielkie loveshit.

szukanie miłości na siłę jest głupotą ! ;D pozwól jej przyjść samej .

ból jest najlepszym nauczycielem , tylko mało kto chce być jego uczniem .

a jak będę umierać ,to się uśmiechnę i powiem " Kurwa , fajnie było " .

Nie obiecuj mi, że wszystko będzie dobrze. Obiecaj, że zrobisz wszystko by tak było.

Muzyka - jedyny, ogólnodostępny balsam leczący złamane serca, smutek i depresje.♥

wiara. przyjaźń. muzyka.

Błogosławieni, którzy potrafią śmiać się z samych siebie, albowiem zawsze znajdą powód do radości ;d

klnę , bo chcę . płaczę , bo nie wytrzymuję .

Wczoraj było do dupy, dzisiaj jest do dupy, jutro pewnie też będzie do dupy. Czyżby upragniona stabilizacja?

nie pisz. nie pytaj. nie pamiętaj. nic już nie rób, bo ranisz.

czasami nie wystarczy powiedzieć przepraszam , aby było wszystko ok .

gdy widzisz uśmiechy i szczęście małych dzieci uśmiech sam Ci się maluje na twarzy. Gdy widzisz zakochanych w twoim wieku myślisz" dlaczego ja nie jestem tą dziewczyną?".

kiedy mam dosyć wszystkiego siadam kładę się na łóżku, przytulam poduszkę ,układam różne historie z moim udziałem i słucham muzyki. to pomaga na doła. wy też tak robicie ?

bardzo lubię , gdy się obudzę wcześnie rano , a tam patrzę , że mam SMS . ♥

krzyknij 'ejj tyyy' a nikt sie nie odwróci.. krzyknij 'tyyy chuju' a odwrócą się wszyscy ! ; D

*SINGIEL* - Samowystarczalna, Inteligenta, Niezależna, Genialna I Ekscytująca Laska ! 

2df33b330007ccc74e4539d0

- Szukam pracy .
- U mnie ?
- Tak , chcę zostać Twoim etatowym misiem .

nawet piła 7 , Cięcie , Halloween , Smakosz 2 nie jest straszniejsze od 7 nieodebranych połączeń od mamy .

- Powiedziałam mu , żeby dał mi jakiś znak .
- I co ?
- Kretyn przyniósł zakaz wjazdu .

zawierając nowe przyjaźnie nie zapominaj o tych , którzy byli z Tobą od zawsze .

bądź moim Słonkiem , Kotkiem , Miśkiem , Skarbkiem , Kochaniem czy kim tak chcesz ale " moim " .

z miłością jest jak z matmą, nie da rady się jej wyuczyć, trzeba ją zrozumieć a rozumieją ją nieliczni.

- kocham Cię .
- dlaczego ? .
- może dlatego, że jestem głupia ... .

jesteś taki słiit , że aż chce mi się kopnąć cię w ryj , kotku.

zabieraj swoje zabawki i wynocha z mojej piaskownicy . xd

a ja tam lubię czasem mówić głupoty - to takie niezrozumiałe dla mądrych .

hahahahahahhahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha..nie rozumiem.

a gdy mówisz o rodzicach ' starzy ' to nawet nie zaczynaj ze mną jakiejkolwiek konwersacji , bo wiedz , że gardzę tobą jeśli nie masz szacunku do kogoś kto dał ci życie .

- Kochasz Ją ? .
- Tak .
- Na ile procent ? .
- 99 % .
- a ten 1 % ? .
- Nienawidzę jej .
- Ale dlaczego ? .
- Za to , że kocha takiego dupka jak Ja .

uśmiech dla wszystkich ! . ja stawiam . : )

przyjaciel , to osoba , która kocha Cię bezgranicznie . zna Cię na wylot , przy nim możesz być tylko i wyłącznie sobą . bez przyjaciół .. byłabym nikim .. < 3

znasz to uczucie , gdy po zadzwonieniu budzika zamykasz oczy na 3 sekundy , a mija 40 minut . ? : D

ej , niektóre dziewczyny są jak paczka Leys'ów - do połowy puste .

- nie byłem aż tak pijany ! .
- stary , biegałeś w komisariacie krzycząc : ZNALAZŁEM KRYJÓWKĘ SMERFÓW ! .

2dvvbqo

- narysowałem ci serce ekierką .
- jak to , przecież tak się nie da .?
- jak się kocha to się wszytko da zrobić . ♥

niah niah niah ♥

dziewczynko , jesteś tak pusta , że rozmawiając z tobą czuję , że spada mi IQ.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz