sobota, 12 listopada 2011

jedyna rzecz za jaką mogłabym przeprosić to, to, że byłam naiwna i zaczęłam wierzyć.

Łatwiej obronić swoją cnotę przed mężczyznami, niż swoją opinię przed kobietami.

Czasami bycie sobą jest naprawdę straszne, nie ?

Czy może istnieć na Ziemi tak szalona, jedyna i prawdziwa miłość, jaką ma ćpun do narkotyku?

Szkoda,że się nie spotkaliśmy.. Tak ładnie dziś wyglądałam.

Widzieć, ile szczęścia w sobie, kryje każda mała rzecz.

Każdy topi smutki jak nie w życiu to w nadziei.

Jeśli coś mnie wkurwia to GENERALNIE KURWA WIDAĆ TO PO MNIE.

`to jest przecież nie moralne, żeby coś co stworzył Bóg było nielegalne`

mój syn, będzie łamał waszym córką serca, a synom szczęki.♥

wkurwianie jest Twoją pasją , czy jak ?

Ludzie budują za dużo murów, a za mało mostów.

-ona ma chłopaka.
-ta?
-noo, i to podobno jakiegoś Włocha
-chyba spod pachy. :D

0f70a5fc00221da14e95d860

- Odpowiedzi zaznaczamy ptaszkiem .
- A dziewczyny czym zaznaczają ? xd

Ty to kurwa każdą kochasz.

- Cześć, jestem Darek. Piję od 20 lat. Przyszedłem tutaj, bo podobno rozwiązujecie problemy związane z alkoholem.
- Oczywiście. Powiedz nam, jak Ci pomóc?
- Brakuje mi 1,50 zł

nie mam czasu na naukę, bo jestem zajęta czekaniem na weekend. ^^

jestem tak zajebista , że nawet lustro mnie ogląda xD

Polki przepraszają za to. że są najładniejsze w Europie!

Jeśli jest ciężko to znaczy że idziesz w dobrą stronę.

Jeśli chcesz poznać dziewczynę, nie słuchaj tego co mówi. Wczytaj się w tekst piosenek, których słucha. Znajdziesz w nich wszystko, o czym boi się mówić.

Miłość nie jest lokatą bankową. Nie oczekuj, że dostaniesz tyle, ile zainwestowałaś.

najwspanialsze jest to, że w obecności starych przyjaciół możemy sobie pozwolić na głupie zachowanie.

Dać komuś wolność i sprawić by nie chciał odejść.

Nie da się świata zatrzymać, czasu cofnąć. Pozostaje płacz nad niesprawiedliwością.

` nieprzytomnie szczęśliwa .. <3

Słowa są największym oszustwem, na jakie faceci nas nabierają.

zimno , smutno , pachnie samotnością .

Pachniesz moim marzeniem o wielkiej miłości.

3d426bb40004f34f4d37079b

 

oglądałam Kubusia Puchatka, więc wiem co to jest prawdziwa przyjaźń, dziwko .

program antywirusowy do serca, proszę.

Kocham Cię - w dzisiejszych czasach staje się takim spamem, którym posługuje się każdy dzieciak nie znając jego znaczenia. ♥

imitacja radości, nigdy nie wyjdzie naturalnie.

Darzenie kogoś nieodwzajemnioną miłością jest jak palenie. Wiesz, że nie ma to żadnych zalet, lecz mimo wszystko dalej w to brniesz.

Uśmiech nie zawsze oznacza szczęście, płacz nie zawsze jest oznaką słabości, a 'kocham Cię' nie zawsze jest związane z miłością.

podałam Ci rękę w potrzebie raz, drugi , trzeci i podam jeszcze kolejny - gdy będzie trzeba. to dlatego , że zaliczasz się do tych ważnych memu sercu ludzi, których cierpienie jest również moim cierpieniem

traktujesz dziewczyny jak matematykę . nie rozumiesz , ale chcesz zaliczyć .

- ale on Cię kocha . - a co Ty kurwa , adwokat jesteś ?

uważaj, bo dostanę od twoich inteligentnych tekstów porażenia mózgu .

wyjątkowa ? wyjątkowa , to była Twoja morda , gdy dowiedziałeś się , że mi już nie zależy .

- Kochanie, jestem w ciąży.
- Gdzie jesteś?

Byli parą idealną . On wlewał, ona wylewała. On wódkę, ona łzy .

- mamooo nie idę do szkoły !
- czemu ?
- bo chora jestem .
Nadchodzi dzień wolny .
- mamoo wychodzę .
- a wczoraj jeszcze byłaś taka chora .
- eeeee , to było wczoraj ; dd

"Wszystko co zdarza się raz, może już nie przydarzyć się nigdy więcej, ale to co zdarza się dwa razy, na pewno zdarzy się i trzeci.. "

` Nie lubię złości, podłości, powodów do zazdrości, fałszywych przyjaźni i ślepej naiwności.

gdzie ja byłam jak Bóg szczęście rozdawał -.-

lubię cie ♥

a Ty to już jesteś przeterminowanym szczęściem , szukam sobie nowego .

- Idiotka, debilka, frajerka…- Skończyłeś już wymieniać członków swojej rodziny ? ; >

-wkurwiłeś mnie, wiesz?
-weź melisse

Miała dość życia lecz za mało odwagi, by z nim skończyć.

- opryszczka mi się zrobiła..
- trzeba było się tyle nie całować!
- yhym, chyba emotikonami na gadu.

Jesteś mięciusia jak wielka gąska. ¦ | Kacperek

Wykłady nauczycieli są jak pieprz z dżemem . On pieprzy, reszta drzemie .; D

zamiast powiedzieć "faceci" chciałoby się z ironią rzucić "ah , te dzieci" .

03e7e26b001520724dd8f12a

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz