piątek, 11 listopada 2011

To tak jakby Fineasz stracił Ferba, a Bolek Lolka. No właśnie. Nie mogę Cię stracić więc zostań , kocie ; *

Nie zniechęcaj się jednym upadkiem, za dużo możesz stracić.

Tak , popełniłam błąd , ale nie podchodzę do życia kurwa z instrukcją.

niedostępna dla płci przeciwnej. ♥

Fuck you . Fuck life. Fuck love. Fuck friends

słodki jesteś kotku , ale mnie to nie jara. ♥

nikt nie potrafi skreślić i wymazać słów wypowiedzianych kiedyś.

 

3c143029000d59e24d84af85

bądź mym oparciem inspiracją uosobieniem marzeń . ;*

nie muś, ale trochę chciej.

umiejętność trwania jest warunkiem przetrwania.

- Podejdź do tablicy .
- Grozisz mi ? !

Nie mam pretensji, nie czuję nienawiści. wszystkiego najlepszego, obcy jest mi smak zawiści.

Niebezpieczna jest nadzieja .

-mamo?!
-nigdzie nie idziesz!!

Bawię się w berka z życiem i tworzę swój własny raj na ziemi.

moim jedynym ukojeniem jest spanie. kiedy śpię nie jestem smutna, nie jestem zła, nie jestem samotna, jestem niczym.

Czasem bywało, że się żyć odechciewało.

Szacunek budzi nie to, co przyjmujesz, a czego odmawiasz.

nie posrajcie się z tej miłości k*urwa.

03cb60b8002cfefd4e25e933
Bo facet jest za męski na uczucia, za dumny, by przeprosić i za głupi by cokolwiek naprawić.


W naszym wypadku koniec był początkiem.


Zamknij oczy, ale nie umieraj. Masz prawo do płaczu. A potem wstań i walcz o następny dzień.

Jestem niezmiernie dumna, że ten mężczyzna poświęcił chwilę, by mnie poznać

I nigdy już nie będę przepraszać za to jaka jestem.

Jak mnie widzi świat to bez znaczenia, bo bardziej niż opinii boje się sumienia.

Pozdrawiam ludzi, którzy znikają gdy są najbardziej potrzebni.


Od losu kiedyś wszyscy dostają w twarz.


Życie jest pasmem upadków i sztuką powstawania.


Sama w gruncie rzeczy nie wiem co czuje i czego oczekuje.


Jaki uśmiech, taki właściciel

 

zamieńcie się życiem.

mieć męża jak Tomek a synka jak Kacperek. ;D

Kiedyś jak siostry, teraz na ulicy udajemy, że się nie znamy.

3d13afe4000724fc4d711a35
Nie lubię złości, podłości, powodów do zazdrości, fałszywych przyjaźni i ślepej naiwności.

Nie jestem Bogiem, ale wiem na co mnie stać.

- Ty Pijesz?!
- Nie kurwa, sprawdzam czy to woda.

Musisz zacisnąć zęby i iść swoją ścieżką. Nie myśl co było choć boli ponoć przeszłość.

- ej, jak to jest mieć chłopaka?
- to tak jak nie mieć tylko że odwrotnie.

mam seksualne podejście do szkoły - pierdolę ją.

Słabości są po to, żeby z nimi walczyć.

Piszę wszystko to, czego boję się powiedzieć na głos.

nie, ja nie wierze, że ta przyjaźń dotrwa do końca naszych dni, przepraszam.

wiesz.. masz więcej wad niż zalet ale właśnie za to Cię kocham. ;*

jak to dobrze mieć kogoś, kto zamiast mówić 'będzie dobrze' mówi 'nie będzie dobrze, ale jesteś na tyle silna, że sobie z tym poradzisz'.

i trudno mi się przyznać, że to wszystko nagle traci sens, gdy Ciebie nie ma.

bo kochanie, my do siebie należymy . <3

on jest tak niesamowicie głupi , że aż fajny ;)

gdy jest mi dobrze, moja dusza mruczy.

trudno zmusić serce by biło głośniej.

To jest czas, w którym trzeba poświęcić wiele, żeby wszystko ocalić.

-Jest dobrze, naprawdę.
-Przekonujesz mnie, czy siebie ?
kocham go. nawet jak jest naćpany.

- mama, daj kase .
- codziennie wołasz. policz sobie ile ja wydam na Ciebie w ciągu miesiąca.
- oj tam, oj tam. po co chciałaś mieć dzieci?
- chciałam dzieci, nie pasożyty. ;d

Obserwuj , słuchaj, rzadko osądzaj i nie chciej za dużo

nigdy nie było świetnie, ale wystarczało mi to, że byłeś przy mnie.

Za horyzontem szczęście po ziemi mknie.

3d42bc3d0024d8ff4dade842

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz