sobota, 5 listopada 2011

Pamiętaj - łzy są nauczką, nie porażką. ♥

`Prawdziwy chłopak to taki , który daje ci swoją ulubioną bluzę kiedy ty i tak zaprzeczysz że nie jest ci zimno.

Cześć jestem Idiotka z okolicy Szalonych Decyzji. Mieszkam w domku zbudowanym z małych głupstw i idiotyzmów. Wokół panuje wewnętrzna rozpierducha xD

nie ważne , czy Twoje oczy mają niebieski , zielony czy brązowy kolor. Są Twoje , więc najpiękniejsze. < 3

Dziś czuję , że brak mi sił.

znajdź byle pretekst i napisz.

nie szukam księcia z bajki , ani faceta , który obudzi mnie czułym pocałunkiem z głębokiego snu. Szumak po prostu chłopaka , który będzie uwielbiam mnie taką , jaką jestem.

Lubię patrzeć jak się uśmiechasz.

Będziesz w moich myślach na zawsze.

i lubię sobie wyobrażać , że mnie chcesz i że byłoby nam ze sobą dobrze.

kiedyś to wyliczanka rozwiązywała wszystkie problemy.

Uwielbiam obserwować cię na przerwach w szkole , ale jeszcze bardziej to jak udajesz , że tego nie widzisz.

to wszystko było już tak skomplikowane , że bardziej być nie mogło.

Nawet jedno głupie słowo potrafi sprawić nieopisaną radość gdy usłyszę je właśnie od Ciebie.

Najsilniej kochają te osoby , które najmniej o tym mówią.

- bez skojarzeń. - i wtedy właśnie wszystko sobie kojarzymy.

chyba nie pojmujesz po co wymyślono status '' pogadaj ze mną '' .

ludzie zawodzą pomimo szczerych chęci. 

zajebiście trudno zrozumieć fakt , że tak bardzo Ci zależało i nagle przestało.

określ się człowieku. jesteś lub cię nie ma.

nie potrafię z Ciebie zrezygnować , przepraszam. ♥

jeśli nie spróbujesz , to nigdy nie dowiesz się czy było warto.

3a034f64001397fd4d0e3486

Jeżeli nie potrafisz zrozumieć mego milczenia , nigdy nie zrozumiesz moich słów.

jestem tylko człowiekiem , nikim specjalnym.

Musisz mieć siłę , by utrzymać w rękach to , co zdobyłeś.

leżał obok niej patrząc głęboko w oczy i ściskając jej dłoń jak tylko najmocniej potrafił wyszeptał : właśnie tak chcę umrzeć.

szkoda , że nie widzisz jak za Tobą tęsknie.

aż w końcu nadchodzi pytanie ' czy warto ? '

chcę do tamtego miejsca , gdzie oddychało nam się łatwiej.

może każdy z nas będzie kiedyś miał to co chciał.

po prostu bądź.♥

Myślę , że miłość jest wtedy , gdy zobaczymy w drugim człowieku to , czego nie powinno się zobaczyć. I to zaakceptujemy.

Musimy przestać się wstydzić i pokazać , co czujemy.

Potrzebny jest czyjś uśmiech , aby samemu się uśmiechnąć.

dobrze wiem co to samotność , osobna noc , osobny dzień.

lubię gdy mówisz , że cieszysz się , że mnie masz. ; *

Gdy mam słuchawki w uszach , na piechotę mogę iść na koniec świata ! ♥

Uwierz w siebie i zdobądź odwagę.

Trudno jest zapomnieć o kimś , kto Ci dał tak dużo do zapamiętania.

Życie jest trudne , ale piękne bo walczysz i zwyciężasz.

Nigdy nie zapominaj najpiękniejszych chwil Twego życia , wracaj do nich , ilekroć w Twoim życiu pojawia się smutek. ♥

Bo czasem trzeba się uśmiechnąć. Tak mimo wszystko , spróbować na nowo żyć. Przestać żyć w klatce zbudowanej z mieszanki wspomnień i niespełnionych marzeń. Dać z siebie wszystko. Dla siebie i tych , którzy naszego uśmiechu są warci. < 3.

3a929778002b4c914defc039

miała uśmiech na twarzy , ale jej oczy były najsmutniejsze na świecie.

choć raz bez łez .

chciałam tylko powiedzieć , że Cię kocham , czy coś.

na dzień dzisiejszy , jedyne , co gra , to muzyka.

Uśmiechnij się , bo jeśli teraz się poddasz to już nigdy nie dasz rady.

Udając , że wszystko jest w porządku , nie dajesz szansy sobie pomóc. 

chcę uciec , pobiec gdzie nikt mnie nie znajdzie i zapomnieć kim jestem i czego pragnę. jednak dokądkolwiek pójdę nie ucieknę przed samą sobą.

nie obraź się , ale czasem człowiek nabiera większej swobody przy kimś całkiem obcym niż przy kimś , kogo bardzo się zna.

Zapamiętaj - jeśli Ci zależy to walcz.

gdybym była choć odrobinę odważniejsza. gdybym podeszła i po prostu Cię przytuliła. przecież nie mam do stracenia nic.

i tak normalniej w świecie zabrakło zaufania.

Można mówić , że ma się to gdzieś. Można twierdzić , że już dawno przestało zależeć. Można kłamać. Ale można też , wbrew wszystkim i wszystkiemu zawalczyć. Zawalczyć o to , co się kocha , co jest najważniejsze. Można nie kłamać.

nie zapominaj o tym kim jesteś, kim stajesz się dla mnie.

nie wiem o co mi chodzi , ale chodzi mi o to bardzo mocno.

płakałam wiele razy , lecz żadna z łez nie nauczyła mnie być silną.

Są w Twoim życiu takie osoby , którym wolno wszystko. Mogą czytać Twoje sms , budzić Cię o 6 i mówić po nazwisku. Nawet jeśli tego nienawidzisz no nie ?

blisko Ciebie , rozumiesz ?

wiesz co jest najlepsze w przyjacielu ? To , że stanie za Tobą nawet jak jego wybór jest inny.

Może już nie umiem być ani trochę lepsza. 

Przecież my nawet nie mieliśmy siebie w planach. 

ej , a może ogarniemy życie razem ? 

 

3a30160000250c4a4c77acee

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz