niedziela, 20 listopada 2011

I już przed wejściem do domu czuję łzy. ` wytrzymaj jeszcze, zaraz zdejmiesz ten udawany entuzjazm `.

Jesteś moim słońcem w ciemne dni, moim powietrzem, moim światem, moim szczęściem, moją 6 w totolotka, moim ostatnim papierosem, moją ulubioną czekoladą, moją oazą, moją wiarą w lepsze jutro, jesteś moim życiem, pierdolonym wszystkim.

ahh te chore sny ... ♥

- nie rozumiem tylko jednego. płaczesz przez niego, a wciąż go pragniesz - szepnęła, patrząc w lustro.

Za każdym razem, gdy zdmuchuję świeczki na torcie, gdy znajdę czterolistną koniczynę, gdy zgadnę, na którym policzku mam rzęsę, zawsze wtedy robię to samo. Wymawiam w myślach to samo życzenie, życzenie związane z Tobą .

Myślę,że po prostu jestem zmęczona.Myślę, że potrzebuję nowego miasta, by zostawić to wszystko z tyłu.Myślę, że potrzebuję wschodu słońca, mam już dość zachodu....

¦ dla mnie największymi hardcorami na świecie są ludzie, którzy po rozstaniu i słowach 'zostańmy przyjaciółmi' naprawdę nimi są.

Moja największa wada? -Zbyt często wracam do tego co było kiedyś i o czym już dawno powinnam zapomnieć.

"Chłopak nie pies na kości nie poleci".

Nigdy nie powiem 'żałuję tego'. W końcu był częścią mojego nieba.

Nawet nie chce mi się płakać. Rozczarowana też nie jestem. Przecież wiedziałam, że tak będzie

Przegrajmy wszystko i przestańmy istnieć.

-Czemu Taka Jesteś.? - Jaka.? - Udajesz Twardą i szczęśliwą ale naprawdę nie dajesz sobie rady i Płaczesz - Bo nauczyłam się że bycie sobą to za mało?♥

Pluszowy miś, to twój konkurent. Macie wiele wspólnego: Obaj jesteście do ściskania, do gniecenia, do serca,do targania. Tylko, że miś jest zawsze przy mnie. 1:0 dla misia.♥

Na stole stały cztery świeczki. pierwsza rzekła nagle. : "jestem dobrem - ludzie już mnie nie potrzebują, wiec mogę zgasnąć.." druga świeczka dodała. : "jestem sprawiedliwością, dziś nikt mnie już nie potrzebuje!" obie świeczki zgasły.. trzecia,zasmucona rzekła. : "jestem miłością - na mnie ludzie mają coraz mniej czasu,wiec i ja zgasnę.." trzy świeczki zgasły. do pokoju weszła młoda kobieta i ze smutkiem popatrzyła na zgaszone świeczki. czwarta świeczka odpowiedziała. : "nie martw się, jestem nadzieją, póki ja istnieje wszystko można zacząć od nowa.."♥

z dala od ulizanych kenów i niedoruchanych barbie. ♥

Przecież jestem tak banalna, że aż typowa; nic się nie dzieje. Jestem nigdzie i wszędzie, zawsze i nigdy. Kiedyś byłam bardziej tak mi się przynajmniej wydawało, a teraz jestem mniej. Teraz tylko trwam, nie wierząc i nie oczekując. ♥

Mądra dziewczyna całuje, ale się nie zakochuje. słucha, ale nie wierzy. odchodzi, zanim zostanie porzucona. ♥

Nie obchodziło ją, co inni o niej myślą. Nauczyła się żyć po swojemu. W końcu doceniła życie. Odeszła z wariatem, bo go pokochała. Sama też była szalona. ♥

- Dlaczego mam zatem słuchać serca?
- Bo nie uciszysz go nigdy. I nawet gdybyś udawał, że nie słyszysz, o czym mówi, nadal będzie biło w twojej piersi i nie przestanie powtarzać tego, co myśli o życiu i o świecie. ♥

Tak, masz rację, jestem dużym dzieckiem. Ja nie widzę nic złego w tym, że lubię się śmiać, lubię oglądać bajki, zawsze czym się bawię w rękach, że wszędzie mam łaskotki, że lubię kolorowe rzeczy. Ja nie widzę w tym nic złego i dziękuje, że tobie to też nie przeszkadza. Ale teraz szczerze się ciebie pytam: Czy jesteś gotowy wiążąc się z dziewczyną, być przy okazji jej opiekunem? Nie jestem taka jak inne dziewczyny. Nie maluję się, kiepsko flirtuję, ale potrafię kochać. Kochać jak dziecko... z całego serca, nie potrzebując powodu. Ale musisz też wiedzieć, że będąc ze mną, musisz być niepewnym tego co mi do głowy wpadnie i wiedzieć, że nie łatwo jest sprawić by cokolwiek z niej wypadło. Więc jak? Wchodzisz w to? ♥

wiesz jak to jest budzić się co noc czując łzy pod powiekami? słyszeć jak serce wygrywa marsz żałobny? jak podczas 40 stopniowej temperatury odczuwać wewnętrzne zimno i jak wśród miliona ludzi być samym? jeśli nie wiesz, to nie pierdol, że mnie rozumiesz. ♥

Uwielbiam Cię za to, że jesteś, że im dłużej Cię znam, tym bardziej przybywa mi powodów do uwielbiana Cię jeszcze mocniej, za to, że każdy poranek zaczynam myśląc o Tobie. Uwielbiam Cię za to, że nie jesteś typowy, zwyczajny, że jesteś sobą. Jesteś wszystkim czego potrzebuje, że nie zmieniasz się z biegiem czasu, nie ma nikogo takiego jak Ty. Dla mnie, jesteś jedynym w swoim rodzaju, doskonale doskonałym, niesamowitym, jesteś Mój. Uwielbiam Cię za to, że ciągle chcesz mnie poznawać, pomimo moich błędów i wad nie rezygnujesz. Uwielbiam Cię za wszystko i za nic, z każdym dniem będę Cię uwielbiała co raz bardziej. Uwielbiam Cię za to, że nie chce przy Tobie niczego udawać, za to, że myślę o Tobie o wiele więcej, niż powinnam. Za to, że nie da się o Tobie zapomnieć ♥

4b25c2ee001deb4e4d712716

a dziś, po tym wszystkim - jestem szczęśliwa bez ciebie,uwierzysz ?

Zabawne, jak szybko ci, którzy byli tak blisko, nagle okazują się niemal obcy.

hip hop się skończył ? weź nie pierdol , skończył się dla tych co jarają się verbą .

Podziwiam dziewczyny, po których nie widać, że cierpią.

niestety boli niespełniona obietnica . niełatwo jest wybaczać , gdy ranne są uczucia .

nie będę TOP.1 , nie będę tą zajebistą, która robi wszystko by się przypodobać,ale będę ta, bez której nie będziesz mógł żyć .

Pomimo cierpień i trosk tylu, życie nie jest czarną kartą. Są w nim chwile tak piękne dla których żyć i umierać warto . ♥

- zwariowałaś . - zdarza się najlepszym . xd '

Przyjaciel to ten, który stanie z tobą na ławce , pomaluje całą twarz na zielono i zacznie śpiewać najbardziej wieśniacką piosenkę .

Ta muzyka daje mi siłę , moc i energię , by to co przyniesie los z godnością przyjąć na klatę.

niby śniegu nie ma a bałwanów nie brakuje....

obiecaj, że nic się nie zmieni. ♥

Nie łudź się . Słuchawki zawsze będą splątane, herbata za gorąca, a facet nie ten .

Nie zasłużyłam, na te rany.

walki . z którymi muszę się mierzyć . szanse . które powinnam wykorzystywać czasami mnie zniechęcają . ale nie . nie złamię się pamiętam o bólu . ale przez niego zapamiętuję wszystko . muszę iść przed siebie i muszę być silna . nie mogę odpuszczać .

Jeśli się mnie boisz, to zadzwoń na 997. jeśli Cię rozpalam, zadzwoń na 998. Jeśli Cię ranię, to zadzwoń na 999. Jeśli tęsknisz, to zadzwoń do mnie. ;d

Gdy widzę twój uśmiech, to nie potrafię opanować swojego. Gdy napotykam twój wzrok, nie potrafię kontrolować mojego. To dziwna układanka, ale wszystko, co między nami, jest, co najmniej dziwne.

Często pomykam myślami na bezludne drogi, które nie mają końca. Chodzę po nich boso, ubrana w zwiewną, białą sukienkę w kwiatki koloru fioletowego. Włosy rozwiewa mi wiatr. Otulona moje delikatne ciało chcąc jakby przytulić. Biegnę prosto przed siebie. Po drodze zrywam kwiaty, plotę z nich wianek, który później zakładam na głowę. Uczucie beztroski - to dobre określenie mojego stanu. Szkoda, że to tylko sen.

' Nie udowadniaj mi nic, po prostu podejdź, przytul i powiedz, że jestem wszystkim. '

Uwielbiam te dni,kiedy pomimo pochmurnego nieba chce mi się uśmiechać do każdego i cieszyć się, tak po prostu tym co mam.

sex , przemoc , misja ! ;D

Nawet gdybym dostała na własność fabrykę czekolady , wakacje na Jamajce , czy sklep z biżuterią i tak nie przestałabym Cię kochać

` Czy Cie nadal kocham? Nie wiem, pewnie tak. Ale pogodziłam się już z tym, że nie jest pisane nam być razem. Nie jestem najszczęśliwsza na świecie, ale też nie siedzę w kącie i płacze. Próbuje żyć dalej.Przynajmniej próbuję.

- Jesteś pijana - Mamo nie ! - Przecież co chwile upadasz na ziemię ! - Gówno prawda ja atakuje podłogę

na chuj mi Romeo? nie jestem Julią, jestem sobą. chcę Ciebie

Jak jest? Jest wykurwiściezajebiściesuperekstrabombastycznie :D

shut up .

Bo widzisz, najgorzej jest widzieć pustkę w oczach, w których wcześniej widziało się cały świat.

4baa8147000cb0084d7a7e27

-Maaaamo wychodzę!
-Gdzie? Z kim? Ile ma lat? O której będziesz?
-Do samochodu, Wiesław S, lat 57, wrócę nad ranem..
-żartujesz sobie?!
-TAK ;DD

rozjebmy system, Kocie. mhm ♥

Najlepszy, tak cudowny, tak wspaniały, tak kochający, tak oddany, czuły, opiekuńczy, idealny i kurwa mój. < 33

lubię takie pieprzone, drobne rzeczy, jak trzymanie za rękę i szczery uśmiech ♥

Czasami zamykam się w sobie i nikt i nic nie może do mnie dotrzeć. Dlaczego? Już taka jestem. Jedna przykra chwila albo jedno przykre słowo wystarczy bym znów stała się niedostępna. To taka moja własna broń, wiem, może zbyt często jej używam, ale może zbyt często jej potrzebuję ? Nasuwa się pytanie 'Czemu tego nie zmienię ?' Bo nie chcę . Nikt nie jest idealny a ta cecha idealnie do mnie pasuje..

Nie pytaj czemu jestem taka smutna, bo nie wiem jak opisać całemu światu, że sens mojego życia poszedł się jebać.

niektóre rzeczy nie wrócą i to czasami boli.

mądry głupiemu ustępuje i świat wygląda, jak wygląda .

jako mała dziewczynka marzyłam o Księciu z bajki , jako nastolatka o wytatuowanym huliganie a teraz i zawsze będę marzyła o Tobie.

Hej, dlaczego pozwoliłeś bym zakochała się w Tobie bez opamiętania ?

Nienawidzę kiedy ktoś mówi mi...'nie płacz,wszystko będzie dobrze' a tak naprawdę myśli coś zupełnie innego...

Na pewno znasz takie noce, ten destrukcyjny moment, w którym każda myśl waży grubo ponad tonę i czy tego chcesz, czy nie jesteśmy tacy sami ziomek, nasze serca pompują krew a łzy są słone. Wiem, że czasem sam tonę w morzu złych myśli i jedyne co z tego mam to psychiczne blizny / Słoń ♥

ten pan o nienagannym uśmiechu i pięknych oczach , jest dla mnie bardzo ważny.  ♥

Skłamałabym twierdząc, że o nim nie myślę. Myślę. Czasami są takie dni, gdy jest w każdej godzinie, i takie godziny, gdy jest w każdej minucie.

Kiedy zamykam oczy, widzę Twoją twarz, kiedy idę niemal czuję Twoją dłoń w mojej. To jest we mnie wciąż żywe, lecz o ile kiedyś przynosiło mi pociechę, to teraz sprawia mi ból.

W pewnym momencie jesteś tak przyzwyczajona do samotności, że tracisz zdolność kochania.

Denerwuje mnie ten syndrom nadmiernego smutku. Ten stan, kiedy masz ochotę płakać, a dobijasz się jeszcze Najsmutniejszymi Piosenkami Świata i wspomnieniami, których nie powinno być.

na dzień dobry . na dobranoc . na chwilę . na teraz . na wieczność ' ♥

wróć. przyjedź. bądź. amen ♥

Mama mówi : alkohol to Twój wróg ! Jezus mówi : kochaj swoich wrogów. :D

- Rozum a dlaczego zwracasz uwagę na samych kretynów?
- Serce to Ty bijesz jak popierdolone na ich widok. ♥

Pragnę Twojej obecności, ale to nie znaczy, że bez Ciebie nie istnieję. ♥

Ona?! Tą szmatą to bym nawet podłogi nie umyła.

4bb258d000045dce4d55440c

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz