sobota, 5 listopada 2011

i czasem mimo , że otacza Cię mnóstwo wspaniałych ludzi , czujesz się samotna.

Mam nadzieję , że zrozumiesz , że kiedy ona chwyta cię za rękę , szuka bezpieczeństwa.

Magia błękitnego nieba w oku. < 3

zostaniesz moim bratem na dwie minuty , a ja opowiem Ci całe moje życie , okej ?

Znasz to uczucie kiedy.. zapomniałam , ty nie masz uczuć.

kładę się dość późno , każdego wieczoru czekam aż może dostane wiadomość o treści : 'należysz do mnie' .

i dlaczego w każdej smutnej piosence co najmniej parę linijek pasuje do mnie .?

łzy to słowa , których serce nie potrafi wypowiedzieć.

Bliskość jest w dzisiejszych czasach tak rzadka , że aż magiczna.

Nagle powiedział , że to koniec. puścił jej rękę , dał ostatni raz buzi w policzek - mokry już od jej łez. zostawił ją i odszedł. a ona usiadła na krawężniku i wybuchła histerycznym płaczem. kiedy był już na końcu ulicy , odwrócił się. wrócił do niej biegiem , złapał jej twarz w dłonie i powiedział  : '' chciałem zobaczyć czy potrafię cię zostawić , nie nie potrafię , jesteś tą jedyną.''

Bo czasem lepiej jest skrzywdzić 1000 osób , niż tą jedną. 

3adbaac1000a1cc74c57ab8c

rób to co robisz brat , świat jest dziki. Nie pozwól , żeby ktokolwiek mówił , że jesteś nikim.

Czasem bał się powiedzieć jak bardzo ją kocha , a ona nie umiała wyrazić jak bardzo chcę to usłyszeć.

Siedząc na ławce i patrząc w gwiazdy , podchodzi do nas mała dziewczynka i pyta się mojego chłopaka ` to jest twoja księżniczka ` ?

tak ciężko jest płakać czując na sobie czyjeś spojrzenie , zwłaszcza jeśli przed tą osobą chce się ukryć łzy.

Byli sobie Pan i Pani. Pan nie chciał Pani i dla Pani życie straciło sens.. Brzmi znajomo prawda ?

razem tworzyliśmy najcudowniejsze 73,2 'C.

miłość jest wtedy , gdy on z dnia na dzień staje się dla Ciebie najważniejszy.

Muzyka jest odpowiedzią na wszystko , jest jak rada na całe życie. < 3

są takie chwile w życiu , gdy cisza jest głośniejsza od krzyku.

to , że znasz moje imię , nie znaczy , że wiesz kim jestem.

Jedno miejsce , wiele wspomnień. < 3

Mam cel : połączyć Twoje usta z moimi ustami. < 3

w rapie nie chodzi o to czy znasz tekst piosenki na pamięć , tylko czy rozumiesz przekaz.

miłość nie odchodzi, ludzie owszem.

Nie przeciągaj pożegnania, bo to męczące. Zdecydowałeś się odejść, to idź.

Wypierdalaj... Albo nie... Zostań ♥

nie próbujmy udawać kogoś kim nie jesteśmy , nie próbujmy prezentować siły , której nie mamy.

blada twarz w oknie. rozciągnięta koszulka. szerokie spodenki. rozmazany makijaż. łzy w oczach. i brak tej głupiej chęci do życia.

3af3477b002816094d72a0f8

łatwiej jest uwierzyć w te złe rzeczy , zauważyłeś ?

niby nic nie czujesz. ale ciągle myślisz.

nie staraj się ratować czegoś , co cię niszczy. 

moje zapotrzebowanie na twój uśmiech wzrasta.

Nie szukaj ideału. bo ideałów nie ma. Znajdź kogoś, kto zdenerwuje Cie jak nikt inny. kogoś, czyj dotyk sprawi, że odlecisz do innego świata. Przy kim nie będziesz chciała udawać nic. ♥

jest Ci źle ? nie powiem : hej , uśmiechnij się , daj spokój , nie warto płakać .. - Płacz , ile chcesz tylko pomyśl , czy warto.

jestem tylko sobą. tylko.

jeżeli Ci naprawdę zależy , nie ma takich przeszkód , których nie przeskoczysz.

chcieć a móc . pragnąć a mieć . marzenia a realność .

ej no chodź się poprzytulać. ♥

najtrudniejsza dieta , nie jest ta od czekolady , ale od drugiego człowieka.

Mówisz , że masz dość ? To spójrz na tego pijaka pod sklepem , który ma tylko butelkę , która ma na etykiecie jakieś procenty i tylko w tym widzi sens. Spójrz na te wszystkie samotne , opuszczone dzieci , umierające z głodu. Spójrz na otaczający Cię świat , a dopiero później mów , że nie masz siły by żyć.

Choć raz usłyszeć , że czyjś świat be ze mnie nie miałby sensu. 

3b03cbba0014fd674debdc79

twoje imię jest moim ulubionym rzeczownikiem. 

mogę z dumą powiedzieć , że jedno z moich marzeń właśnie się spełnia.

keep calm and pierdol to.

zastanów się nad tym , co mi kiedyś mówiłeś i nad tym , co teraz robisz.

dlaczego . ? - pytanie , na które zazwyczaj brak odpowiedzi.

nigdy nie przestaniesz kogoś kochać. po prostu nauczysz się bez niego żyć.

przyjaciel to osoba , z którą możesz siedzieć pięć godzin , z czego trzy to milczenie. < 3

Nie walcz z losem. On wie dokąd ma cię doprowadzić. 

chciałam tylko powiedzieć , że Cię kocham. ale chyba już za późno. 

Ludzie są naiwni , widzą uśmiech i myślą , że tak jest naprawdę.

dresiarze są tak troskliwi , że cały czas się pytają , czy mam jakiś problem.

musimy popełniać własne błędy. musimy sami się na nich uczyć , dopóki sami nie zrozumiemy , że wiedza jest lepsza niż domysły , że nawet najgorszy , najbardziej nieodwracalny błąd jest sto razy lepszy niż niepodjęcie próby.

- za kim najbardziej tęsknisz ?
- hmm .. tęsknie za ludźmi , którzy nauczyli mnie żyć .
- jak to nauczyli żyć ? przecież każdy to potrafi .
- ja nie potrafiłam . na szczęście spotkałam na drodze wspaniałych ludzi , którzy pokazali mi jak się śmiać , kochać , jak czuć się szczęśliwą ..
- to pewnie nauczyli cię też i płakać ..
- niee , płakać nauczyłam się sama .. wtedy , gdy odeszli bez słowa pożegnania

Los czasem rozdziela bliskich sobie ludzi , żeby uświadomić im , ile dla siebie znaczą. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz