sobota, 19 listopada 2011

Kiedy słuchasz serca , nie opuszczaj głowy i pamiętaj żeby patrzeć pod nogi.

Dziękuję, że kochasz mnie dość mocno, by pozwolić mi odejść.

Nigdy nie kocha się za bardzo.

Pierdolony mięsień w klatce piersiowej dyktuje mi warunki.

Przeprosić można kogoś, kogo się potrąciło na ulicy, a nie kogoś, kogo się miało w dupie przez kilka lat.

Sam tworzysz ten tunel, zjeżdżalnie kłamstw bez końca.

Niektóre chwile zapomina się przez całe życie.

Parę niepotrzebnych łez i stracony czas, wpatrując się w ekran telefonu.

Ze łzami w oczach mówił, że miłość jest ich nadzieją.

Słabości są po to, żeby z nimi walczyć.

Nie wiem co zrobić ze swoim życiem, więc chyba zrobię sobie herbatę.

Rozczarowanie jest jednak chujowym uczuciem.

Tak wiele ocen wystawionych zbyt pochopnie.

Przez życie z fartem to tylko kwestia podejścia. Ty, wbij to sobie w łeb że na porażki nie ma miejsca.

Na każdy dźwięk nowej wiadomości palpitacje serca. Nie, to nie Ty.

Nie ma ludzi bez uczuć, są tylko tacy, których przeraża to, że je mają.

000000

Pocałuj mnie w dupę, może Ona ci wybaczy.

Dlaczego ci najważniejsi ludzi pozwalają cierpieć z ich powodu ?

przepraszam . zniszczyło mnie życie .

I w jednej chwili obumiera w Tobie wszystko.

Jest parę złudzeń, które warto mieć, by żyć.

Ty mrugasz do mnie okiem , ja rozbieram Cię wzrokiem

nie bądź mi obietnicą, bo ich się rzadko dotrzymuje.

- nazwał mnie ilorazem szczęścia .
- czyli przez kogoś Cię dzielił.
Jak Cię jebnę to spadniesz za dwa tygodnie z deszczem.

Don't worry, don't cry. Smoke ganja and fly.

Życie jest sceną. Bóg reżyserem. Człowiek aktorem. Diabeł suflerem.

dodawała Go do siebie i miała własne matematyczne szczęście. ;*

Przemyśl to dwa razy zanim kogoś nazwiesz bratem.

Nie lubię niedziel , nienawidzę poniedziałków , wkurwiają mnie wtorki , denerwują środy , chce przeżyć czwartek , ciągle myślę o piątku i kocham soboty.

Fałszywość niszczy ludzi.

Każdy kto Cie zna, pamięta Cię inną.

zawsze będziesz miał to coś, czego nie ma nikt inny.

a jak jestem wkurwiona to muszę coś kurwa zjeść

0acea53500279ae84ebe8b98

Pytasz, czym jest życie. Równie dobrze możesz spytać, czym jest marchewka. Marchewka to marchewka i tyle.

Ale jesteśmy tacy zakochani, całkiem sobie oddani. przecież to widać <3

O rany, rany jestem nie pokonany, przez system nielubiany, przez swoich szanowany.

Wczoraj napisał, że mnie kocha. Dzisiaj zapytałam, czy to była prawda. Powiedział, że nic podobnego, pijany był.

Chce już usiąść do świątecznego stołu nawpierdalać się i pójść spać. ♥

odbierz mi tlen, i tak nie będziesz miał wyrzutów.

w pamięci , wywołuję starą kliszę . odtwarzam wspomnienia .

Bądź dziś dobrą myślą obok mnie bardzo blisko. :*

Bo lepiej jest nie walczyć, kiedy walka jest o nic.

Jesteśmy dla siebie trochę nielegalni.

Przeszłość zadba o to, żebyś nigdy jej nie zapomniał.

tęsknota , polega na duszeniu się brakiem obecności drugiej osoby .

Cudownie jest budzić się ze świadomością, że z dnia na dzień będzie tylko lepiej. :)

- jak myślisz, co jest w dzisiejszych czasach większym problemem? niewiedza czy obojętność?
- nie wiem, nie obchodzi mnie to.

masz przyjaciół to ich ceń. łatwo ich stracić.

prędzej, czy później - ludzie, za których teraz skoczyłabyś w ogień - spierdolą Ci życie.

4a7f83d60015a97d4d497c4d

nie było warto wchodzić kolejny raz w to samo bagno. mimo to, weszła.

mój powrót z imprezy głównie wygląda tak : krok do przodu, dwa kroki do tyłu . ;p

ludzi stać na wszystko, ale nie wszystko są w stanie zrobić.

i pomyśleć, że Bóg stworzył człowieka by ranił .

nienawidzę się za to, że kiedykolwiek zdolna byłam powiedzieć do Niej ' przyjaciółko ' .

znów , po którejś z łez, serce zaczyna bić mocniej.

spojrzał na mój styl, po czym stwierdził, że nie potrzebuje drugiego faceta w związku.

Jestem uczniem piątkowym. Cały tydzień myślę o piątku.

Ten świat pełen jest sędziów i katów.

Bo jesteś dla mnie ważniejszy, niż ja sama. <3

Nie musi być romantycznie, musi być z Tobą.

i choose you ♥

nie patrz na ludzi, bo to pieprzona widownia .

Jesteś wszystkim, chociaż mówią, że nie można mieć wszystkiego. <3

chcę po prostu uwierzyć w siebie .

i na dzień dzisiejszy nie mam usprawiedliwienia za moją głupią miłość.

Poza tym lubię, fajne cycki i zimną Whisky

Jesteś fundamentem na którym buduję życie. ;*

Brakuje sił, by dalej walczyć.

4a9f49be000ef99f4e42ac38

- co ty robisz o pierwszej w nocy na tarasie?
- szukam sensu życia .

Widzę w Tobie potencjał na mężczyznę życia.

Przystosuj się do życia wśród skurwysyństwa i ściemy.

spadam jak pezet, ale nie jestem jak grubson - nie chcę tego naprawić.

I choć ładnie się uśmiecha i mówi na ucho kotek, to znam takie jak one, za szluga oddałyby cnotę .

Pozwól odejść tym, którzy nigdy nie będą przy Tobie szczęśliwi.

Za darmo możesz mnie zachować lub zapomnieć.

Radze sobie świetnie bez Ciebie fałszywy przyjacielu.

- Czemu tak klniesz?
- Zostałam komentatorką.
- Czego?
- Życia.
- Dlaczego mężczyzna nie może być jednocześnie przystojny i inteligentny?
- Ponieważ byłby kobietą.
Kiedy on szedł po łuku nakurwiał się wódą czystą, Ona leżała w łóżku i nakurwiało ją wszystko.

i nie próbuj błysnąć bo i tak będę górą.

- robimy razem sylwestra?
- no jasne, a kiedy?
- no nie wiem, może kurwa pod koniec czerwca ?

chcesz upokorzenia? spójrz w lustro.

a gdy na Jego buzi pojawiał się uśmiech, skłonna byłam do wszystkiego, by tylko nie zszedł on z tej nieziemskiej twarzy.

Mężczyzna jest jak kwiat - trudno wyobrazić go sobie bez kielicha. ;p

pomimo osobnych ciał - mamy jedno serce. ♥

4a146d1a0009983f4e2a8758

Człowiek potrafi rozpierdolić wszystko co ma, jednego dnia.

szydzisz ze mnie? no to chodź tu, weź ze sobą swoich chłopców, chyba że pękasz jak kondomy z kiosku.

i te pytania mamy przy powrocie z imprezy . ' ty tańczysz Waka Waka czy próbujesz chodzić ? ' ;p

i znów mamy długie jesienne wieczory . takie z kubkiem herbaty i dobrą książką . takie z głową pełną myśli .

mijamy się, chociaż oboje wiemy ze powinniśmy być razem.

-Hanka!
- Co?
- Pudło

Nie zasłużył na to, aby wiedzieć, że go kocham

Jedna z jej lekcji była o wierności

Dziś między wdechem, a wydechem. Między uderzeniem, a bólem.

Twoje oczy lubią mnie i to mnie zgubi.

Zginę z uśmiechem na wargach, krzycząc głośno, że kocham to czego już nie ma.

- wyciągamy karteczki .
- jestem na nie.
- ja też.
- ja również, dziękujemy

Kląć, jeszcze głośniej i jeszcze częściej, albo odejść, nie mówiąc nic więcej.

Nie przyzwyczajaj mnie do czegoś jeśli wiesz, że to nie potrwa długo.

Otwieram oczy i wita mnie muzeum wkurwień.

gdzieś pomiędzy wiernością a zaufaniem pojawiła się Ona.

cieszysz się, jak dziwka z kolejnego klienta.

- Czemu jesteś sam ?
- Bo jestem niebezpieczny dla otoczenia.

gdy zobaczyłam jak kobieta zapala papierosa podczas mszy, to aż mi piwo z ręki wypadło . ;q

lubię zapach lakieru do paznokci , zmywacza , korektora , benzyny , ale zapach Twoich perfum należy zdecydowanie do moich ulubionych . ;)

przyjaciel, który w każdej kłótni wykorzystuje Twoje słabości i tajemnice - to nie jest przyjaciel.

Mój budzik zawsze dzwoni minutę za wcześnie.

4b21c9e40010555d4d75119b

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz