środa, 16 listopada 2011

Nie życie, a ludzie, ludzie bolą.♥

Całkiem ładnie ci w tych oczach.

Zrób coś dla mnie. zatęsknij za mną i dojdź do wniosku, że beze mnie jest Ci źle.

Zastanów się, czy osoba, na której Ci zależy jest warta poświęceń.

Gdy jesteśmy zazdrośni, przekonujemy się, że kochamy, tak jak przekonujemy się, że żyjemy, kiedy nas coś boli.

Całym sercem. Nad życie. Do szaleństwa. Bez pamięci.

Nie chowaj się. Są ludzie, którzy cię potrzebują.

Zniknąłeś. Nigdy więcej nie dam Ci wrócić.

Nie szukam potwierdzenia własnej wyjątkowości.

Bądź przekonany :  jeżeli o kimś mówisz źle, zawsze ci uwierzą.

Nie potrafię czasem odwrócić się plecami. Od tych ludzi którzy ranią mnie i mają mnie za nic

pamiętam jak śmialiśmy się bez powodu ...

Zapomnieć o tym,co boli.

1f96d2c80017f4334eb17d3a

I żyli długo i szczęśliwie. Stara bajka.

miłość posiada swój własny głos i mówi sama za siebie.

Nie wyliczajmy sobie drobnych wad.

Gdzie jesteś? Ja nadal Ciebie potrzebuję.

Chce mi się do Ciebie, bardzo.

Nazywasz go szczęściem, chociaż to on przynosi Ci najwięcej bólu.

Łza spada z oka, na policzku błyszczy. Usta zamknięte, ty patrzysz i milczysz.

Za przyjaźń, której nie trzeba tłumaczyć.

Mogło być lepiej, wierzyłam w to.

zapomnij o tym, że istnieją w świecie za wysokie progi .

czy ja sie zakochałam !? niemożliwe ;D!

Chyba zbyt często zastanawiam się nad życiem, a najgorsze jest to, że zbyt często je niszczę.

Nie oczekuję od was jakiś jebanych przeprosin, które i tak nic nie dają. Jeżeli przejebaliście raz, zjebaliście zaufanie to bez problemu zrobicie to po raz kolejny.

Nie mówiliśmy dużo, ale dużo między nami się działo.

Przyznaj się, że Ci zależało, przez chwilę, ale zależało.

mogło być tak pięknie ale przecież nie zasługuję na szczęście .

Jebać bzdury, tłumaczyć się przed nikim nie muszę, idę przez życie ze środkowym palcem uniesionym w górze.

Aż w końcu nadchodzi pytanie "czy warto?"

Bywają gorsze minuty, godziny, dni, miesiące, lata.

Niewyobrażalne, ile damskich pretensji muszą ścierpieć w milczeniu lustra. ;p

I don't think. I feel.

3f5124aa001876b24d6b9fa1

bądź sobą, każdy inny jest zajęty .

masz szansę wybić się to zrób to, nie warto tracić życia dla takich amatorów.

Przebaczenie jest najtrudniejszą miłością.

Udaję, że coś robię. Nie robię nic. W domu sufituję.  ^^

Wychowałaś mnie na za dobrego człowieka, mamo.

W niektóre dni przydałoby się więcej spadających gwiazd.

o własnej śmierci mówią słabi, nie Ty.

w chuj very funny.

przyjaźń to jak obsiusiać się samemu, nie każdy może to zobaczyć ale tylko Ty czujesz ciepło.

- alkohol nie rozwiąże Twoich problemów.
- mleko też nie. ;p
fuck google. ask me!

W związku ze mną można popełniać różne błędy, ale po ortograficznym odchodzę. ;p

Powinnaś zamieszkać w lodówce. Zimne suki mieszkają w lodówce.

Cenię tych, którzy znają wartość słowa, i co powiedzą to robią.

Czytaj, ucz się, bez tego jesteś słaby..

- synu czy jesteś gejem ?
- nie tato... ja jestem księżniczką.

Walić wszystko, jesteśmy młodzi, a dzisiaj jest piątek!

nie ufam ludziom którzy nie piją, muszą coś ukrywać.. ;p

Nie ma co się martwić. Unieś łeb do góry, tak żeby przypierdolić w chmury.

Parę głębszych za dzień następny i naszą wiarę.

Przeminęliśmy. Cholera.

Bo to co prawdziwe nie ma szans, by przestało istnieć.

Czasami każdy potrzebuje na chwilę popełnić samobójstwo.

Taki skok do Nibylandii na spacer po obłokach. Za rękę z kimś, kogo kochasz, wiesz?

Za wszystko czego pragniemy, musimy na koniec zapłacić.

Szczyt rozpaczy, gdy słuchasz najsmutniejszej piosenki na świecie i Cię nie rusza.

Tyle jest sposobów, żeby kogoś zawieść.

żyję w trybie przypuszczającym.

Co by było, gdyby rapu nie było ?

Co to za świat, w którym kochamy bezczelność.

W każdym, nawet najlepszym facecie jest jakiś pierwiastek z frajera.

3fad88ef0011d1c44d812f6e (1)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz