piątek, 11 listopada 2011

Uratuj, porwij, ukryj, oczaruj, rozkochaj, pocałuj, zostań na zawsze ♥

Bez łez trzeba przeżyć tę noc ♥

Wrogów mi nie brak, bo tak to działa. Mój każdy sukces to ich osobisty dramat.

Wyjdź, wkurwia mnie twoja twarz.

Please, don't leave me alone

Imię: Miłość. Nazwisko: Wielka. Miejsce urodzenia: Nasze pierwsze spotkanie w parku ♥

jest taka osoba, której nikt nie zastąpi. może nie jest ideałem, ale jest tylko jedna jedyna na całym świecie ♥

Przyjaciel to ktoś kto będzie się chciał z Tobą umówić nawet gdy masz bajzer w pokoju .

Dno stanowi najlepszy punkt podparcia do wzbicia się na sam szczyt.

Siłą kobiety są słabości mężczyzny.

Grubson w słuchawkach leczy duszę ♥

Czasem podświadomie pragniemy, aby ktoś poznał nasze najskrytsze myśli i uczucia, najlepiej bez potrzeby wymawiania ich na głos.

Wszystko ma swój sens tylko wtedy, kiedy chcemy ten sens zobaczyć.

Jeśli masz w życiu choć jeden adres pod który zawsze możesz pójść i być pewien, że zostaniesz przyjęty. Jeśli znasz choć jeden numer telefonu pod którym zawsze się ktoś odezwie, bez względu na porę, bez względu na wszystko; to znaczy że jesteś naprawdę szczęśliwym człowiekiem.♥

Życie jest łatwiejsze niż się wydaje. Wystarczy godzić się z tym, co jest nie do przyjęcia, obywać się bez tego, co niezbędne i znosić rzeczy nie do zniesienia.

3c3d865b001248684d738fcc

Nie zniechęcaj się jednym upadkiem, za dużo możesz stracić.

To boli - kiedyś blisko, teraz sobie obcy ludzie.

Chłopak , który nie szanuje kobiet , nie wyszedł jeszcze z piaskownicy

Po raz pierwszy poczułam, że rezygnacja z bycia człowiekiem to prawdziwe poświęcenie.

Im dłużej kogoś nie widzę, tym mniej mam mu do powiedzenia.

I zastanawiam się, kto pierwszy powie to, co oboje wiemy.

O nic nie pytaj, zobaczysz wszystko w moich oczach ... ♥

Jedyne co mogę zrobić to przeprosić za każdą łzę , którą przeze mnie wylałaś, mamo.

Współczesny pierścionek zaręczynowy , to dwie kreseczki na teście ciążowym .

kiedy całujesz, to to wszystko ma jakiś sens.

uważaj na słowa , bo można nimi zranić bardziej niż jakimkolwiek uderzeniem.

Nie nazywaj moich marzeń szaleństwem, jeśli sam oprócz szarej rzeczywistości nie masz nic więcej.

W płaczu najśmieszniejsze jest to , że jedyna osoba , która mogłaby Ci pomóc , to ta przez którą płaczesz ...

Potrzebuję osoby, której bez względu na to jak wyglądam czy na to jaki mam charakter, będzie ze mną.

3c45e5a00001c3c54ceea6ec

byliśmy przyjaciółmi, ale jakoś nie pasował nam taki układ.

uwielbiam ich za te wszystkie próby rozpalenia ogniska po deszczu, za śmianie się na całe miasto i zwalanie kto ma najgłupszy śmiech, za te wszystkie przypały i za to, że zawsze są ze mną, w tych złych i jak i dobrych momentach.

tysiące nieogarniętych myśli .

nie są ze sobą, lecz wyglądają na mocno zakochanych w sobie. ♥

Według mojej mamy znam tylko 3 słowa. 'zara!', 'moment!' i 'później' . xdd .

są ze mną chociaż nie muszą. < 3

Empatia uczy dziwnej anatomii, że nie potrzebujesz nawet nóg, by trafić do drugiego człowieka.

wiem tylko , że jest mi zimno , że się zgubiłam , i że życie znów stało się trudne.

Muzyka to uczucia... Poczuj ją. < 3 !

Czasem nie można wygrać. Ale nigdy nie wolno się poddawać.

są piosenki, które porywają do tańca, są piosenki, przy których mamy ochotę śpiewać. ale najlepsze piosenki to te, które przenoszą nas do momentu, gdy pierwszy raz je słyszeliśmy i jeszcze raz łamią nam serce.

muzyka . - ścieżka dźwiękowa naszych żyć .

Odrzuciłam wszystkie złudzenia, zaczynam żyć brutalną rzeczywistością.

nie pytaj mnie czy coś się stało, kiedy widzisz, że nie mogę powstrzymać łez.

. jak nie wiesz co powiedzieć to kup mi raffaello w końcu ono wyraża więcej niż 1000 słów . ^^

Polsat jest jak wódka - urywa filmy w najlepszym momencie.  ; D

Nigdy nie przypuszczałabym, że będę żałować marzenia, które się spełniło.

uwielbiam, kiedy bierzesz moją dłoń w swoją i ściskasz mocno, bo wtedy czuję się dla Ciebie ważna. ♥

kocham cię na zewnątrz , w środku i po bokach

sam dla siebie - zmień coś.

Na początku życie jest szkicem, któremu napotkani w przyszłości ludzie dodadzą barw.

Zamiast mówić mi weź się w garść, weź mnie w ramiona.`

Usunęłam rozmowy z Nim. Koniec sentymentów

ulubiona piosenka powie o człowieku więcej niż pełna analiza.

ciesz się z tego co masz , posiadasz bardzo wiele .

znam prawdę, ale nie chcę przestać wierzyć.

Każdy ma swój ideał dopóki się nie zakocha.

- Na parkiecie wywijam jak Travolta.
- Bo jesteś pijany w trupa.
- Oj tam Oj tam. ♥

Początek miłości to czas udawania, że wszystko, co ludzkie, jest nam obce

Skutkiem prawdziwego szczęścia nie jest uśmiech na ustach, lecz radość w oczach.

3c6995cc002786724d26de4f

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz