poniedziałek, 31 października 2011

Czego nie rozumiesz w zdaniu zamknij mordę?

jako mała dziewczynka marzyłam o Księciu z bajki , jako nastolatka o wytatuowanym chuliganie a teraz i zawsze będę marzyła o Tobie.

Jestem do cholery całkowicie żywym dowodem na to , że na miłość się nie umiera. yo!

Prawdopodobnie, nawet nie wiesz jak to jest być hardcorowym.

Widzę ludzi którym oglądają stare zdjęcia.Kręci się łza w oku i pękają serca. Gdyby mogli cofnąć czas chociaż raz.Pewnie żyli by inaczej i wciskali mocniej gaz.

I wiesz co? będę życzyła Ci szczęścia mimo tego, że moje marzenia spełniają się innej osobie. pokażę, że jesteś najważniejszy i Twoje szczęście jest dla mnie ważne.

Błagam zainstaluj w moim sercu brakującą wtyczkę, którą Ty trzymasz w ręku.

Wielu ludzi pyta mnie, dlaczego wciąż noszę ze sobą słuchawki i dlaczego ciągle słucham muzyki. Wówczas odpowiadam "a dlaczego Ty jesz?"

Byłabym najszczęśliwszą osobą gdybym te wszystkie rady, które daje innym sama stosowała.

Najlepsze perfumy - zapach ukochanej osoby na swojej skórze.

- Bo jesteś dziecinny
- oj tam, oj tam. : ))

Czasami jest tak źle, że człowiek siada wygodnie i zaczyna się po prostu śmiać.

Nowy przypadek w języku polskim: Wymiotnik (po czym? po ilu?) ;p

- Puf puf
- to dam?
- Nif tam
- jak nif tam jak puf puf?
- Otuz
- nie otoże
- otuś bo będę donić
- to doń
- din doń ;)

 

0dae0de50021ccb94e60f5e2

Pomyśl co byś zrobił gdybyś znowu się narodził. Ile byś zmienił gdybyś jeszcze raz to przeżył. Każdy nieraz źle wymierzył bo go poniosło.  Nie ma co wspominać, to co było poszło...

Dziś znowu sztucznie zmniejszam wielkość źrenic, bo nie chcę patrzeć na świat, którego nie zdołam zmienić.

Ktoś zarzuci Ci egoizm i co z tego, masz wszelkie prawo do tego by się bronić.

Jebać to szczęście.

Może nam brakuje siebie.

Zabiłam Cię w sercu, ale olałam żałobę.

naiwna gówniara, myśląca, że może jej się udać .

Samotność nie ma nic wspólnego z brakiem towarzystwa.

Nie ważne co widzisz wiem, że tego nie powinno być.

Często nie mogę dogadać się sama ze sobą, są momentu w których nie skutkuje żadna pomoc.

W jednym momencie mam ochotę napisać do Ciebie, powiedzieć co czuję i jak bardzo za Tobą tęsknie. Ale po chwili, gdy przypomnę sobie, ile razy przez Ciebie płakałam, dochodzę do wniosku, że nie warto.

Jeśli nie masz mózgu, to chociaż dziewictwo sobie zostaw.

Pieprzyć tych , którzy każą Ci się zmieniać. Albo zaakceptują Cię taką jaka jesteś , albo niech spierdalają. Proste.

Nigdy nie pojmiesz jak moje "zawsze" potrafi być dosłowne.

W moim świecie to chłopak stara się o dziewczynę, a nie odwrotnie.

Nieważne kilometry. Jesteś moim szczęściem. Gdziekolwiek. <3

Byliśmy beznadziejni. Ja beznadziejnie się starałam, Ty beznadziejnie miałeś to gdzieś.

Mieć wyjebane nawet gdy to wszystko rozpierdala Cię od środka.

2bb881b80024ab154d7d1db5

Narzekając na brak szczęścia zastanów się czy pokój z komputerem był najlepszym miejscem poszukiwań.

Wiem, że prawda boli.

Często przeprasza, rzadko dziękuje, że jestem.

tylko dla Ciebie jestem w stanie złamać kilka moich zasad. ;*

Łzy spadną na ziemię. Zdusisz w sobie ból, wiem znam to pragnienie

Zgubiłaś mózg tam za rogiem, koleżanko.

Bo przyjaźń jest jak stara ulubiona rzecz. Ma wiele wad ale nigdy nie chcesz jej wyrzucić. ♥

Marzymy o ideałach, a zakochujemy się w idiotach.

Odpuściła go sobie, ale po pewnym czasie uświadomiła sobie, że nie może o nim zapomnieć i siedzi w jej małym, zranionym serduszku taka mała iskierka - iskierka nadziei.

moje piwnookie szczęście  . ♥

miała ochotę wczołgać się pod łóżko w nadziei, że mieszka pod nim potwór, który chętnie by ją zjadł.

zupełnie inaczej jest, jeżeli masz kogoś, kto cię kocha. kto ci daje setkę powodów, aby żyć. ja ich nie mam.

prawdziwe historie miłosne nie mają szczęśliwego zakończenia, one nigdy się nie kończą.

Cały nasz dialog to gigabajty bzdur, szum, brak zasięgu...

Zasady są po to, by je łamać. ;D

-Marzenia się spełniają.
-No tak. Ale nie moje.

Niedługo znów wyjdzie słońce. ;*

uciekałam przed miłością aż nagle wpadłam na niego.

musisz być naprawdę zdesperowana skoro jesteś w związku na fb z przyjaciółką.

nie powiem Ci "dobranoc", nie napiszę "miłych snów". życzę Ci bezsennej nocy, żebyś miał czas o mnie myśleć.

kocham go za całokształt, nie za to, czy tamto  ♥

'' Chuj wie '' Chuj - osoba wszechwiedząca . ;D

z góry na dół, jak z jedenastego piętra, Ty znasz to uczucie pękniętego serca.

I byłoby dobrze, gdyby nie fakt, że jest chujowo.

2a3171c400217d194d8b73c8

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz