środa, 16 listopada 2011

kroczyłam przez życie nie zdając sobie sprawy że bezsensownie, upadłam.

Siebie mi daj na własność, bo ma dusza bez ciebie traci swą wartość.

chcę mieć cię przy sobie nawet gdy, nie pasujesz mi do sukienki.

Zmądrzeję, kiedyś na pewno..

w życiu niekoniecznie chodzi o wygląd , czy umysł, raczej o chęć przeżycia i nadzieję na lepsze jutro .

Najlepiej jest podobno uczyć się na własnych błędach. W sumie to nie wiem, bo innych metod nauczania nie stosuję, więc się nie wypowiem..

chcę faceta, który... trzymałby moją rękę bez przerwy, wprawiając wszystkie dziewczyny wokół w zazdrość. nie pozwoliłby mnie skrzywdzić. rzuciłby we mnie pluszowym misiem, gdybym zachowywała się idiotycznie, a potem obdarowałby mnie milionem całusów. robiłby z siebie idiotę tylko po to, bym się uśmiechnęła. opowiadałby o mnie swoim przyjaciołom z uśmiechem na ustach. kłóciłby się ze mną o głupie rzeczy, by potem przepraszać mnie kupując Kinder niespodzianki. liczyłby ze mną gwiazdy. byłby moim najlepszym przyjacielem. nigdy, przenigdy nie złamałby mi serca.

`Usiądź wygodnie, obok mnie poczuj jak bije ciepło.. - Grubson

tysiąc złych słów nie rani tak jak milczenie .

'Chociaż raz spróbuj wyolbrzymić szczęście, zamiast problemu '

nie przejmuj się porażkami . przejmuj się szansami , które stracisz jeśli nie spróbujesz .

To jest prawdziwa przyjaźń: osłonić kogoś nawet kosztem siebie.

gdzie są te czasy kiedy paluszki służyły za papierosy , czerwony sok stawał się winem , a proszek z zozoli narkotykiem ?

' mam totalną wyjebke. obojętnie wzruszam ramionami.a łzy nie mają nic wspólnego z tęsknotą. '

zabrałbym Cię na kolację, lecz mam problemy z hajsem, musi wystarczyć Ci spacer.

niesforna księżniczka dumnie idąca przez świat . pyskata , bezczelna , mająca dużo wad ..

mam cichą nadzieję, że choć jeden Twój uśmiech był szczery.

nie da się przeżyć całego życia i się nie przejmować.

04

Nie wszystkie dziewczyny chcą księcia z bajki . Niektórym wystarczy żaba z charakterem . :D

Nie musisz być zawsze, ale przez chwilę chociaż mógłbyś...

To tak, jakbyś krzyczał, ale nikt nie usłyszy. Czujesz się prawie zawstydzony, że ktoś może znaczyć dla ciebie tak wiele, że bez niego czujesz się nikim. Nikt nigdy nie zrozumie, jak bardzo to boli. Czujesz się beznadziejnie, jakby nic nie mogło cię uratować. A kiedy jest już po wszystkim, praktycznie marzysz o tym, by ponownie przeżywać to całe piekło, bo razem z nim przychodzą też dobre chwile.

Możesz płakać i krzyczeć całymi dniami. Ale jeżeli ta osoba nie będzie chciała cię usłyszeć, to nie usłyszy, nawet jak będziesz jej krzyczeć do ucha.

nie . nie możemy powiedzieć ' było, minęło ' - przecież nie po to walczyliśmy , żeby teraz od tak się poddać .

Żałujesz tego ? - Gdybym tego żałowała, byłabym największą idiotką na świecie. Nie można żałować, że było się szczęśliwą.

?To smutne, że nie widzisz już w moich oczach siebie.

i czasem trzeba powiedzieć ' dosyć ' , wyjść i zamknąć za sobą drzwi , tak porządnie .

Nie musisz nic mówić, po prostu bądź przy mnie gdy tego potrzebuję. Raz na jakiś czas chyba możesz sobie jakiś melanż odpuścić, no nie?

. jesteś jedną z osób dla których warto żyć.

no senk ju, senk ju baaaaaaaaaaaj !

chciałabym znów być dzieckiem. Wesołym, osmarkanym brzdącem, który dopiero co się uczy wiązać buty, wierzy w świętego Mikołaja i nie musi się na każdym kroku rozczarowywać.

- Mam problem. - Jaki? - Zakochałam się w palancie. - Czemu wcześniej nie mówiłaś, że mnie kochasz?

Niektóre rzeczy nie wrócą i to czasami boli.

Potrzebowałam silnych ramion, by się w nie wtulić i zmoczyć rękaw łzami, a potem zaśmiać się, że zachowuje się jak histeryczka.

4

ej , przypominasz mi mojego przyszłego chłopaka. ;D

Miłość .? Chiński wyrób

Now or never

Mam nawyk komplikowana sobie życia .

Jeśli mogę Cię mieć tylko w moich snach , chcę spać wiecznie ..

Jest tyle powodów , żeby Cię kochać .

'we wszystkim mam bałagan. zaczęło się od pokoju, przeniosło na życie.'

Za mało by uwierzyć... za dużo by zapomnieć...

'Kiedyś na pewno wykrzyczę ci resztki nie powiedzianych słów'

Ty chamie ! Może to ja teraz wejdę bez zaproszenia do twojej głowy i nie dam ci kurwa zasnąć ?!

Tak, Ty możesz budzić mnie o 4 w nocy nawet najbardziej durnym SMS'em .

'skoro w tym wieku lubisz się bawić , to nie wiem ... kup sobie klocki Lego , a moje uczucia zostaw w spokoju . '

Przyjaciel to ten który przychodzi, gdy cały świat odchodzi..

Jesteś warta tyle samo co twoi przyjaciele. W takim razie jestem bezcenna.

najlepszy przyjaciel jest jak czterolistna koniczyna: trudno go znaleźć i przynosi szczęście :D

Prawdziwa przyjaźń jest wtedy, gdy mimo mnóstwa własnych problemów zostawiasz swoje sprawy i biegniesz do przyjaciela aby go wysłuchać i powiedzieć kretyńskie "wszystko będzie dobrze", które tak naprawdę nie ma żadnego znaczenia.

Kocham życie, przyjacielu, i nawet wtedy, kiedy zraniło mnie tak bardzo, że przez krótką chwilę zapragnęłam umrzeć, nawet wtedy nie popełniłam zdrady.

4 (1)

Przyjaciel to ten przy kim mogę głośno myśleć !

Prawdziwy przyjaciel opieprzy jak ojciec, martwi się jak mama, wkurza jak siostra, irytuje jak brat, kocha bardziej niż twój chłopak.

Nie ten co z tobą tańczy , nie ten co z tobą śmieje lecz ten kto z tobą płacze jest twoim przyjacielem ; *

Każda chwila z tobą z uśmiechem na twarzy :)

wiem że jesteś jedyna w swoim rodzaju bo drugiego takiego kretyna byłoby mi trudno znaleźć. ;*

Pokaż mi przyjaciela ,który będzie ze mną płakał; bo tych ,którzy będą się ze mną śmiali ,znajdę sobie sam.

Nie idź przede mną ,bo mogę za Tobą nie nadążyć.Nie idź za mną, bo nie umiem prowadzić.Idź po prostu obok mnie i bądź moim przyjacielem.

Życie bez przyjaciół to życie bez słońca.

Drugiego takiego łosia jak ty to na 100% nie znajdę .  :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz