piątek, 4 listopada 2011

ważne ile razy wstajesz, nie ile upadasz.

jesteś moją życiową zajawką , ziomek. ♥

Codziennie dziękuję Panu Bogu za tych zajebistych ludzi, którzy pomimo upływu czasu nic się nie zmienili.

Rzeczywistość jest skomplikowana,prawda?

Wódka była tej nocy jak tlen, pozwalała oddychać.

A ty SZMATO, wystarczy że przechodząc obok mnie z tym swoim pożal się boże Lovelasem, popchniesz mnie z bara, albo chodźmy krzywo na mnie spojrzysz to przysięgam ci, że z tego cmentarza już nie wrócisz.

Dwulicowość to jedna z najpopularniejszych chorób.

nie ciesz ryja . są dla Ciebie mili , bo coś chcą .

- Zazdrość ? - Nie co ty. Ja zawsze rzucam talerzem w laskę która się przystawia do mojego chłopaka. To taka gra.. wiesz orient.

zdecydowanie powinieneś tu być. trzymać mnie za rękę i odprowadzać do domu. śmiać się ze mną i ze mnie. zdecydowanie. zdecydowanie Cię tu nie ma.

a teraz spójrz mi w oczy i powiedz , że nic nie czujesz . patrz prosto w moje źrenice , i obserwuj jak z moich oczu wyłaniają się łzy . przyjrzyj im się bardziej , a zobaczysz w Nich swoje odbicie w kształcie serca . ♥

Photoshop - I Ty możesz zostać modelką.

To, że płakałam jeszcze nie oznacza że się poddałam.

Nadzieja pozwala klęskę przeżyć z uśmiechem

nasze ' jutro ' to czyjś dzień śmierci.

2f8a3929000b2b964d6a6d84

nie płacz. to dopiero początek.

kobieta wybaczy Ci wszystko oprócz tego, że jej nie kochasz.

ciężko podążać śladem spadającej gwiazdy, kiedy sam upadasz.

nawet we śnie potrafisz być skurwysynem, gratuluję.

może o tym nie wiesz, ale lubię patrzeć jak się śmiejesz.♥

nie mogę się pozbierać, każdy dzień jest pierdoloną męką, proszę powiedz mi gdzie jesteś Boże i co we mnie pękło.

'przepraszam' nie skleja złamanego serca, 'ups' nie suszy łez, 'następnym razem będzie lepiej' jest stratą czasu, a 'obiecuję' nic już nie znaczy.

W tym momencie nie jestem może najszczęśliwszą osobą na świecie. Ale nie będę całymi dniami płakać - nie warto.

Nie ważne jak bardzo cierpisz, uśmiechaj się. Uśmiech zakrywa nawet najpotężniejszy smutek.

- Gdybym skoczyła z dachu płakałbyś za mną?
- Nie, skoczyłbym za tobą...

To zabawne, że ktoś może złamać Ci serce, a Ty mimo to wciąż Go kochasz, tylko, że tymi połamanymi częściami.

podnoszę się rano z łóżka, nakładam na rzęsy dużą ilość tuszu, idę do tej dennej szkoły, rozmawiam z ludźmi, czasem się uśmiecham, wracam, jem obiad, ogarniam resztę dnia i przychodzi najgorsze - wieczór. wtedy już sobie nie radzę.

najwięcej o moich łzach, wie moja poduszka.

to taki stan, że idziesz ulicą i modlisz się, żeby ktoś w Ciebie wjechał.

nigdy nie dowiesz się, jak bardzo starałam się uśmiechać, kiedy czułam jak w środku rozpadam się na kawałki.

- I co słońce ?
- jakie słońce? gdzie ty tu słońce widzisz? chmury, deszcz, zimno, wieje jak chuj, a ty słońce widzisz. ja jebie.
- ja też cie kocham ślicznotko.

` nie musisz mnie kochać. ba. nie musisz mnie nawet lubić. ale będziesz żałować - obiecuję.

2f83e9d4001218ba4dee4b0b

Nie jesteście przyjaciółkami dlatego, że siadacie razem na każdej przerwie, rozmawiacie przez telefon, macie pasujące do siebie japonki czy potraficie wyrecytować zawartość szafy tej drugiej. Kiedy ona się uśmiecha, uśmiech mimowolnie wkracza na twoją twarz - nie ważne, jak zła na nią jesteś. Kiedy ona płacze, Ty też czujesz jej ból i masz ochotę płakać razem z nią. Kiedy patrzysz w jej oczy, wiesz, że nie ma nikogo, komu mogłabyś bardziej zaufać. To właśnie to oznacza, że jesteście przyjaciółkami.

Kim jest przyjaciel? To drugie ja.

Pospolity przyjaciel, gdy Cię odwiedza zachowuje się jak gość. Prawdziwy przyjaciel otwiera lodówkę i czuje się jak u siebie w domu :D

"Chcę być Twoim przyjacielem. Na zawsze, bez żadnych przerw. Kiedy wzgórza staną się płaskie a rzeki wyschną, kiedy błyskawice pojawią się zimą, kiedy śnieg spadnie latem, kiedy niebo zmiesza się z ziemią nawet wtedy nic nas nie rozdzieli."

Pocieszając przyjaciela nie mów nic, bo słowami i tak nic nie zdziałasz. Dziel z nim smutek w ciszy. Swoją obecnością wyrażasz wszystko co chciałbyś mu powiedzieć..

Życie jest piękne, jeśli prawidłowo dobierzesz środki antydepresyjne.

"Pragnąc żyć - umieramy. Pragnąc poznać życie- poznajemy śmierć.. "

Sztuka życia - to cieszyć się małym szczęściem.

Nie poddawaj się. Nie przestawaj w siebie wierzyć, bo zawsze będzie ktoś, kto będzie cię cholernie kochał dla kogo będziesz wszystkim. To może być nawet twój kot. Ale będzie.

Bóg chyba celowo nie rozpieszcza nas w życiu, żebyśmy przypadkiem nie pomyśleli, że żyjemy w bajce.

Nie chodzi mi o to, żeby było świetnie, cudnie i chuj wie jak jeszcze. Po prostu chcę, żeby chociaż raz było dobrze..

- no co tam u ciebie słychać?
- no muzykę, telewizor i takie tam .

tęsknie kurwa. all day , all night.  ♥

- otwórz!
-Nie ma mnie!Pojechałam do Peru!
-No to otwórz bo muszę ci podlać kwiaty! :D

nie napiszę, że będzie dobrze, bo wszystko ostatnio robię na odwrót..

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz