piątek, 4 listopada 2011

W chwilach ostatecznego lęku , kocha się chyba każdego kto jest wtedy przy nas. Wystarczy , że jest blisko nas. Ktokolwiek to jest.

i być Twoją ostatnią myślą wieczorną. tak , chcę. : *

bo są rzeczy na które nie mamy wpływu.

Czasem rzeczy najmniej przemyślane , potrafią wyjść najlepiej.

Nie poddawaj się. Początki są zawsze najtrudniejsze.

Magią muzyki , jest to , że każda piosenka przypomina Ci chwilę w życiu. < 3

A co jeśli chcę , ale się boję ?

lubię się śmiać. nawet bez powodu. < 3

szkoda że w statusie związku nie można dać '' zajebiście zmęczona staraniami '' .

proszę , bądź zwłaszcza gdy powiem że masz wyjść.

najlepiej jest to usłyszeć , przeżyć , poczuć. a nie przeczytać.

choć raz ktoś mógłby się starać o mnie , a nie ja o kogoś.

a to co dzisiaj nas przerasta , już jutro będzie niczym.

3

Przeszłości nie da się zmienić , nie da też się jej wymazać , ale czasami los daje szanse żeby ją naprawić.

Pozaszywam Ci kieszenie , żebyś miał odwagę łapać mnie za rękę. ♥

Złe rzeczy przytrafiają się dobrym ludziom.

Nigdy nie daj sobie wmówić , że nie warto.

raz w życiu kochasz tak , że ktoś zostaje w sercu na całe życie , choć to nie znaczy , że z Tobą.

zawsze będziesz miał to coś czego nie ma nikt inny.

mówimy o przeznaczeniu , bo nie chcemy myśleć , że życiem rządzi przypadek.

cholernie lubię , gdy nazywa mnie swoją.

nic nie jest idealne. wszystko jest takie , jakim je stworzysz.

Przestań się bać , nie chowaj głowy w piach żyj , bo życie to najlepsze , co mogłeś dostać.

gdy traci się kogoś bliskiego , umiera część naszej duszy. tego nie da się zastąpić , w żaden sposób.

Najlepsze osoby poznaję się przypadkowo. ♥

mi do szczęścia potrzebny jest tylko dobry bit w słuchawkach.

Tu sam sobie nie ufasz a co dopiero komuś.

udowodnię Ci że potrafię , mogę i chcę. 

3.jpg.pagespeed.ce.eSL-5vOKHo

Za czytanie tego opisu jesteś mi winny przytulenie... Za to , że czytasz go dalej ..buziaka < 3

pamiętaj księżniczko, że łobuz kocha bardziej ;D

Miłość to tylko chemiczna reakcja zachodząca w mózgu pod wpływem zwiększonej ilości fenyloetyloaminy.

-Ona zakochała się bez pamięci , on długo ją zwodził ...
-jak skończyła się ich historia ?
-ona się nie skończyła. jej serce wciąż bije dla Niego .

` I ta pi.erd.olo.na świadomość, że przecież mogłaś więcej Mogłaś sprawić by to wszystko wyglądało całkiem inaczej. By potoczyło się tak, że dziś na twarzy gościłby uśmiech. Zżera Cię frustracja i świadomość, że za nic w świecie.. nie cofniesz czasu.. ;(

bo wiesz , nieważne czy to prawdziwa miłość , szalone zakochanie , totalne złudzenie , czy moglibyście być razem do końca życia , czy tylko przez dziesięć minut - boli tak samo , kiedy ktoś ci to odbiera . bo tak samo umiera nadzieja , a nadzieja jest zawsze prawdziwa.

Nigdy nie kłam , nie uciekaj , nie oszukuj i nie pij. Jeśli musisz skłamać to w objęciach osoby , którą kochasz. Jeśli musisz uciec to tylko od złych ludzi. Jeśli musisz oszukać , oszukaj śmierć. A jeśli musisz pić , pij w chwilach , które zapierają dech.

im dłużej zwlekasz , tym cięższe będzie zrobienie następnego kroku.

Uwielbiam te dni , kiedy pomimo bezchmurnego nieba chce mi się uśmiechać do każdego i cieszyć się , tak po prostu tym co mam.

nie zawsze jest zajebiście , wiesz ? więc dlaczego w tych trudnych chwilach poddajesz się i masz już wyjebane .?

tyle razy mówiłeś o prawdzie , ani razu nie powiedziałeś prawdy.

cały świat umiał rozpoznać jej zakochane oczy.

to uczucie , gdy tak bardzo się śmiejesz , że nie możesz oddychać , a tym bardziej dokończyć zdania.

uśmiech i do przodu , no.

Niesamowita radość z samego istnienia tej drugiej osoby. < 3

Są osoby dla , których będę się uśmiechać mimo łez w oczach.

najgorzej jest tęsknić za kimś kogo widujesz codziennie.

Czasem nie można wygrać. Ale nigdy nie wolno się poddawać.

czasami zastanawiam się co myślisz , gdy na mnie patrzysz.

3a0b1e87001b29e94d7551ad

tak masz rację . jestem pieprzoną zazdrośnicą . ale to dlatego , że tyle dla mnie znaczysz. < 3

Stanęli na środku czule się całując , nie zwracali uwagi na innych dla nich ważne było to co do siebie czują a nie co pomyślą inni.  < 3

chwyć mnie za rękę i chodź ze mną , zapomnijmy o całej reszcie.

Uwielbiam ten stan kiedy mówię '' Głupek '' a myślę '' Boże jak ja go kocham '' . < 3

On się starał. Ona odpychała. On odpuścił. Ona pokochała.

tak właściwie , to jakie moja osoba ma znaczenie w twoim życiu ?

kochałam Cię. spierdoliłeś to.

najbardziej uwielbiam patrzeć Ci w oczy i uśmiechać się do Ciebie , wtedy kiedy Ty uśmiechasz się do mnie i Twoje oczy wpatrują się w moje.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz