środa, 2 listopada 2011

Pomyśl czy warto zjawiać się w czyimś życiu tylko po to, by później z niego odejść.

Jak można powiedzieć Kocham Cię, i odejść?

- Przepraszam.
- Rozumiem, z reszta wiesz mam to w dupie.

- kurwa .
- też kobieta .. tylko krocze ma robocze .

mam swoje zasady , na trzeźwo nie tańczę .

niektóre sprawdziany są tak zajebiste, że piszę je dwa razy.

czasami ludzie potrzebują drugiej szansy , ponieważ czas nie był gotowy na pierwszą ...

Jestem wredna , wulgarna , zła i zboczona a mimo to pragnę pokoju na świecie.

tak wiem . jestem jedną z tych , które potrafią w ciągu jednej rozmowy pożegnać sie 15 razy .

02e02bdb0000f1e14e996306

 

Gdy mężczyźni ją mijają patrzą na nią jak na cudo. A gdy ona patrzy w lustro widzi się brzydką i grubą.

przyjaciel- nie ważne w jakim gównie się znajdujesz zawsze Cię z niego wyciągnie.

a gdy marihuana się kończy, papieros się wypali, a po wódce zostaje pusta butelka wiedz, że teraz trzeba radzić sobie samemu.

I przychodzi taki moment że zaczynasz potrzebować mężczyzny, nie chłopca.

nie ma to jak 21, ciemno na dworze, zimno jak cholera i taka sobie ja, biegnąca w koturnach drogą do domu.

Dobrze wiesz o czym mówię, więc nie kłam mi w oczy, bo się wkurwię.

Życie nauczyło mnie nie ufać nikomu, wiem odważne słowa jak na 17 lat życia.

Popełniłam w życiu wiele błędów, ale nigdy nie powiedziałam komuś że go kocham, nie wierząc w to.

żyjesz, coś psujesz, żyjesz dalej.

Najbardziej zniszczyli mnie Ci, którzy powinni być podporą.

mam problem z czyszczeniem pokoju , bo zawsze odwracają moją uwagę fajne rzeczy , które znajduje . ;)

2e09f7be0014a0134daf3176

- zmieniłaś się.
- nie, Ty tylko zapomniałeś jaka byłam.

Jedni chcą Cię zmienić - inni chcą być Tobą.

I zabija go od środka świadomość, że jestem szczęśliwa z innym facetem.

a ten żart znacie? - 'dla Ciebie wszystko'

Pytasz co u mnie.? po staremu. Nadal jesteś dla mnie najważniejszy..

może i jestem wredną suką ,ale wiem co to miłość.

może ty masz kochanie poukładane życie , ale ja za to mam co wspominać .

- kochanie, jesteś zazdrosna ?
- nie.
- a dostanę buziaka ?
- niech ona Ci da...

Z tobą jest jak z prezentami na nk. też znikasz po miesiącu.

gdy widzę u kogoś w opisie skrót typu 'kc' mam ochotę przypierdolić łbem o klawiaturę.

pamiętasz jak mówiłam Ci że jestem na tyle silna że spokojnie poradzę sobie bez Ciebie? pamiętasz? kłamałam.

na chuj mi Romeo? nie jestem Julią, jestem sobą. chcę Ciebie.

nie mogę normalnie funkcjonować z myślą że jakaś dziewczyna dostała w kilka dni to, o co ja starałam się przez kilkanaście długich miesięcy.. jego.

Od dziś będę chłodna i bez uczuć, będę kierowała się rozumem, nigdy sercem, będę oszukiwała, kłamała, łamała serca i wywoływała łzy. Tak kochanie uczyłam się od najlepszych .

słodkich snów, ty pierdolony egoisto.

jestem nikim i chuj mnie obchodzi kim Ty jesteś, ale proszę przytul mnie, bo już kurwa naprawdę sobie nie radzę.

w opisie miała kropkę, zwykły interpunkcyjny znak. i nikt nie pomyślał ile w tej kropce było zamkniętych uczuć.

2e84c8d400254bf34d876ba7

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz