środa, 16 listopada 2011

Wszyscy znamy kogoś, komu chcielibyśmy z całego serca zajebać.

-Masz coś do picia?
-A picie ma coś do mnie? ;D

Takim oczom, mogę ufać w ciemno. Jestem pewna.

Teraz nie pora myśleć o tym, czego ci brak. Lepiej pomyśl, co możesz zrobić z tym, co masz.

- synu , ty jesteś gejem ?
- oczywiście , że nie tato , ale teraz wyjdź bo będę robił sobie makijaż i manicure bo mam randkę z nowym chłopakiem. ;p

nie jestem zajebiście idealna , popełniam błędy , krzywdzę ludzi , ale kiedy mówię " przepraszam '' lub '' kocham '' mówię serio , a nie kurwa na niby .

nigdy się nie ogrzeję, bo ryzyko że się sparzę jest zbyt duże.

- Ugryzłbym Cię .
- Mmm , aż taka słodka jestem . ?
- Nie , masz twarz jak salceson .

I musisz w końcu uwierzyć, poczuć, a nie ciągle tylko powtarzać że się nie uda.

zasrana miłość , pieprzone sny , kurewskie zaufanie ..

wybrałam Cię , jesteś tym jedynym . zostań na zawsze . amen .

3ff4fd3500040d364d736b1f

Nie pytaj mnie dlaczego Cię kocham, musiałabym Ci wytłumaczyć dlaczego żyję.

Zapalić papierosa i puścić całe życie z dymem.

Zamknij oczy i wyobraź sobie szczęście. Co widzisz? Trzymasz kogoś za rękę?

To trochę chujowo być powodem czyichś łez, nie uważasz?

mówi się , że żyje się chwilą i ja w sumie tak robię . bo nie wiem co jest po śmierci i trochę się tego boję.

Wyszłam z siebie. Wracam za 5 minut.

-Siema.
-O hej.
-Kto to kurwa był ? :D

jesteś definicją mojego życia , mojego nastroju , moich marzeń , mojego uzależnienia , mojego dnia , mojego uśmiechu , mojej przyszłości , WSZYSTKIEGO.

Pamiętaj zawsze kim jesteś i co jest dla ciebie ważne. 

nigdy nie myśl, że prawie jest dla ciebie wystarczająco dobre.

- idziemy się lizać ?
- lizać , to ty możesz sobie dupe , synku.

tak często mam ochotę wyłączyć się z tego świata. odejść, nie pozostawiając po sobie żalu. z daleka od tych kłamstw, chamstwa, zdrad i fałszu, od tych jebanych uczuć, które tak bezlitośnie ranią ludzi. w takich chwilach zatracam się w muzyce, bo tylko ona rozumie ból.

Wieczorami siadała na parapecie z kubkiem miodowo-malinowej herbaty i upajając się jej słodkim aromatem, marzyła o jego cukrowych ustach. ;*

- Bałaś się o mnie?
- Nie, wrzeszczę na Ciebie, bo to moje hobby.

z Tobą nawet szara rzeczywistość nabiera barw.

Jak dobrze,że miłość już mnie nie jara.

3ndiefux furnfr fvfvkfv,lfv

ciesząc się z małych rzeczy , odbieramy sobie szanse na te większe.

a jak nazywa się stan, gdy nawet słoik nutelli nie cieszy?

ona i on w miłości bez jutra  .

Pozytywne myślenie przyciąga pozytywne reakcje

Historia , której nigdy nikomu nie opowiedzieliśmy i zapewne nie opowiemy , żyje w każdym z nas .

Proszę niech ten syf , zmieni się w bajkę.

- dlaczego mądre dziewczyny nie mają facetów ?
- bo nie grzebią w śmieciach .

Nikt nie wydaje się bardziej obcy niż ktoś, kogo się kiedyś kochało

- gdzie byłeś ? dzwonek już był !
- sama pani mówiła, że dzwonek jest dla nauczyciela, nie dla ucznia.

uwierz , że pomimo wszystko , nigdy nie będziesz mi obojętny.

mam wrażenie , że wszystko psuję swoją obecnością , swoim pisaniem , nawet swoją osobą.

słowa mogą nigdy nie powiedzieć tyle co twój ruch.

w słuchawkach czuję się bezpieczniej.

nie myśl nad tym co czujesz , czuj to.

nienawidzę tęsknić za kimś kogo nie obchodzę.

wiem , że to co było nie ma już żadnego znaczenia i nigdy nie powróci , ale pozwól mi się łudzić.

każdy marnuję życie na swój własny sposób.

Każda myśl powinna zatrzymać resztę uśmiechu.

Jest tysiące cytatów o przyjaźni , ale tak naprawdę żaden nie odda tego co chcielibyśmy przekazać naszemu przyjacielowi. Przyjaźni nie da się wyrazić w słowach , bo nie ma tak pięknych słów , którymi można byłoby podziękować.

uwierz , są sytuacje , gdy myślisz na poważnie , że życie jest piękne.

Kiedyś ktoś zadał mi pytanie : Czy wiesz po co są problemy ? Wtedy nie wiedziałam jak odpowiedzieć , lecz z biegiem lat odpowiedź przyszła sama... Problemy są po to , by zdać sobie sprawę , jak bardzo nam na czymś zależy.

nadchodzą takie wieczory , kiedy wszyscy inni są szczęśliwi , a ja słucham smutnej piosenki i zastanawiam się  nad sensem życia.

kochać do szaleństwa , tylko Ciebie.

To właśnie ty dajesz mi siłę i dajesz mi wiarę.

są ze mną chociaż nie muszą.

Słabości są po to , żeby z nimi walczyć.

To jest czas , w którym trzeba poświęcić wiele , żeby wszystko ocalić.

zastanów się nad sensem swojego życia , to że , coś Ci się nie udaję , nie oznacza , że musisz od razu rezygnować z tego całkowicie.

Nigdy nie rezygnujmy z nadziei , bo czasem tylko dzięki niej udaje nam się coś osiągnąć.

zrań mnie prawdą , nigdy nie pocieszaj kłamstwem.

zacisnęła pięści , podniosła głowę i ze łzami w oczach szepnęła , że wszystko się ułoży. 

3words-4youEu sei, no final tudo vai dar certo, eu vou ficar bem. O que me preocupa é o tempo que levará pra isso acontecer

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz