sobota, 5 listopada 2011

Każdy dzień mówi mi ,żebym tu został.Przeciwności losu pokonał, a problemom sprostał. ♥

Nie sztuką jest się zakochać. Sztuką jest przestać kochać wtedy, gdy serce nadal tego pragnie, a rozsądek podpowiada całkiem co innego. ♥

Liczy się nie to, co wiesz, lecz to, co czynisz. ♥

Ciebie i tak to chuj obchodzi, czy płaczę czy zalewam się kurwa łzami.

ludzkość jest przeterminowana. brak uczuć. brak szacunku dla innych . to chore

Twój uśmiech zawstydza nawet Turbodymomena . ♥

czasami po prostu czuję mocny ucisk w sercu, kiedy przypomnę sobie, że nie ma Cię już w Moim życiu. tak naprawdę nie było Cię w nim nigdy.

 

3a6e912d001d98144e4911b5

Nie wierzycie w bajki? przecież każda z was może być śnieżką i mieć swoich 7 pajaców... znaczy się krasnali.

A słowo 'uczciwość' to znasz chyba tylko z dyktanda w podstawówce..

Albo Ci zależy, albo nie. Po środku to możesz być z kolegą. Po środku to jest takie wiesz, lubię Cie, ale tak na prawdę to mam Cię w dupie

- kiedy zrozumiałaś co to miłość? - kiedy po raz dziesiąty oglądając `Titanica` nie zapytałam dlaczego Ona po Niego wraca.

niech kończy się świat . pojutrze, czy dziś. nieważne . ♥

On ? sens wstawania rano , sens uśmiechu , sens po prostu.

i nie obchodzi mnie co inni mówią o miłości , wiem , że ona istnieję i będę się tego trzymać.

mam szacunek do przyjaźni , mam szacunek do miłości. cenie w człowieku uczucia , a nie jego posiadłości. ♥

czyżby motylki w brzuchu .? ♥

o co byś zapytał , gdybyś miał tylko jedno pytanie .?

weź mnie za rękę i zabierz na koniec świata , bez pieprzenia , że nie znasz drogi. : *

I powinieneś wiedzieć , że z każdym Twoim uśmiechem dajesz mi więcej szczęścia.

iść przed siebie i omijać problemy.

Ludzie się zmieniają pod każdym względem , chociaż nadal twierdzą , że są tacy sami.

Na błędach uczymy się tylko wtedy , kiedy zaczynają boleć.

uwielbiam dzień , w którym Cię poznałam. ♥

Nie odejdę , a jeśli tak , to zawrócę. Zawrócę za Tobą. Potrzebuję Cię zajebiście mocno , i zdania nie zmienię. ♥

każdy kolejny dzień to nowa szansa na dokonanie czegoś wielkiego.

3a9ee99000165fb64debdc7c

 

A kiedy on zrozumiał. Ona już się z niego wyleczyła.

traktuję Cię tak , jak Ty traktujesz mnie , proste.

panicznie bała się pająków , ale strach przed tym , że kiedyś spotka Go , idącego za rękę z inną , był o wiele straszniejszy.

nie chce Cię więcej widzieć , zrozumiałeś ?! bierz to co ci najbardziej potrzebne i wypieprzaj z mojego życia !. - krzyczała dławiąc się łzami i rzucając mu małą walizkę pod nogi . on stał słuchając obelg z jej strony , zerknął na walizkę i ze spokojem powiedział - nie chcę żadnych ubrań , naszych zdjęć ani niczego innego . musisz zrobić wszystko , żeby zmieścić się do tej walizki , bo zabieram Cię ze sobą . ty jesteś mi najbardziej potrzebna do życia.

nie zostawiłam Cię. Po prostu nie dałeś mi powodu abym została.

Słowa potrafią bardzo mocno zranić , uważaj.

Nie łam się , będzie dobrze. Wiem łatwo powiedzieć , ale lepiej mieć nadzieję niż siedzieć i nic nie mieć.

ci co najmniej mówią , najwięcej czują.

za mało odwagi by czasem wprost coś powiedzieć.

Być z nim , przy nim , dla niego. : *

Muzyka , puść ją w słuchawkach i zamknij oczy. Doceń to.

Ławka - świadek milionów spotkań , tysięcy pierwszych pocałunków , setek oczekiwań , dziesiątki rozstań..

cierpimy , bo dajemy więcej niż otrzymujemy w zamian.

Wiesz dlaczego ciężko uwierzyć mi w miłość ? Bo nigdy nie przeżyłam jej tak jak chciałam.

Bo są takie chwile za które człowiek oddałby całe życie.

kiedy w końcu będzie dobrze ? czekam.

Jak chcesz się kurwa ludźmi bawić to sobie w simsy zagraj.

jesteś już mój , weź się w to wczuj. < 3

3a010bb9000a76864cd41be3

mimo wszystko - zawsze masz wstęp do mojego życia .

Najbardziej boli to , w co się uwierzyło , a co stało się kłamstwem.

pamiętaj , że każdy napotkany człowiek czegoś się boi , coś kocha i coś stracił.

to uczucie , gdy chcesz mieć całkowicie wyjebane , ale jednak Ci zależy..

Prawdziwa miłość otwiera ramiona , a zamyka oczy.                                                                                                                                                            

przytulanie - najlepsza forma dziękowania za obecność. < 3

Dobrze że życie jest tylko jedno. Drugiego bym nie przetrwała.

Dzień bez uśmiechu to dzień stracony. : )

Marzenia nic nie kosztują . A dają radość , bez ryzyka cierpienia.

chyba za Tobą tęsknie . chyba mnie pojebało . 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz