piątek, 4 listopada 2011

każdy Twój uśmiech i spojrzenie skierowane w moją stronę sprawia, że cieszę się jak małe dziecko ♥

Rzygam Tobą. Nie mam już na Ciebie tak wielkiej ochoty, jak wcześniej. Gdy tylko Cię widzę, mam ochotę jak najszybciej grzmotnąć Ci z lewego sierpowego..[!]

- Dlaczego mnie pobiłaś?
- Bo tata kazał mi walczyć z nałogami! :)

Chciałabym wejść do Twojego mózgu , poszukać mojego imienia i sprawdzić jaką ma definicję.

złap mnie za rękę i obiecaj , że już nigdy nie puścisz.

szanuj ludzi mądrych. ładni kiedyś zbrzydną.

Chowam się pod kołdrę. nie ma mnie. nie istnieję. nie chcę istnieć. dobranoc.

Taka chwila kiedy po prostu siedzisz i wpatrujesz się w niebo , wiesz , że nie możesz nic zrobić i ogarnia cię to przerażające poczucie bezsilności , które zżera cię od środka. a ty nie robisz nic. po prostu się przyglądasz.

często `na zawsze` znaczy `póki mi się nie znudzisz` .

nauczyłam się płakać w myślach , tam nie muszę się nikomu tłumaczyć.

byłoby miło , gdybyś w końcu przestał kłamać.

pamiętaj , że zawsze znajdzie się ktoś , kto Ci kibicuje. Mimo wszystko.

Najbardziej wkurwia mnie zachowanie ludzi , którzy widzą Cię tylko wtedy gdy czegoś potrzebują.

Dziś w nocy siedziałam na parapecie patrzyłam w gwiazdy i zastanawiałam się czy on wie , że mnie traci.

zawsze mam zajebiste rozwiązanie . po fakcie .

2fbe1224000194534d3328ba

każdy z nas ma tą jedną osobę , której zdolny jest wybaczyć wszystko.

pamiętam te słowa , które zabolały mnie tak strasznie. co czułam ? nie pytaj. nie ważne.

rzadko daję ludziom możliwość bycia blisko. jeśli jesteś jednym z nich , nie spieprz tego.

- Chcesz mnie, bo nie możesz mnie mieć?
- Chcę Ciebie, bo nie wyobrażam sobie mnie bez Ciebie.

- Kochasz go ?
- Nie, szczerze to już o nim zapominam.
- To dlaczego, gdy słyszysz jego imię płaczesz?
- Bo tęsknię

jedni mówili jej: "nie wchodzi się dwa razy do tej samej rzeki". inni, że: "stara miłość nie rdzewieje". a ja mówię po prostu: "w życiu bowiem istnieją rzeczy, o które warto walczyć do samego końca".

Nie chciała od niego nic prócz bycia przy nim. Ten naćpany kretyn nigdy tego nie rozkminił...

a kiedy za mną zatęsknisz pamiętaj , że pozwoliłeś mi odejść.

bądźmy szczerzy. nie znaczyłam nic. byłam tylko dla szpanu.

Najwspanialsze uczucie na świecie , gdy druga osoba mówi KOCHAM znając Twoje błędy , wady i nawyki.

i codziennie sobie wmawiam , że jutro na pewno się odezwiesz.

zapomnieliśmy łez , nauczyliśmy się przekleństw.

wiesz co ? idź się jebać z tą suką , a o mnie zapomnij.

2ffc237700186b6a4d84ad23

miło było cię kochać.

artystycznie rozpierdala mi się życie.

weź mnie za rękę i szepnij : jestem..

znów milczysz . weź przestań. nie można tak codziennie.

a teraz wszystko łatwe jest , nawet gdy czuję twój brak.

dziś nie jestem stworzona do życia , dobranoc.

teraz już tylko wiatr bawi się moimi włosami...

Popatrz jak wszystko szybko się zmienia coś jest a później tego nie ma.

Tu już nie chodzi o to , że ona mi cię odebrała , ale o to , że na to pozwoliłeś.

znowu zaciskam pięści , głęboki oddech i do przodu.

nie rozpaczaj. żyj tak żeby widział co stracił.

to zajebiste uczucie gdy Cię ktoś olewa..

to dzięki Tobie , przez ten jeden moment , przez ten ułamek sekundy , poczułam się tak cholernie wyjątkowa.

czas już skończyć z oczekiwaniem na coś , co może nigdy nie przyjść.

a najgorsza jest świadomość , że mogło nam się udać.

2h5ny9t

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz