sobota, 12 listopada 2011

Dość mam tańczenia na stole, dość zapijania smutków, dość słyszenia 'wow' od napalonych mężczyzn. Ciebie chcę ♥

zadał mi pytanie czy kiedykolwiek cholernie mi na czymś zależało.powiedziałam,że nie potrafię odpowiedzieć na to pytanie. no bo jak ? miałam mu powiedzieć,że tak - i że chodzi o Niego ? przecież jestem tylko jego kumpelą, która codziennie przed snem pisze mu w smsie o czym myśli, bo On ją o to prosi.

Bo przecież nie musi być idealnie, by było dobrze.

" przez dzioba ciężko idzie xd "

Boli, cholernie boli.

twoje uczucie daje mi większego powera niż baterie tym pieprzonym króliczkom w reklamie.

A oto dowód, że przyjaźń damsko-męska nie istnieje. Kocham Cię.. ♥

i mimo tego, że wszystkimi siłami próbuję się powstrzymać, aby na Ciebie nie spojrzeć moje oczy i tak same wędrują w Twoim kierunku.

mają ten sam problem . oboje są zbyt dumni .

'a ona czekała aż znów będzie taki sam, chciała znów zobaczyć ten blask w jego oczach gdy ją widzi'.

-Hej na co czekasz ?
-Na gówno ! 
-yyy .. szkoda. Myślałem że na mnie.
- Jedno drugiego nie wyklucza..  :D

3e9af443000183c04cf51a27

On jest inny, on jest niesamowity, on jest mój : *

Nie rezygnuj nigdy z celu tylko dlatego, że osiągnięcie go wymaga czasu.

Przyjaciele nie pozwolą nam się stoczyć . Ty się staczasz w oczach, upadasz coraz niżej i nikt Cię nie podnosi... 500 znajomych na facebooku Ci nie pomoże. Lepiej mieć chociaż jednego, ale prawdziwego przyjaciela.

nie pisz. nie pytaj. nie pamiętaj. nic już nie rób, bo ranisz.

jestem zazdrosna o ten papieros, który dotyka Twoich ust.

only love me.

jestem chodzącą fabryka produkującą łzy.

łatwo powiedzieć że kocham. trudniej to udowodnić.

ma oczy w kolorze nutelli, takie moje szczęście do kwadratu.

Komplikujesz mi życie, ale mimo wszystko fajnie że jesteś . ♥

Taaaaaatooooo ! Bo on nie chce mnie kochać !

Już mnie nie jarasz, wybacz.

nie trać czasu dla kogoś kto nie ma go dla Ciebie . !

kiedyś Ci opowiem, jak puste były wieczory bez Ciebie, gdy za towarzystwo robiła muzyka, herbata, koc i twoje zdjęcia, powiem Ci, jak smakowały moje łzy i tęsknota, której nie dało sie opisać słowami, że nawet pomarańcze traciły smak.

03e9e3a30009cf874c28edac

Nie trzeba być tak samo szalonym i nieogarniętym jak ja żeby mnie polubić, ale to by było bardzo pomocne ;D

moje źrenice, są zbyt rozszerzone, od nadmiaru kawy, oraz nadmiaru Ciebie w mojej podświadomości, abym mogła zasnąć.♥

'pewnego pechowego dnia zakochałam się.'

'tak bardzo chciałabym móc zobaczyć jak znów się do mnie uśmiechasz.

-Wystarczy poznać kogoś nowego, aby o nim zapomnieć.
-A czy Ty, gdy poznajesz smak truskawek to zapominasz o smaku malin?

Wiesz co jest zajebiste ?Że nie potrafię być taką suką jakim ty jesteś skurwielem . ♥

czekam , aż któregoś dnia ktoś zostanie moją czterolistną koniczyną , wielka podkową , garnkiem złota na końcu tęczy. szczęściem po prostu.'

I wziął ją za rękę. A zachodzące słońce pomalowało niebo na wszystkie kolory tęczy. ♥

pytasz jakie blizny najdłużej się goją ? te po szczęściu .

Zamknięta w kropli dźwięku , tańczyła śmiejąc się ♥

Przyjaciel to osoba, której nie powiesz, że nim jest, bo wynika to z sytuacji dnia codziennego ... ;**

nosiła Cię 9 miesięcy pod sercem. nie spała gdy miałeś gorączkę, chodziła z Tobą do lekarzy, gdy byłeś chory. jestem pewna, że gdyby trzeba było oddałaby za Ciebie życie. zastanów się zanim powiesz 'moja stara'...

- Umówimy się?
- Pewnie! Ale mam jedną zasadę.
- Jaką?
- Nie umawiam się w dni kończące na "a " i " k". :D

możesz wracać, ale pamiętaj, że ja już na ciebie nie czekam.

fuck yesterday. fuck tomorrow. fuck today. fuck lies. fuck life. fuck it. fuck this. fuck that. fuck them. fuck him. fuck her. fuck you. fuck absolutely everything ...

Czasem, kiedy mówię, że wszystko u mnie w porządku, chciałabym żeby ktoś spojrzał mi w oczy, uściskał mocno i powiedział : ' wiem, że wcale tak nie jest ' .

- Chciałaś to przyszłem.
- Przyszedłem kochanie, przyszedłem ! ; P
- Przyszłem, przyszedłem co za różnica.. Każdy chodzi jak potrafi. ; D

3e80b41800012a254d7a2de0

- Podobno rude jest wredne, to mogę być wredna
- jesteś i tak
- nie, nie jestem wredna
- wcale
- jestem bardzo miła, sympatyczna
- dokładnie
- nie jestem wredna
- nie no skąd !

Nie, nie założę szpilek. Naucz się pożądać mnie w trampkach. Inaczej nie mamy o czym rozmawiać.  ♥!

-siema, jesteś wolna?
-nie kurwa, zapierdalam jak gepard!

mam taką osobę w życiu, której wybaczę wszystko.  ♥

faceci kłamią ale mają fajne bluzy. lubię fajne bluzy. :D

- gdybym umarła .. przyszedłbyś na pogrzeb ?
- nie.
- szkoda.
- kochanie ..
- co ?
- ja leżałbym obok Ciebie.

"Ej rozum chyba mamy chłopaka "

"nie szukam ideału, znalazłam kogoś, dzięki komu ideały przestały się liczyć."

Zadzwonię do niej o 3, 4 czy nawet 5-tej rano, a ona i tak odbierze, wysłucha mnie, i choćby nie wiem jak była zła pomoże mi bez względu jakiej wielkości jest problem. Nie poradziłbym sobie bez jej, cieszę się, że jest przy mnie taka osoba jak Ona. Prawdziwa przyjaciółka, której nie zamieniłbym na żadną inną. Dziękuje za wszystko.

Jak sobie przypominam , że kiedyś mogłam Cię całować , to mam ochotę umyć zęby domestosem   xdd

-Ta ja wcale nie byłem pijany.
-Stary, pytałeś własną matkę czy ma dzieci. xd   

uśmiechnij się i nie pokazuj, że Cię skrzywdził ♥

3e2867f00018cbd54ea9910b

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz