środa, 2 listopada 2011

Cenię jak chłopak mówi o swoich uczuciach wprost.

- Jesteś idealna, ale jest jedna rzecz, którą chciałbym w Tobie zmienić.
- Co?
- Nazwisko.

Dopóki nie poznałam Ciebie nie wiedziałam, że tak bardzo można chcieć o kogoś walczyć

Czy się boję? no proste. przeraża mnie las nocą, przeraża mnie wiatr, jesień, spadające liście, zimne powietrze i pustka. Twój brak mnie przeraża, trzęsące się ręce, łzy na policzkach, i drżące wargi. przeraża mnie to, że bez Ciebie zwyczajnie umieram.

Raz jesteś oparciem, raz rzuconą pod nogi kłodą. Więc wyjaśnij mi do cholery, jak można być aż tak dwulicową osobą?!

- wiesz co lubię robić najbardziej ?
- no ?
- leżeć na łóżku z słuchawkami w uszach i patrzeć w sufit.
- czemu akurat to ?
- bo kiedyś jak to robiłam, on zawsze pisał..

Świata poza Tobą nie widzę, więc weź się przesuń.

Wiem, że trudno być z kimś tak skomplikowanym i pełnym sprzecznych emocji. Faceci z reguły nie lubią takich wyzwań. Już prędzej woleli by wypić dwa piwa na exa. ;>

mój idiotyzm się pogłębia. siedzę i szczerze się do monitora bo napisał mi dwukropek i gwiazdkę.

'Zatrzymać w gardle słowo, które może kogoś dotknąć. Czasem nie wolno odpuścić i stanąć z boku. Bo w życiu są sprawy dużo ważniejsze niż spokój.'

do miłości trzeba dorosnąć , nie nauczyła Cię mama ?

2d63e8a4000841044d7abd2d

tylko kobieta potrafi w największym skurwielu ujrzeć mężczyznę swojego życia.

Nie jestem rozhisteryzowaną nastolatką i rozumiem wiele.. Ale stracić miłość, przyjaźń, zaufanie w ciągu kilku dni? Przepraszam, ale tego nie potrafię zrozumieć.

To jest tak, jakbyś krzyczał, ale nikt nie może cię usłyszeć.

Konieczny do życia jest tlen, cała reszta to kwestia priorytetów

8 planet , 204 kraje , 809 wysp , 7 mórz , 6 bilionów ludzi , a ja jestem singielką .

przypnę twoje serduszko kajdankami do mojego. i już nigdy się od niego nie uwolnisz!♥

I chodź w środku była rozdarta serce pękało z bólu, a łzy same cisnęły się do oczu pokazała mu, że jej świat bez niego potrafi jeszcze jakoś funkcjonować.

Miłość? W dzisiejszych czasach to tylko szpan i serduszka zrobione ze strzałki w lewo i cyfry trzy. Nie ma już wieczornych spacerów, wręczania kwiatów, potajemnych spotkań, gdy rodzice dają karę. Teraz pozostało palenie i picie razem.

weź słuchawki i wyluzuj, nie ty jedna straciłaś to na czym ci zależało :)

Fakt, kiedyś mi się podobałeś. No ale przecież wiecznie ślepa nie będę .

z upływem czasu wszystko nabiera innego znaczenia. nawet czekolada nie smakuje już tak samo.

Murarz , muruje . malarz , maluje . zakochani , kochają . a ja ? Ja wpierdalam dżem ♥

Nie rozumiem ludzi , którzy chwalą się ile to już wypili.

Róży bez kolców, człowieka bez zła, miłości bez bólu -nie znajdziesz.

najbardziej zniszczyli mnie ci, którzy powinni być podporą .

Prawdziwy artysta potrafi zrobić świetne zdjęcie zwykłym aparatem , a zwykły szpaner nawet najnowszą lustrzanką nie da rady !

Napluć wszystkim ' kochanym ' osobom , uśmiechnąć się i powiedzieć : to za tą wspaniałą przyjaźń.

zgubiłeś długopis = brak długopisu .
brak długopisu = brak notatek .
brak notatek = brak nauki .
brak nauki = oblanie .
oblanie = brak dyplomu .
brak dyplomu = brak pracy .
brak pracy = brak pieniędzy .
brak pieniędzy = brak jedzenia .
brak jedzenia = robisz się kościsty .
robisz się kościsty = robisz się brzydki .
brzydki = brak miłości .
brak miłości = brak małżeństwa .
brak małżeństwa = brak dzieci .
brak dzieci = samotność .
samotność = depresja .
depresja = choroba .
choroba = śmierć .
LEKCJA : nie zgub długopisu , bo zginiesz :D

prawdziwy mężczyzna każdego dnia uwodzi tę samą kobietę .

Nie mów o szmatach, skoro sam jesteś męską wersją dziwki.

Kiedyś się do Ciebie mocno przytulę, uśmiechnę i powiem: "warto było..."

really , kurwa ? really ?

 2d9bb22a002685334d890c48

 

ja do ciebie z sercem, a ty do mnie z chujem

znów popełniam ten sam błąd. wchodzę w znane już bagno. znów jestem szczęśliwa.

-po co pijesz? przecież będziesz miała kaca.
-po co żyjesz? przecież umrzesz.

Napiszę na papierosie jego imię, i będę patrzeć jak żar powoli niszczy moje życie.

No teoretycznie to mogę mieć cały świat u stóp, praktycznie to nikt się mnie nie słucha.

Nie ma nic piękniejszego niż coś, co zaczęło sie przez przypadek i dobrze się skończyło

na wybaczenie potrzeba czasu, kolego.

po prostu powiedz 'wypierdalaj', a nie grasz ze mną w tę pieprzoną grę i podsycasz nadzieję,żeby później znów ją rozkruszyć.

Wkurzasz mnie, ale nie potrafię Cię nie lubić.

kocham cię tak jak biedronka kocha swoje kropki <3

mistrzyni w 'kocham Cie Misiu ! ♥

kocham Cię. kropka, znak mniejszości, trzy, średnik, gwiazdka.

I to że żadna gwiazda nie chce spaść, gdy na nie patrzę też mnie wkurwia. Bo przecież nie wymagam 3 życzeń, chcę jedynie zapomnieć.

mamo, ale ja nie chcę umierać. po prostu coraz częściej myślę, że lepiej byłoby gdybym się nigdy nie urodziła.

tak, tak kolego. przy Tobie wariuję ze szczęścia. ♥

Moja czerwona sukienka magnetycznie przyciąga się do twojej koszuli w kratę. O tak kochanie, to samowolne przyciąganie. <3

MUSIC is my boyfriend <3

Bo fajnie jest usłyszeć od przyjaciela ` nie odchodź , nie zostawiaj mnie. proszę ` .

0c43c4da001fd2894d6cac45

- mówiłam Ci już kiedyś, że Cię kocham?
- nie.
- uf, to dobrze.

I chcę doprowadzić cie do takiego stanu, że to ty kurwa przyjdziesz z podkulonym ogonem do mnie prosic o wybaczenie, a ja ze słodką minką podejde do mojego nowego chłopaka słodko go pocałuje i powiem Ci " Spierdalaj " i wtedy to ty będziesz płakał całą noc i tęsknił za mną cholernie ! Będziesz czuł, że popełniłeś błąd i mnie już nie zdobędziesz.

Często nie daję rady.

Kiedy byłam mała , chciałam być księżniczką . Potem chciałam być piosenkarką , tancerką , modelką lub aktorką . Następnie chciałam być bardzo bogata i nic nie robić . Kiedy zdałam sobie sprawę , że nie dostanę niczego za darmo , zaplanowałam sobie , że będę psychologiem . Lecz teraz już wiem na pewno , kim będę . Będę mieszkanką miasta , w którym Ty mieszkasz i chcę być z Tobą . Reszta nie ma znaczenia .

myślisz, że jestem wredna? to szczerość kotku

Masz ze mną szansę jak przydrożna dziwka z pędzącym tirem.

- Kocham Cię .
- Po co mi to mówisz ?
- Tymbark tak radził :)

Tymbark przemawia: "Zakochaj Się" - melduję wykonanie zadania. ;*

"dobra będziesz coś chciała" - jako szantaż wszech czasów . ;D

słysząc dźwięk wiadomości : optymistka - to na pewno On napisał, że mnie kocha < 3.pesymistka - to na pewno On napisał, że mnie nienawidzi ;< realistka - no kur*a ! znowu wygrałam BMW ?!

Ciekawe jak Ty byś się zachowywał, jakbyś miał takiego bzika na moim punkcie, jak ja na Twoim.

Mimo to, że już od dawna nie jesteśmy razem to zawsze możesz na mnie liczyć, bo ja w przeciwieństwie do Ciebie dotrzymuje obietnic.

Najpewniejszą oznaką pogodnej duszy jest zdolność śmiania się z samego siebie. Większości ludzi taki śmiech sprawia ból.

Rocznik to tylko cyfry ,a cyfry to nie uczucia, więc nie pierdol,że jestem za młoda.

- Puchatku , mogę być Twoim miodkieem ?
- niee ...
- dlaczeego ?
- bo miód jeem , a Cieebiee niee chcę stracić ..♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz