piątek, 4 listopada 2011

`Dla Ciebie skoczyłabym nawet z dywanu na podłogę ♥ !

Jak chciałaś zabłysnąć , To było się brokatem kurwa posypać

` Wysyłam Ci serce. Akceptuj. ! Proszę ! ♥

" S " na koszulce nie zrobi z Ciebie superbohatera, skarbie.

-Jaka jest różnica między facetem, a Czesiem? U Czesia widać mózg !

life is brutal and full of zasadzkas and kopas w dupas very mocno.

Na ryju uśmiech , w oczach rozjebka.

-Czemu chcesz umrzeć?
-Mam do pogadania z Bogiem.

Życie - a to wszystko składa się z momentów podzielonych, na te które warto pamiętać, i te które lepiej zapomnieć.

W każdym normalnym człowieku tkwi szaleniec i próbuje wydostać się na zewnątrz ; P

Przyjaciele to złodzieje czasu. Ale lubię tych moich złodziei ; P

- Cześć , wyjdziesz ?
- Nie , bo oglądam " trudne sprawy "
- Jak ja ci zaraz zrobię " Trudne sprawy to zaraz będziesz pytać. Dlaczego ja ? :D

rzucając we mnie kłamstwem - przegrałeś. bo ja rzuciłam w Ciebie prawdą , której nie udźwignąłeś.

nigdy o nic cię nie prosiłam, ale w tej chwili mam w dupie honor. Przytul mnie mocno . ♥

02ed577300140f644d584bf7

Śpij Julio.Romeo nie istnieje.

jeżeli Ty nie docenisz to doceni ktoś inny.

Facet to ma być facet. I ma wyglądać jak facet. A nie jak pedał w rurkach. Amen.

Od poniedziałku do piątku mam chillout, a od soboty do niedzieli mam po prostu wyjebane.

Ej, Ty Romeo pilnuj lepiej swojej Julii bo zdaję się, że jeden z 7 krasnoludków kręci się koło jej tyłka.

- Śpisz ?
- Nie, kurwa, wącham materac.
Są ludzie za którymi jeszcze niedawno wskoczyłabym w ogień. Dzisiaj bym już nie skoczyła, dzisiaj bym podlewała ten ogień benzyną.

Jeśli ma się dla kogo wstawać, kocha się nawet poniedziałki.

Bo tak to jest że wrażliwi faceci, trafiają na suki, a fajne dziewczyny na sukinsynów.

Nie sztuką jest uśmiechać się, gdy w życiu wszystko idzie dobrze. Sztuką jest odnaleźć uśmiech, gdy nic się nie układa.

Czasem nie da się powiedzieć komuś, co się czuje. I ten ktoś po prostu odchodzi bo nie wie że powinien zostać.

Facet idealny dla mnie? -Taki który może być wszędzie a woli być przy mnie

i myślałaś że dasz radę naprawić wszystko co zepsułaś? naiwna jesteś.

02f2e87c0029808f4e24a81a

albo nie umiesz albo życie tak sprawiło, że o bólu nic nie powiesz i ukryjesz wszystko, nawet miłość.

czasami wolę być zupełnie sama, niezdarnie tańczyć na granicy zła i nawet stoczyć się na samo dno - czasami wolę to, niż czułość waszych obcych rąk.

jakkolwiek źle by między nami nie było, gdyby Ci zależało, nie pozwoliłbyś mi odejść.

są rzeczy, których chciałbym nie pamiętać ale żadnej z nich nie chce się wyrzekać.

bo jest taki ból, którego nie da się opisać i nie da się nad nim zapanować. można po prostu przepłakać resztę życia.

Boże gdybyś w nią tak pierdolnął piorunem to wcale bym się nie obraziła.

Gdyby dziwki zaczęły świecić nasze miasto wyglądałoby jak Los Angeles.

Klnę w monitor jak jebie mi się net.

Jesteś definicją mojego życia, moich marzeń, mojego dnia, mojego uśmiechu, mojego nastroju, moich uzależnień. Jesteś definicją wszystkiego.

- Rozum a dlaczego zwracasz uwagę na samych kretynów ?
- Serce to Ty bijesz jak popierdolone na ich widok.

Bo człowiek widzi to, co chce widzieć. Pamięta to, co chce pamiętać. Kocha to, czego kochać nie może.

jak zwykle szliśmy razem . nagle zadzwonił do niego telefon . odebrał i powiedział `spierdalaj jestem zajęty !` i się rozłączył . kocham jego stanowczość. ♥

Morał tej bajki jest krótki i niektórym znany...Ten świat z dnia na dzień staje sie bardziej pojebany

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz