niedziela, 20 listopada 2011

Tyy ! Serce ! Nie obchodzi mnie ,że nie masz jednej połówki. masz bić ! słyszysz ?

- Lato idzie!
- skąd wiesz ?
- bo co druga osoba na fejsbuku jest w związku.

-Uśmiech jest dla ludzi szczęśliwych.
- I tu się mylisz. Bo właśnie uśmiech daje szczęście.

wiesz co jest najlepsze w przyjacielu? że stanie za Tobą nawet jak jego wybór jest inny.

jakiś środek antymotyliczny poproszę. te skubane robaczki znowu urządziły sobie w mym brzuchu imprezę zamkniętą

- Dlaczego rysujesz zielone serce ?
- Yyy ... Bo jest spleśniałe ? ;p

Ambicja - idziesz na egzamin , wiesz , że umiesz na 2 ,dostajesz 4 i zaczynasz się zastanawiać dlaczego nie 5 . xd

- Pobawmy się w głuchy telefon .
- Po co . ?
- Powiem Ci na ucho ’Kocham Cię !’ , a Ty będziesz musiał wypowiedzieć to głośno . ♥

-mamo wychodzę !
-gdzie idziesz ?!
-idę pozabijać tych co nie lubią GrubSona !
-sama idziesz?
-nie idzie ze mną 12345678901234567890 osób...
-poczekaj idę z tobą. :D

-A jeżeli przytyje 10 kilo. też będziesz mnie kochać !?
-Tak .
-Naprawdę. A jak nie będę mieścić się w drzwiach !?
-Hmm. to wtedy.. poszerzymy futryny <333

Nie chce mi się żyć...-Zawsze byłaś leniwa.

szczęście jest jak dziecko.lubi bawić się w chowanego.

dlaczego słysząc krzyk rozumu - przestań! słuchamy szeptu serca - zostań?

upadasz, wstajesz. proste.

Człowiek niczego tak się nie boi, jak ośmieszenia. W obawie przed ośmieszeniem powstrzymuje się od rzeczy, od których nie powstrzymałaby go żadna inna siła.    
- piliście fantę o smaku bamboocha?
- ty głupi jesteś, to jest promocja, nie smak.
- to czemu zamiast 'pomarańczowa' jest napisane 'bamboocha'?
- to promocja, to tak, jakbyś pił CocaCole o smaku 'coraz bliżej święta'. xd

4bd31a67002bb5b44d766232

Nie sztuką jest uśmiechać się, gdy w życiu wszystko idzie dobrze.Sztuką jest odnaleźć uśmiech, gdy nic się nie układa.
- hm. Czego szukałeś u mnie na profilu na nk ?
- miłości .
- i jak tam poszukiwania ?
- chyba znalazłem . ;*

-kochałaś mnie?
-kochałam
-a teraz?
- kocham jeszcze bardziej  ♥

wiesz chłopaku 'hahaha' to ty masz w gaciach.

- dlaczego jesteś hot?
- bo moja mama jest hot, mój tato jest hot i wszyscy w rodzinie są hot. nie miałam innego wyjścia i ja też jestem hot.  :-D

Czekam tylko na tą chwilę, kiedy będę rozmawiała z kolegą a ty podejdziesz, obejmiesz mnie w talii i powiesz 'Hej, co to ma być?! Ona jest moja!'

;( + czekolada =:DDDD

- warga mnie boli.
- wymasować? ;)

Wysoki sądzie ! On dokonał się gwałtu na moim ciele swoimi oczami ! . :D

- mamooooo!
- co?
- nic, kontrola słuchu.
- co mówiłaś?:D

- mamo, żelazko się zjebało.
- nie przeklinaj ! czemu się zjebało ?
- skąd mam wiedzieć, próbuje od 30 minut wyprasować bluzkę i nic, zimne jest.
- a włączyłaś do prądu ?
- ooo nie, zapomniałam. :D

- Załatwmy to po męsku !
- Ok !
- Maaamooo. :D

Dlaczego tak się w życiu dzieje?Raz wierzysz,raz tracisz nadzieję..Śmiejesz się,a potem lecą Ci łzy..Siedzisz spokojny,a później jesteś zły..Zyskujesz coś,a następnym razem tracisz..Jesteś szczęśliwy,a jednak za to płacisz..Mówisz dzień dobry,a później do widzenia..Raz coś się dzieje na jawie,a raz to tylko marzenia..Kochasz kogoś,a ten ktoś odchodzi.Słońce też wstaje,a później zachodzi..Ale jest coś,co jak odejdzie to już nie powróci - życie..

4bd80ab4002622af4db2cc8a

-Płaczesz.?
-Nie już mi przeszło.Ale tak jakoś smutno
-Dlaczego.? Niech ci będzie wesoło.!
-Wiesz, czasem są dni w których człowiek cofie się myślami w czasie a po chwili łzy same płyną...
-No, to sb przypomnij taki najlepsze dni, które niosą uśmiech
-Wiesz właśnie te chwile to były z kimś dla mnie ważnym ale już go nie ma.

- Co znaczy skrót "KC "?
- Kocham Cię.
- Ja Ciebie też . xd

`Pragnę Cię jak gargamel smerfów. : * <3

Kocham Cię bardziej niż Fredka Jeremiasza! ♥

nic za wszelką cenę bo nie wszystko jest na sprzedaż! / Pezet

Ukłon w stronę ludzi, dzięki którym świat da się lubić.. / Molesta

bo najważniejsze to odnaleźć swoje miejsce, ale pośród tych, którzy dają nam szczęście

'- dziś jest dzień frajera.
- ej, są moje urodziny...
- no przecież mówię.'

'świat jest skurwysyński. ludzie są skurwysyńscy. cześć.'

Mówią, że dziewczyny są skomplikowane kurwa, spójrz na Niego.

Jest taka osoba, która potrafi rozśmieszyć mnie jednym spojrzeniem ♥

bo najgorzej w życiu to samotnym być / Dżem
                                                                                                                                                                                                                                                      Nie rozumiesz mnie .? to może zainstaluj sobie winampa i odtwarzaj w zwolnionym tempie . '

i te twoje oczy...♥

'mówią bądź sobą, a karzą brać przykład z innych.'

ludzie są naiwni, widzą uśmiech i myślą, że ten ktoś jest szczęśliwy

i ogarnął mnie słodki zapach Jego oddechu.. ♥

sad me + music = happy me

4cf6775500174a034ddfa55e

Czy jeszcze pamiętasz, że zostałeś stworzony do radości?

Brakuje mi tylko jednej osoby, a wydaje się, jakby nikogo nie było.

Tryskałam radością na kilometr. Nie miałam problemów. Nagle zaczęłam się ze wszystkimi dobrze dogadywać. W szkole pilny uczeń, w domu dobra córka, wśród znajomych świetna przyjaciółka. I nie, to nie był sen. To była kolejna złudna nadzieja, zrobiona przez życie, nadzieja, że w końcu będzie dobrze...

"A pamiętasz jak mówiłem, że nie spadnę na dno, Że marzenia się spełniają póki mamy siłę, Mam swoją chwilę i zrobię to teraz, albo nigdy, tyle!"

Skoro niby mnie tak kochasz, po jaką cholerę mnie ranisz? Nowy sposób okazywania uczuć? No to gratuluję ku*wa inwencji.

Nie szukaj miłości na siłę. Jeśli jest ci przeznaczona, sama cię znajdzie. ♥

Obiecałeś, że będziesz mnie kochał zawsze. A teraz co? Jestem sama z paczką chusteczek w ręce, podczas gdy ty całujesz się teraz z inną. Jeśli nie potrafisz dotrzymać obietnicy, żadnej nie składaj...

Upadki są po to, by móc wznieść się wyżej.

Nigdy nie bój się próbować czegoś nowego... Pamiętaj - amatorzy zbudowali arkę, profesjonaliści Titanica.

Bo prawdziwe marzenia to takie, których nigdy nie wypowiadamy głośno.

Kiedy najfajniejsza impreza traci sens ? Gdy dowiadujesz się że nie będzie na niej osoby , na którą czekałaś .

Nauczyłam się już pić kawę bez mleka, herbatę bez cukru. Może najwyższa pora nauczyć się żyć bez Ciebie?

To była miłość w nieodpowiednim miejscu i nieodpowiednim czasie.

A jak kiedyś zamknę przed Tobą drzwi to obiecaj, że i tak je wyważysz. : D

Paradoksalne, że przez te przyjemne wspomnienia cierpimy najbardziej.

Pewnego dnia na przystanku autobusowym dosiadła się do mnie starsza pani.
- Jestem zakochana w tym samym mężczyźnie ponad pięćdziesiąt lat.
Byłam naprawdę wzruszona, ale ona dodała wtedy:
- Chciałabym tylko, żeby on o tym wiedział .

Słowa, które pozostały niewypowiedziane narastają i rujnują nas każdego dnia.

Nie mam czasu na naukę, bo jestem zajęta czekaniem na weekend. ^^

Przyszedł dziś do mnie diabeł i powiedział:
-Popraw się , bo jesteś już gorsza ode mnie!
Królewicz na białym koniu? Nie, drań w samochodzie pożyczonym od brata... < 3

Bo czasem spotyka się takich ludzi, których uwielbia się za wszystko, mimo, pomimo i wbrew.♥

- odprowadzisz mnie do domu ?
- daleko?
- nie, po tamtej stronie ulicy .
- to chodźmy naokoło,by było dalej. < 33
                                                                                                                                                                                                                                             Znasz osobę która jest zawsze wesoła prawda? Ciągle się śmieje. Wiesz,że ona bardziej cierpi? Bo ludzie, którzy na co dzień są szczęśliwi, smutek przeżywają w środku. I boli ich to o wiele,wiele bardziej...

Nigdy nie przepraszaj za to, co czujesz. To jak przepraszanie za bycie prawdziwym...
                                                                                                                                                                                                                                              Dwie dziewczyny . Tak różne a jednak podobne . Bratnie dusze . Siostry od dawna . Łączy je szczerość , wieczorne spacery i rozmowy do późna . Każda porażka zbliża je jeszcze bardziej są przy sobie zawszę i wszędzie . Łączy je to co najważniejsze - uczucie wiecznej przyjaźni . ♥

4d20f56e000b2c514d35eabf

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz