środa, 2 listopada 2011

i lubię na zaparowanych oknach w autobusie pisać jak bardzo Cię kocham. ♥

Ci których kochamy, nigdy nie odchodzą, bo miłość jest nieśmiertelna.`

Widząc czerwone oczy, rozmazany tusz na policzkach i drżący głos, pytasz się czy coś się stało. .. nic kurwa, to ze szczęścia.

on jest zajebiście seksownym dupkiem ♥

Moja edukacja przed kartkówką ma 3 etapy :
1. Pouczę się wieczorem .
2. wstanę wcześniej to się pouczę .
3. jebać . Jakoś będzie xD

Nie umiem pocieszać, ale chcesz się najebać czy iść na zakupy ?

strasznie mi przykro, że nie możesz mi dorównać.

Miało być tak pięknie, no a jest w chuj lepiej, smutek zabija płacz - płacz na smutek lekiem.

pod tytułem upadek, z którego się nie pozbierasz. zacząć od zera, wiem przeraża cię ten temat.

faceci - rozkmiń kurwa typów.

Aż dziwne jak wszystko może się spierdolić, potem mniej rzeczy cieszy, więcej boli.

Nie zmieniaj się. Bądź taka jaka jesteś, bo jesteś idealna.

-ej czemu ty zawsze piszesz "pierdziele" zamiast "pierdole"?
-bo jestem kulturalny, kurwa.

kocham gdy się kłócimy i ja ze łzami w oczach krzyczę : - pierdol się ! na co Ty mi odpowiadasz : - tylko z Tobą. ;)

Lubie zastanawiać się nad tym, jaka muzyka płynie w słuchawkach ludzi, których mijam na ulicy.

Są ludzie po których odejściu pozostaje coś ponad wspomnienia.

“To zabawne, do czego człowiek robi się zdolny, kiedy w grę wchodzi coś, czego nie można mieć.”

- Cześć tato
- Hej
- Wystąpię w MTV !
- To świetnie , w jakim programie ?
- 16-latki i ciąża
- WTF ? ;o

2bdce67c00258eb24eaea4f0

-co z twoim życiem?
-dedykuje je tym, którzy zawsze są przy mnie.
Może i moi przyjaciele gadają z delmą, uciekają przed małym głodem i oglądają bajki Disneya, ale za to ich kocham. <3

Słoneczne reggae przygoda na Jamajce, gdy zamykam oczy swe to czuję się jak w bajce. Nie chce nic więcej, tak to mi wystarczy.

Najpiękniejszym doświadczeniem jest widzieć uśmiech osoby, którą kochasz i wiesz, że uśmiecha się dzięki Tobie.

Ludzi nie powinno się zmieniać, powinno się ich akceptować jeśli się coś do nich czuje.

ta bezsilność , kiedy łzy spływają ci po policzku , a ty nie masz władzy i kontroli , by je zatrzymać.

Czemu dziewczyny lubią idiotów? Bo idioci mają fajne tyłki. a dziewczyny lubią fajne tyłki. ;p

- Dlaczego wśród róż, które mi dałeś jest 1 sztuczna?
- Gdy wszystkie zwiędną przestanę Cię kochać. ;*

Taaa. Kocham szukać długopisu czy ołówka , który na dobrą sprawę wsadziłam przed sekundą do książki w ramach zakładki. ; D

Bycie szczęśliwym, to bycie szczęśliwym. ale robienie przy tym w chuja wszystkich dokoła- to co innego.

Każdy człowiek zna wielkość swego cierpienia i jest świadomy zupełnego braku sensu życia.

nie wytykam ci błędów, popełniam je sama. nie przedstawiam swojej pięknej osoby, nie jestem śliczna. nie narzekam na Ciebie, nie poznaliśmy się jeszcze. nie piszę głupot, głupot nikt nie czyta. nie kocham już, szkoda czasu. nie słucham cię, hałas szkodzi zdrowiu. ja i mój świat, nie zawsze taki jak chcesz.

Patrzę na twarze, które pamięć gdzieś zgubiła i pytam gdzie ta radość, która kiedyś we mnie tkwiła.

Wszyscy jesteśmy na swój sposób wyjątkowi.

Każdy ma własną definicję przyjaźni.

-jak powiedzieć dziewczynie, że nie chce już z nią być?
-zostałem wegetarianinem i odstawiam pasztety. ;q
Kocham ten moment gdy znajduję genialny kawałek i jaram sie nim przez tydzień.♥

Z uśmiechem, pozytywnie i do przodu.

życie jest jednostajne.

- ej, gdybyś nie miała stóp , nosiłabyś skarpetki?
- nie, no po cholerę?
- no to po co nosisz stanik ..? ;d

- słuchaj tato .. no ten tego no bo wiesz ja no .. hm .. jak to powiedzieć .. eee .. piwo ci wypiłam . xd

2e671b82000c30ff4d7c8c2a

Często zastanawiam się czy jest jeszcze coś , co mogę rozwalić. Bo jeśli tak to jestem pewna , że to tylko kwestia czasu.

Fajnie wiedzieć , że mam zapomnieć.

nie życie , a ludzie , ludzie bolą.

człowiek zaczyna rozumieć , gdy zaczyna tracić.

jest dobrze , ale tęsknie za tym co było kiedyś.

Tęsknie. Nie lubię tęsknić. Ale uwielbiam ten stan kiedy Ty tęsknisz , w dodatku za mną.

przychodzą takie momenty , że żaden wulgaryzm nie jest w stanie określić tego co czujemy.

mówiąc ' tak będzie lepiej ' dobrze wiesz , że nie będzie.

Kocham te momenty, w których jestem tak szczęśliwa, że idąc ulicą moje ciało samo podskakuje.♥

Jestem Pana największą wielbicielką,zechce się Pan podpisać na moim sercu?

jesteś taki zajebisty, że ja wymiękam

są takie sms'y, których nie da się usunąć, mimo mijających dni, tygodni, miesięcy a nawet lat.. cholerny sentyment.

życie? teorie znam na szóstkę

brak zaufania do ludzi, których najbardziej potrzebuję

` nie płacz mała. ludzie odchodzą, ale potrafią też wracać.

Nie sztuką jest zwyzywać wroga od najgorszych sukinsynów i dostać jeszcze za to kopa w łeb. Sztuką jest czajenie się w jego cieniu i ugryzienie dupy wtedy, kiedy sięga z uśmiechem po nie swoje szczęście.

psychopatyczny dupek z wygórowanymi ambicjami i przerostem ego ponad swój wzrost

Wiem, że czasem trudno mnie zrozumieć i łatwiej byłoby przeprogramować mikrofalówkę żeby kosiła trawnik. ; D

Mój życiorys jest jak horror z prześwitami radości.

Marzenia nic nie kosztują. A dają radość , bez ryzyka cierpienia.

muzyka nie tylko daje nam ukojenie i dostarcza rozrywki. jest czymś więcej. można poznać człowieka po muzyce jakiej słucha.

02ed577300140f644d584bf7

Ale naprawdę chuj obchodzi mnie to, że on jest twój i cię kocha. za co kurwa? za twoją piękną mordę albo język? wiesz, noł problem. w mordę mogę ci wyjebać tak, że żadna operacja plastyczna ci nie pomoże, a język w każdej chwili mogę obciąć. no i wtedy automatycznie jego uczucie zniknie.

i uwierz są sytuacje, gdy myślisz na poważnie, że życie jest piękne.

tyle lat chodzili razem do szkoły, ale miłość swojego życia dostrzegła w nim dopiero wczoraj.

wiedz, że coś się właśnie dzieje. ♥

Nadal go lubię,jestem pojebana.

'nie muszę żyć z muzyki - muzyka żyje we mnie i ona będzie trwać nawet gdy wyrwiesz mi serce'. ♥

- wyrzuć go z pamięci.
- a Ty wyrzuć do kosza swoje ulubione,stare trampki.
- nie potrafię,zbyt mocno się do nich przywiązałam.
- właśnie.

Definicja przyjaźni? Według mnie to częste kłótnie, szczere rozmowy,łzy a potem powrót do rzeczywistości i wybaczenie osobie do której masz pełne zaufanie i możesz jej o wszystkim powiedzieć.

technicznie żyjemy w epoce atomowej, uczuciowo ciągle w epoce kamiennej.

gdybym miała jedno życzenie to chciałabym nie musieć życzyć sobie niczego.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz