piątek, 2 grudnia 2011

a życie kiedyś da Ci mocny znak, by je docenić.

Żyjemy fikcją, bo tak łatwiej.


jesień zawsze boli najbardziej.


ktoś rzuca Ci linę, a Ty chcesz się na niej wieszać, zamiast się po niej wspiąć.


jak przekupić czas, by chwile z Tobą trwały dłużej?

zostań , bo jak nikt przynosisz mi powietrze.

Wartości wypisane w sercu miej, nie na koszulkach


- Witaj Romeo! A Gdzie Julka?
- Na wieczorze Kawalerskim.

Kiedyś cię miałam, a to się liczy.

Wieczory są coraz chłodniejsze, trzeba się przerzucić z piwa na wódkę.


Dlaczego o największych kretynów najdłużej walczą najlepsze kobiety?

Stęskniony każdy oddech.

Dziewczyno, jesteś jak poniedziałek, nikt Cię nie lubi.

Powinieneś powiesić się razem z praniem.

HIP-HOP się skończył? Weź nie pierdol. Skończył się dla tych, co jarali się Verbą .

2a636d3f0005335f4ea17580

otaczają mnie wrogowie, jak robactwo trupa.

Chłopcze, Ty to chyba słuchasz Radia Maryja, że masz takie fazy

- Przytyłaś ?
- Zaraz ci przypierdolę.
- Zwiększyłaś masę objętościową?
pożycz serce, moje wciąż bije, ale to kamień.

adios, bitches.

wciąż rozkminiam co by było, gdyby..

no a my , a my to się nie znamy już prawie .


A przydało by się trochę polotu i finezji w tym smutnym jak pizda mieście

myślę że mój komputer, kiedy się zacina myśli o tobie, w końcu ja mam tak samo.


gdzie to uczucie które przez lata utrwalił czas ?

weź wyjdź i zamknij drzwi, bo przeciąg .


Mogłabym być reżyserem Trudnych Spraw, inspirowałabym się twoją twarzą panienko .

lirycznie powiedziawszy, wszystko się pierdoli.

A żeby Cię zaniosło na Syberię za moje krzywdy , skurwysynie .

2e038018001191164eaadefe

zawróćmy, przecież zostawiliśmy tam szczęście.


Dziękuję za kłamstwa, przez chwilę były miłe.

nie zachowuj się jak dziwka w burdelu , przestań się puszczać , bo to przyjdzie samo , jak się zachowasz gdy usłyszysz " mamo " ?

- jestem dumna z moich piersi.
- no popatrz, mała rzecz, a cieszy. ;p

jestem kiepska w byciu ważną.

kocham Cie i co teraz? ♥

A gdy będę za dużo mówiła zamknij mi usta, dobrze wiesz jak.

i śmieszy mnie to, że wszystko co masz mi do powiedzenia, walisz w plecy, mała.

Jeżeli zdanie zaczyna się od 'no bo kurwa' to znaczy że coś jest nie tak.

wiesz w czym tkwi problem ? w sentymencie , kurwa .

Głowa do góry póki istniejemy.

nie mów do mnie kotku. widzisz kurwa u mnie 4 łapy albo ogon?

gdyby seks odchudzał, to byś kurwo była anorektyczką.

W wieku 7 lat. - Skarżypyta bez kopyta. W wieku 14 lat. - Jebany kabel!

- za ile obiad ?
- jak ziemniaki się ugotują .

4b9f01a90012b1b54eb98915_large-

- raz .
- jeden .
- raz !
- a mówisz jedenaście, czy raznaście ?

To wszystko jest jakieś fantastycznie popierdolone.

Zapominam o wczoraj, wolę patrzeć przed siebie.

Boje się, że przestanie się o mnie starać. Że zrezygnuje, bo tak trudno mnie zrozumieć, bo jestem taka uparta i taka trudna.

Najgorsza opcja - zaufać i wierzyć w każde słowo mężczyźnie.

dzisiejsza impreza i tekst kumpla - ' nie wiem jak wy , ale ja bym coś rozjebał ' ;p

chciałam więcej, choć miałam już wszystko

jedyne co byłabym w stanie oddać to życie , dla kogoś, kto mi je dał i kto go teraz bardzo potrzebuje.

bliskość jest wtedy, gdy jesteśmy obok siebie. wtedy, gdy czuję, że Cię mam. miłość jest wtedy , gdy jesteś, a ja nie muszę Cię czuć, bo pewność mówi mi , że zostaniesz.♥


odwróćmy marzenia w rzeczywistość .

Ten moment gdy masz kontakt wzrokowy z nauczycielem, a pod ławką piszesz smsa. ;p

w niektórych sytuacjach po prostu nie chciałbyś mnie widzieć .

jednym słowem - wyleciała mi ta miłość z rąk.

To flustrujące, ile człowiek przeżywa w życiu pierwszych razów.

4f512543981fb600b3b9a55

Jest tyle rzeczy do naprawiania, a tak mało narzędzi .

Wszyscy pragną sprawiedliwości - dopóki jest im ona na rękę.

- dlaczego łzy są słone ?
- bo miłość boli, a to niesmaczne.
zabił się , a to tylko dlatego, że jeszcze wczoraj poprosiła go o dowód miłości.

zapnij rozporek , mózg Ci widać !

- długo tu czekacie ?
- no tak ze dwa piwa .

Kochałam. Wkurwiłam. Rzuciłam. Zatęskniłam. ♥

wychodzę, rozumiesz? wychodzę, się wyprowadzam. ja jestem zerem wiesz, ale przynajmniej cię nie zdradzam

bądź moją obiecaną ziemią.

na dziś to wszystko, zgaszę cię jak ognisko.

i nagle wszystko w Tobie zaczęło mnie tak cholernie jarać ♥

Jak mam patrzeć w przyszłość skoro miałeś być moim jutrem..

chciałabym aby ktoś z Nich kiedyś stanął obok i powiedział, że decyzja Boga była słuszna.

Chciałaś zaświecić, ale kurwa szybko zgasłaś.

melanże-mam z tego tylko fobię, mam arytmię i mam astmę.

to co mnie zaczęło, teraz mnie wykończy.

4fb05f6a0000d6684df79e17

definicja miłości ? on we własnej osobie . :* ♥

Jest świat w którym żyję, są bity które słucham i są oczy, w których tonę.

cofnęłam zegarek o godzinę wiem co to podróż w czasie, dziwko!

Jest dobrze. Nawet bardzo ♥

a dzięki Tobie na mojej twarzy samo wypisuje się szczęście.

Miliony myśli związanych z Tobą ♥

Spraw, aby błyszczyk zniknął z moich ust.
- kurwa .
- też kobieta .. tylko krocze ma robocze . xd

Dlaczego mój i twój świat się zderzył?

Śmieszne, para na gg.

Uwielbiam jego śmiech gdy całuję go po brzuchu.♥


The Sims - popularność tej gry udowadnia jak bardzo lubimy sterować cudzym życiem.

4ffb50f00006d7d54e98b166

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz