środa, 14 grudnia 2011

Zasrana miłość , pieprzone sny , kurewskie zaufanie .

- nr. 11 do odpowiedzi !
- o widzę , że coś się pani żart ostatnio wyostrzył ;p

po każdym EX przychodzi kolej na NEXT .  :)

zapamiętaj ten czas , bo dobrze wiesz że nie zdarzy się to drugi raz .

Wszystko dookoła wydaje się obce . Rozmazane jak na niewyraźnej fotce .

nie ważne co masz , ważne jak to zdobywasz.

- on mi powiedział, że ona mu powiedziała, że tamten jej powiedział, że tamta kazała ci przekazać, że on cię kocha .
- aha .

Życie jest za krótkie by codziennie rano budzić się z pretensjami do całego świata. Więc kochaj tych, którzy dobrze cię traktują, przebacz pozostałym i uwierz, że wszystko dzieje się z jakiegoś powodu.

nienawidzę, kiedy moja mama mówi 'porozmawiamy w domu' .

szkoda, że najpierw musisz zachować się jak gnój żeby później dać mi kwiaty .

Ulegam nastrojowi miejsca, w którym jestem.

Największe szczęście to iść i iść, i mieć nad sobą błękitne niebo.

Często ostatnią rzeczą, której człowiek się trzyma, bywa czyjaś dłoń.

2be087d20af19370

Idziemy razem przez park , trzymamy się za ręce . Oddycham dzięki niej , bo jest dla mnie tlenem.

gdybym teraz zgodziła się być twoją lejdis to zatrułabym sobie życie tak samo, jak pijąc ' zero siedem' do dna .gdybym znaczyła coś dla ciebie umierając, chciałabym umierać .codziennie

Najlepiej być abstynentem, trzymam się tego trendu, przynajmniej nie muszę po imprezie szukać zębów.

Bo ona ma głowę pełną marzeń i ambicji , które dzień po dniu realizuje

wyobrażam sobie nas w kościele , przed ołtarzem.wyznajemy sobie miłość wobec Boga , na zawsze.

Kochaj mnie ! - Potwierdzam wykonanie zadania .

to nic, to tylko trochę uczuć .

pozmieniało się dookoła, nie wiem czy to świat zwariował, czy to ja łapię lekką schizofrenię i dziwnego doła.

Myślałam nad prezentem od Św. Mikołaja więc wiem co to znaczy zastanawiać się nad przyszłością, dziwko.

jestem smutna, bo jestem gruba. jestem gruba, bo jem. jem, bo jestem smutna.

gdybym ja z moim rodzeństwem wylądowała w psychiatryku, to psychiatra musiałby iść do psychiatry .

spojrzałam na stos książek. masa zadań z biologii , sprawdzian z przyimków z niemca i milion pierwiastków na chemię. rzuciłam jednym z zeszytów, po czym wychodząc z pokoju powiedziałam : pierdolę ! idę umyć włosy ! ;p

mój uśmiech mówi Ci codziennie , że wygrałam.

daje sobie spokój, mija tydzień, miesiąc, powoli wszystko wraca do rzeczywistości, a potem On się odzywa i od nowa jebie mi cały świat .

Wiesz co a teraz daruj sobie te twoje denne przeprosiny.

6e4757cb000e22c84ebfc924

- Brałeś prysznic . ?
- Jak w tym domu coś zniknie to zawsze jest na mnie !

zatrzymać się na chwilę , chociaż tak by złapać oddech i zebrać siłę , zanim znów wywalę się na mordę.

Pomińmy kulturę, zasady, przecież widzę pożądanie w naszych oczach

kocham, kiedy mimo tego, że stoisz i rozmawiasz ze swoimi kolegami, odchodzisz od nich kierując się w moją stronę.

dla systemu jesteś tylko ciągiem cyfr.

bajka . pierdolona , dobijająca , wykańczająca bajka .

dla ciebie jestem w stanie nawet zjeść cebulę.ogarniasz jakie to poświęcenie, bejbe?

I będę z Tobą aż do wieczora. I potem też..

raz, to tyle co nic, dla kobiet. | Liber


co to znaczy kochać, mamoooo?

to co jest między nami, jest skomplikowane bardziej niż origami.

Nie mam chłopaka i chuj.


Jest takie imię które noszą setki osób, ale mi się będzie kojarzyło Tylko z jedną.

przynajmniej Infobot mnie kocha. ;p

7b923754000544894d2b2a05

- powiedz, że mnie kochasz, a zostanę.
- odprowadzę cię.

Jesteś taki jak inni, a ja przez chwilę nazywałam cie wyjątkowym.

łzy lecą strumieniem, kiedy żyjesz w samotności.

Nikogo z nas nie stworzono by cierpieć tak.

Jesteś powodem dla którego dzisiaj się najebie, zajaram, i odejdę w chuj nie wiem gdzie.

życie - słowo, które każdy inaczej interpretuje, inaczej na nie patrzy.

gdybyś zobaczył szczęście,które dzięki Tobie miała,nie odważyłbyś się jej tego odebrać.

- połykasz?
- chyba tabletki.

- To gdzie mieszkasz?
- Widzisz ten blok?
- Tak.
- To nie ten.

stwierdzenie `poradzisz sobie w życiu ` oznacza bierz torbę i spierdalaj .

siedziałam z nim w ławce przez 45 minut, więc wiem co to szczęście, dzifko.

mama zawsze powtarzała mi, żebym nigdy nie kładła się do łóżka zła. dlatego teraz siedzę i planuję zemstę.

To idź do niego. Powiedz, że go kochasz, że chcesz mu rodzić dzieci i przygotowywać chleb z salcesonem do roboty.

gdy Cie widzę , moje serce rucha się z płucem .

7befe1270007d2cc4dffb138

rozgrzewaj mnie, tak jak rosół w niedzielne popołudnie.

wszystko ma swoją historię. własną przeszłość.

byłeś. jesteś. bądź.

bo czasem 1+1 daje 69. ale to już nasza wyższa matematyka.

Oczywiście nie ma to jak moje szczęście i połączenie braku wiedzy z tablicą . Dziękuję nauczycielu.

kocham Go i to chyba będzie na tyle.

Wiesz co boli najbardziej? To, że ludzie to egoiści. Pieprzeni materialiści. Liczą się tylko pieniądze i wygląd. A może warto się na chwilę zatrzymać? Pomyśleć kto przez nas cierpi? Może uda się jeszcze to naprawić? Bo warto.

Nie stać Cię na mnie i nie mówię tu o pieniądzach.

a w między czasie polej wódkę, dziś opijamy Narodowy Dzień Zranionych Serc .

alone .

A kiedy pisze że pragnę śmierci to wcale nie żartuje.

Gdy mają problem przeżywają to różnie: oni piją wódkę, one płaczą w poduszkę.

07c9eca50000e0394d73fc15

Jesteś tak sztuczna jak atmosfera na święta.

Lecz to tylko złudzenie.

Tak zaczyna się historia, w której serca dwa zaczęły bić dla siebie.

Kolejny dzień staram się pozbierać i zrozumieć.

esencja wolności zawarta w twoich objęciach .

Trudno wmawiać coś, w co samemu się nie wierzy.

gdybyś kochał szczerze. nigdy nie wypuściłbyś mnie z rąk.

miałem 14 lat, spotykałem się z dziewczyną. nie wiem czym to było, nazywałem to miłość`

a gdy pyta mnie, dlaczego tak w ogóle wybrałam Jego, odpowiadam ' lubię to, co niedostępne ' .

Kilka słów i w sercu ból.

To było szczęście, ono było tylko moje .

i kiedy mówisz , że jesteś inny niż wszyscy , stajesz się dokładnie taki sam .

najtrudniejsza decyzja w dotychczasowym życiu .

7c4420ef002236854eaade10

wciąż go kocham .

Are you happy ? Yea . I'm so fucking happy .

Wolę prawdę. Nawet jeśli miałaby się wiązać z bólem.

zęby nie truskawki - co roku nie rosną .

sam na sam ze sobą . i tylko jedno pytanie . kocham ?

najtrudniej jest zacząć . . .

uprzejmość - społecznie akceptowana odmiana fałszu .

dał ci szczęście . chwilę szczęścia . ten jeden moment .

Przyjaciele będą płakać jak umrzesz. Najlepszy przyjaciel znajdzie 7 Smoczych Kul by Cię wskrzesić ;)

Zsuwam się w przepaść, z której nikt nie będzie w stanie mnie wyciągnąć.

7c334470000bb1c24da4b2a6

6 komentarzy:

  1. uwielbiam ta piosenke! : Idziemy razem przez park , trzymamy się za ręce . Oddycham dzięki niej , bo jest dla mnie tlenem. ♥

    dzięki <3

    OdpowiedzUsuń
  2. też uwielbiam Jule&Kame<3
    podobają mi się te opisy, pozwól, że sobie skradnę pare.

    OdpowiedzUsuń
  3. genialne te opisy! :) obserwuje:) i zachęcam do obserwowania mojego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  4. lubię to! (tak krótko mówiąc)
    obserwuję i liczę na to samo:)

    OdpowiedzUsuń
  5. dziękuję za komentarz, obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne opisy!
    będę wchodzić częściej i obserwuję : )

    OdpowiedzUsuń