piątek, 2 grudnia 2011

Naprawdę nie ma ludzi gorszych czy lepszych. Są tacy, którzy chcą Ci pomóc, albo chcą Ci dopieprzyć. ♥

podwórko uczy zasad, policja uczy biegać ..

Był tak niesamowity, że za każdym razem gdy przybliżał swoje usta do moich, a jego zapach owiewał mi nozdrza, po prostu zatykało mnie z zachwytu. ;* ♥

zagłuszasz mi serce sobą.

to jaka jestem jest takie niemądre.


ciśnienie rozsadza mi głowę i chcę pić i wiem, że nie wiem co robię.

- Pragnę Cię !
- A kto nie ? ;p

czasami chcę zniknąć.

zrobię wszystko aby chronić tych, których kocham. ♥

jesteśmy tylko pustym echem wczorajszego szczęścia.

Nie rozumiem ludzi , którzy chwalą się ile to już wypili.

Życie w trudnych czasach nauczyło mnie jak przetrwać.

do gwiazd dosięgnę, jeśli tego będziesz chcieć.

Spójrz na Nią: ma więcej uroku w jednym trampku niż ty we wszystkich swoich tipsach . xD

5be13e4100096e214d780e74

- Co mam zrobić, żeby Cię zdobyć?
- Czekaj na mnie w wannie jak Dariusz z trudnych spraw. ;p

-jaki by był świat bez mężczyzn?
- strzelaniny z powodu tych samych butów i zero sojuszy z powodu fochów

Chłopak dojrzewa, gdy zakocha się naprawdę.Nie dla szpanu przed kumplami, nie dla podziwu wśród jej koleżanek..

- jak to jest uprawiać sex
- to jak go nie uprawiać , tylko że odwrotnie  :D

daj na luz , pierdol jutro .

Podobało mi się, kiedy błądził językiem po moim nagim karku.

Przykro mi, lecz jestem z tych, którzy popełniają błędy.

Nieważne czy mnie lubisz nieważne czy popierasz, bo ja mam swoich ludzi i z nimi idę w melanż.

Przy jego ognistym dotyku, piekło było zimne.

Jest tak zajebiście nudno, że przydałaby się jakaś gruba vixa!

Tęsknota Cie dobija, łapie w swoje sidła. Czujesz ten ciężar tylko on cię uskrzydla.

Sieją zamęt Ci, co są w środku słabi.


Mój środkowy palec jasno Ci tłumaczy – wypierdalaj

5c9eb8b300087ca74da5d60f

proszę, bądź, zwłaszcza, gdy powiem że masz wyjść. ♥

Śmierć chodzi z życiem w parze

chcę czuć częściej, że jesteś mój.

Wieczory są coraz chłodniejsze, trzeba się przerzucić z piwa na wódkę.


Mózg ma każdy, ale z rozumem to już cięższa sprawa.

Ty nie oceniaj mnie według siebie.

Nie mam czasu na zastój, nie mam czasu na jedzenie. Ale mam w chuj czasu na siedzenie i palenie.

Lubię spodnie z krokiem. ♥

Gdzie tak kopytkujesz przepiękna gazelo?

patrzymy w inne nieba.


Powoli się zbliżał, Jego serce biło lekko, ale jej biło jakby zaraz miało złamać żebro.


Usiadł przed nią i układając dłoń na jej policzku uśmiechał się delikatnie. Wzrokiem przeszywał jej drobne, bezbronne ciało. Jednym gestem sprawił, że ponownie go pokochała. Bezgranicznie tak już na amen.♥


Jedno bicie serca, proste prostopadłe.

5d24c36c001248e04d74027f

Żyj i daj żyć albo kurwa weź się zabij.

To nie świat robi z nas złych, to my sami wybieramy tą drogę.

Wiesz, my nawet oddychamy w jednym tempie.

I to zajebiste uczucie kiedy wtuliłam się w jego klatkę piersiową czułam bicie jego serca. ♥

Chodzić już umiem, teraz chcę umieć latać.

- Mówiłeś, że mnie kochasz.
- No przecież tak się mówi

On i papierosy. Podwójne jaranie.

Nie kryj tego boskiego uśmiechu, za dymem z malboro, nie kryj.

Jeżeli to prawda co mówią, to ja Ciebie też. ;)

Coraz ciężej jest nazwać kogoś mianem przyjaciela.

Wiesz czego mi brak? Poczucia bezpieczeństwa. Tej malutkiej myśli w głowie, która mówi mi, że jesteś i zawsze przy mnie będziesz, gdy stanie się coś złego. ♥

Najbardziej przygnębiające są te wieczory, kiedy siedzisz pod ciepłym kocem popijając gorące capuccino w swoim ulubionym kubku i zastanawiasz sie czy tak na prawdę go kochasz, czy to tylko złudzenie.

Zdecydowanie urodziłam się ze zbyt małą ilością środkowych palców.

Spojrzenia w oczy, których za nic nie oddam. ♥

Baw się życiem bo jest krótkie.

A teraz mam przyjąć przeprosiny i wrócić do przyjaźni?

5d80916400152d0e4ebd41d0

Więc pij za wolność i wyjście na prostą.

Nie wiem co to rozsądek, tylko emocje mówią prawdę.

- piękna jesteś.
- dzięki, ale z tym to do moich rodziców.

mój nadgarstek. Twoje inicjały.

- Kochanie powiedz mi coś ciepłego .
- Wrząca woda .

dla Ciebie : Prawo Ohma - nie chodź z jedną tylko z dwoma.

Prochy bierzesz - w proch się obrócisz.

Quo vadis koleś. ?

Nie chcę być dziewczyną, która tylko wypełnia ciszę i spełnia każde Twoje "widzi mi się".

Przecież życie jest po to, żeby dawać jak najwięcej innym ludziom. - sala samobójców. ♥

Nigdy nie zrezygnuje z nadziei, bo czasem tylko dzięki niej udaje mi się coś osiągnąć ....

bo tak w życiu bywa , że ludzie przychodzą i odchodzą . mydląc oczy , że ważni jesteśmy , że nasze zdanie ma znaczenie , że to, że tamto , że sramto . a potem pyk i ich nie ma .

 

5dd05f53001c0d0d4de388d1

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz