piątek, 16 grudnia 2011

Nie jestem idealna i nigdy nie będę, ale gdy mówię 'kocham' lub 'przepraszam' mówię serio, z serca.

a dzisiaj przez przypadek nazwałeś mnie swoim Kotkiem. ♥

wróć. przyjedź. bądź. amen  ♥

Liczą się marzenia, chęć tworzenia, wyobraźnia... Szybka akcja, bo inaczej czeka cię zła gracja / Grubson ♥

Pragnę Twojej obecności, ale to nie znaczy, że bez Ciebie nie istnieję. ♥

Największe znaczenie dla nas , mają ludzie przypadkowo poznani .

7cd79149001fdf824dd3a90b

Czy gwiazdy świecą po to, aby każdy mógł znaleźć swoją ? ♥

Zatrzymać najlepsze chwile życia, zaciągnąć się nimi do nieprzytomności i puścić film od nowa.

nie opłaca się kochać.

boli mnie ta granica wytaczająca horyzont pomiędzy naszymi światami.

you don't undersand . nothing .

takie dziwne i smutne uczucie, kiedy ci najbliżsi odchodzą.

it's all over.

Cisza to najgłośniejszy krzyk dziewczyny. Powinieneś wiedzieć, że bardzo ją zraniłeś, jeśli zaczęła Cię ignorować.

Zło nie jest tym, co wchodzi do ust człowieka zło jest tym, co z nich wychodzi.

bo żeby żyć, trzeba mieć odwagę.

- alkohol ?
- nie kurwa , sok z gumijagód .

dobrze, że jesteś. ♥

try again .

Nie mam czasu na marzenia.

świat łez jest taki tajemniczy.

potrafił namiętnie zasmakować moich ust, a później wyszeptać, że ta miłość była pomyłką.

dont kraj. pliz.

Jakby mu zależało napisałby. Pieprzoną kropkę, ale by napisał .

pomiędzy 'chcę' a 'powinnam' ..

07cdef6a00129a934d88fbb1

'Gdzie mamy? ' -- najpopularniejsze słowo szkolnych korytarzy ;p

dziś to facebook jest naszym alfonsem .

- Co byś zrobiła jakby Twoi rodzice przyłapali Cię na wciąganiu koki?
- A co byś zrobił, gdybym powiedziała Ci, że wciągam razem z nimi ? xd

lubię go.podoba mi się.kocham go.♥

otwórz pepsi. jesteś seksi. ;p

w życiu robimy dużo błędów. zwłaszcza ortograficznych.

wiem, że okno jest Fenster, ale kurwa nie wiem , czy der, czy das, czy die ? ;o

może to właśnie jest piekło, a my o tym nie wiemy?

I na każdy podjęty temat z mamą zaczyna się jej ‘ a za moich czasów .. ‘

Słowa nic nie kosztują, dlatego są gówno warte.

poznałam nowego przyjaciela, ma na imię samotność.

jeśli ciągle jesteś zazdrosna, to kochasz. ♥

nie będzie nic.po prostu.

przy tobie wierzę w miłość. ♥

zbieram na psychiatrę . ♥

ja się pytam gdzie to uczucie pomiędzy miłością a przyjaźnią ?

7cfb3ce80002cbc24d80f521

ciągle powtarzam młodszemu bratu żeby nie szedł za rok do tego gimnazjum co ja, bo nauczyciele będą się na nim mścić po mnie. xd

złudzenie.

pułapka własnych uczuć .

To ja sprawiałam i sprawiam , że ściska go w spodniach .

Nie sądź winnych , bo sam nie jesteś święty , może kurwa wypijmy w końcu za Twoje błędy . ?

klasyczne kłamstwa chłopaków : 1. potrzebuję czasu dla siebie, 2. muszę to przemyśleć, 3. nic nie piłem, 4. to tylko koleżanka .

i pomyśleć, że Bóg stworzył człowieka by ranił ..

bądź kimś, kto usiądzie obok i wysłucha mnie bez otwarcia ust. bądź kimś, kto przytuli, gdy zobaczy chwiejącą się łzę na koniuszku mojej rzęsy. bądź kimś, kto zawsze będzie po mojej stronie, chociażbym dokonywał najgorszych decyzji i robił największe błędy świata . ♥

w sumie nie jesteśmy razem, więc nie masz obowiązku pisać tylko ze mną. więc teoretycznie mnie nie obchodzi czy piszesz z kimś jeszcze. teoretycznie..

chciałabym móc kochać .

chwile refleksji nad życiem .

Wiem że jesteś jedyny w swoim rodzaju bo drugiego takiego kretyna byłoby mi trudno znaleźć.

To coś więcej, niż więcej . ♥

Mogę nie mieć nic, bo ty jesteś dla mnie wszystkim .

nie możemy udawać , że cały czas jest dobrze.

Bóg tylko dlatego stworzył mężczyznę pierwszego, ponieważ chciał zacząć od zera.

to nie ja topiłam serce w ćwiartkach wódki i nie ja zabijałam uczucia dusząc je nikotyną.

-Po czym poznać polaka?
-Po skarpetach do sandałów .

Najebałam się to najebałam, po chuj drążycie temat ?

- Co mogę dla Ciebie zrobić, żebyś mi wybaczyła ?
- Nie przypominaj o swoim istnieniu.

zimny Bols popijany schłodzonym Desperadosem ♥

7d35ecac002a2eda4dd8f31f

- Jak mówi Lady Gaga jak jest smutna ?
- Ale chandra, ale chandra .

i leże na brzuchu, i twarz zatapiam w poduszce, i tęsknie też.

jeśli wampirów nie widać w lustrze, to jak Edward układa swoją gejowską fryzurę? xd

stoję szybciej niż ty biegniesz.

zbiorowe halucynacje . ♥

- kolana mnie bolą.
- a co, praca po godzinach ?

- kocham cię .
- ja siebie też . :p

hip hop . ♥

możesz przyjechać na jednorożcu z bukietem kwiatów.  możesz zaprosić mnie do najdroższej restauracji w mieście.  możesz codziennie pisać do mnie smsy. chociaż .. nie .


wystarczą mi twoje ramiona . ♥

Policjant zatrzymuje dresiarza jadącego samochodem i pyta: - Nazwisko - Malinowski - odpowiada dresiarz. - Adresik - Oryginalny! Adidasa! ;p

ostatnimi czasy zbyt często sięgam po piwo gdy powinnam sobie radzić, ostatnio też zbyt wiele palę papierosów, gdy palone powinny być nadzieje.

łaka łaka madafaka . ♥

Czasami jestem tak zajebiście zła, że nawet Król Julian mnie nie może rozbawić.

jak wiele bym dała za optymistyczne podejście do życia .

07dae0cd001294ff4d1e04b9

każde słowo w języku niemieckim brzmi jak nakaz rozstrzeliwania.

i boję się każdego dnia, że pęknie nam pod nogami lód

miszczowie drugiego planu są świetni . ♥

Jestem na kacu, moje serce jest najebane.

na zawsze razem z tobą to za mało.

jestem uzależniona od Ciebie, ale na odwyk za chuja nie pójdę ♥

Dobre czasy są za nami lub przed nami – z pewnością nie ma ich teraz.

kobieta i mężczyzna jest jak windows i microsoft

nie musisz nic mówić, uczucia wyraża się milcząc.

to mężczyzn choroba nagminna , że dzisiaj ta , a jutro inna .

jesteś moim patentem na szczęście . ♥

Czasem czuję jakby życie miało do mnie jakieś ale.

nie mów, że kochasz, bo to dość mocne słowa.

Codzienne kłótnie stały się tradycją.

jesteś moją własną Lovestory .♥

7db85fab002c27674ead5dda

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz