wtorek, 6 grudnia 2011

Ucieka od przeszłości, ale często pragnie cofnąć czas.

- Proszę, powiedzcie teraz po niemiecku co robicie , gdy wrócicie po szkole do domu .
- Hausaufgabe machen.
- Computer spielen.
- fernsehen .
- Und du ?
- a ja mam wyjebane i rauche Zigaretten, kurwa.

pobrudziłam sobie usta Twoją miłością.

swoim spojrzeniem ukradłeś cały mój świat, wraz z marzeniami.

nie kłam, gdy boisz się prawdy - bój się, gdy prawda wyjdzie sama.

Czy wiesz, że pierwsza łza z prawego oka = płacz radości , pierwsza łza z lewego oka = łza bólu ?

Najdłuższa kolejka jest do tego co zakazane

Topię się w resztkach gorącej herbaty i chyba tracę rozum

twoje życie jest w jego oczach .

bezwstydnie rozbierasz moje emocje'

mam siłę walczyć,  nie mam tylko po co.

0dd8746c0004a8c54e902e97

"Oddech weź, już najgorsze jest za Tobą. W końcu gdzieś będzie lepiej, daję słowo. Nie bój się, uwierz w siebie. Masz już wszystko. Poczuj więc że przed Tobą cała przyszłość, przecież wiesz." ♥

chciałabym tylko żebyś wiedział, że się starałam . ♥

dłonie przesiąknięte nikotyną . z t-shirtu emanuje zapach alkoholu. z serca wydobywa się dość mocna woń Ciebie.

miłość niesie ze sobą wielkie szczęście, o wiele większe od bólu, który przynosi tęsknota.

czasem boli tak mocno, że nie mogę oddychać

spontan, szaleństwo i kupa śmiechu. ♥

głupi jak cholera, a pocieszny jak idiota. ♥

gdy będziesz czekał na czyjeś błędy z reguły nigdy nie wygrasz.

uwierz, są pytania , na które nie mam ochoty odpowiadać . i odpowiedzi, których czasem nie chcę słyszeć.

ciekawe jak to jest mieć porządek w pokoju..

Zachłysnęłam się wiarą w to co niemożliwe.

zawsze będziesz ważniejszy niż tlen , bo to akurat nie nim oddycham tylko Tobą .;*

- Dlaczego św. Mikołaj jest taki wesoły?
- Bo wie gdzie mieszkają wszystkie niegrzeczne dziewczynki. :D

Jak cie słucham to mam ochotę odrobić matmę.

5ddbcccf002bbe464d02a210

a Ty mała, worek na głowę i za ojczyznę. będzie spokój.

dwie modelki kąpią się w wannie. nagle jedna mówi do drugiej: trzymaj się mocno, wyjmuję korek.

-Klaudia, do odpowiedzi.
- coś się Pani dowcip ostatnio wyostrzył.

Miesiączka to chyba prezent od szatana

a wiesz co to jest technologia środkowego palca, czy mam ci zaprezentować?

wyglądasz jak miłość. spadam stąd.

a po co dresiarz idzie po lasu? poziomki xd

miłość.. to ktoś sławny, bo nie wiem?

wiecie co łączy pinokia i biebera? -obaj chcą być chłopcem.

Być daleka od dobra i równie daleka od złości
W głowie mam mnóstwo marzeń. I tęsknotę.

-chcesz mi powiedzieć, że Boga nie ma?
-Jest. Ale ma nas gdzieś.

potem znowu przychodzi coś, na co się czeka, tak jak na święta.

trudno do niego dotrzeć.

może typ nie jest zły ale to jeszcze szczeniak .

na przemian plączemy się ze sobą jak słuchawki.

Mam debila na Twoim punkcie ♥

5e1fa3070006d0ae4dbfe51d

W lustrze widzę Nas, nie siebie.

- Kurwa !
- Gdzie? A ja taki nie ogarnięty. ;p

Wasze wielkie miłości rodem z reklamy płatków.

zrozum, daj się zrozumieć.

A Ty spleć palce z moimi palcami. ♥

morał jest krótki i nam bardzo znany , lubimy Jointy więc je jaramy xd

-ej, ile do dzwonka?
-w chuj!
-dzięki.

blisko Ciebie, rozumiesz?

Love me like there is no air, til the end of time.. ♥ (Kochaj mnie jak nie ma powietrza, aż do końca czasu)

every day and every breath i smell your scent. ♥ (co dzień i co oddech czuję Twój zapach.)  

take my hand, show me how it feels to be. ♥ (weź moją rękę, pokaż mi jakie to uczucie. )

czasem wydaje mi się, że dziewczyny podczas okresu, są połączeniem wszystkich emotek na gg ;p

dwie najważniejsze rzeczy w życiu mężczyzny? cycki

Kobietę stworzono z żebra mężczyzny. Nie ze stopy , by po niej deptano. Nie z głowy by była mądrzejsza. Ale z żebra, które jest pod ramieniem, mającym ją chronić i być blisko serca, by ją kochać. ♥

najprościej jest winić kogoś za swoje błędy.

Na dźwięk czyjego imienia Twoje serce bije szybciej?  ♥

Czy dni mijają, czy ja mijam?

5e6e5a4b0013d6014d7110a3

Czy Ty wiesz, że ja dla Ciebie budzę się każdego dnia.? ♥

nie poddawaj się , masz wiele do zrobienia . ♥

Tak , to prawda. Podobno trzeba się do mnie przyzwyczaić , bo dla osób, które mało mnie znają , bywam niekiedy szokująca .`

-Kobieta mnie bije!
-To jej nie wkurwiaj !  ; DD

są uczucia nie do opisania. nie do opowiedzenia. uczucia, których nikt z nas nie zdoła opisać słowami. możemy mówić o miłości. pisać o jej skutkach ubocznych i odczuciach podczas jej przeżywania. możemy opowiadać o tym jak zachowuje się nasze ciało. jak wariuje podświadomość. jednak, żeby się przekonać, że każde z tych słów jest prawdą, żeby zwyczajnie to wszystko zrozumieć, trzeba przeżyć miłość na własnej skórze. ♥

Całe 10 przykazań można zastąpić jednym: 1. Kochaj. ♥

Jesteś mą pozytywną chwilą. ♥

-I wiesz co? - spojrzała na swoje odbicie w lustrze nieprzytomnym wzrokiem.
-Od dziś to wszystko pierdolę. - Kiwnęła głową i rozbiła lustro butelką whisky. A potem zaczęła żyć.

Kocham Cię... Pomimo innych myśli ♥

'dlaczego jestem hot? bo nigdy nie poddałabym się ocenie kolesiowi który nie umie się ubrać,lasce która zamiast śpiewać beczy jak koza i chłopczykowi ,który myśli że jest rockmenem'  :D

Lubię wierzyć, że kiedyś wreszcie się odnajdziemy. przestaniemy się tak bezsensownie mijać i w końcu uda mi się złapać Twoją dłoń.  ♥

Żelki - szczęście zamknięte w glucie ♥

` a jak dorosnę to będę takim " hardcorem " , że nie zdążysz powiedzieć : " ale urwał " .  :D

Pamiętaj 'kochanie' . Tylko o zajebistych osobach plotkują.

Ty piękny mój, bajeczny. czasem ciut niegrzeczny. ale mój ! ♥

5e2663e6000c10914d41af00

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz