piątek, 2 grudnia 2011

pamiętaj ! jeżeli nie chcesz cierpieć rób tak aby wszyscy cie kochali a tak naprawdę kochaj tylko sama siebie ; D

Czasami mam ochotę umówić się z życiem na ustawkę i je pokonać .

Z nikim się nie ścigam, dlatego prowadzę.

Nasze życie wiruje, jak kule w bębnie totolotka

Papieros to śmierdzące ziele , z ogniem po jednej i głupcem po drugiej stronie .

masz pustkę w twarzy i przeciąg w głowie, dziwko .

- Dlaczego starzy ludzie nie mają zębów?
- Bo rozgryźli życie.

Jeździsz po mnie jak po drodze.

- zaraz będzie obiad .
- nie jestem głodna , mamo . wystarczająco się najadłam .
- czym ?
- brakiem miłości i pseudo przyjaźnią .

5

I oby nie wymyślili emotikony ' kocham cię ' bo nasze usta zapomną jak się te słowa wymawia.

Mama chce żebyś się jej zwierzała bo chce być twoją przyjaciółką ale w żadnym wypadku nie pyskuj bo nie jest twoją koleżanką.

skoro piszesz, że na tej imprezie nie będziesz się bawił , bo mnie tam nie będzie, to po cholerę w ogóle tam jedziesz ?

zaliczmy ten świat jak ostatni menel kolejną swoją panienkę .

pod koniec swojego życia chciałabym się dowiedzieć ile razy udało mi się uniknąć śmierci.

to była czysta namiętność, a w niej ani krzty miłości.

Bo najważniejsze, to dać innym szansę. ♥

Niby go nienawidzę, ale chciałabym z nim porozmawiać.

zauważam nanosekundy bez Niego .

- Lubię %
-Chyba kurwa na kalkulatorze .

rodzice nawet nie posiadają takiej świadomości, że ich dzieci wypiły więcej wódki niż oni sami.

Wykształcenie nie piwo , nie musi być pełne.

5 (1)

Nasze serca pompują krew ,a łzy są słone. Wiem, że czasem sam tonę w morzu złych myśli i jedyne co z tego mam to psychiczne blizny.

Albo nie umiesz albo życie tak sprawiło, że o bólu nic nie powiesz i ukryjesz wszystko, nawet miłość.

Nigdy nie przyznawaj się, że Ci zależy, chuj Ci po tym, że zależy.

Są takie piosenki, na których dźwięk wspomnienia stają mi przed oczami.♥


- jesteś w domu czy na dworze?
- no. :D

i tylko ten jeden jedyny uśmiech jest taki magiczny. ♥

- z czym masz kanapkę?
- z pasztetem.
- podobno jesteśmy tym co jemy...
- spierdalaj. :D

pić, pierdolić, nie żałować - szlachta musi pobalować.

Ja wolę bluzę przesiąkniętą zapachem fajek, nie perfum.

ile razy jeszcze zasnę z tą myślą, że nie tak miało być?

chciałbym z Tobą pójść, lecz nie umiem stawiać kroków, nie pamiętam już jak mam czytać z Twoich oczu. nie potrafię wypowiadać słów i w milczeniu odgaduje co mógł znaczyć ruch Twoich źrenic.

mam przyjaciółkę,którą bez zastanowienia mogę nazwać " siostrą " . brata, który bez żadnych podstaw potrafi mi pomóc w każdej chwili. mam Jego, miłość, która stanowi dla Mnie wszystko. rodzinę, która jest oparciem. mam szczęście i na podstawie innych przeciwności, śmiało mogę powiedzieć " wygrałam w życie ' . ♥

- chodzi pogłoska, że jestem boska.
- chodzi bajka, że jesteś dupodajka.

5.jpg.pagespeed.ce.VMjb-m1XcM

zawsze będziesz miał to coś, czego nie ma nikt inny.

Przyjacielowi za pomoc nie trzeba kupować litra wódki czy jakiegoś drogiego prezentu. Jemu wystarczy tylko „ Dziękuje że jesteś , kocham Cię.” ♥

Jesteś moim najgłębszym wdechem szczęścia. <3

z wami to ja mogę nawet koniec świata przeżyć. ♥

Grawitacja łóżka z rana nie zna granic

A morał tej bajki jest krótki i niektórym znany : mimo tego ,że miłość zadaje ból , to ciągle kogoś kochamy.

potrzebuję tylko Twojego uśmiechu by sama się uśmiechnąć ♥

miłość ? na mnie nie licz , jedź na ręcznym .


pierdole to wszystko. wykurwiam na jamajke ♥

cześć, nie mam na imię Julia, ale mam balkon. więc będziesz moim Romeem ?

Mała dziewczynka pełna gigantycznych trosk.

Nie obiecuj tego, czego nie możesz dać

5a3d074400163cb54d6d0e06

Nie ma nic gorszego, niż kochać kogoś, kto wciąż będzie cię rozczarowywał.

Zgubiłam rozum i rozsądek w jego oczach .

Wiem, niespełniony sen nas tak boli.
Ile jeszcze w Tobie kłamstw?

Kiedy patrzę w Twoje oczy wiem, że nie chcę już niczego szukać, że nie chcę nigdzie iść, chcę mieć Cię tutaj dziś. ♥

Codziennie dziękuję Panu Bogu za tych zajebistych ludzi, którzy pomimo upływu czasu nic się nie zmienili.

Nie mam siły istnieć. Zapomniałam, jak to jest żyć.

Ze mną albo przeciwko mnie, wybieraj.

Zatrzymać w gardle słowo, które może kogoś dotknąć.

Napisał na gadu z/w, po czym pukając w szybę mojego pokoju powiedział " już jestem " . ♥

niektóre sytuacje z przyjaciółmi są tak zajebiste, że po prostu nie da się ich opisać słowami ♥

5a8b0c1f0015846a4ce579ad

Życie to nie Playboy, z dobrą dupą na okładce.

Obojętność drugiej osoby zabija.

- Chcesz w mordę?
- A ty do?

Masz skórę gładką jak brukowana ulica, dziwko.

ma napisane na metce: made in heaven!♥

Dzisiejszy dowód zaufania to podanie hasła na NK czy FACEBOOKA.

Mam ochotę przedawkować wszystko. Począwszy od alkoholu, skończywszy na Tobie.

5aa7afcd000c4d1e4e32b385

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz