wtorek, 27 grudnia 2011

Codziennie tęsknie za Tobą po raz ostatni.

Brakuje mi ciepła Twoich rąk, które tak często nie pozwalały, by moje zmarzły ..

popatrz mi w oczy powiedz że masz już dość, popatrz mi w oczy powiedz to wprost ♥

Szczerze? To ja już nie daję rady.

Kocham go wbrew rozsądkowi, wbrew temu, co sobie przyrzekłam, wbrew własnemu spokojowi, wbrew nadziei, wbrew szczęściu i mimo wszystkich rozczarowań, jakie mogą mnie spotkać.? ♥

patrzył mi prosto w oczy, a serce aż wyło z bólu.

przy innych - jestem, przy Tobie - żyję. ♥

nie ma to jak latać po szkole i krzyczeć , że się ma besta na głównej .

Zapamiętaj mała dziewczynko! W nocy się śpi , a nie myśli o kimś kto ma Cię w dupie

8b35b2320015693d4ea860c1

Gdy myślała o nim jej serce biło szybciej, a jej oczy uśmiechały się tak, że można było go w nich zobaczyć. ♥

Najbardziej irytuje mnie własna naiwność.

Czasem mam wrażenie że komuś zawadzam, że nie pasuje do tego towarzystwa. Do tych ludzi. Że jestem z innej bajki. Trudno określić czy z lepszej czy z gorszej.

Muszę Ci coś wyznać, ale boję się Twojej odmowy: K O C H A M   C I Epłe naleśniki z dżemem truskawkowym. Może kiedyś zrobisz? :D

Rybcia cipcia . ; D

Rzućmy monetą, jak będzie: Orzeł to ze mną zostaniesz, a jak Reszka to rzucamy jeszcze raz.:P

Będzie tak jakbyśmy nigdy się nie poznali.

00

obejmując Go , zawsze zamykała oczy ze szczęścia . <3

to podłe uczucie wiedzieć, że nie można nic zrobić, a tęskni się z całego serca i jeszcze mocniej.

To właśnie moment, w którym ból jest tak duży, że nie możesz oddychać.

- hej co u Ciebie ?
- kocham Cię.
- no u mnie też nudy.

- mamo?
- co?
- kocham cię, wiesz?
- ja ciebie też.
- dobra bez takich.. buty fajne widziałam na mieście. xd


Lubię nie pójść na lekcję. Czasem na dwie. Ewentualnie na siedem.

- gdzie jesteś?
- chodzę po galerii.
- gdzie?
- w biedronce.

życie, które zamienia mi w bajkę. Jego uśmiech. codzienna 15.15 i 16.16. paranoja.

Dlaczego serce kocha tylko to, co może stracić?

0a8b773f0026dbac4eda7ead
chwilowy przebłysk inteligencji . ♥

Jeszcze przejrzysz na oczy, obiecuje.

Powinnam się przyzwyczaić, że nasze relacje zależą tylko od Twojego humoru, a ja robię za ozdobę.

I gdzie jest to kurwa szczęście którego ciągle mi życzyli ja się pytam.

czego ja właściwie szukam w twoim sercu ?

będę. o każdej porze, każdego dnia . ♥

Od dziś jego imię i nazwisko to hasło do mojego serduszka.

ukradnij mnie na zawsze . ♥

On kochał piwo, ona raczej wódkę. Przejmował się chwilą, ona raczej jutrem.

obyś chuju wdepnął w LEGO na bosaka.

bezczelnie stałeś mi się powietrzem . ;*

na tych pustych kartkach mieści się moje życie .

mam dość tych krętych dróg .

Pozdro. Dla tych którzy nie palą, nie piją, nie biorą i się nie tną. Umiecie żyć.

0df644b6000df4b94ef49cbc

pewnego dnia spotkały się dwa różne światy. a teraz jeden z nich nie potrafi żyć bez tego drugiego.

hokus pokus, czary mary, mam z biologii same pały.


twoje życie zmienia się w grę. grę pozorów.

bo nie potrafię być idealna.

gdybym mogła mu powiedzieć, jak bardzo się cieszę, że był.

bo do miłości nie potrzeba czasu? , a namiętności.

a mogło się udać , cholera .

we found love ? no , i am found vodka .

- Cześć .
- Cześć .
- Skąd jesteś ?
- Z waginy mojej mamy . ;o

przeżyć życie z tobą, po twojemu.

Nie znajduj nikogo innego tylko po to, by zapomnieć o tym, kogo kochasz.

patrzył mi prosto w oczy, a serce aż wyło z bólu.

Porozmawiajmy o tym, jak ciężko jest zapominać.


od teraz bezgraniczna radość . ♥

pieprz swoją męską dumę, podejdź tu i zagadaj . ♥

1ced2f03000f13324eea6bec

tell me why ..

liczy się szczerość. szczerość przez łzy.


Lubię puścić w autobusie plotkę , że właśnie weszły kanary, a na następnym przystanku połowa ludzi wysiada. xd

łzy to tylko chwile deszczu .

ogarniam człowieczeństwo .

zazwyczaj , gdy wchodzę na twój profil na fejsie , żałuję , że nie ma opcji ' ja pierdolę .' . .

- co robisz ?
- układam litery alfabetu w różnej kolejności .

dlaczego niektóre laski odziedziczyły cycki po ojcu ?

kocham, a nie powinnam.

Te uczucia nietrwałe i dlatego tak cenne.

Co jest grane? Marzenia niewypowiadane, zapominane, bo nie doczekałem się na zmianę. Przekonanie, że po którymś ciosie się nie wstanie.

a rzeczywistość staje się piękniejsza od snu. ♥

2c99a477001041ef4ef46768

szczerze? nie żałuję .

wiesz, kocham Cię ♥

Słowa nie oddają tego ,ile waży strata.Kocham Cię najmocniej,zaraz wracam.

Jeśli nie dzwonili do Ciebie znajomi już od dawna to znaczy, że wszystko u nich w porządku.


Ukleimy coś wspólnie, na przekór tym zawistnym. Brak już miejsca, by dopisać ich do czarnej listy.


Spłonęły jak świeca resztki ich romansu.


nie wszystko można kupić na allegro . inteligencie .

mądry głupiemu ustępuje i dlatego ten świat tak wygląda .

Każda granica którą przekraczam pozbawia mnie kolejnych złudzeń-śmierć będzie tą ostatnią.

Nie obiecuj mi słońca, gdy wiesz, że zawsze będzie padał deszcz.

Dobrze, że istnieją emotikony, bo niektórzy ludzie by milczeli.


każdy powie , że jest inny niż wszyscy , a ty będziesz wciąż miała nadzieję , że mówi prawdę . zaufasz , pokochasz , a gdy przyjdzie co do czego okaże się zwykłym , pospolitym , klasycznym dupkiem bez uczuć . jak zwykle

2d3bb7ca002c318a4e949775

Za rękę wziąć Cię i iść,leżeć i rozmawiać, aż nastanie blady świt.

Są takie noce, przyjacielu, kiedy świat się kończy. Świat odchodzi i zostawia nas z rozszerzonymi źrenicami i bezbronnie opuszczonymi rękoma.

Mętlik myśli. Mnóstwo supełków i nadzieja, na to, że kiedyś się rozwiążą.


Czasami widzisz kogoś codziennie, ale zapominasz mu powiedzieć ile dla Ciebie znaczy. A potem jest już za późno..

albo jest zbyt wrażliwa, albo ludzie tak mocno krzywdzą.

kocham cię vs. pierdol się .

Polska wygrywa Euro 2012. Co robisz? Wyłączasz konsolę i idziesz spać.

-puk puk.
-kto tam?
-zagrożenie z matmy.

cisza to jedynie przystanek między krzykiem wspomnień, a nieśmiałym szeptem marzeń. krótka chwila wytchnienia, gdy mówią do ciebie własne myśli. słyszysz?

Idźmy spać w Paryżu, obudźmy się w Tokio, pomarzmy w Nowym Orleanie i zakochajmy się w Chicago. Co ty na to ?

2d83a32a00236d4a4e997079

panie boże . bardzo cię proszę o sen . daj mi sen , w którym będę szczęśliwa . nie musi być długi . byle szczęśliwy . amen .

Czasem przychodzi nam płacić za błędy przeszłości.

A to co dzisiaj nas przerasta, już jutro będzie niczym.

Wiem, że muzyka jest dobra na wszystko. Ale dźwięki lecące z płyty, telefonu czy radia nie przytulą Cię ani nie powiedzą, że Cię kochają .

Nawet jeśli nie będziemy razem, bądź w moim życiu !

Już mam dość pogoni za szczęściem A może by tak zamienić się rolami ? Niech szczęście znajdzie mnie.

Bo nie w tym rzecz, żeby leżeć, płakać, szlochać. Ktoś cię kocha, to ty też się naucz kochać.

Nie zakochuj się, lepiej skocz z mostu - podobno mniej boli.

Wszystko dookoła wydaje się obce. Rozmazane jak na niewyraźnej fotce.

stawiam dziś obok wczoraj, zapijam wódką jutro.

05ae8f65002b37e24ede2b63

myślenie jest trudne, ale można się do niego przyzwyczaić'

szach mat, i Cię nie ma.

Poczujesz finisz równo ze startem.

Życie w sumie nie jest takie złe. Tylko trzeba umieć zapominać. ♥

Los jest ślepy, więc wcale nie tak trudno go oszukać.

ciekawe co robi teraz osoba z którą spędzę resztę mojego życia . ♥

Każda miłość trwa tak długo, na ile zasługuje.

co to jest miłość? 100% serca i 0% rozumu.

Najgorsze to iść z kimś za rękę, nie wiedząc czy on czuje to samo. No bo w końcu bajery są teraz na topie.

reggae jest rzeką miłości stworzoną dla tych, którzy wiedzą czym jest miłość.

Kiedy chodzę nie patrzę pod nogi, a na horyzont. Moje radary świadomości łapią film, a nie epizod. Czuję się zjednoczona z przestrzenią sobą i chwilą.

kocham cię tak że bunga bunga, waka waka i je je je . ♥

5f4af7d3002c588e4ef08ef4

moim loginem i hasłem niezbędnym do życia jest teraz twoje imię. ♥

nie musisz walczyć o serce dziewczyny. wystarczy, że o nie poprosisz.

I nie mogę złapać tchu i łapię paranoje.

Stał pomiędzy ścieżkami z napisem `zależy mi`, a `mam wyjebane` i każdego dnia zmieniał swoją trasę, rujnując całe moje wnętrze.

Chce poczuć radość, lecz nie mogę znaleźć jej na mapie, a nawigacja Życia prowadzi ciągle w nieznane..

kiedy spotkaliśmy się po raz pierwszy nie miałam pojęcia, że niedługo będziesz dla mnie taki ważny .

jeżeli dziewczyna z Nikonem twierdzi, że jest fotografem, to ja mając linijkę jestem architektem?


trudno cię dotknąć, ale chcę cię na pewno. nawet nie wiesz jak cenna jest twoja obecność. zostań ze mną, nie chcę sama już tego dźwigać. nie masz imienia, choć wszyscy mówią ci Muzyka ♥.

dziś muzykę miasta tworzą krople deszczu z parapetem.

8 (2)

Musi pani trochę zobojętnieć, uzbroić się psychicznie przeciwko zbyt silnym uczuciom.

Czasami mam ochotę umówić się z życiem na ustawkę i je pokonać

nie wiem jak ze mną wytrzymujesz, ale dziękuję. ♥

Nieważne czy mnie lubisz nieważne czy popierasz, bo ja mam swoich ludzi i z nimi idę w melanż.

jak do mnie dzwonisz z numeru zastrzeżonego i nie zdążę odebrać, to się nie dziw, że nie oddzwonię.

czy zawsze 'coś' musi być kosztem 'czegoś' ?

To boli, lecz to obowiązek stać obok i wytrwać.

przytulanie to takie coś, czego potrzebuje każdy człowiek, a szczególnie w taki chłodne, szare i smutne dni jak ten.

Jedna strona jest na pokaz, druga kryje tajemnice. Dopiero kiedy poznasz obie zobaczysz różnicę.

zaufanie. to świadomość, że ktoś może cię skrzywdzić jednym łatwym ruchem i pewność, że tego nie zrobi.

08af1a450011ef054d7555b8

czasem daje ludziom opcje bycia tak cholernie blisko. jeżeli jesteś jednym z nich, nie spieprz tego.

- Przecież nie byłem aż tak pijany!
- Stary, chciałeś zjeść jabłko z mojego iPhona.

Widząc ich razem za rękę zadaje pytanie Bogu dlaczego mi to robi.

życie grozi śmiercią .

kto wymyślił sformułowanie 'prawie były chłopak' ? ja jebie -.-

Za jakieś osiemdziesiąt lat wiem, że wrócisz. Choćby na mój pogrzeb, ale wrócisz.

Świat szmat i męskich dziwek.

Patrząc na Twoją świniowatą dziewczynę można by pomyśleć, że zoo zakładasz.

strach jest nierozumianym przyjacielem .

8b10a460001dc94c4dcd67c2

Popatrzył się na mnie, tak jakby z miłością.

Chciałabym w końcu rozjebać system.

Czasem lepiej stracić kogoś na zawsze, niż ciągle spotykać, wiedząc, że to koniec.

Wsiadam do pociągu gdziekolwiek mnie zabierze. Żałuję tylko że Ty mnie nie odbierzesz.

Smutno, gdy resztkami złudzeń duszę podpartą, rozum musi uświadomić, że nie było warto.


Nie chcę już więcej czekać ani wierzyć w rzeczy, których nie potwierdza życie.

kocham ten moment , w którym kawałki Piha , rozpierdalają moje wnętrze do granic . <3

8b22adf7002ad5c24e0a079d

1 komentarz:

  1. świetne opisy:D
    zapraszam do mnie : http://sweetqheart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń