wtorek, 27 grudnia 2011

wolę nie mieć nic, niż mieć coś na niby.

Łzy to nie wstyd, to oznaka, że cholernie Ci na kimś zależy, pamiętaj.

wystarczy mi Twój uśmiech . ten, którym porozumiewamy się bez słów . uśmiech, który oboje tak dobrze znamy, który mówi : jestem tu z Toba i zawsze będę .

do rapu się nie mieszaj bo to nie dla dzieci , bo taki tak ty może kulturę oszpecić. – ♥


z grzecznymi się chodzi, a skurwieli się kocha.

Trochę za długo zwlekałeś, pokochałam inne oczy.

samotność? każdy ją od czuwa.

My nie mamy wpływu na życie, życie na nas ma wpływ.

nie , nie jestem mściwa . ja tylko lubię wynagrodzić swój ból .

nie oceniaj ludzi po zachowaniu w tłumie . poczekaj aż zobaczysz jacy są w chwili gdy robi się późno i cicho ?

rodzisz się jako oryginał , nie umieraj jako kopia ...

8c9831910021ec124cf257e1

Szczęście polega na tym, by z prostych rzeczy nie robić intelektualnych labiryntów .

Jestem spragniona Twojego widoku.

a w moim sercu większe dziury niż na polskich drogach ..

Cały świat szepcze coś za jej plecami.

Nie jestem perfekcyjna, ale potrafię kochać nad życie.

Na miliardy ludzi masz tylko garść osób na których możesz polegać.

Śmiem twierdzić, że niektórzy działają na mnie jak czekolada. Wytwarzają mnóstwo hormonu szczęścia. ;)

Strach się pojawia z chwilą , gdy znika ostatnia cząstka nadziei .

Ile bym dała , aby moje życie wyglądało tak jak w tych wszystkich zjebanych komediach romantycznych .

czasem mam taki dzień, że muszę cię zobaczyć. ♥

Tylko nie mów, że tak będzie najlepiej. Chociaż ten ostatni raz - nie kłam.

Bywają momenty, kiedy umiem tylko płakać. ♥

8cdcb168001dc4094d77d730

Spalić to wszystko.

Sam dla siebie - zmień coś.

Nie wiem co to rozsądek, tylko emocje mówią prawdę.

Chodź, nie pytaj mnie dziś o przyszłość .

lubię być sama ze swoimi problemami. Tak po prostu. Od dziecka byłam z nimi zupełnie sama , a dziś to już po prostu kwestia przyzwyczajenia.

ja, ty, oni, bloki, browary, rap w głośnikach. to wszystko i jeszcze więcej znajdziesz pod słowem 'my'.

Teraźniejszość przepala mi się przez materiał w okolicy grzbietu.

Kryjemy się przed sobą pod grubym prześcieradłem zwątpienia.

Kocham Cię . Nie mogę bez Ciebie żyć tak jak Daisy bez Donalda , Fredka bez Jeremiasza , Kubuś bez Prosiaczka , Bolek bez Lolka. ♥

I tak brną w to razem, ale w przeciwne strony. Ona zagubiona i on zagubiony. Tego samego chcą i tak samo się boją. Wielka miłość traktowana jak znajomość.

deskorolka to nie sport. to styl życia. ♥

08e991c3000e60ad4e39ab9e

chciałabym ci wierzyć . .

- A jeśli nie wróci?
- Wtedy będzie jak dziś, wczoraj i miesiąc temu. Nic się nie zmieni.

Pachniesz trochę niebezpiecznie, kusisz aż za bardzo.

strasznie łatwo jest pomylić miłość z tęsknotą. bo to normalne, że tęsknisz za kimś, z kim wiązałaś przeszłość.

Bo ja jestem alkoholem, którym się upijasz. Jak amfetamina robię tobie w głowie miraż. Zmieniam nastroje i klimat, i nie możesz mnie powstrzymać. Uzależniam Cię na dobre, może lepiej nie zaczynać.

Tysiące wspomnień, miliony zwątpień.

Pojawiłaś się w sekundę, a już kilka sekund później byłaś mi tak cholernie bliska.

Wszystko ma swoje priorytety, niestety. Wszystko ma swoje wady i zalety

nie było happy end'u, bo życie to nie Eden`

Choćby nie wiem jak długo miałoby to trwać, ja będę czekać.

8e2994ee001b53c84dd6dabd

Pieniądze szczęścia nie dają, ale jak ma się pieniądze, to można kupić żelki, a wtedy do szczęścia jest blisko.

Byłam tam, gdzie niebo zeszło na ziemie. Trwało tylko chwile nim sobie uświadomiłam, że to tylko odbicie w spokojnej tafli wody. Ale dla mnie to nadal było niebo na ziemi, do którego wracałam każdego wieczora, gdy tylko mgła zasłaniała brzydotę reszty świata.

W dzisiejszych czasach jest tak, że ludzie ze sobą nie rozmawiają... O wszystkim dowiadują się z facebook'a czy opisu na gadu.

kocham cię na zewnątrz , w środku i po bokach . ♥

długo na potknięcie czekać nie trzeba .

Głupoty wczorajsze mogą okazać się mądrością jutra. I odwrotnie. Nie ma mądrości nie związanej z czasem..

chodź, pomalujemy drzwi czerwoną farbą aby miłość wiedziała gdzie przyjść .

Jesienne wieczory zmuszają Nas do rozmyślania, wylewania łez, poczucia, że nikogo nie mamy. Nienawidzę jesieni.

A najbardziej irytującym faktem jest to, że najwięcej do powiedzenia na twój temat mają osoby, które cię w ogóle nie znają.

8eaf53e6002cbae74d94d2a3

don't trust me .

ulubiona piosenka powie o człowieku więcej niż pełna analiza.

Nieważne ile dni jest w Twoim życiu. Ważne, ile życia jest w Twoich dniach.

Bierzmy najlepszych, nie pierwszych lepszych.

Bądź dziś dobrą myślą obok mnie bardzo blisko.


Przytul mnie cholernie mocno i pokaż innym jak to się robi, gdy oni nie są w stanie mi pomóc.

Przeciętna osoba mówi 4 kłamstwa dziennie, 1460 rocznie i 88000 do skończenia 6 roku życia. A najczęstszym kłamstwem jest 'Nic mi nie jest'.

Poszukując tych niezdobytych szczytów.

Możesz być dużą częścią czyjegoś życia i nawet o tym nie wiedzieć.

Zwolnij trochę.

8ec6a859002d2cc84e248819

Raz na jakiś czas dopisuje człowiekowi szczęście.

Mam złamane, wkurzone serce, ale jest dobrze.

- dlaczego dziewczyny zawsze chodzą do toalety we dwie?
- a dlaczego chłopaki zawsze o to pytają? ;>

Że przyjdą dla nas lepsze dni.

Ja w Twoich ramionach – nieistotny dysonans.

Akcja zapomnieć, zniszczyć, wymazać.

Jesteś o tyle spojrzeń ode mnie.

Ostatnio bujam się we własnej galaktyce absurdu.

Deszcz szczęścia, strzał nad przepaścią. ♥

Gdy stare uczucie odnawia się z podwójną siłą.

8f0c45480008cc914d1b5248

Nikt tak perfekcyjnie nie zatruł mojego mózgu i serca.

najgłębszy wdech szczęścia ! <3

Raz na jakiś czas dopisuje człowiekowi szczęście.

w gonitwie do szczęścia idź dalej . ♥

Ulecz mą dusze, rozdartą przez nadmiar wspomnień.

Może naprawdę Cię potrzebuje, a może jestem tylko pijana, sam oceń.

-masz siano?
-taa. chyba w majtkach xD

Zastanawiam się co jest w nim takiego , że nie nadążam nad swoim tętnem .

Zniknąć w idealnym świecie pełnym magii i już nigdy nie wrócić do rzeczywistości.

Albo naszą miłość ogarnęła pleśń , albo zwyczajnie ją zjebałeś

Czasem przychodzi tępy spokój, cichy smutek i doskonałość samotności.

8f2ae4a9000c22554dba9f3e

-Wyjdziesz za mnie?
-Czy ja wszystko muszę robić za Ciebie...

mam trójkę rodzeństwa i jeden komputer więc wiem co to wojna, dziwko!

czasem przeoczę ten moment, w którym powinnam się ugryźć w język.

chcę już śnieg i wieczorne, zimowe spacery.  ♥

Nie ukryjesz, że to co cie boli jest ci obojętne, nie w miłości.

Jak mówię, że mi zimno, to oczekuję natychmiastowej reakcji w postaci Twoich ramion otulających moją drobna osobę. ♥

do przodu idź, bo tam gdzieś jest takie miejsce, w którym każdy z nas może odnaleźć swoje szczęście.♥


- Dlaczego mnie uderzyłaś?
- Bo w heyah dostajesz za nic.

Wolność to nie odrzucenie kompromisów, lecz świadomy wybór i zgoda na wszystkie konsekwencje tego wyboru..

przyjaciele on-line - choć nigdy ich nie widziałem, dogaduje się z nimi lepiej niż z nie którymi, spotykanymi na co dzień.

nie myśl sobie , że poczytasz mojego formspringa i już wszystko o mnie wiesz .

8h 
śniegu nie ma, a bałwanów pełno.

Naszym przeznaczeniem jest próbować osiągnąć to , co niemożliwe , dokonać niezwykłych czynów , nie zważając na lęk.

Żyje w obsadzie ludzi których sobie cenie, mowa tu o tych w których dar ambicji drzemie.


Wiem, po co żyję, po co tu jestem. By znaleźć szczęście i dać komuś szczęście.

Stoisz na krawędzi, pod Tobą ulica, jesteś jak świeca – gaśniesz, masz centymetr życia.

Właściwie nie boję się nieznanego. Tylko trochę szkoda mi tracić to, co znam.

Ludzie oczekują ode mnie wielu rzeczy,większości nie otrzymują nie da się zaprzeczyć.

Te uczucia nietrwałe i dlatego tak cenne.

Jesteś nieobliczalny jak ruski kalkulator.

- ide sie uczyć z matmy.
- ale żeś pierdolnął jak łysy grzywką o parapet. :D

Dlaczego? - pytanie, na które zazwyczaj brak odpowiedzi.

9

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz