wtorek, 27 grudnia 2011

Przyjaźń nie wymaga słów, tylko czynów.

sama obecność przyjaciela, jest bezcenna. ♥

nadajesz ziemi kształt serca  ♥

i to spojżenie w oczy, które warte jest wszystko ♥

znajdź byle pretekst i napisz  ♥

każdy wie co to są uczucia , ale nie każdy umie je wyrażać.

-Co robisz?
-Oddycham, często to robię.

bezcenna chwila szczęścia

- nie lubię nocy bez gwiazd..
-a ja nienawidzę dni bez Ciebie..

to moje życie , to mój bałagan .

a ty. kiedykolwiek masz ochotę krzyczeć.?

'jesteśmy śmiertelnikami. starzejemy się , umieramy.kochamy, odchodzimy.więc jeśli to nie jest piekło, powiedz mi, co nim jest.?'

9a0adb5a002a8aa44e2065c4

Ile musisz stracić szans, by tę jedną wykorzystać?

Jak Ci na kimś zależy, to wypadałoby powalczyć.

a ten twój cudowny kolor oczu, to niedługo, kurwa, z równowagi mnie wyprowadzi. ♥

Cofnąć lata, cofnąć miesiące, cofnąć dni, cofnąć godziny, cofnąć minuty, cofnąć sekundy

Rozsądek z łez się szydzi.

Bo to amnezji smak.

Stary, naucz się kochać i wróć.

nie znasz składu powietrza, którym oddychasz. to powietrze Cię zabija.

przyjaciel to taka osoba, że na jej widok z chęcią wyciągasz słuchawki z uszu. ♥

nie umiem się zdecydować czy twoja nieświadomość smuci mnie,czy bawi.

by przetrwać muszę trzymać sie tego, co mi bliskie.

nie potrzebowałam powodów do robienia głupich rzeczy.

9a716d650017ead04d78eceb
Jak zawsze dźwięk jego głosu wprawiał ją w euforię.

osiemset dziewięćdziesiąt sześć serc dalej. ♥

Każdemu człowiekowi należy dać szansę, ale jeśli jej nie wykorzysta tak jak powinien to już jego starta..

człowiek jest tylko sumą oddechów .

twixnijmy razem życie . ♥

to się nigdy nie zmieni, jak wygląd paczki marlboro.

Wiesz,wolałabym czuć żal, smutek, zakłopotanie, rozczarowanie niż pustkę,którą mam w sercu. Z pustką nie można żyć od tak. Nie można udawać, że jej nie ma, bo ona jest i gryzie swoimi niewidzialnymi ząbkami.

Magią muzyki, jest to, że każda piosenka przypomina Ci chwilę z życia . ♥

jest taki dzień w życiu kobiety, gdy nie cieszy Cię nawet kolejna para butów po przecenie..

- Chcesz kawy, czy herbaty?
- Poproszę o szczerość.

- No to siema stary, nadszedł moment w których trzeba podzielić się opłatkiem i życzyć sobie najlepszego.
- Pierdolisz, wiem że masz wódkę w kurtce.
- Dobra, zamknij się, wypijemy pod koniec.

Wkurzam się kiedy mama każe mi sprzątnąć w pokoju.

podobno po ziele wszystko jest lepsze, to zajaraj, może debilizm Ci przejdzie.

9bb0a7f5000e92ca4dc44ca0

Samotność jest wtedy kiedy wszyscy twoi znajomi zejdą z GG.

Moje niebiańskie szczęście <3 ♥

Tak wiele rąk na świecie a ja chcę trzymać tylko twoją. ;*

Najbardziej zaintrygowały mnie jego oczy. Pełne tajemnicy i uczuć.

ta . jesteś jak bohater . przez ce ha .

zbyt wiele słów, zbyt mało czynów.

Oddam bukiet rozczochranych myśli w dobre ręce perswazji..

możesz cierpieć, możesz stać się najgorszym człowiekiem, ale po chuj? podnieś się, weź głęboki wdech, zatrzymaj powietrze w płucach i pomyśl: ktoś kto ma gorzej daje radę, więc czemu nie ja? wypuść powietrze uśmiechnij się i spełniaj marzenia, bo do tego zostaliśmy stworzeni ! ♥

utopmy słowa w wirze serc.

bo razem zobaczymy to co niewidzialne, usłyszymy to co niesłyszalne . ♥

Dasz mi tą pewność, że będziesz na wieczność?

Krzyk pełen buntu i rozpaczy.

9c6f14d0000ae8454d978799

Dużym problemem większości ludzi jest to, że nie potrafią znaleźć szczęścia w teraźniejszości, tylko rozpamiętują przeszłość, która wydaje im się być idealna.

uśmiech to najkrótsza droga da drugiego człowieka. ♥

Jeśli złamiesz mi serce, to stanę się lesbijką, żeby pieprzyć Twoją nową dziewczynę. xd

-ale ona dzikoo wygląda.
- noo. jak chwast w polu. xD

Ciebie, Ciebie, Ciebie, Ciebie, Ciebie, Ciebie, Ciebie, Ciebie, Ciebie nigdy dość. ♥

Ciągle żyjemy jakby na walizkach. Tysiące przejść, niepewności, załamań. Ciągła prowizorka, tymczasowość, byle do jutra..

- ale ja jestem szybka!
- noo.. zapierdalasz jak sanki w lecie..

tkwimy w schemacie toksycznej miłości .

dziś tym co mówili 'gimnazjum zmienia człowieka' przyznaję rację.

Niełatwo jest się nawzajem zniszczyć, a potem zostać przyjaciółmi.

noo. a Ty to w tych teamatach jesteś obryty jak dzik w ziemniakach ;p

9c54bd08002524bc4dd90c87 
Jest świetnie. Uśmiecham się. Nawet czasem brzuch boli mnie ze śmiechu. To, że mnie rzucił, że właśnie straciłam sens wszystkiego, że w jednej chwili zawalił mi się cały świat - jest nieistotne, no tak ♥

Głowa mi od myśli pęka, gdzie Twoje ramiona, gdzie Twoja ręka?

ej, chyba jakaś rura mi się w oczach rozjebała, bo woda po policzkach cieknie mi strumieniami.

przyjaciół się wybiera, a nie zbiera.

Podczas czasu przeznaczonego na czytanie lektury doszłam do wniosku, że mam fajny sufit. Tak mój sufit jest bardzo fajny.;p

keep calm . ♥

To nie są brednie wyssane z dwóch palców, to styl bicia serca, tragicznych skazańców.

giniesz gdzieś w cieniu, dla niego jesteś już nikim.


skąd mam na dłoniach nieba ślad, nie pytaj mnie .

Jak się tak leży godzinami w nocy, to myśleniem można zajść bardzo daleko i w bardzo dziwne strony, wiesz?

Wystarczy zatrzymać się na minutę i uśmiechnąć.

9cc2af58001550514e24adf2

Kochać do szaleństwa, tylko Ciebie.

Ja nie chcę się zastanawiać . Chcę wiedzieć.

w końcu przeziębisz się od chłodu bijącego z twego wnętrza .

Zająłeś połowę mojego serca. Druga część wypadła gdzieś pomiędzy rozczarowaniem spowodowanym twoja obojętnością, a codziennym oczekiwaniem na to, że być może zobaczysz światełko w moich oczach

.
Są godziny, które liczą się podwójnie, i lata niewarte jednego dnia.

A weź spójrz na mnie z sercem.

Kocham Cię - na pozór zwyczajny, prosty i dość krótki wyraz, lecz strasznie trudny do wypowiedzenia, czasami raniący, czasami radosny. Tak czy owak zmienia wszystko. ♥

z Tobą nawet szukanie przeterminowanych jogurtów w Tesco jest romantyczne ♥


Miłość nie liczy się z czasem i porą.

9d11bf4b0010204d4d90f829

- nie byłem aż tak najebany
- stary, oglądałeś familiadę i się śmiałeś.

I wrócić do tych lat, w których najbardziej martwiło nas z kim się jutro pobawimy.

Ale przecież dobrze wiesz, że wymiękam przy Twoich oczach.

- Powiedz mi jak zrywali kiedyś tacy idioci jak ty gdy nie było gg i internetu . ?
- Pewnie pocztą konną . xd

Trudno czekać na coś co wiesz, że może nigdy nie nastąpić. Ale jeszcze trudniej zrezygnować, gdy wiesz, że to wszystko czego pragniesz.

Mogłabym rozliczyć Cię za gwałt na emocjach, ale obrócę to w żart i ukryje rozpacz.

witamy w Krainie Horroru. w świecie miłości.

Zobaczywszy , spodobawszy , polubiwszy , zakochawszy . ♥

niewidzialnym pędzlem namaluję przezroczyste serce .

dobry film to taki, przy którym płaczę. najlepszym filmem jest życie. ♥

Więc zaryzykować i nigdy nie patrzeć wstecz?

Na przyjaciół zawsze możesz liczyć i ufać im, bo Ci prawdziwi, niezależnie od życiowych okoliczności, nigdy nas nie zawiodą. ♥

Tak, to prawda - są takie piosenki przy których zamykasz oczy i albo się uśmiechasz, albo do oczu podchodzą łzy.♥

9dc0cf8000013b324e1b21c1[1] zmiażdżę Ci system swoim uśmiechem, koleś . ♥

czasami nie da się dopasować dobrej piosenki do tego, co nas czeka.

I poczuła się niebezpiecznie zakochana w człowieku, którego prawie nie znała.

Dobrze wiem , że biegnę za czymś czego nigdy nie złapię . Jednak nie mam ochoty przestać za tym gonić .

I ta pieprzona perfidna sprzeczność uczuć. Chcesz, tęsknisz, myślisz i równocześnie nie chcesz, boisz się, i żałujesz. ♥

paradoks mojego życia? nic nie robię i ciągle nie mam czasu.

Mała dziewczynka pełna gigantycznych trosk.

Cześć, ogarniemy to życie razem? ♥

W pijaną noc, pijani my, ręka za rękę będziemy szli.

muzyka lekiem, rap tlenem.

ten świat na Nas nie zasłużył.

znajduję mniej odpowiedzi, niż jest pytań .

9dd3c9fc002d06964dbf15cf

jedyne co byłabym w stanie oddać to życie , dla kogoś, kto mi je dał i kto go teraz bardzo potrzebuje.

bo jest taka rzecz , że bardziej od bezradności rozkurwia to , że nie masz z kim pogadać

Taka z Ciebie szmata, że aż mopy podnieciłaś.

Pierdoli się w głowach dziś wyjątkowo.

Nie zawaham sie użyć słów które zabolą.

Życie najpierw Cię pierdolnie, a potem zapyta " Co tak leżysz? "

Dla mnie FIZYKA brzmi tak :Były dwa wielbłądy, jeden z nich był zielony. Ile waży piasek gdy jest ciemno?

Kiedy pacze tak na ciebie jesteś fajnaa aaj, dla mnie masz stajlaaa.< 3.

-Love Me?
-Always.

Oczy zaszły łzami, wyrywa się bezgłośny szloch.

Może i faceci są dziwni, ale nikt nie przytula tak, jak oni. <3

Nigdy nie zapomnę dobrych wspomnień z udziałem osób z którymi już nie rozmawiam.

9e8ba3f4000325fc4db43b8e

W tych czasach cwaniactwo i spryt to podstawy etyki.

Bo czasem lepiej odpuścić, niż stać w miejscu I blokować to co los może nam przynieść..

- jest taka możliwość żebyś mnie pokochała?
- hm. właściwie to tak.
- więc co mam zrobić?
- zamień się w Chupa Chupsa.

Każdy z nas ma swój własny, mały świat. Świat z marzeń. ♥

Typowe kłamstwa kobiet:
1. "nie kocham Go",
2. "od jutra się odchudzam.",
3. "wcale nie płaczę, u mnie wszystko w porządku.
4. Nie mam się w, co ubrać"

kocham Cię mocniej niż zieloone frugo. ♥

Jak każdemu mi też nieraz w życiu brakowało szczęścia.

Samotne dni upływają dużo wolniej.

9f028e9100086af74eea4124

Uwielbiam to kiedy mimowolnie się uśmiecham, całkowicie się zgadzam, że to najlepszy objaw zakochania.

za vs. przeciw .

Poprawiasz mi humor lepiej niż milion kostek czekolady, lody z filmem i koc z herbatą. <3

gdybym była napojem byłabym gorącą czekoladą z bitą śmietaną i marshmallow na czubku .

Czujesz to? Ten ból kiedy słuchasz tykających wskazówek sekundowych zegara i wiesz, że nic co było piękne nie wróci.

Zaczynasz wszystko od nowa, by znów popełnić te same błędy.

Chyba najbardziej boli stracenie chłopaka, którego nie miałaś, a tak bardzo potrzebowałaś.

'M jak miłość' to 'Samo życie'....Mieszkasz w 'Hotelu 52',a tam poznajesz 'Pierwszą miłość'.Myślisz: kurczę 'Jaka to melodia?' Może to już 'Na dobre i na złe', ale nie... to tylko 'Świat według Kiepskich'.

9f038c59000e7b214d611117

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz