wtorek, 6 grudnia 2011

Co czujesz ? Gdy patrzysz na łzy osoby, którą kochasz najbardziej na świecie i wiesz, że płacze z Twojego powodu...

jesteś pewien że chcesz ze mną być? wiesz, jestem trudnym przypadkiem z chorobą psychiczną. ;) ♥

ej! smerfy mówiły że życie jest proste i co? wieczorne dobranocki zrobiły mnie w chuja. -.-

wiesz, szczęście czasami się wyczerpuje.

wiesz kim jest przyjaciel ? kimś kto potrafi wytrzymać z Tobą 24 godziny , a mimo to jest mu mało . ktoś kto wie o Tobie wszystko , a mimo to siedzi obok i Cię kocha . ktoś kto jak zobaczy Cię z płaczem pierwsze słowa jakie powie to: "którego mam zjechać ?" ktoś kto o 3 rano odbierze telefon i będzie słuchać jak przeklinasz cały świat i Ci przytakiwać . to ktoś , dzięki komu się żyje... ♥

Skoro masz mnie w znajomych, a nie mówisz mi cześć na ulicy to z tego miejsca pragnę pozdrowić wszystkich, którym taką wielką trudność sprawia słowo: "cześć" ^^

Zwykła ławka zmienia się w magicznie miejsce, gdy siedzisz tam z przyjaciółmi. ♥

 6d8636a90022d3944da5b12c

zdała sobie sprawę, że była ważniejsza niż niejeden zachód słońca. ♥

Wychodząc z siebie, nie trzaskaj drzwiami.

Rodzice są jak nietoperze - niedowidzą, niedosłyszą, a wszystkiego się czepiają.

i wiem, że na pytanie 'kim dla Ciebie jestem', nie znasz odpowiedzi.

czuję , że gdy zrobię jeden zły krok wszystko poleci w kurwe.

Trzymam za ciebie kciuki, że zmądrzejesz mała.

To codzienny schemat. Kiedy mówię o uczuciach, mówię że ich nie ma

po prostu Kocham cie - bez średnika i gwiazdki, bez serduszka , bez Strzałki w lewo bez cyferki trzy, po prostu Kocham Cie. ♥

a ja głupia, życie bym za Niego oddała.

Mam dużo Kubusia, słodycze, 8 szlugów, zajebistą playlistę i zarywam nockę. ♥

Przyjaciele. Jeden niewłaściwy ruch i boli Cię to bardziej, niż gdyby wszyscy wrogowie wspólnie wbili by Ci nóż w serce.

Penisa w śmietniku nie znalazłeś, więc nie wpychaj go byle gdzie, do byle czego.

Nie zostawiaj mnie ♥

wszystko inaczej niż chcesz.

Nagle z ust wyrwało się ciche 'wyjebane mam.' Tak właśnie smakowała wolność.

6f3c812c0018df224e40dc12

On chce kupić miłość,ona woli ją sprzedawać.

PATRZ NA MNIE! I kogo widzisz? Bo ja, zajebistą osobę. ;]

Myślę jak ludzie dodają tyle kłamstwa do uczuć.

Jestem jedną z tych, co mają farta do pecha.

Weź powietrze w płuca, odstaw zawiść, nienawiść zostaw na istotne sprawy.

- ej, masz zadanie domowe ?
- pojebało Cię ?

Nie kupuje ściem ukrytych pod zdrapką

Wpierdol nie jest zły , szczególnie ten od życia.

Szukam normalności a nie doskonałości.

Najgorsze jest pierwsze pięć dni po weekendzie. Potem już z górki.

Gdyby puszczalskie laski zaczęły świecić, nasze miasto wyglądałoby jak Las Vegas.

Gdyby równiejsze z równymi? równać chciały.

Nie rezygnuj jeżeli ją kochasz. ♥

Dowód miłości, to nie sms, że kochasz. ♥

Lubię wieczorami wychodzić na spacer, a jedynym towarzyszem jest papieros.

6f06bb2700056ce74e146d1d

i choć byliśmy dla siebie wszystkim, to przeszłość nadal nie pozwala Nam spojrzeć w oczy. ♥

jutro koniec świata. i nagle piosenka Pezeta " Gdyby miało nie być jutra " nabiera rzeczywistego sensu. :p

spraw, by zastanawiali się dlaczego wciąż się uśmiechasz. ♥

szacunek za szacunek, kotku. ♥

I tak codziennie starać się optymistycznie patrzeć na świat pomimo trudności. ♥

przesyłam pozdrowienia, bo groźby są karalne. :p

Nie jestem antyspołeczna, po prostu cię nie lubię.

kosmetyki to ty powinnaś kupować w castoramie, mała.

kolejna sobota spędzona z chłodnym już kubkiem kakao , dziesiątką chusteczek na stoliku i przyjaciółką przy boku.

Alkoholik idzie na odwyk. Ja idę na wódkę.

Czasem czuje się fatalnie. Czasem nie czuję się w ogóle.

Odwiedzasz moje myśli, często. ♥

patrząc i słuchając Go, jestem zdecydowanie za aborcją.

- Wiesz jak robi się potwory?
- Nie.
- To zapytaj tatusia.

- I żyli długo i szczęśliwie.
- Czyli przez jakiś tydzień.

To co piękne już minęło, to co złe sie zakończyło ♥

6fa5c3f7000da8ba4d890bd5

- zostańmy przyjaciółmi.
- karzesz mi zrobić rzecz niemożliwą.
- jak niemożliwą ?
- no tak, jakbym miała powiedzieć teraz do tej ławki ' ej, wstań i idź do sklepu po piwo '

Jak sama się kiedyś zakochasz, zrozumiesz dlaczego wciąż mu wybaczam. ♥

zamień ulubiony film na książkę od fizyki, a poczujesz, co to ból. xd

Kiedy ktoś odchodzi, to nie po to, abyśmy za nim szli.

moja cierpliwość też ma granice, do chuja.

spieprzyliśmy to, przyznaj sam.

Nic tak nie zmienia osoby jak towarzystwo.

Ziomuś, hip-hop mnie porwał i już się nie wyleczę.

Tutaj ludzie piją w chuj. Myślą, że zapiją ból.

miałam Cię tyle razy, ale jakoś tak, chcę więcej. ♥

Mam diamentową metkę oryginalności. ♥

- ty masz pod bluzką SS .
- co ?
- same sutki.

a zwykłe ' co u ciebie ' od ciebie jest niezwykłe . ♥

kochamy się, a przeszłość i tak jest silniejsza. ♥

6fcd5212000d7ab44e975be3

Zaufałam - aż głupio mi przyznać, że byłam tak naiwna. ♥

Ja miałam zyskać z Tobą, a kurwa straciłam wszystko.

wszędzie czeka na Ciebie jakaś mała radość.

- wiesz już co będziesz robić w przyszłości ?
- kurwa, ja sobie z teraźniejszością nie daje rady, a ty mnie pytasz co dalej ?

nic nowego, bo oczy wciąż przyzwyczajone są do łez.

dzień jest zupełnie inny, gdy zaczyna się od "kocham Cię". ♥

Wcale się nie rządzę. Ja po prostu wiem, co masz robić.

Wierz w prawdziwą przyjaźń i nigdy jej nie sprzedaj.

Gdybym była Tobą to umówiłabym się ze mną.:p

warto zawalczyć o marzenia, które nie mają granic.

- Jak to jest nie mieć biustu?
- w dechę !

Sprzątnij ten pierdolnik i pokaż, że mnie kochasz. ♥

zamiast kochać mnie za kłamstwo, nienawidź za prawdę. ♥

Gdy dorosnę, będę tym kim zechcę, zrobię co chcę, bo będę tym kim jestem.

I pamiętajcie dziewczyny jest taka jedna zasada- w miłości wszystko jest wszystkim, a zdrada to zdrada.

Szczęście wchłaniam z powietrzem, takiego świata ja nie chcę, więc go sobie ulepszę. ♥

7a3e323100046c9c4e91af27

Pieprzyć wskazówki typu: uważaj czego pragniesz. ♥

- jak Ci minął weekend?
- jasno, ciemno, jasno, ciemno, poniedziałek.

Jeden pocałunek mężczyzny może złamać całe życie kobiety.

zastanawia mnie ile litrów piwa wypiłam już w swoim życiu .

Wstaję z łóżka i już wiem, że popełniam błąd.

- no to pijemy .
- a z jakiej to okazji ?
- no dzisiaj są urodziny Ani !
- Ani ?!
- Ani moje, ani Twoje . :D

- największy ból sprawia mi ta nieodwzajemniona miłość.
- to dlaczego kochasz ?
- a ty dlaczego mrugasz oczami ?

czuję, że za mało czasu Nam pozostało, by pozwolić sobie na to , by nie być razem.

sms : - co robisz? - śpię. - widzę.

-jak się spało?
- nie wiem, spałam.

W ciemności chcę wydrapać światło, o tym marzę. Chcę przestać być pękniętym zwierciadłem Twoich marzeń.

Mam w dupie że to głupie i złe.

Już mam dość udawania, że bycie singlem jest fajne.. Bo wcale nie jest.

- a jaka to była miłość?
- zjebana, kurwa.

To co mówisz do mnie trafia, lecz nie koniecznie w ucho. ♥

to nienaturalne milczeć gdy zależy aż tak . ♥

przyszedłeś się pośmiać ze mnie czy pouśmiechać do mnie?

chodzę z uśmiechem na mordzie jak pajac. ♥

7a4bd96b0002c4ba4e7d922a_large

Jedyny romans jaki planuję na dzis wieczór, to romans z fizyką  ♥

wiem komu mogę powiedzieć wszystko , a przy kim trzymać język za zębami .

Jeśli raz mu zaufasz, to już przegrałaś.

Życie nie kończy się przez jednego mężczyznę. Życie kończy się przy jednym mężczyźnie. ♥

duszy nie umyjesz mydłem .

- o kurwa!
- ja pierdole nie przeklinaj! w kościele jesteś!

To nie była miłość , to była jego paranoja .

najgorzej jest widzieć pustkę w oczach, w których wcześniej widziało się cały świat.

i wtedy pierdolnął, że kocha.

status mam wolny, serce zajęte.

- wiesz co by się stało , gdyby włożyć Twój mózg do łebka od szpilki ?
- co?
-grzechotka

Nie wiesz jakie to uczucie toczyć bitwę o przegrane sprawy. ♥

Ziemia jest okrągła, a ludzie pierdolą się po kątach.

7b715d45002659314d3f46f6

Możesz patrzeć jak płaczę, albo położyć się obok mnie i popłakać ze mną.. ♥

Niezależnie od pogody jesteś moim słońcem  ♥

Kiedy mówię 'wyjdź' to znaczy 'przyjdź'. ♥

kobieta zmienną jest. bo widzisz, kiedyś oddałabym za ciebie życie, a dziś chętnie bym cię zabiła. ♥

Nie jestem buntowniczką, choć niewiele mi się na świecie podoba. ♥

2 komentarze: