niedziela, 30 października 2011

kelner ! kawę z mlekiem i tego pana w czarnej koszulce , proszę . ;*

but i'm happy single i chuj.

 

7f310520002076b94d46d7d5

 

zdejmę jeansy , ale dalej patrz mi w oczy.

zrób co chcesz zmień miejsce i datę , ale sex i pieniądze będą rządzić światem .

to nie jest rozmowa na telefon . wejdź na fejsa .

jabłko = zdrowie 
zdrowie = siła
siła = dobry wygląd
dobry wygląd = ładna dziewczyna
ładna dziewczyna = fajny sex
fajny sex = AIDS 
AIDS = śmierć
Chcesz jabłko .?

a jak dojechaliśmy na miejsce i rozłożyliśmy namioty, napisałam bardzo inteligentnego sms'a do mamy: "rozbiliśmy się" .

Pierwsza miłość i pierwszy foch przyjęty na klatę.

spotkajmy się znów po drugiej stronie . nie mogę znieść myśli , że to już koniec .

- Szczęście to moje drugie imię .
- co prawda moje pierwsze imię to Nie .

kurwa przecież mężczyźni bez nas są dnem .

nie przeklinam, bo to kurwa w chuj nieładnie .

- która godzina ?
- rano była 7 , policz sobie .

- a Ty ? kierujesz się sercem czy rozumem ?
- WĄTROBĄ !

jeżeli chłopak udaje , że ma Cię w dupie... to znaczy że ma Cię w dupie .

- Zatańczysz ?
- Chętnie, ale nie z Tobą .

lekcję robię z wujkiem Google lub ciocią Wikipedią . ♥

- co Ty sobie wyobrażasz ?!
- Ciebie pod prysznicem .

` bycie singlem teoretycznie jest fajniejsze, ale z czasem zaczyna ci brakować bliskości, czułości, miłych rozmów, spacerów i przede wszystkim tej  świadomości, że jesteś dla kogoś ważną osobą...

Zawsze udaję silniejszą, niż jestem w rzeczywistości. dlatego nikt nigdy nie mógł być ze mną bliżej, tak blisko, jak powinno być wreszcie

wódka to pewnego rodzaju narzędzie do mówienia prawdy.

Idę o zakład że wszystko będzie grało, ułoży się kochanie co by się nie działo.

` Ale z ciebie cwana bestia najpierw dajesz mi czekoladę a teraz robisz mi na złość odbierając mi ją , o popatrz zupełnie jak z nami tyle że zamiast czekolady odebrałaś mi miłość .

Ludzie o identycznych charakterach odpychają się jak magnesy. Dopiero gdy jedno odwróci się dupą do drugiego, zaczyna się przyciąganie.

` Zrobimy, co chcemy, bo mamy możliwości Żeby w tym burdelu, nie stracić godności Iść po całości bez, ubytku na wartości.. <3

Nie mam pojęcia jak to robisz, ale fakt że tak cholernie zawróciłeś mi w głowie strasznie mnie dziwi . ♥

Mam swój mały świat. Swoich ludzi. Swój styl. Jestem inna. Wyjątkowa. Wyróżniam się na tle codziennej szarości

Dorastanie. Czas, w którym podejmujesz najważniejsze decyzje, prawie nic nie wiedząc o życiu.

Jesteś jak Chupa Chups słodki i wyluzowany , a zarazem jak pieprzony m&m's - lecisz w kulki !

2cb5b170001f71604d7c9065

A ponoć tak niezwykle na nią patrzył.

Najsilniej kochają Cię te osoby,które najmniej o tym mówią.

są usta, dla których zrezygnowałabyś ze świata. ;*

Podaj mi dłoń, pokażę Ci pejzaże z marzeń.

Nie mam zamiaru spełniać czyichś oczekiwań. W życiu nie chodzi o to by sympatię zdobywać.

nie życzę ci źle. życzę ci fatalnie.

Chciałabym obudzić się rano, otworzyć oczy i zobaczyć Twoje łóżko, Twój kolor ścian i Twoją pościel. A potem poczuć Twoje dłonie na moich ramionach.

cześć, co tam? w sumie chuj mnie to obchodzi ale spytać mogę.

nie ma nic piękniejszego niż moment, kiedy w życiu pierdoli Ci się dosłownie wszystko.

i że łamię się kiedy nie ma Cię przy mnie i rozpływam się w Twoich ramionach. Chciałbyś żebym mówiła Ci wszystko, a widzisz tylko miłość w moich oczach.

moja wiedza jest tak potężna, że boję się używać jej na sprawdzianach .

pusta lalka z prawdziwym bezbronnym sercem.

tak długo będę dzwonić dzwonkiem do twoich drzwi, dopóki nie wyjdziesz i nie warkniesz swojego ' czego ? ' .

Wiem jak to jest , gdy na niczym Ci nie zależy . Żyjesz , bo żyjesz , a tak naprawdę wciąż leżysz .

I przychodzi taki moment że po prostu odpuszczasz.

Nie wracaj , nie pisz , nie dzwoń , nie patrz , nie żałuj - Nie chcę Cię znać i to wszystko tylko dlatego że tak fantastycznie zrobiłeś mnie w chu.ja , wiesz ?

jak przyjdzie ci ochota się zakochać, to usiądź i poucz się matmy.

świat to nie facebook. tu nie wystarczy lubić. tu trzeba kochać.

Wiem,że mogę Cię mieć, ale boję się zaryzykować

Uwielbiam przechodzić koło Ciebie, wpatrując się w Ciebie, lecz gdy tylko obracasz się by na mnie spojrzeć, zmieniam kierunek swojego spojrzenia byś nie zauważył jak Cię pożądam

problemy z rodzicami , niepowodzenia w szkole , i faceci, przez których jesteśmy w stanie odebrać sobie życie .

przeglądam archiwum gg . to zdecydowanie lepsze , niż książka .

no i ma te dwa dołeczki w policzkach gdy sie uśmiecha.Boże im nigdy nie dam rady sie oprzeć <3

2fd77551001aef854d4c6b1b

A najgorsza jest świadomość, że mogło się nam udać.

Uwielbiam podnosić na niego wzrok i mieć nadzieję, że tego nie zauważa. Kocham to ciepłe, rozkoszne drżenie mojego ciała, gdy na horyzoncie pojawia się jego sylwetka..

Potargane włosy, spierzchnięte usta, zatracone zmysły. Aż tak widać, że brakuje mi obecności Tego pana?

Siedzi na parapecie ze szklanką Jacka Danielsa. Za oknem szaro. Na ulicy leżą kolorowe liście. Deszcz moczy dachy. Z kominów unosi się szary dym. Wszystko jest takie monotonne, czas płynie.. A jej serce ma ochotę krzyczeć.

myślałam , że do szkoły chodzę po to , żeby mnie czegoś nauczyli , a nie powiedzieli , czego mam się nauczyć w domu -.-

- głupek !
- idiotka !
- debil !
- a ty masz śliczne oczy !
- teraz to przegiąłeś przystojniaku .
- też cię kocham ślicznotko . ;*

nie muszę patrzeć ci w oczy żeby wiedzieć , że coś nie gra . jesteś skazany aby sam ze sobą przegrać .

A ona tuliła jego bluzę do siebie wyobrażając sobie, że przytula się do niego. Nadal czuła jego słodki zapach, który powoli ją usypiał..

Przeszłości nie da się zmienić, nie da też się jej wymazać, ale czasami los daje szanse żeby ją naprawić.

co byś zrobił, gdybyś wiedział że Cię kocham?

Pozaszywam Ci kieszenie, żebyś miał odwagę łapać mnie za rękę. ♥

dzień kończę i zaczynam płaczem .

gdyby tylko było wiadomo, kiedy będzie koniec świata.. wiedziałabym, kiedy mogę powiedzieć Ci co czuje..

- Spotkałam Diabła.
- I co Ci powiedział?
- Że w porównaniu ze mną jest Aniołem. xd

Gdy byłam małą dziewczynką prosiłam Boga by dał mi zielone oczy i torebkę z Myszką Miki. A teraz nadal proszę o zielone oczy. O Twoje zielone oczy. Najlepiej by dał mi Ciebie całego.

Sztuką jest walczyć i wygrać, a nagroda zawsze lepiej smakuje, kiedy się na nią naprawdę zasłuży.' ♥

Weź słuchawki i wyluzuj, nie ty jedna straciłaś to na czym ci zależało.

Rozumiem, że fakt, iż znaczysz dla mnie więcej niż wszystko inne razem wzięte nie jest dla Ciebie powodem, by mnie pokochać?

Ogarnąć się w 15 minut i wyglądać cudownie, wziąć ostatni, duży gryz tosta z dżemem, dać szybkiego buziaka facetowi marzeń z plakatu, wybiec z domu na ulicę Nowego Yorku, spędzić dzień w pracy, którą będę uwielbiać i wrócić do ciepłego, przytulnego domu. Przytulić najsłodszego kota, walnąć się na kanapę włączając telewizor, złapać telefon i odczytać: zaraz będę, wychodzimy do kina skarbie. Tak, właśnie tego chcę za 10 lat.

czemu Ci tak zależy żeby było widać, że Ci nie zależy ?

Jaka będziesz jutro? Bogatsza o dzisiejsze szczęście, które przenika przeze mnie jak światło przez diament, rozpraszając drobiny chwil na tęczę najcenniejszych uczuć. ♥

i wiem że na pytanie ` kim dla Ciebie jestem ` nie znasz odpowiedzi.

kobiety nie ubierają się dla mężczyzny, tylko dla siebie, bo gdyby ubierały sie dla nich to chodziłyby nago.

wzór na szczęście? Ty + ja. proste kurwa.

ktoś mnie pogryzł, wypluł, a teraz leżę gdzieś na podłodze i nie mam siły wstać.

Brak pomysłów na pozbycie się wspomnień.

Może i mówię, że mam go w dupie. Że pierdole jego i tę jego nic nie wartą miłość. Może i oglądam się już za innymi chłopakami. Może nawet podoba mi się jego kolega. Ale pośród tego wszystkiego wciąż widzę jego. Chociaż wiedz, że tego nie chce. Chociaż teoretycznie zakończyłam już ten rozdział w moim życiu. Może i powiesz, że jestem żałosna, ale w głębi serca nadal coś do niego czuje. Nie potrafię ot, tak zapomnieć o tym, co było. Mimo, że mnie krzywdził. Że płakałam i cierpiałam. To za bardzo utkwiło w moim sercu. A ja nadal mam żal do siebie, że to się akurat tak musiało skończyć.

a gdy jest się pijanym, nie myśli się ani rozumem, ani sercem.

2c86e0cf0029463b4cb049db

Przeżywali zakazaną miłość, niczym Romeo i Julia. Tkwili w czymś, co tak naprawdę nigdy nie powinno nastąpić. Mieli przecież tylko się poznać, polubić, ewentualnie zaprzyjaźnić. Nie mieli się w sobie zakochiwać.

uwielbiam, kiedy za wszelką cenę nie pozwala mi zejść z gadu. ;)

I wziął ją za rękę. A zachodzące słońce pomalowało niebo na wszystkie kolory tęczy <3

tak bardzo spodobała mi się myśl, że mogę być Twoja, że aż w nią uwierzyłam.

zastanawiałeś się kiedyś, ile nowych słów wymyśliłeś śpiewając piosenkę w obcym języku ? :D

lubię kiedy nasze oczy się spotykają. szkoda, że twój wzrok jest obojętny, że nie patrzysz na mnie z taką radością jak kiedyś

budzisz się w środku nocy, nie sprawdzasz, która godzina - sprawdzasz czy przypadkiem nie napisał smsa, no nie?

- dlaczego się poddałaś ?
- po prostu trudno jest mi walczyć o tę miłość w pojedynkę

milczymy by nie pogorszyć sprawy. tracimy szansę nic nie mówiąc

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz