czwartek, 20 października 2011

Są momenty w życiu,których nie rozumiesz, ale chcesz by się powtórzyły mimo tego, że wiesz jak się skończą.

♡ + ♡ = ❤ ²

-postawisz mi drinka?
-a co, przewrócił się?

Ambicja - idziesz na egzamin, wiesz, że umiesz na 2 dostajesz 4 i zaczynasz się zastanawiać dlaczego nie 5 ;p

nie lubię, kiedy nie mogę zasnąć w łóżku, mimo, że 5 minut wcześniej zasypiałam na siedząco.

-moja dziewczyna chce ode mnie odejść, jak ją powstrzymać?!
-zalej ją betonem.

gdyby nasi rodzice wiedzieli, co robimy w szkole, nie pozwalaliby nam tam chodzić.

-Baza wirusów została zaktualizowana - powiedziała prostytutka wysiadając z TIRa.

Bo ON jest jak czterolistna koniczyna. Rzadki i najbardziej uszczęśliwiający okaz na świecie  ♥

nieidealni dla świata, stworzeni dla siebie ♥

nieważne jak bardzo jesteś szczęśliwa. czasami każdy potrzebuje dnia kiedy może wyżyć się na wszystkich wokół, usiąść i najzwyczajniej w świecie zacząć płakać.

jest taki dzień , że po prostu , w pewnym momencie , musisz się , kurwa , rozpłakać . nie tłumacząc nikomu dlaczego , tak najprościej , łatwiej .

zaciśnij pięść i po prostu walcz o swoje !

kiedy ranisz kobietę, pamiętaj, że zwykle stoją za nią jej przyjaciółki. Ona sama nic ci nie zrobi, ale one, jak cholerna drużyna A przypuszczalnie powieszą cię za jaja.

Lubię ten stan, kiedy śmieje sie do komputera i wiem, że jest zajebiscie . ;d

Nie opuszczam ludzi, jestem przy nich cały czas. Nawet, gdy mi prosto w twarz mówią najtrudniejszą z prawd. <3

są takie sms'y, których nie da się usunąć, mimo mijających dni, tygodni, miesięcy a nawet lat.. cholerny sentyment.

Aniołku bolało cie jak spadłeś z nieba ? ;*, bo patrząc na twoją mordę to musiałeś ostro zapierdolić o ziemie ;p

jeśli umrę i ten frajer przyjdzie na mój pogrzeb, obiecuję że zmartwychwstanę i przypierdolę mu zniczem!

Fajnie jest mieć ludzi którym można powiedzieć wszystko, z którymi można robić rzeczy niemożliwe.

nie potrzebuję wskazówek na drodze życia, potrzebuję kogoś kto mimo mojego błędu zawsze będzie przy mnie.
faceci zawsze potrafią sprawić, że dziewczyny płaczą. ale jeśli dziewczyna sprawi, że facet płacze, naprawdę musi coś dla niego znaczyć.

znowu dostałam wspomnieniami po ryju.

Prawdziwy przyjaciel nigdy nie zapyta, po co? On po prostu pójdzie, przyniesie, otworzy i naleje.

Pamiętaj, że za nic w świecie nie oddam osoby, na widok której mocniej bije serce.

Lubię ten stan w którym się śmieję, odwalam i jest zajebiście.

Ludzie wiele tracą tylko dlatego, że są nieśmiali.

Szeptem do mnie mów <3

Znasz osobę, która jest zawsze wesoła, prawda? Ciągle się śmieje. Wiesz, że ona najbardziej cierpi? Bo ludzie którzy na co dzień są szczęśliwi smutek przeżywają w środku. I boli ich to o wiele, wiele bardziej

Wygrywają tylko Ci, którzy wiedzą na czym im zależy

znikaj . Kurwa zniknij , proszę . Utrudniasz mi życie .

dla mężczyzn koniec miłości, to koniec miłości. a dla nas kobiet, to zazwyczaj koniec życia.

- Ciii . stara dzwoni . (..)
- Tak mamusiu ??

Każdy facet myśli, że kobiety marzą o księciu z bajki. To bzdura. One marzą o tym, aby się nażreć i nie przytyć.

nie wszystko jest do zrozumienia

Bądź sobą, a nie tanią, pospolitą, wyuzdaną wersją szmaty, bo tych egzemplarzy są miliony na półkach.

Ból doświadczeń sprawia, że śmiech znika. Mówili nie patrz, mówili nie dotykaj. Mówili nie myśl, co zdarzyć się może. Terror, za nim człowiek, a w człowieku odpowiedź.

moja wiedza jest tak potężna, że boję się używać jej na sprawdzianach .

1f50dcae001a29124e4b9493

pusta lalka z prawdziwym bezbronnym sercem.

Chciałabym obudzić się rano, otworzyć oczy i zobaczyć Twoje łóżko, Twój kolor ścian i Twoją pościel. A potem poczuć Twoje dłonie na moich ramionach.
szalona i zwariowana <3

-co tam? -oprócz tego, że życie mi się wali, nie mam już na nic siły, chusteczki mi się kończą, a łzy nie, to zaje.biście. A u Ciebie?

czekam na wiosnę,może wraz z wiosną wróci do mnie życie.

ona ciągle wierzyła, bo podobno wiara może góry przenosić , ale ona nie chciała szczytów przenosić,chciała tylko by ją przytulił , szeptał czułe słówka do ucha , o niej myślał nieustannie , by ją kochał ..

chodź , poudawajmy że oszaleliśmy na swoim punkcie. <3

możesz mieć każdego a przejmujesz się tym głupkiem.

Nie zrezygnuję z marzeń tylko dlatego, że ich spełnienie wymaga trochę czasu.

Miłość jest wtedy, gdy do osiemdziesięcioletniej staruszki, wciąż mówisz 'moja mała'.♥

mogłaś mu powiedzieć , że go kochasz , podła egoistko .

Mam ochotę przedawkować wszystko. Począwszy od papierosów, skończywszy na Tobie.

"...nie wiedziałem Tygrysku co dać Ci w prezencie, więc daję Ci siebie..."

Lżej mi ostatnio na sercu, o całe 75 kg.

nigdy nie rezygnuj z celu, tylko dlatego, że osiągnięcie go wymaga długiego czasu. czas i tak upłynie.

^^  ale wiesz, ja sie mogę postarać i mieć super figurę, a twoje "to" jest za małe i może już nie urosnąć.!  :D

Prawdziwa miłość się nie kończy. Ona mimo upadku zostaje.♥

Raz pokieruj się głową, a nie tym co czujesz.!

Tam, gdzie kończy się świat, a zaczyna się piekło tam będę ja. Będę na pewno.

Jeżeli ktoś mi powie że, wie co czuje , to chyba spadnę z krzesła i zacznę płakać ze śmiechu.

Narysować kredką szczęście, pouśmiechać się do lustra.

wiem , że lubisz patrzeć , kiedy myślisz , że nie widzę. ;D ♥

niezależnie od pogody jesteś moim słońcem ♥

gdybym miała wybierać pomiędzy kochaniem Ciebie a oddychaniem , chciałabym wziąć ostatni oddech , żeby powiedzieć Ci że Cię kocham.

zakochany chłopak jest w stanie uwierzyć w to , że nie lubi piwa . Prawda ? .  :D

Różnica jest jedna: Ty pijesz i wtedy przypominasz sobie o mnie, a ja piję, żeby o Tobie zapomnieć.

Miłość. Kiedy wolisz się z nim kłócić niż z kimś innym dobrze się bawić.♥

1f99b0850028267a4d727679

Nie jestem buntowniczką, choć niewiele mi się na świecie podoba.

w dzisiejszych czasach zamiast miłości jest tylko to pieprzone zakłamanie. dziewczyna jest z chłopakiem półtorej roku, `kochają się`, wszyscy im zazdroszczą. nagle chłopak idzie do innej, bo lepiej całuje. czy to jest normalne?

no więc miłość to jest takie coś z takim czymś bez takiego czegoś.

przyjaciel to ktoś kto zna piosenkę twojego serca i pomoże ci ją zaśpiewać gdy zapomnisz słów' .♥

lubię takie pieprzone, drobne rzeczy, jak trzymanie za rękę i szczery uśmiech.

Nienawidzę kiedy mi zależy,wolę kiedy mi jest wszystko jedno..

-ej, zatrzymaj się na chwile, popatrz, ona tęskni.

Nadzieja to dobra rzecz, może najlepsza ze wszystkich, a to, co dobre, nigdy nie umiera.

Gdyby każdy człowiek wiedział, co mówią o nim inni, nie byłoby na świecie ani jednej pary przyjaciół.

Mówię ci, im dłużej się nad tym zastanawiam tym bardziej czuję, że nie ma nic bardziej artystycznego niż kochać ludzi.

Nie wierzę w uzdrawiającą moc cierpienia czy tragedii. One po prostu stanowią część życia i nie należy ich uznawać za karę.

- Kochaj mnie! - Co? - Tak, żebyś nie spał w nocy, zastanawiając się czy ja aby na pewno śpię sama. Żebyś skręcał się z zazdrości, widząc mój uśmiech skierowany do innego chłopaka. Żebyś czuł ... nie, nie radość. Radość, to za mało powiedziane. Niewysłowioną ekstazę widząc moje oczy patrzące w Twoją stronę. No, kochaj tak!

-Co robisz?
-Piszę reklamację.
-A co Ci się zepsuło?
-Mój facet. Miał być wysokim, romantycznym brunetem z nutką wrażliwości, a dostałam niskiego egoistę uzależnionego od kobiecych tyłków.

ataaak morderczych całusków ! ;*

-Nie wchodzi się dwa razy do tej samej rzeki..
-Ale ja z niej nigdy nie wyszłam! Zawsze, gdy byłam już przy brzegu to on chwytał mnie za nogę i wciągał do niej ponownie..

Na pytanie : “Jaka jesteś ?” :) odpowiadam jednym zdaniem : To zależy czyich plotek słuchasz. :D

- bądź.
- po co?
- bo życie mnie przeraża. bo boje się samotności. bo... gdy jesteś wszystko inne zostaje gdzieś daleko... bo czuję się spokojniejsza i bardziej pewna jutra... bo Twój uśmiech sprawia, że moje myśli są spokojniejsze, bardziej rzeczywiste i poukładane...

Jesteś jedno miejsce wyżej od nutelli na mojej liście słodkości . ♥

Sorry, I can`t be perfect.

Najgorsza jest świadomość że minęło coś pięknego , coś cudownego i co nie będzie miało szansy się powtórzyć .

Jest taka miłość, która nie umiera, choć zakochani od siebie odejdą.

Jestem bulimiczką - ciągle jem tą miłość i ciągle po niej rzygam.

nie rzucaj słów na wiatr, kotku ♥

- pszczółki to robią , muchy to robią , motyle też to robią . może i my też to zrobimy ? - eee , zapomnij o tym ! my i tak nie nauczymy się latać :D

miłość,to serca krzyk najgłośniejszy, co duszę na wskroś przeszywa, nieraz zbyt wcześnie. i ta łza,co na dnie serca ślady maluje boleśnie.

Prawdziwa miłość jest raną. I tylko tak ją można odnaleźć w sobie, gdy czyjś ból boli człowieka jako jego ból.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz