czwartek, 20 października 2011

i kiedy upadniesz, masz dwie opcje: odnaleźć swoją dawną osobowość. albo zatracić ją na zawsze.

czasem trzeba tylko być, nie odwracać się w tył. i żyć. nie będąc kimś. ale będąc sobą. akceptując, nie znając siebie, nie możesz wiedzieć, co to znaczy być.

powinni mi przyznać medal, za popełnianie życiowych błędów w najbardziej prymitywny sposób, jaki jest tylko możliwy.

- dlaczego miałbym się rozstawać z moją przeszłością ? nie wszystko było w niej złe. - z przeszłością należy się rozstać nie dlatego, że była zła, lecz dlatego, że jest martwa.

ja i Ty dziś zmieńmy na ,,my'' .♥

czasem nawet ja tracę siłę na udawanie szczęśliwej.

pamiętam jak przykrywałam dłonią usta , bo nie mogłam powstrzymać uśmiechu, byłam taka szczęśliwa.

jest nas troje: ja, sama, ze sobą.

jest we mnie teraz coś, co w każdej chwili może wybuchnąć łzami.

usiadłam i płakałam. i to nie jest wstęp do kolejnej książki. ja płakałam po prostu, nie na cele autora. uświadomiłam sobie, że jestem tak bezgranicznie głupia, że sam fakt mojego istnienia już jest zaskakujący . gdy miałam szansę, to jej nie wykorzystałam. teraz, gdy tak bardzo go potrzebuję jest już za późno. i bzdury mówią ci, którzy twierdzą, że na nic nigdy nie jest za późno, bo ja wiem, że tak właśnie jest. i nie wrócą tego żadne czcze słowa. cholernie przykra sprawa. usiadłam i płakałam. może nie tyle nad sobą, ile z własnej bezsilności. bo to chyba właśnie bezsilność niszczy resztki nadziei. zostaje pustka, której już nie da się zapełnić. już nie.

mówią o niej szalona wariatka, która cieszy się z byle czego jest wiecznie dziecinna i nie przejmuje się niczym. ona tylko gra. nie chce pokazać tego jak bardzo się pogubiła, i jak bardzo cholernie jej życie jest do dupy!

tak, to prawda. podobno trzeba się do mnie przyzwyczaić, bo dla osób, które mało mnie znają, bywam niekiedy szokująca.

gdybyśmy kochali przyjaciela dla niego samego, nie robilibyśmy mu wyrzutów, że się z nami nie widział albo, że do nas nie napisał.

pewnego dnia wystraszyłam się, kiedy uświadomiłam sobie, że ludzie mnie nie rozumieją.

- masz straszne zimne oczy.. - bo widziały zimna zbyt wiele.

życie płakało.. dali mu zabawkę - człowieka. teraz się nim bawi.

rodzisz się, żyjesz dorastasz i cieszysz się z życia . pewnego dnia przychodzi taki moment , kiedy ktoś powie o jedno słowo za dużo . w żartach , na poważnie , niekontrolowanie. bierzesz to do serca cierpisz i zaczynasz nowe życie.

dlaczego mądre dziewczyny nie mają facetów.? bo nie grzebią w śmieciach.

w najtrudniejszych chwilach wszyscy potrzebujemy kogoś, kto nas wysłucha. niektórzy zwracają się do życzliwych zawodowców. niektórzy zdają się na starszych i mądrzejszych. inni szukają kogoś, kto wie, przez co przechodzą. ale większości z nas nic tak nie pomaga jak długa rozmowa ze starymi przyjaciółmi.

cierpimy, bo czujemy, że dajemy więcej, niż otrzymujemy w zamian. cierpimy, bo nasza miłość jest niedoceniana. cierpimy, bo nie udaje nam sie narzucić swoich reguł gry.

miała swoją własną filozofię szczęścia. najprostszą i najprawdziwszą. dla niej szczęście w życiu było brakiem w nim nieszczęścia.

wdechy i wydechy stosuję sto razy dziennie, chowam twarz w dłoniach, udaję, że mam katar, że pocą mi się oczy, że mam alergię na życie. i powtarzam sobie "bądź dzielna. bądź dzielna..".

kto Ci powiedział, że wolno Ci się przyzwyczajać? kto Ci powiedział, że cokolwiek jest na zawsze .?

1b82c820001c6ff24dbf16b2

nie żałuj czasu na przyjaźń - to droga do szczęścia. nie żałuj czasu na marzenia - to pojazd unoszący Cię do gwiazd. nie żałuj czasu na to, by kochać i być kochanym - to przywilej bogów. nie żałuj czasu na rozglądanie się dookoła - dzień jest zbyt krótki na to, aby myśleć tylko o sobie. nie żałuj czasu na śmiech - to muzyka duszy.

szukała szczęścia tam, gdzie nie było jej dane, szukała tam gdzie zbyt głęboko zakopane, nie widziała tego co ma koło siebie, co może dać jej więcej niż wszystkie gwiazdy na niebie.

wolała ocierać się o ściany, niż o ludzi. wolała zasłaniać nadwrażliwość i emocjonalne rozchwianie cynizmem i chłodem.. wolała kochać książki i muzykę niż ludzi, bo tak lepiej, bo tak mniej boli..

są takie oczy, nie pozna pan po nich, że płakały. wystarczy je otrzeć. a są takie, że płacz długo w nich stoi, nawet gdy dawno płakały.

najważniejsze w życiu to nauczyć się, które mosty przekraczać, a które palić.

od paru chwil czekam na uśmiech.

są takie chwile, w których człowiek przytuliłby się nawet do jeża . i wiesz co ? ja chyba teraz tak mam.

jeśli wszystko idzie dobrze, to znaczy, że o czymś nie wiesz.

kiedyś myślałam, że przywyknę. otóż nie, nie przywyknę.

niektóre rzeczy chce się zatrzymać tylko dla siebie. nie dlatego , że są złe , ale po prostu nie chce się o nich mówić.

wiem, życie jest ciężkie i nikomu nie jest lekko.

samotność ma to do siebie, że najpierw boli, a potem człowiek zaczyna ją cenić.

zbrodnia doskonała: nie wiemy, kto zamordował naszą radość życia, jaki był motyw morderstwa, ani gdzie są winni.

czy zawsze 'coś' musi być kosztem czegoś .?

zaczęło mi brakować poczucia, że jestem najlepsza. zaczęło mi brakować poczucia, że potrafię. zaczęło mi brakować poczucia, że jest jak chcę.

siedzieć samotnie, patrzeć na ból i cierpienie. nie kiwnąć palcem, umrzeć w samotności i żalu. tego właśnie chcesz. stać się kawałkiem martwego obrazu.

nie jesteście przyjaciółkami dlatego, że siadacie razem na każdej przerwie, rozmawiacie przez telefon, macie pasujące do siebie japonki czy potraficie wyrecytować zawartość szafy tej drugiej. kiedy ona się uśmiecha, uśmiech mimowolnie wkracza na twoją twarz - nie ważne, jak zła na nią jesteś. kiedy ona płacze, ty też czujesz jej ból i masz ochotę płakać razem z nią. kiedy patrzysz w jej oczy, wiesz, że nie ma nikogo, komu mogłabyś bardziej zaufać. to właśnie to oznacza, że jesteście przyjaciółkami.

- jesteś szczęśliwa? - jestem wesoła. to duża różnica. - to dobrze. pamiętaj, nie bądź nigdy szczęśliwa na siłę. - nie jestem..

- a powiedz mi, co zrobiłaś dzisiaj dla siebie.? - dla kogo.? - dla siebie.  dla tej cudownej i kochanej dziewczyny, która jak nikt inny zasługuje na miłość. - herbatę. zrobiłam dla niej herbatę.

chce , by mnie przytulono i zapewniono , że wszystko będzie dobrze . co z tego , że i tak w to nie uwierzę.

zatruła się samą sobą. ociekała egoizmem.

czasem, zachowuję się jak dziecko, któremu wydaje się, że jak zamknie oczy, to nikt go nie widzi..

zastanawiam się - rzekł - czy gwiazdy świecą po to, żeby każdy mógł pewnego dnia znaleźć swoją.

mówisz, że moje życie jest kolorowe.. a może to tylko Ty widzisz je w kolorach? mówisz, że nie mam powodów do zmartwień.. a może to Ty nie wiesz czym są zmartwienia? mówisz, że nie wiem co to życie.. a może to Ty nie wiesz jaki jest jego sens? mówisz, że nie wiem co to miłość.. i może masz rację.

Życie jest jak włosy zawsze się układa, ale nie zawsze tak jak chcemy.

wczoraj było świetne. ale wczoraj minęło. jest dzisiaj, a dzisiaj jest do d.up.y.

Miłość jest jak narkotyk. Na początku odczuwasz euforię, poddajesz się całkowicie nowemu uczuciu. A następnego dnia chcesz więcej. I choć jeszcze nie wpadłeś w nałóg, to jednak poczułeś już jej smak i wierzysz, że będziesz mógł nad nią panować. Myślisz o ukochanej osobie przez dwie minuty, a zapominasz o niej na trzy godziny. Ale z wolna przyzwyczajasz się do niej i stajesz się całkowicie zależny. Wtedy myślisz o niej trzy godziny, a zapominasz na dwie minuty. Gdy nie ma jej w pobliżu - czujesz to samo co narkomani, kiedy nie mogą zdobyć narkotyku. Oni kradną i poniżają się, by za wszelką cenę dostać to, czego tak bardzo im brak. A Ty jesteś gotów na wszystko, by zdobyć miłość.

mój ♥ mój ♥ mój ♥

 1eb00d3d00109a784ddfba9c

-przytul mnie.
-ale , ale...
- no kurwa przytul! ♥

yeah, pokaż ten uśmiech za milion dolarów.

nigdy o nic Cię nie prosiłam, ale w tej chwili w dupie mam honor. przytul mnie mocno.¦

` Będę brał Cię ..
gdzie ? . w Aucie ..
Co ? Ufffo .♥

jeśli głupi ma zawsze szczęście, to ja jestem po prostu zajebiście inteligentna.

` kocham gdy patrząc na mnie się uśmiechasz.  ♥

` Tak, to ja jestem tą która zawsze ma dziwne skojarzenia. To ja jestem tą, która gra ludziom na nerwach i sprawia jej to przyjemność. Tak, to ja jestem tą, która niesamowicie przywiązuje się do ludzi .♥

Najsłodszy. ♥ Najcudowniejszy.♥ Najpiękniejszy.♥ Najmilszy. ♥ Najwspanialszy.♥ Najulubieńszy. ♥ Najdroższy. ♥ Najśliczniejszy.♥ Najukochańszy.♥

Jak chcesz się pobawić ludźmi, to sobie k**wa w simsy zagraj.

Miłość to uczucie głupie , zaczyna się na ustach , a kończy na dupie . : D

Misiu ♥ A może tak razem za rączkę , na zawsze .. ?

` Sukces nie zawsze ciągnie za sobą drugi sukces; za porażką w ślad idzie następna. Przeznaczenie jest słowem mającym sens jedynie w nieszczęściu ♥

uważaj bo jak się wkurwie to własna matka cie nie pozna!

95% ludzi ocenia po wyglądzie 5% jest niewidomych

między nami była chemia miłosna. teraz jest już tylko szkolna.

Jak jesteś sama, to jesteś sama, a jak tylko zjawi się w twoim życiu jeden mężczyzna, to natychmiast pojawia się następny..

jestem egoistką, chcę ciebie na wyłączność i na zawsze.

uśmiechaj się , bo kurewsko cudownie wtedy wyglądasz . ;*

ogarnij mnie. tak po prostu wylecz mnie z siebie.

Podobno nic nie dzieje się przypadkiem. Podobno Bóg stawiając na naszej drodze życia jakąś osobę ma w tym konkretny i określony cel. Zastanawiam się dlaczego zderzył nasze dwa światy... I nie znajduję wytłumaczenia. Chciał żebym nikomu już nigdy nie zaufała?

kiedy krzyczysz, wszyscy cię słyszą. kiedy szepczesz, tylko ci najbliżsi cię słyszą. kiedy milczysz, słyszy cię twój najlepszy przyjaciel.

- i znowu słuchasz tej płyty - tylko tą mam - jak to, przecież jeszcze kilka dni temu miałaś ich tak dużo - kilka dni temu miałam tez jego - ale jaki to ma związek - taki że tylko tej z nim nie słuchałam

Ona nie chciała się narzucać. On nie chciał Jej za bardzo komplikować życia sobą. Tak jakby nie wiedzieli, że znaczą dla siebie więcej niż wszystko.

Zastanów się, o ile częściej cierpisz z powodu swego gniewu i żalu,niż z powodu rzeczy, które wprawiają cię w gniew i wzbudzają żal.

Czasem daje ludziom opcje bycia cholernie blisko.Jeżeli jesteś jednym z nich, nie spieprz tego.

Wiesz dlaczego w miłości nie zważam na wiek? Bo uczucia zależą od człowieka, A nie od daty jego urodzenia Czy terminu ważności.

Oddaj strach, daj zaufanie, chwyć za rękę.

Nie wiem czy to świat zwariował, czy to ja łapię lekka schizofrenie i dziwnego dola.

- Proszę o usprawiedliwienie..
- Powód?
- Ten blondyn z przystanku. Dziś spóźnił się na autobus. Zostałam żeby popatrzeć jak czeka na następny. ;)

Nasza przyjaźń jest mocniejsza, niż litr spirytusu.

czasami mam wrażenie że komuś zawadzam, że nie pasuje do tego towarzystwa. Do tych ludzi. Że jestem z innej bajki. Trudno określić czy z lepszej czy gorszej.

nie chcę umierać, a samotność jest mordercą

Potrzebuje odrobiny miłości, właśnie teraz, w tym momencie. I choć wiem, że czasem nie da się spełnić wielu chęci, to i tak wierze, że zaraz usłyszę przyjemne wibracje i po przeczytaniu sms-a uśmiechnę się szeroko.

mam większy szacunek do miśka niż do Ciebie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz