piątek, 21 października 2011

Dziwka - zwykle mówili ci co ją chcieli, a nigdy nie mieli.

tak to był piękny dzień . siedziałam w szkole , z kumpelą i spokojnie jadłam prince polo , gdy zapytała mnie o ciebie. wzruszając ramionami , bez odklejającego się plastra na sercu , szczerze mogłam powiedzieć : pf , mam wyjebane.

ciesz się życiem póki je masz .

czasem widzę rzeczy, których nie ma

Dobra skończ pierdolić, bo nie chce mi się już udawać, że mnie to interesuje .

mimo wszystko Kocham Cię za przeszłość ♥

bo tylko dziecko potrafi wbić patyk w ziemię , nadać mu imię i pokochać . ;D

nie pozwól żeby ktokolwiek mówił, że jesteś nikim.

kiedyś , ktoś powiedział mi , że życie jest niesprawiedliwe - i wiesz co ? dziś przyznałabym mu rację . Bo jest niesprawiedliwe . Cholernie niesprawiedliwe .

taki total nieogar ,że ja pierdole .

Nie zawsze sobie zdajemy sprawę z tego, iż nie odzywając się do kogoś lub chwilowo milcząc, możemy sprawić komuś wielką przykrość. Milczenie czasem może boleć bardziej niż słowa krytyki.

Przychodzi dzień, kiedy budzisz się rano i wiesz, że On już nie czeka.

olśniło mnie! - już cię nie kocham. </3

To już jest choroba psychiczna, albo obłęd. Bo na każdym kroku przypominasz o sobie - weź wypierdalaj.

I gdybym tak jak ty, robiła to co chce, nie patrzyła nigdy wstecz, dziś może uśmiechała bym się też.

Nie ważne jak byś się ubrała i jak pomalowała , zawsze znajdzie się ktoś kto będzie wyglądał lepiej i bez żadnych zahamowań skrytykuje Cie tak , że ledwo się podniesiesz.

kochamy , tracimy , pragniemy , żałujemy , wracamy , tęsknimy , zakochujemy , nienawidzimy , lubimy , przyzwyczajamy , spożywamy , spóźniamy , wydalamy , piszemy , gramy , myślimy , umieramy , nadużywamy , palimy , pijemy , uzależniamy , upajamy , radujemy , smucimy , śmiejemy , płaczemy , rozpaczamy , uczymy , śpiewamy , myjemy , biegamy , jeździmy , tańczymy , mokniemy , opalamy , znosimy niewygody , zarabiamy , bankrutujemy , machamy , dotykamy , przytulamy , całujemy , krzywdzimy , naprawiamy , niszczymy , nucimy , gotujemy , znęcamy , rozmawiamy , krzyczymy , dzwonimy , wylegujemy się , śpimy , kradniemy , oddajemy , nie zgadzamy , sprzeciwiamy , dyskutujemy , śnimy , przebywamy , wychodzimy , zamykamy , znikamy ...

inne będą nasze dni, adresy, telefony... kiedyś, po latach spotkasz mnie, idąc na przykład z żoną. kiedy się ukłonisz, no to spojrzę uśmiechnięta. twoja żona spyta: `kto to?` powiesz: `nie pamiętam..`

napisz mi wzór na reakcję spełnienia marzeń ♥

Jesień - cholerna chandra, ogromny brak apetytu, tęsknota za bliską osobą. Witaj w moim świecie, skarbie.

do doskonałości brakuje Ci tylko mnie.

Cisza to najgłośniejszy krzyk dziewczyny. Powinieneś wiedzieć, że bardzo ją zraniłeś, jeśli zaczęła Cię ignorować.

Wolałabym żebyś powiedział mi że nic do mnie nie czujesz, że jestem Ci obojętna ,niż milczał..

życie daje Ci kopniaka, a potem z uśmiechem pyta czy nie za mocno bolało.

i żyli długo i szczęśliwie , dopóki księżniczka z sąsiedniego królestwa nie założyła ładniejszej sukienki .

Kiedy życie daje ci 100 powodów do płaczu, pokaż mu, że masz 1000 powodów do śmiechu. ♥ :D

Całe życie czekamy na nadzwyczajnego człowieka , zamiast zwyczajnych ludzi przemieniać w nadzwyczajnych .

miłość to jakieś nie wiadomo co, przychodzące nie wiadomo skąd i nie wiadomo w jaki sposób zmienia życie ' .♥

Wiesz co najbardziej boli przy złamanym sercu? To, że nie pamiętasz jak czułeś się wcześniej.

To były dobre dni. Nie były szczęśliwe, ale dawały nadzieję.

po zerwaniu jest konkurs. kto lepiej umie udawać że gówno go to obchodzi.

Czuje coś do cb.. i jest to mięta. ♥:D

1af16f3b001fcd824d41d553

Pokaż, że Ci zależy .. ♥

why don't you kurwa love me?

Przepis na szczęście , to brać życie takie , jakie jest .

żadna wielka miłość nie umiera do końca. możemy do niej strzelać z pistoletu lub zamykać w najciemniejszych zakamarkach naszych serc, ale ona jest sprytniejsza - wie, jak przeżyć. ¦

Jest mi nadzwyczajnie w świecie smutno - tak że ja pierdole kurwa mać.

Samotność nie jest zła. Jest wredna, przygnębiająca, ale nie jest zła. Czasem tylko daje nieco surowsze spojrzenie na rzeczywistość.

i'll never get back the things I lost along the way.

-szmata !
-a ty to niby co? może mop ? ;d
No co ty!? Języka w dupie zapomniałeś ? xD

Chciałabym kiedyś usłyszeć od Ciebie, że żałujesz.

-Która godzina?
- Szczęśliwi czasu nie liczą.
- A jesteś szczęśliwa?
- Jest osiem po jedenastej.

"Bądź szczęśliwa" - wyszeptał na pożegnanie i ruszył przed siebie. Szukając tego, co miał tak blisko.

Odkąd Cie poznałam, zaczęłam nadużywać słów : nie ogarniam, ja pierdole, mam wyjebane.

chyba byłam ślepa, bo przecież skurwysyństwo masz wypisane na twarzy.

Dopełniacz: Kogo? Czego? (nie ma) - Ciebie.

zapamiętaj mała dziewczynko! w nocy się śpi, a nie myśli o kimś kto ma Cię w dupie.

Jak coś kochasz to walcz o to, nieważne czy to chłopak czy kanapka z bekonem - Miś Yogi ♥

jestem tylko człowiekiem, nikim specjalnym. ♥

Czasami lubię być sama, ale nie za długo, bo potem zaczynam bić się z własnymi myślami.

"cześć, co tam? "  w sumie chuj mnie to obchodzi ale spytać mogę.

Większość przyjaźni nie urywa się, tylko więdnie.

Wielki burdel w sercu.

pozwolę Ci odejść. pozwolę. ale najpierw patrząc mi prosto w oczy, wykrzycz,że nic nie znaczę. wykrzycz, że nawet to kiedy wtulałam się w Twój dwudniowy zarost było nieporozumieniem. pozwolę Ci odejść. pozwolę, jeżeli mi udowodnisz, że postępujesz zgodnie z sercem. że nie stawiasz się mu na przeciw ze względu na swoją chorą dumę, tym samym odbierając mi szansę na szczęście.
Słabi ćpają. Słabi piją. Słabi palą. Słabi się tną. Jestem słaba. Przez Niego.

Facet powinien zarywać do jednej, a nie kurwa do dwudziestu. Amen.

nie ogarniam , chyba nie muszę , chyba nie chcę , ale chyba powinnam .

nie lubię momentów bezradności .

Ja umiem żyć bez kasy, wiesz? A ty się sprzedaj.

Zaczynasz wszystko od nowa, by znów popełnić te same błędy.

nie mów mi co dobre, gdy sam idziesz na dno.

Nie pozwól, by Twoje życie straciło sens, przez osobę, która po prostu nie była Ciebie warta.

krzywdzimy niewinnych ludzi tylko z tej przyczyny że kochają nas bez wzajemności .

Czasem wydaje mi sie, że sam gubisz sie w swoich kłamstwach .

Czasem trzeba usiąść i pogadać z sercem. Ot tak jak staremu kumplowi wytłumaczyć, że nie masz ochoty na piwo czy miłość.

wakacyjna przygoda , która stała się czymś więcej .

Siedzieli w milczeniu zatopieni w swoich oczach, reszta świata nie istniała.  ;*

Już raczej nie będziemy mogli zacząć od nowa lecz pamiętaj, że jesteśmy ustawieni na browar.

wymierzył i wystrzelił. w samo serce. 

najebać się, zpizgać, zacpać, pociąć. byleby znieczuliło ból.

Przepraszam, że uzależniłam się od Twojego wzroku.

To taki moment życia w którym wyjdę, trzasnę drzwiami.

Każda minuta Twojej miłości to przyjemność . ;*

Nie mówmy o problemach, załóżmy że ich nie ma.

Jest jedna zasada - zajętych się nie tyka.

Czasem nie wolno odpuścić i stanąć z boku. Bo w życiu są sprawy dużo ważniejsze niż spokój.

I możesz to dziś nazwać sentymentem, ale dla mnie zawsze będziesz miał pierwsze miejsce

Zasypia sama z własnymi myślami, płacz goi rany, ból przez ludzi których kochamy.

I niektórzy też twierdzą, że za dużo mówię i wiesz co mają rację i czasem żałuję.

Moje życie - moja sprawa i chuj Tobie do tego MAŁA.

nie mów mi, że postępuje źle, wiem to

czas goi rany, wypacza wrażliwość

Nie przepraszaj, mam to w dupie, przeproś siebie

wszystko powoli dochodzi do mnie, otrząsam się z goryczy najlepszych wspomnień

Będąc pod wpływem całego tego syfu, dodaj swemu życiu trochę kolorytu

1f69027b0024b0774d85cfe5

 

zawsze masz szansę by zacząć wszystko jeszcze raz, by na nowo obudzić w sobie wiarę.

jeżeli w trudnych sprawach są naprawdę trudne sprawy, to moje problemy są zajebiście skomplikowanymi zagadkami.

należę do tych ludzi, którzy szybko się przywiązują, także wiesz.. uważaj na gesty, słowa i takie tam.

nie krępuj się, rób mi dalej burdel w głowie. po cholerę się przejmować, nie?

przychodzi moment, kiedy stajesz, zaciągasz ręczny w swoim życiu, bierzesz głęboki oddech i uważnie czytasz drogowskazy - kolejne kierunki, znaki, drogi, którymi możesz podążyć. a w głębi coś pęka, bo jedyne, co wydaje się na tą chwilę właściwe to cofnięcie się, ruszenie wstecz - do tych uśmiechów, do każdej z tych rozmów, do obietnic, które nie zostały dopełnione, do słów, do Jego głosu, dotyku, ciepła Jego oddechu. stoisz ze wspomnieniem zapewnień, że zasługujesz na kogoś lepszego, podczas kiedy serce wali jak oszalałe o żebra wygłaszając swoje racje z przypomnieniem, że On był wszystkim.

Już nawet nie pamiętam, kiedy straciłam nadzieje. Takich rzeczy nie zapisuje się przecież w kalendarzu.

Pozwól mi chociaż zamieszkać w Twoim śnie.

To się nie może udać powie ktoś,
jeżeli nam nie wyjdzie, trudno taki los,
a póki co te siedem lasów, rzek,
i gór wysokich, wiem że zdobędziemy je.

Najbardziej przerażającym dźwiękiem na świecie jest bicie własnego serca. Nikt nie lubi o tym mówić, ale to prawda. Jest to dzika bestia, która w samym środku głębokiego strachu dobija się olbrzymią pięścią do jakichś wewnętrznych drzwi, by ją wypuścić.

Cierpliwość nie życzy sobie w domu Zdumienia, bo Zdumienie to okropny gość. Zużywa cię do cna, nie przejmując się tym, co kruche i nie od zastąpienia. Jeśli cię uszkodzi, wzrusza ramionami i idzie dalej, jakby nigdy nic. Nieproszone, często sprowadza podejrzanych przyjaciół: Wątpliwość, Zazdrość, Chciwość. Razem zaprowadzają własne porządki; przemeblowują wszystkie twoje pokoje dla własnej wygody. Mówią dziwnymi językami, nie siląc się na tłumaczenie. Pitraszą w twoim sercu nieznane potrawy o dziwacznych smakach i aromatach. Co czujesz, gdy wreszcie odchodzą - radość czy smutek? Cierpliwość zawsze zostaje z miotłą w ręku.

Nigdy nie chciałam być najlepsza. Po prostu wystarczająca dla Ciebie.

Miałam Go tylko polubić, a zakochałam się do granic własnych możliwości. Nawet nie wiedziałam, że tak potrafię.

Jak się tak leży godzinami w nocy, to myśleniem można zajść bardzo daleko i w bardzo dziwne strony, wiesz?

Myślę, że miłość jest wtedy, gdy zobaczymy w drugim człowieku to, czego nie powinno się zobaczyć. I to zaakceptujemy.

brakuje mi tych dni, kiedy wszystko było tak zajebiście proste.

Najgorsze są te nadzieje, kiedy już sam nie wiesz, po co je do cholery ciągle masz.

'Nie chcę ideału. Chcę człowieka z rysami, wadami, bliznami. Z doświadczeniami. Żeby móc je zrozumieć, zaakceptować i pokochać. Niektóre wyeliminować. Człowieka jednocześnie identycznie postępującego ze mną i moimi niedoskonałościami'

nie palę . Nałogowo żuję gumę balonową . Nie piję, ale uwielbiam colę light. Nie przeklinam , ale uwielbiam , mówić slangiem . Nie noszę szpilek ,ale kocham trampki . Nie jestem dz*wką, ale potrafię kochać .<3

Tylko pamiętaj o oddychaniu gdy zobaczysz go następnym razem ♥

życie nie jest iPodem na którym możesz słuchać swoich ulubionych piosenek.. jest raczej radiem w którym musisz się cieszyć tym co akurat leci.

to Ona nauczyła mnie , że warto wierzyć w siebie. to Ona dawała mi dobre rady. to Ona się ze mną śmiała . to Ona ze mną płakała. to Ona potrafiła mnie ogarnąć, gdy źle robiłam. to Ona jest moim malutkim stworzonkiem, ale z ogromnym serduchem. ♥♥♥

Już chuj mnie obchodzą te twoje niebieskie tęczówki. Teraz mam inne. Brązowe.

to z nią, będę na dobre i na złe. to z nią, przejdę dookoła świat i znajdę ósmy kolor tęczy. to z nią upije się tymbarkiem. to z nią uśmieję się do łez, z najbardziej bezsensownej rzeczy na świecie.

Jest osobą, która odpisuje na moje sms'y o każdej porze. odbiera moje telefony w środku nocy, i najzwyczajniej w świecie, słucha dopóki nie wyrzucę z siebie wszystkiego. jest gotowa zerwać się z łóżka o szóstej nad ranem, i przybiec do mnie po ulicy skutej lodem, bo potrzebuję wypłakać się komuś w ramię. wie kiedy potrzebuję Jej rady, a kiedy samej obecności i milczenia. jest przy mnie bezustannie od kilku lat. nie odejdzie przy najbliższej okazji, z mocniejszym podmuchem wiatru. <333

kłótnia to jedyna szczera rozmowa na jaką Cię stać.

Bo miłość jest wtedy, gdy najprzystojniejszy chłopak świata chce Cię pocałować, a Ty odmawiasz, bo wiesz że Twoje usta należą do ukochanego. <3

Murarz , muruje . malarz , maluje . zakochani , kochają . a ja ? Ja wpierdalam dżem ♥ .<3

'Nie wiesz, czy w ogóle coś do niego czujesz, a myślisz o nim cały czas.' ♥

jesteś moją trudną sprawą .

1fb2e50e001fc2674d7cceb8

Może dla Ciebie to dziwne, ale w trudnych chwilach lubię być sama. Lubię założyć słuchawki na uszy, puścić piosenki dające mi do myślenia i rozmyślać.. Możesz twierdzić, że pogłębiam się w to wszystko jeszcze bardziej, ale mi to pomaga. W myślach tylko ten cały syf, który co chwile zagłusza muzyka. Lubię, to. Cholernie mocno lubię. Odpocząć od świata, i zostać sama z moimi problemami. ♥

Zadzwoń do mnie rano ale proszę , zrozum najpierw że moje życie to chaos i pasmo zmartwień .

-kocham Cie.
-ha ha :D też dobre a słyszałeś ten o blondynkach ? :D

Wolałabym upić się i być szczęśliwa choć przez tych kilka pierdolonych chwil, niż być nieszczęśliwa przez całe życie i płakać w poduszkę.

Czasami gdy zostaję zostawiona sama na pastwę losu z swoimi myślami, zastanawiam się czy jest jakiś sens w pomaganiu innym? Przecież prędzej czy później ten ktoś "kopnie Cię w dupę"...

Podziwiam tych wszystkich ludzi którzy większość czasu przebywają w moim towarzystwie. ;p

Jeśli kocha się tylko raz, to ja już zmarnowałam swoją szansę na zwykłego skurwysyna.

nie 'fochać się', tylko obrażać. nie 'mieć w dupie', tylko pierdolić to. nie 'lofciać', tylko kochać. nie 'ty', tylko 'inny'.

gdybyś mógł opalać się w mojej zajebistości, już dawno byś się spalił skarbie. ;d

` chciałabym w końcu w pełni móc powiedzieć 'tak , kurwa . jest na prawdę zajebiście , zero problemów , zero smutku ' .niestety , moje życie to nie jakaś beznadziejna bajka na Disney Channel . to rzeczywistość .

Jednego dnia się przymila, a następnego ma cię gdzieś - typowy facet.

niektóre moje zmartwienia są za dorosłe .

Na ryju uśmiech , w oczach rozjebka.

Lubię dostawać SMS-a na dobranoc ♥

i o to właśnie chodzi z tymi mężczyznami - musisz mieć ciarki na plecach, kiedy on jest blisko, gdy na ciebie patrzy i gdy cię dotyka .

A ty się lepiej zajmij sobą! Wyglądasz jakbyś reprezentowała trzecią płeć.

Ja nie jestem wredna, tylko Ty nie potrafisz przyjąć szczerości na klatę.

Nawet bez szpilek przewyższam idiotki takie jak ty.

Nie jest źle, czasem tylko przypomina mi się Jego uśmiech i mam ochotę z Nim pogadać, ale oj tam...

Bo tak naprawdę jestem zwykłą dziewczyną w rurkach i t-shircie,a nie wylansowaną dziunią z kartą kredytową tatusia.

-TATOOOO !
- co ?
- rośnie mi ząb mądrości !
-I tak ci nie pomoże. ;D

dzięki Tobie żyję , uśmiecham się stale. ;*

ja i on to masa drobiazgów oraz niedomówień. niezgodności czasu, miejsca i osób.'

zostań na zawsze , zostań proszę przy mnie ♥

dziękuję wam za to ile jeszcze jest przed nami ♥

1 komentarz: