sobota, 22 października 2011

A gdyby tak wrócić do pasiastych podkolanówek i zjeżdżalni w parku? Nie byłoby łatwiej?

Zaoferowała mu swój świat. Powiedział, że ma własny.

2 (1)

- Kawa czy herbata?
- Twoje usta, jeśli można.

Uśmiechnął się. A ja poczułam jakbym urosła o 2 centymetry.

można się kochać i pieprzyć. można też pieprzyć, że się kocha.

w życiu bym nie pomyślała, że tę miłość ograniczymy do marnego 'siema'.

Życie czasami ludzi dawać głupie złudzenia. Na kilka dni pozwala Ci zapomnieć, organizuję czas, podsuwa nowych ludzi, a potem bezczelnie pod osłoną nocy dowiadujesz się, że to wszystko tylko po to, żebyś uświadomiła sobie ile tak naprawdę on dla Ciebie znaczy.

Zaczęłam się zastanawiać, czy nie pomyliłam bajki. Czy Książę nie pomylił drogi i czy zamek nie był z piasku.

mogłabym wsiąść teraz w jakikolwiek pociąg, nałożyć słuchawki na uszy, zamknąć oczy i wypierdolić na drugi koniec Polski.

Cichy dźwięk rozsypywanych myśli...

Tak mi trudno wyrazić to co czuję ale jak narysuję wielkie serduszko zrozumiesz?

Ale wiesz Księżniczko... Książę nie przyjdzie po Ciebie do wierzy. Sama musisz się z niej wydostać i walczyć o niego, albo patrzeć z góry jak inna królewna Ci go odbiera

problem jest w tym, że wy frajerzy traktujecie te które kochacie z tym samym szacunkiem jak te które zaliczacie.

mówią bądź sobą, a każą brać przykład z innych.

Jak już Cię znajdę obiecaj mi, że będziesz po mnie przychodził wieczorem, pójdziemy na łąkę i będziemy oglądać spadające gwiazdy całą noc.

- W jakiej wersji mnie chcesz? W wielkim pudle z kokardką, czy w Kinder Niespodziance?
- Poprzestanę na takiej Tobie, jaką jesteś tu i teraz. W dżinsach, luźnym topie, trampkach, mojej bluzie, z niebiańskim uśmiechem na twarzy. ;)

Lubiła w nocy siedzieć na schodach i myśleć, tak w zupełnej ciemności.

Są takie piosenki przy których zatykasz uszy i zdjęcia dla których zamykasz oczy. Są też zapachy, których wolisz nie pamiętać oraz usta, dla których zrezygnowałabyś ze świata. ♥

najgorzej jest jak się coś zgubi. wiesz, telefon, kasę, albo takie tam, zaufanie.

- Mam ochotę pójść za Nim.
- Dlaczego?
- Bo czuję, że jak teraz za nim nie pójdę, to już nigdy Go nie zobaczę.

Kątem oka spoglądał na nią, pilnował jej wzrokiem, jednocześnie udając obojętnego. <3

Mówisz, że magia nie istnieje? Popatrz w Jego oczy analizując każdą ich plamkę. Spójrz na Jego uśmiech. Poczuj Jego usta na swoich. Gwarantuję, że zmienisz zdanie

Nie wiem jak pomóc, ale mogę Cię przytulić i nigdy nie puścić.

W zajebistych trampkach z odwagą przemierzam świat, pomimo tych wszystkich pierdolonych wad.

Usiądź, opowiem Ci o znajomości, która trwała ułamek sekundy, a pobudziła serce do życia.

Nie chodzę w markowych ciuchach, nie spędzam dwóch godzin przed lustrem i nie popierdalam w dwumetrowych obcasach. I to Cię boli. Bo ja nawet w ubraniu ze szmateksu, bez makijażu i w schodzonych już trampkach jestem lepsza od Ciebie.

powtarzam sobie 'oddychaj, przypierdolenie komuś nie pomoże w niczym'

Musisz uwierzyć w siebie i znać swoją wartość. Wtedy życie staje się prostsze

chcesz mieć szczupły tyłek ? dużo żałuj, podobno żal dupę ściska.

dziewczyny w naszym wieku powinny mieć masę butów, ciuchów i zwiedzać świat, a nie przepłakiwać noce przez chłopaków, którzy mają nas w dupie.

Chcieć a móc. Pragnąć a mieć. Marzenia a realność.

Uwielbiam Twoją minę, gdy się wstydzisz ;)

Czuje Twój smak,słyszę jak Ci bije serce i proszę Boga niech ta chwila trwa wiecznie ;*

z każdą sekundą staczam się na dno.

Czujesz tą miłość w powietrzu ? No, ja też nie.

Naszym przeznaczeniem jest próbować osiągnąć to , co niemożliwe , dokonać niezwykłych czynów , nie zważając na lęk .♥

2 (2)

 

z butelki sączę szczęście przez tęczową słomkę

Wspomnienia . te najpiękniejsze .właśnie te najbardziej bolą .

Tak niewiele trzeba , by wyszło słonce .

Wiesz czemu jestem zły bo na końcu gdy wszyscy zwątpili zostaliśmy my przetrwaliśmy dzięki zasadom, które znamy.

w moich oczach mieścisz się tylko Ty. <3

nim napiszesz do niego zastanów się czy tęsknisz za nim czy za byciem dla kogoś ważna.

Wzbudzić nadzieje a później z tego kpić.

I chodź w środku była rozdarta,serce pękało z bólu, a łzy same cisnęły się do oczu. pokazała mu że że jej świat bez niego potrafi jeszcze jakoś funkcjonować.

to jest coś w stylu jesteś chujem, ale wróć.

Potrafię rozwiązać problemy całego świata, tylko nie kurwa swoje.

sprawiasz , że śmiać mi się chce z twoich niedołężnych prób pogrążenia mnie.

Chcę byś wiedział, że w moim życiu grasz główną rolę.

z bycia dzi*wką się nie wyspowiadasz .

W świecie gdzie jedynym pytaniem jest: o co tutaj tak właściwie chodzi?

nie martw sie o jutro skoro dziś ma jeszcze trzy godziny.

Nie chcesz mnie ani zabić, ani zgwałcić. W życiu nie spotkałam się z taką obojętnością.

Twoja dobra opinia nie istnieje, lepiej się prześpij.

Płacz wieczorami dawał mi wspomnienia. Wspomnienia, do których mogłam wrócić jedynie myślami.

Bo ja sama ostatnio nie potrafię zajrzeć w głąb duszy. Widzę tylko ciemność. Ciemność w sobie i ciemność dookoła.

Straciłeś szansę poznania moich ud bliżej.

Nie przeciągaj pożegnania, bo to męczące. Zdecydowałeś się odejść, to idź.

spijam słowa z Twoich ust, bezwarunkowa miłość ! ♥

Twoje oczy są tak niebieskie, że można się w nich zakochać na zawsze.♥

tylko to co zapuściło w nas korzenie będzie niemożliwe do usunięcia. nawet zakopane głęboko kiedyś znów wykiełkuje.

Kiedy kichasz, to znaczy, że ktoś o tobie myśli , kiedy drugi raz kichasz, znaczy, że ktoś o tobie mówi, a kiedy kichasz po raz trzeci, znaczy, że jesteś chora.

Chłopcze nie sądzisz, że nagłe zerwanie kontaktów jest nieco dziecinne?

Będzie co będzie, stanie się co ma się stać, i tak kurwa mać przedstawienie musi trwać.

Być wolnym, to móc nie kłamać.

Ogarnij , ranisz ..

A ty o czym byś śnił gdybyś wiedział ze to sie spełni ?

nie ma nic głupszego niż odchodzenie dla czyjegoś dobra, pieprze takie dobro.

Najpiękniejsze kobiety mają najmniejsze szanse zdobycia wartościowego chłopaka.

Znów na pełnej kurwie, myląc dzień wczorajszy z jutrem, to przestało już być nawet smutne.

Muszę pogodzić się z tym, że są kobiety ode mnie lepsze.Nigdy nie będę miała pięknych włosów, a białą bluzkę zawsze poplamię. Taka już jestem.

Łatwiej jest powiedzieć wszystkim:Odpierdolcie się wszyscy...! Niż powiedzieć co nas tak na prawdę gryzie.

2.jpg.pagespeed.ce.6OwPzkuTyW

 

Dzięki niemu ona istnieje , dzięki niej on jest dostrzegany . ♥

Najwspanialsze uczucie na świecie, gdy druga osoba mówi KOCHAM znając Twoje błędy, wady i nawyki. ♥

- co tam mój kwiatuszku?
- gówno łodyszko. :D

a 8 dnia Bóg stworzył Chińczyka i powiedział: resztę zrobisz Ty' :D

Boże, proszę daj mi cierpliwość, bo jak dasz mi siłę to wszystkich ich tu zapierdole!

pomimo tego, że jesteś najważniejszy, czasem mam ochotę Ci nieźle przypierdolić.

` Miłość, marzenia, uczucia i myśli. Jeszcze raz uwierz w siebie i uwolnij ten instynkt. By żyć, by być i istnieć dla szczęścia teraz. ♥

Niby nic, a i tak na siebie zerkamy. ♥

Stałam się ofiarą marzeń, dlatego znów poddaję się rekonstrukcji zdarzeń .♥

Pokonać rzeczywistość, znaczy się z nią zmierzyć.

Większość to prawda, oprócz tego co było na prawdę.

Jakby sny się spełniały , to miałabym zajebiste życie .

Jesteś powodem mojego bycia Znaczeniem mojej egzystencji Tak intensywnie jak teraz, i ironia polega na tym, Że polegasz na mnie tak bardzo, Jak ja polegam na tobie, że będziesz mnie inspirowała tak jak teraz.

Znowu rozpieprzyłeś wszystko co już poskładałam. Moja praca poszła się jebać przez Twój przyspieszony oddech przy moim uchu, krótkie intensywnie wbijające się w moje oczy spojrzenie ciemnych oczu, szept tak kuszący. Odszedłeś, znowu. Zawsze tak robisz.

ważne są fajne wspomnienia, a nie rozsądne decyzje.

są miejsca gdzie chodzi się tylko by spotkać go powtórnie.

jak dwie osoby same nie komplikują sobie życia, to wpierdala się trzecia.

Może przyjdzie taki dzień, że będzie mi wszystko jedno, i może w końcu wtedy odmienię codzienność.

nie pragnę słów, wzrokiem do mnie mów !

Chce wrócić do tych momentów kiedy uśmiechałam się nawet do pijącej właśnie herbaty. Kiedy każda czynność sprawiała mi wielką radość a uśmiech nie znikał nawet na minutę. Tak.. Wtedy jeszcze wszystko się układało.

Ta Twoja fałszywa suka o szmatowatej twarzy, którą tak UWIELBIASZ - działa mi na nerwy.

Nie mów, że opuścił Cię przyjaciel bo skoro Cię opuścił to nim nie był .

Boję się jednego , że jak damy teraz sobie przerwę to zakochasz się w jakiejś pustej tapeciarze i powiesz " ale czasy się zmieniają ".

raz w życiu kochasz tak, że ktoś zostaje w sercu na całe życie, choć to nie znaczy, że z Tobą.

- a On jakie oczy ma?
- On? jak brązowy ocean czekoladek. ;*

zawsze będziesz miał to coś, czego nie ma nikt inny

mój ideał ma tylko jedną wadę. nie istnieje.

objął mnie i przez chwilę, która wydawała mi się wiecznością, odniosłam wrażenie, że mam wszystko. :*

Życie to nie film , nie da się przed końcem wyjść .

Czasami bycie innym czyni człowieka niepowtarzalnym. ♥

Dziś mam zamiar odnaleźć szczyt własnych marzeń . ♥

trzeba kłamać, by robić to, na co się ma ochotę.

masz najmniej do gadania, a pierdolisz najwięcej.

2a4ab292001575374d3c77ec

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz