piątek, 21 października 2011

dla miłości, dupków, zdrad, płaczu i bólu - kategoryczne nie!

niektórzy powinni zwracać sie do mnie 'Pani', bo mimo wieku cholernie przeważam nad nimi inteligencją. ;d

możesz mieć mnie w dupie. w sumie to fajnie, że w ogóle gdzieś mnie masz.

kiedy jest gorąco wole by było zimno,a kiedy zimno aby było gorąco .

wiem że życzysz mi klęski,modlisz się,klęczysz,liczysz na moje błędy .

jestem tą dziewczyną, która ma zawsze telefon w ręce, słuchawki w uszach i tego jednego w myślach.

Milczenie to chyba jedyna rzecz, która Ci wychodzi .

przyjaciel to osoba z którą będziesz gonić wiatr, szukać igły w stogu siana i zawsze ale to zawsze znajdzie dla Ciebie czas . < 3

Boyfriend, girlfriend, friend . Jakoś dziwnie te wszystkie słowa kończą sie na end.

mamo, moich przyjaciół naprawdę nie obchodzi to czy mam posprzątane w pokoju tylko czy jest coś do jedzenia ♥ ; D

Przez ten cholerną nieśmiałość możemy na prawdę wiele stracić.

Nie ma co płakać nad rozlanym mlekiem, toż to nie piwo ;D

chcę być z kimś,kto dojrzał,by mnie mieć.

Lekceważymy to co naprawdę jest istotne.

miła,grzeczna dziewczynka,która nie przekracza pewnych reguł.tak Ci się zdawało,kiedy mnie zobaczyłeś po raz pierwszy,czyż nie ?

Jestem Pana największą wielbicielką,zechce się Pan podpisać na moim sercu?

Może to Ty i Ja.Może to MY za parę lat .♥

.Czym jest miłość? Czy wystarczy lubić kogoś bezgranicznie, potrzebować drugiego człowieka w taki sposób, o jakim nie mówi się głośno.

Musimy przestać się wstydzić i pokazać, co czujemy

kochanie, nie uśmiechaj się tak do mnie, bo będę się tym jarać przez cały tydzień.

jeżeli Ci naprawdę zależy, nie ma takich przeszkód, których nie przeskoczysz.

może nadszedł ten moment, aby usiąść na przeciwko siebie i przeprosić za wszystko?

kochaj mnie, bo już za rok koniec świata.

niby miasto, a świnie luzem chodzą.

a idź w chuj z takim życiem.

lubię gdy mówisz, że cieszysz się, że mnie masz. ;*

Dlaczego jedna osoba sprawia , że świat staje w miejscu ?

Mamusia mówiła że papierosy i alkohol uzależniają, ale o tobie nic nie wspominała. ;)

Bo co może ci dać zwykła dziewczyna w trampkach, nie? A jednak,może dać Ci wielka miłość i oddać całe serducho,tylko dla Ciebie

1%20(77)

Bycie singlem teoretycznie jest fajniejsze, ale z czasem zaczyna Ci brakować bliskości, czułości, miłych rozmów, spacerów i przede wszystkim tej pieprzonej świadomości, że jesteś dla kogoś cholernie ważna osobą. ♥

jest na świecie ta para oczu, których nigdy nie zapomnę. ;*

i nagle nie wiadomo skąd w moim życiu pojawił się ten Ktoś do kogo chce mówić te najważniejsze słowa, z kim chce być najbliżej jak się tylko da, dla kogo mogę zostawić wszystko co miałam, żeby tylko był.

A Twoje obłędnie, niebieskie oczy śnią mi się po nocach ;)

Rozprysnę się na milion kawałków i wpadnę Ci do oka. ;*

ludzie żałują wykrzyczanych słów, ja żałuję tych niewypowiedzianych .

Normalny uśmiech, banalne spojrzenie, a jednak coś wyjątkowego.

Poczułam się wyjątkowa , gdy spotkaliśmy się spojrzeniami , a on patrzył o sekundę dłużej niż ja . < 33

I są momenty gdy uśmiechasz się do świata , bo wiesz , że możesz wszystko .

Gdy mam słuchawki w uszach, na piechotę mogę iść na koniec świata ! ♥

Hitler próbował podbić świat czołgami i wojskiem .
Pezetowi i Grubsonowi wystarczył tylko mikrofon ♥.

Kobieta łatwiej przyzna, że nie ma racji, gdy ma rację, niż gdy jej nie ma.

Cóż z tego, że człowiek ma cały świat, kiedy straci duszę?

Wszyscy mężczyźni są tacy sami, mają tylko różne twarze, żeby można było ich rozpoznać.

Wszystko, co się opłaca posiadać, opłaca się również, aby na to czekać.

Hollywood to takie miejsce, w którym płacą ci tysiąc dolarów za twoje ciało, a jedynie 50 centów za duszę.

nasi dziadkowie jakoś poradzili sobie bez gadu gadu, naszej klasy, facebooka , żeby poderwać babcię :P

dla mnie wszystko w nim jest takie ' łaaaał ' .

czym jest miłość ? - według matematyki : problemem .
- według historii : wojną .
- według chemii : reakcją .
- według sztuki : sercem .
- według mnie : . . tobą .

czy warto poświęcić resztki siły na walkę o Ciebie ?

lubię rozmawiać z nim kiedy jest pijany,wtedy wiem, że to co mówi jest w stu procentach szczere.

potrzebuję Cię, by jutro było lepsze.

Nie zapomina się o ludziach, z którymi spędziło się tyle zajebistych chwil. nie traktuje się ich jak zbędne do życia powietrze.

teraz ja żyję przez Ciebie, a ty przeze mnie, tak oczarowani.♥

Ej Lubisz matematykę ? Jeśli tak dodaj mnie do siebie , odejmij nasze ubrania , podziel ze mną łózko i zacznijmy się mnożyć. ; d

Sennie spoglądasz na telefon. 2:37. Masz jedną nową wiadomość. Treść sms'a : Kocham Cię, śpij dobrze.

- co tam ?
- a nic, gadam z takim jednym przystojniakiem.
- ze mną ?
- a tak i z tobą też. :D

miłość jest wtedy, gdy chłopak bierze dziewczynę na kolana i nie marudzi, że jest za ciężka. : d

1e449467000100534e414514

- jesteś moim szczęściem.
- dlaczego ?
- bo gdy jestem wtulona w Ciebie nie potrzebuję niczego więcej.

- Romeoo, gdzie jesteś mój Romeoo ?
- Czekaj no, sikam !  : D

- Chcę zrobić coś wielkiego.
- Umyj słonia. To nie jest czas na robienie wielkich rzeczy.

ona jest trudna, ale jeśli będziesz się starał, będziesz jej wart.

I guess I need you baby !! ♥

- może buziaka na zachętę?♥
- taa. chyba nara i kopa w dupę gratis! : ))

- wsłuchałam się w głos serca.
- i co ?
- straszne pierdoły gada. ;D

- uśmiech jest dla ludzi szczęśliwych. -
I tu się mylisz. Bo właśnie uśmiech daje szczęście. Spróbuj się uśmiechnąć, to zobaczysz.

mój scoobychrupek ♥ .        

- Ko..
- Co ko ?
- Ko.. ko..
- Kochasz mnie ?
- Kota czy nakarmiłeś, idioto :D

smerfiasto cię kocham <3 !

-wiesz kiedyś myślałam że życie jest łatwe i piękne jak w bajce...
-i co?
- dorosłam..

jesteś wyjątkowy jak mleczyk z epoki lodowcowej ;*

Nie odkładaj mnie na potem, bo potem mnie już nie będzie.

kocham gdy patrząc na mnie się uśmiechasz, sprawia mi to radość. ; *

historia lubi się powtarzać. i to zazwyczaj ta, która najbardziej bolała.

- Wtedy Mnie objął.
- I co było dalej?!
- Budzik zadzwonił ; D

Czasem nie mówię nikomu jak naprawdę się czuje. Nie dlatego, że nie wiem. Nie dlatego, że boję się ich reakcji. Nie dlatego, że im nie ufam, ale dlatego, że nie znajdę odpowiednich słów, żeby mogli chodź w małym stopniu mnie zrozumieć.

Miłość nie jest czymś, czego możesz nauczyć się w szkolnej ławce .

po prostu bądź człowiekiem dla którego bez wahania oddałabym życie.♥

lubię sobie poskajpajować godzinkę, czasem dwie, ewentualnie siedem. ;D

Zakochana osoba jest metrem kwadratowym na kilku centymetrach czyjegoś serca. ♥

Pisząc historię swojego życia, nie pozwól nikomu trzymać pióra.

bo ja jak, już kocham, to do końca. nie potrafię się odkochać, po 24 godzinach, wybacz. tylko Ty, posiadasz, takie zdolności, kochanie.

jesteś chujem z taką gracją, że czasem jestem w stanie Ci wszystko wybaczyć.

Tylko Twój prawdziwy przyjaciel,powinien wiedzieć kiedy jest Ci źle. Reszta niech wierzy i zazdrości, że masz udane życie

Największym błędem, jaki możemy popełnić w życiu, jest cały czas się martwić, abyśmy jakiegoś nie popełnili.

z Tobą jest jak z prezentami na nk. też znikasz po miesiącu.

- mamo, mamo! pająk je biedronkę!
- a co to dronka ?

czasami jestem chamska, bo trzeba. czasami przesadzam z ocenami, bo nie daje rady. czasami o tobie nie myślę, bo nie mam ochoty. czasami zamykam się w swoim pokoju ze swoimi problemami, bo lubię.

jego oczy pełne są czegoś, czego nigdy nie zrozumiem.;*

piszę Ci prosto w oczy, że jesteś zajebisty. ;D

Fotografia, muzyka i poczucie własnej wartości wyzwalają we mnie wolność. Nikt i nic nie jest w stanie mi jej odebrać.  ♥

wiesz, jak to jest kochać do granicy możliwości? tysiąc razy ją przekroczyłam. ♥

tymbark radzi ' wal śmiało ' serce mówi ' na co czekasz ' przyjaciółka mówi ' nie masz nic do stracenia' rozsądek podpowiada ' lepiej nie .. '

serio, nie wiem, czy nadal coś do mnie czujesz, czy z przyzwyczajenie tak się zachowujesz wobec mojej osoby. więc proszę Cię po raz ostatni - określ się. jesteś, albo Cię kurwa nie ma.

jedno serce, tyle uczuć.

Chodź, poszukamy te milion powodów, które utwierdzą nas w przekonaniu, że nie warto rzucać się pod pociąg.

Podejdź jeśli mi ufasz, pokochaj jeśli chcesz .  ♥

Czy to przestępstwo? że ktoś chce zaznać choć odrobinę szczęścia, którego niektórzy mają pod dostatkiem?

Bo jesteś osobą, której nigdy nie powinnam stracić. ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz