sobota, 24 września 2011

Jesteś bitem mego serca <3

Z tęsknoty można przestać jeść. Można też umyć podłogę mieszkania szczoteczką do zębów. Można wytapetować mieszkanie. UMRZEĆ można.

Ale krok za krokiem niesie Cię pozytywna myśl,
że nie jest źle, że to wszystko ma jakiś sens... ;)
♥♥♥

nigdy nie wmawiaj sobie, że nie dasz rady. wiara w siebie to podstawa osiągnięcia sukcesu.

Bo czekać na tego jedynego, to jak czekać na deszcz w Afryce.

- Słyszałeś bajkę o wężu?
- Nie, opowiedz.
- Ssssssssspierdalaj !

- Cześć Krzysiu pożyczysz nam kasę?
- Nie jestem Krzysiu.
- NIE O TO PYTAŁEM! :D

- chodź na solo!
- niee dzięki wolę świderki.
Dobrze, że istnieją emotikony, bo niektórzy ludzie by milczeli.

4 promile miłości w sercu

toksyczny świat pierdoli nam w głowie .

Bo czekać na tego jedynego, to jak czekać na deszcz w Afryce.

pomysłów tysiąc, ani jednego realnego .

wkurzają mnie podpisy pod zdjęciami na nk albo na fejsie typu : ta jakość . żadna kurwa jakość, jak masz taki ryj to jakość nic tu nie pomoże.

Wiesz co uwielbiam ? gdy Ona mówi ' a pamiętasz jak .. ' przy czym robi odpowiednią minę, i nie musi kończyć - bo obie wiemy już o co chodzi i płaczemy ze śmiechu. <3

standardowa zagrywka . koniec naszego związku , robi ze mnie nagle tą pannę z lekkim obyczajami . niedoskonałą laskę , która puszcza się na boki . to że kiedyś byliśmy razem nie oznacza że możesz po mnie jeździć za plecami . powiedz mi to wprost . prosto w te oczy , które niegdyś były dla ciebie najważniejsze . bądź facetem , choć raz .

Żeby sprawdzić godzinę wyjmuję telefon, a za chwile znowu go wyjmuję, bo za pierwszym razem nawet na nią nie spojrzałam.

po kilku miesiącach chodzenia w kitce - rozpuść włosy do szkoły. efekt, tudzież reakcje ze strony osobników płci męskiej, bezcenne.

Bo chciałabym byś niewidzialna, chociaż przez chwilę. Poszłabym do Twojego domu, usiadła obok Ciebie i wpatrywała się w Ciebie jak w obrazek. Na końcu musnęłabym Twoje usta i odeszła.

czternastolatka. naturalnie ciemna blondynka, dziś jasna. włosy wyprostowane, z dnia na dzień coraz cieńsze, obcięte na 'emo'. tapety na twarzy więcej niż mózgu, żeby jeszcze umiała ją rozłożyć. nosi różowe sweterki, różowe bluzeczki, czarne leginsy lub mega wąskie rureczki. usta układa w dziubek, ma je zbyt malutkie. minimalny ma też biust. w głowie zero, oceny za lizanie tyłeczka. mała, radzę Ci wstrzyknąć botoks w usta, powiększyć biust, machnąć się na platynę, nakładać więcej makijażu i doczepić włosy. aa i przefarbuj sobie ciało na kurewski róż, po co Ci ubrania, skoro w tym wieku się puszczasz.

jesteś jak stara piosenka, której nie słuchałam od dawna,
ale której tekst znam wciąż na pamięć. `♥

Są takie dni , które zaczynają się dobrze , a potem bez powodu , nie wiadomo czemu , jedno słowo , które normalnie by cię nie obeszło , doprowadza cię do płaczu.

Jedno wiem : masz zaburzenia emocjonalne, psychiczne, uczuciowe i w ogóle, a ja mam to w dupie.

czuje jedno, myślę drugie, robię trzecie.

Ból doświadczeń sprawia, że śmiech znika. Mówili nie patrz, mówili nie dotykaj. Mówili nie myśl, co zdarzyć się może. Terror, za nim człowiek, a w człowieku odpowiedź.

cierpienie czyni przedwcześnie dojrzałym .

Nie mówmy o sobie źle. Inni robią to za nas.

czasami mam wrażenie, że nie zdajesz sobie sprawy z tego, że na obecną chwilę jesteś najważniejszą osobą w moim życiu.

bo jasne że w realnym życiu zawsze wygra ta pierdolona pusta dziwka.

obiecałam, że wybaczę, ale nie że zapomnę.

w naturze człowieka leży rozsądne myślenie i nielogiczne działanie.

czasami zastanawiam się, czy naprawdę odbieram świat w ten sam sposób, co inni.

Bo są na świecie osoby , które mogą totalnie zmienić wszystko , a szczególnie wyraz twarzy.

usiadłam i objęłam głowę rękami. marzyłam o tym, aby ją odkręcić, położyć na podłodze i dać jej takiego kopa, żeby się odchrzaniła i poleciała, gdzie pieprz rośnie. żebym jej nigdy nie mogła odnaleźć.

Wszystko przez to, że jestem młoda, głupia i dobra w podejmowaniu złych decyzji.

`pogadamy w domu ` groźniejsze od `masz wpierdol . xd

Nie chce żebyś kradł, kłamał czy oszukiwał. Ale skoro musisz kraść to kradnij moje smutki. Jeśli musisz kłamać to kłam o mojej urodzie. A jeśli musisz oszukiwać, to oszukaj czas bo ja nie przeżyje ani jednego dnia bez Ciebie.

przyszłość zaczyna się dziś, nie jutro .

Nie znam drogi do twojego serca .
Nie rozkminiam twojego zachowania , ale Cię Kocham ! ♥ .

w życiu każdej dziewczyny przychodzi moment kiedy zaczynamy potrzebować miłości . pragniemy miłości od chłopaka , pragniemy być kochane . chcemy przeżyć przygodę swojego życia , swoją pierwszą miłość , którą zapamiętamy już do końca życia.

rzadko mamy wpływ na to , kto pojawi się w naszym życiu , ale czasem mamy po prostu szczęście .

Wątpię w przeznaczenie to tylko taka wymówka, by samemu nic nie robić i czekać , że może kiedyś coś się stanie.

co ludzie najchętniej nazywają głupotą? mądrość, której nie rozumieją.

Czasami ludzie są wredni. Traktują drugiego człowieka, jak kolejny wkład do długopisu. Po zużyciu kupują nowy, a stary wyrzucają, nie interesując się jego dalszym losem.

chciałabym do Ciebie przyjść tak na całe życie . mogę ?

uwielbiam ten stan, gdy w niedziele wieczorem kładę się na łóżku i wiem że kurwa na poniedziałek nie ma nauki.

wczoraj byłeś wszystkim, dziś jesteś niczym, jutro cię nie będzie.

Najwięcej o twoich problemach dyskutują Ci co tak naprawdę gówno o nich wiedzą.

nie przeklinam. bo to takie kurwa w chuj nie ładne.

ale dlaczego teraz siedzi uparcie we mnie ta cholerna pesymistka ?!

malinowe szczęście w czekoladowej polewie ♥

i wiem, że przetrwam, bo wiem, co to klęska, zemsta, smak zwycięstwa .

1c9c6896000802054d780ebe

Są takie chwile w życiu, gdy cisza jest głośniejsza od krzyku.

Umieć milczeć to prawie tyle, co zachować siebie na własność.

życie jest za krótkie by codziennie rano budzić się z pretensjami do całego świata, więc kochaj tych, którzy dobrze Cię traktują, przebacz pozostałym i uwierz, że wszystko dzieje się z jakiegoś powodu.

Najpiękniejsze są dni, w ciągu których potrafimy być tak po prostu bezgranicznie szczęśliwi i sami nie wiemy z jakiego powodu.

Nawet najlepszy makijaż nie domaluję Ci uśmiechu, kiedy masz smutną duszę .

Po raz kolejny życie pokazało mi, że nie ma "nigdy" i "zawsze".

Kochać to znaczy przebaczać, a przebaczać znaczy ufać .

czasami coś , co było dla nas wszystkim , z sekundy na sekundę staje się niczym ..

Czas przemija nawet wtedy, kiedy wydaje się to niemożliwe. Nawet wtedy, kiedy rytmiczne drganie wskazówki sekundowej zegara wywołuje pulsujący ból. Czas przemija nierówno - raz rwie przed siebie, to znów niemiłosiernie się dłuży - ale mimo to przemija, nawet mnie to dotyczy.

Istnieją jedynie porażki. Lecz nikt nie zdoła przed nimi uciec. Dlatego w walce o marzenia lepiej przegrać parę drobnych potyczek, niż zostać pokonanym na całej linii, nie wiedząc nawet, o co się walczyło.

W dupie mam ten zakłamany świat. Wole zaprzyjaźnić się z nietrzeźwą, ale prawdą.

z miłą chęcią się poświęcę i kupię Ci bilet na tego twojego pierdolonego marsa. w jedną stronę, oczywiście.

im dłużej panuje cisza, tym trudniej ją przerwać

postaw w swoim życiu przecinek, zanim Pan Bóg postawi kropkę.

po co to robisz ? znowu zaśmiecasz mi głowę swoją osobą .

Gdzie te czasy, kiedy paluszki służyły za papierosy, woda z sokiem była winem, a proszek z zozoli narkotykiem?

5 oddechów sześciennych zapomnienia .

Zapamiętaj mnie na zawsze, bo nas drugi raz nie będzie.

Jak chcesz się kurwa ludźmi bawić to sobie w simsy zagraj.

Może i moi przyjaciele gadają z delmą, uciekają przed małym głodem i oglądają bajki Disneya, ale za to ich kocham.

Pozdrowienia z Wyjebanemamlandii .

czas już skończyć z oczekiwaniem na coś, co może nigdy nie przyjść

szaleństwo to jedyna rzecz, dzięki której mogę zachować zdrowe zmysły.

z poziomu 'przyjaciele' spadliście na poziom pt. 'fałszywe szmaty i chuje".

Ja tam jeszcze niedzielą żyję, a tu mi się poniedziałek przez okno wpierdala.

wieczorami siedzieć z Tobą na dachu i jeść gwiazdy plastikową łyżeczką < 3

nigdy do końca nie zrozumiem biegu wydarzeń. zawsze będzie pytanie: dlaczego? i brak odpowiedzi.

- Ej , Julka . gdzie masz swojego Romea ?
- w dupie kurwa !

Wiem , wpadłam w złe towarzystwo , ale po mimo wszystkiego , uwielbiam z nimi grzeszyć <3

z każdym łykiem frugo, przypomina mi się beztroskie życie bachora.

jeden z tych dni, który mógłby się wcale nie zaczynać.

odgrywasz główną rolę w moim życiu <3

kiedyś coś było najważniejsze, teraz zwyczajnie się nie liczy.

To niewiarygodne, jak można czuć się szczęśliwą przez tyle lat, mimo tylu kłótni, tylu upierdliwości i tak naprawdę, kurwa, nie wiedzieć, czy to miłość czy nie.

dobrze . dalej udawajmy , że wszystko jest OK . w końcu bawimy sie w szczęście , nie . ?

już nie tonę w Twoich oczach jak na początku - nauczyłam się już pływać.

aktualnie to mam ochotę rozjebać siebie i swoją wspaniałomyślność. tak, kurwa. brawa dla mnie.

- bawimy się w "prawda czy wyzwanie"?
- OK. zaczynaj.
- wybieram ''prawdę''
- powiedz mi jedną rzecz, której nie wiem.
- KOCHAM CIĘ.
i pocałował ją czule a ona poddała się, bo od dawna czuła to samo.

0ba7b60d000b891e4dac57e3

- ej ! czekaj! zgubiłaś przed chwilą coś!
- co takiego?
- szczęście.
- oh, nie. przepraszam, ale moje szczęście odeszło z tamtą blondynką, więc zgubiłam je już 3 miesiące temu.

czasami tak trudno uwierzyć w to, co widzimy .

pieprze to kurwa, pierdole całym sercem, nie oceniaj mnie, bo ja dobrze wiem kim jestem.

tak, to prawda - są takie piosenki przy których zamykasz oczy i albo się uśmiechasz, albo do oczu podchodzą łzy. każdy moment życia kojarzy nam się z jakąś nutą. na dobrą sprawę mógłby być to niezły soundtrack pod nasz życiorys.

to nie jest takie proste zapominać o ludziach. nie miej mi tego za złe, chce tylko żebyś o tym pamiętała, bo brak mi słów na to jak łatwo można wymazać cztery lata..

Chodź pobawimy się w miłość. będziemy szczęśliwi jak Shrek i Fiona, jak Romeo i Julia i Marysia z Arturem z M jak Miłość. nie pękaj, dajesz.

Ławka - świadek milionów spotkań, tysięcy pierwszych pocałunków, setek oczekiwań, dziesiątek rozstań...

gdy zobaczyła go całującego się z inną, zaczęła zastanawiać się czy może nie ma on rozdwojenia jaźni. żeby tylko go usprawiedliwić i móc kochać dalej.

Mam obrzydliwą chęć zwinąć się komuś na kolanach w kłębek, i dać się temu komuś głaskać. Z braku możliwości zawinę się do łóżka i dajcie wy mi wszyscy pierdolony święty spokój.

Zaufaj jej bezgranicznie. Przecież ona nie ma zamiaru wywijać jakichś głupich numerów. Zrozum, że chce być z Tobą i z nikim więcej.

Samotność nie ma nic wspólnego z brakiem towarzystwa.

No bo przecież to kompletnie nie moja wina , że gdy tylko ktoś cokolwiek o Nim wspomni - wychodzę, trzaskając drzwiami i rzucając przy tym każdym przedmiotem jaki miałam pod ręką.

- Ty płaczesz ?! - Nie kurwa , fontannę udaję !

dzieciaki. tak, tak mamy jeszcze coś z dziecka, ale to się przydaje kiedy jest szaro i ponuro, wyjmujemy kredki i malujemy świat !

Inne cele w życiu, inne plany i pragnienia, muszę wszystko pozmieniać. Tak jak czas wszystko zmienia .

Trzy kroki po dachu , piętnaste piętro lecisz. Dwie sekundy i ziemia , by odetchnąć na wieki , to coś zmienia ? Wątpię. Jak stoisz na górze, to skacz.

bo czasem trzeba się uśmiechnąć . tak mimo wszystko , spróbować na nowo żyć.

mam wyjebane na to , że komuś nie podoba się moja smutna mina i krzyczy mi bym nie smuciła. to co do chuja, mam szczerzyć zęby jak popierdolona, gdy jest mi tak cholernie źle ? śmiało , uśmiechaj się ile wlezie, czując tak ogromny ból w sercu - życzę powodzenia, kurwa.

A oni wszyscy ciągle mi powtarzają - że nie jesteśmy dla siebie .

Prawdziwa przyjaźń jest wtedy, gdy mimo mnóstwa własnych problemów zostawiasz swoje sprawy i biegniesz do przyjaciela aby go wysłuchać i powiedzieć kretyńskie "wszystko będzie dobrze", które tak naprawdę nie ma żadnego znaczenia.

Szkoda, że szczęścia nie da się kupić w pobliskim sklepie.

Wakacje: jedyny okres czasu, kiedy kochasz nawet poniedziałki.

wiedziałam tylko, że muszę żyć dalej, muszę być silna i muszę się uśmiechać bo nikogo nie obchodzi że posypał mi się świat.

Era dinozaurów już się skończyła więc nie rozumiem co tu jeszcze robisz. dokańczasz ewolucje?

siedzę cicho. ale jak kiedyś wrzasnę, to wypłoszę wszystkie te twoje dziwki naraz.

Walnij uśmiech i udawaj, że cię nie zranił - nie daj skurwysynowi satysfakcji.

Doskonale znam to spojrzenie - smutne, nieobecne, pełne tęsknoty za czymś, czego się pragnie ponad wszystko na świecie.

Chłopak staje się mężczyzną dopiero wtedy, kiedy przestaje patrzeć w dekolt, a zaczyna patrzeć w oczy.

tysiące razy to samo, walczenie o coś, co właściwie ma nikłą wartość.

Żyjemy w świecie gdzie nie odpisanie na sms'a lub nie zadzwonienie jest dobrym pretekstem do rozpoczęcia wojny.

W życiu często bywamy poniewierani, deptani, upokarzani i obrażani, a mimo to wciąż jesteśmy tyle samo warci.

Mówimy, że 'na zawsze' , a wszystko kończy się po chwili.

Jeśli chcesz mnie zabić to ustaw się w kolejce.

może i wyglądam spokojnie, ale w głowie zabijałam Cię już tysiące razy.

są we mnie sprzeczności, których nie potrafię zmienić i nie zmienię.

Dzwonek jest dla nauczyciela a nie dla ucznia. - To my wyjdziemy a pani w spokoju go sobie posłucha.

Wszystko co dobre w życiu jest nielegalne, niemoralne, albo powoduje tycie.

kocham cię. kropka, znak mniejszości, trzy, średnik, gwiazdka.

gdybym nie była sobą, mogłabym wszystko.

niekiedy , za mało odwagi , żeby nacisnąć Enter .

zgrana dobrze ekipa, a słuchawki tematem ♥

wielka miłość? ta chyba tylko w filmie, bo w życiu trzeba myśleć realistycznie.

Czasem żałuję że los nie pisze życia ołówkiem.

Bo MY nie musimy jarać, ćpać i chlać, żeby być zajebiste .

Jeden koleś a osobowości kurwa milion.

I życie na kredyt, bo nie chcesz by ktokolwiek wspierał. I o pomoc nie umiesz poprosić nawet przyjaciela.

Masz chłopaka? Nie szukam. Nie chcę. Nie potrzebuję. Pewnie w tym momencie nasuwa ci się pytanie 'dlaczego?'. Ponieważ nie preferuje miłości na sile. Dziwne jest dla mnie posiadanie chłopaka tylko dlatego żeby był. W miłości nie uwzględniam kompromisów. Wspólnym byciu razem owszem. Czemu taka jestem? Dojrzałam.

najgorszą częścią odkochiwania się jest zastanawianie się nad tym, czy jeszcze kiedyś otworzysz się na kogoś tak bardzo.

1d6a017a001a631d4c7ac8a5

obiecaj, że to wszystko się zmieni. że odnajdziemy się na nowo.

W świecie idiotów stoisz pierwszy w kolejce.

słowa kieruj z serca, a nie z google.

Miała przez Niego płakać, ale pomyślała, że tusz i cienie z AVON drogo kosztują.

tak właściwie , to jakie moja osoba ma znaczenie w twoim życiu ?

W dzisiejszym świecie obrywa Ci się za bycie sobą, a udawanie kogoś innego jest w modzie.

proszę ja ciebie, co się na tym świecie dzieje? trzeba się zakręcić, żeby mieć przywileje. i nie dać się zakręcić, żeby nie mieć perypetii. komedia, z elementem tragedii.

do grzecznych dziewczynek przychodzi Mikołaj , do niegrzecznych przychodzą chłopcy.

Ludzie zbieram ekipę. Szukam chętnych do skopania tyłka życiu .

ty lepiej spójrz na siebie, bo wyglądasz jak trzecia płeć.

nie jesteś właścicielem mojego serca, ale za to zbyt długo przesiadujesz w mojej głowie.

dzisiejszy limit wkurwiania mnie = wyczerpany. poczekaj do jutra.

to może być ostatnie nasze spotkanie, wiesz, nie liczę na wiele, tylko spójrz na mnie takim wzrokiem jak wtedy, kiedy pierwszy raz na mnie patrzałeś, i uśmiechnij się, niczego więcej nie oczkuję, chcę tylko miło Cię zapamiętać.

Ej ty ślicznotko w pogiętych szpilkach podejdziesz czy równowagi pilnujesz?

chłopaku pamiętaj , że dziewczyna nie zakochuje się dla zabawy . ona wie , że twoje cudne oczy będą prześladować ją każdej nocy . wie , że ty będziesz obojętny jak głaz , ale mimo to będzie do ciebie wzdychać . pamiętaj , że dziewczyna , wie ile bólu kryje w sobie nieodwzajemniona miłość , a i tak cię kocha.

Mógłbyś mnie pokochać - urok trybu przypuszczającego.

bo za mało NAS było w każdym dniu.

i jeszcze wierzę, że kiedyś zmądrzeję .

wierzyłam, ufałam, chyba za dużo sobie wyobrażałam.

wiesz, że najbardziej podle czuje się, kiedy pociesza mnie osoba, która nic dla mnie nie znaczyła, natomiast ja byłam dla niej całym światem.

- Co robisz wtedy , gdy nie możesz zasnąć . ?
- Liczę owieczki , a Ty . ?
- A ja minuty , które upłynęły od naszego ostatniego spotkania .

przytulanie wytwarza hormony szczęścia, które powodują zanik agresji interpersonalnej i spowalniają proces starzenia się komórek . przytulisz mnie ? ♥

wszyscy uważają, że coraz bardziej zamykam się w sobie . ja po prostu już nie jestem taka ufna i musi minąć trochę czasu, aż zaufam nowo poznanej osobie . tak , zmieniłam się , ale tylko i wyłącznie przez osoby, które mnie zawiodły . przykro mi .

- kocham Cię.
- no to mamy remis, bo ja Ciebie też .

- i co ? rzucił Cię ?
- nie kurwa , popchnął .

nie jestem księżniczką , nie jestem panną z zasadami , nie jestem ostrą sztuką , ale potrafię kochać, wiesz ?

21:21 - ja nie chcę nic mówić, ale to kurwa się już staje męczące.

Są miejsca, rzeczy, ludzie, daty, które znaczą coś więcej ♥ .

i co ? i właśnie teraz odkryłam , że przyjaźń między facetem , a kobietą nie istnieje . z czasem , któreś zakocha się w którymś i spieprzy wszystko . spieprzy to zajebiste zaufanie , które kiedyś między nimi było .

to takie smutne, że kiedyś miałaś przy sobie taką osobę, z którą mogłaś zrobić wszystko, zdobyć najwyższe szczyty. a dziś przechodząc obok niej, udajecie, że między wami nic się nie stało i to, co było, już dawno poszło w zapomnienie .

to straszne , że dziś mijając się na ulicy nie stać nas na więcej niż marne zmierzenie się wzajemnie - a kiedyś ? kiedyś było tak wiele słów, przyrzeczeń, wspólnych chwil. dziś jest jedynie myśl , że tak sprawnie wszystko spieprzyłyśmy .

czasem chciałabym wrócić do przeszłości . do bycia tą gówniarą z zerówki , która dawała sobie radę ze wszystkim , prawie w ogóle nie płakała i miała w sobie taką siłę , jak nikt .

tak często się kłócimy. tak często się do siebie nie odzywamy. tak często najchętniej byśmy się pozabijali. tak często wiem , że jeśli chodzi o lojalność - jedno poszłoby za drugim mimo wszystko.

malowałam jakieś marne serduszka, gdy nagle kumpel wyrwał mi zeszyt z ręki. ' dobre sobie, serduszka z tyłu zeszytu - w takim wieku ' - wyśmiał mnie. wkurzona, wyrwałam mu z rąk zeszyt po czym dodałam: ' bo wiesz ja w tym wieku wiem , że miłość lepiej wyrazić jest serduszkiem z tyłu zeszytu, niż kutasem namalowanym na ławce'.

Najchętniej wykrzyczałabym Ci prosto w twarz, że jesteś niezłym chujem, który tylko i wyłącznie zabawia się laskami, że nic nie znaczysz i nigdy nie byłeś ważny, że traktowałam Cię jak dobrego kumpla, z którym czasem przeżywałam całkiem miłe chwile. Jednak nie byłoby to ważne, bo znaczysz więcej niż wszystko.

rzadko daję ludziom możliwość bycia blisko. jeśli jesteś jednym z nich, nie spieprz tego.

Przepraszam , że często przeklinam , że często strzelam focha i nie jestem pierwszą lepszą którą możesz zaciągnąć do łóżka . Przepraszam , że wciągnęłam Cię w tą bezinteresowną znajomość i ciągnęłam ją do okaleczenia mojego serca . Przepraszam , że mi tak cholernie zależy i przepraszam że kocham.

Od tej chwili nie będzie już grzecznej, miłej, potulnej i uroczej dziewczynki. Od teraz będzie tylko i wyłącznie wredna suka, mówiąca absolutnie wszystko - absolutnie każdemu.

cel doświadczenia : zapomnieć o nim . konieczne przedmioty : wódka , papierosy , chusteczki , czekolada , ciepły koc , dobry bit lub dobra komedia . obserwacje : jest źle,z każdym kieliszkiem przed oczami pojawia się jego twarz , z każdym buchem myślisz tylko o nim . wniosek : o nim nie da się zapomnieć . jest jak narkotyk . nie możesz bez niego żyć .

każdy dzień bez Ciebie jest jak szkoła przetrwania .

Drodzy mężczyźni. Puknąć możecie się w czoło, przelecieć możecie się samolotem, posunąć możecie krzesło, a bzykać może pszczoła.

Tylko Ewa mogła być pewna, że Adam nie miał innej.

Mądry człowiek nie obraża się, tylko od razu zaczyna planować zemstę.

zmarnujmy razem życie, co Ty na to ?

myślę, że nie powinniśmy naprawiać tego, co pękło między nami. myślę, że powinniśmy zbudować coś nowego.

o 23:59:59 postanowiłam, że nie pomyśle o tobie już ani razu tego dnia.

Najchętniej roztrzaskałabym tę komórkę, ale nie robię tego, bo w skrzynce odbiorczej jest zbyt wiele wiadomości od Ciebie.

Przyjaźń jest najlepszym lekarstwem na wszelkie nasze dolegliwości. Ona kruszy bariery, które nas dzielą, rozluźnia wszelkie ograniczające nas więzy, przenika jak stare, dobre wino do wszystkich żył życia. Jest poczuciem, że się nawzajem rozumiemy, ufamy sobie i z całego serca życzymy sobie szczęścia.

Duma ? Moje obojętne przechodzenie obok Niego, udawanie, że nie chcę posłać mu uśmiechu, nie odezwanie się, gdy mówił. Robienie tego wszystkiego, czego potem żałuję, i co zaprzecza temu, że jestem w Nim absolutnie zakochana.

szkoda , że przy zamykaniu tego rozdziału On również nie pociągnął za klamkę tych drzwi, które tak ciężko było za sobą zatrzasnąć. On miał to gdzieś - odszedł, nie dając wskazówek na dalsze życie.

Wstań ! mówię wstań , kurwa ! podnieś dupę i rusz się z miejsca . nie rycz za tym skurwielem , nie jest tego wart - spójrz , jesteś zajebista bez Niego , nie potrzebujesz Jego marnej połówki - sama tworzysz jedną , zajebistą całość !

królewna śnieżka w XXI wieku zamieniłaby jabłko na żubrówkę z sokiem jabłkowym , sen w jaki zapadłaby po owym jabłku , to urwany film , a książe ? Pijackie omamy.

1d21f0d30024b6ec4e453a36

zadzwoniłabym do ciebie i powiedziałabym ci jak się teraz czuję. ale płynące po policzkach łzy i zaciśnięte gardło nie pozwalają na taki hardcorowy wyczyn.

no przecież daję radę, nie widzisz ? śpię dość długo - przesypiam prawie cały dzień. wychodzę z przyjaciółmi - jeśli mnie wyciągną na siłę. jem i piję - jak mama to we mnie wetknie. wychodzę na podwórko - jak już jest na prawdę gorąco. nie myślę o Tobie - jakoś średnio przez pół godziny. widzisz ? jestem beznadziejna.

Czasem Królowa musi dokonać wyboru: zamek z białym rycerzem albo pogoń z mrocznym księciem.

promocja się skończyła - już nigdy nie oddam serca za pół ceny.

Są rzeczy, na które stale będziemy czekać. Tramwaj, Boże Narodzenie, Miłość.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz