piątek, 23 września 2011

w sumie pierdole, co przyniesie mi jutro .

♥♥♥

niech każdy upadek wzmacnia nas, nie dzieli.♥

ja nie skreślę z listy ziomków, których znam połowę życia.

dostaniesz świra prędzej czy później, to pewne. nie odzyskasz dawnego życia, bo już poległeś.

by znaleźć szczęście i dać komuś szczęście. dbać o swoich bliskich, nie tylko o siebie. postępować tak, by nie znaleźć się na glebie.

boisz się, że kiedyś będziesz biło nad urodzinowym tortem tragicznie pełnym świeczek i pomyślisz, że twój czas minął,a ty nic nie przeżyłaś? żadnej prawdziwej arytmii, żadnej romantycznej długotrwałej tachykardii albo chociaż migotania przedsionków? tego się lękasz, serce? a może ograniczenie się do bicia tylko dla jednego mężczyzny budzi w tobie lęk przed zmarnowaną szansą

ale myśl raz zrodzona nigdy nie umiera, najwyżej przysiada gdzieś w kącie niewidoczna, nieruchoma i tam zapuszcza korzenie,

długie, wijące się, drżące, stykające się z innymi zapomnianymi myślami. a gdy pojawia się znowu, jest już realna jak uderzenie kijem w tył głowy.

z punktu widzenia medycyny, brak pewnych składników chemicznych w mózgu u osób samotnych wpływa niekorzystnie na równowagę psychiczną.

wiesz.? wolałabym czuć żal, smutek, zakłopotanie, rozczarowanie niż pustkę, którą mam w sercu. z pustką nie można żyć od tak. nie można udawać, że jej nie ma. bo ona jest i gryzie swoimi niewidzialnymi ząbkami.

patrzysz tylko na zamknięte drzwi, a nie widzisz otwartego okna obok.

człowiek, który nie potrafi jechać po bandzie i kurczowo trzyma się poręczy zawsze spadnie, bo nie potrafi sobie bez niej poradzić. tak samo jest w przypadku przyjaciół, oni nie zawsze będą , dlatego trzeba się nauczyć bez nich żyć.

dlaczego nie umiem reagować adekwatnie do sytuacji? jeśli się tego nie nauczę, to przepadłam.. uśmiecham się, kiedy chce mi się płakać, milczę, kiedy chcę coś powiedzieć, zgadzam się, kiedy cała moja dusza krzyczy: NIEEE.!

możesz mieć wszystko. urodę, świetną pracę, wspaniałą rodzinę, wille z basenem, wakacje na Hawajach, stały karnet do solarium ale i tak będziesz nieszczęśliwy. czemu? bo w Twoim idealnie poukładanym świecie zabraknie tych, którzy są Ci najbardziej potrzebni ,a których z własnej winy mieć nie będziesz - przyjaciół.

ważne jest, aby pozwolić pewnym rzeczom odejść. uwolnić się od nich. odciąć. zamknąć cykl. nie z powodu dumy, słabości czy pychy, ale po prostu dlatego, że na coś już nie ma miejsca w twoim życiu. zamknij drzwi, zmień płytę, posprzątaj dom, strzepnij kurz.

przestań być tym, kim nie jesteś. bądź tym, kim jesteś. musisz zrozumieć, że to nie jest gra znaczonymi kartami. raz wygrywamy, raz przegrywamy. nie oczekuj, że inni Ci coś zwrócą, docenią Twój wysiłek, odkryją Twój geniusz, odwzajemnią Twoją miłość.

czasem strzępek jakiejś melodii, czasem pojedynczy dźwięk, jakiś zapach, smak czegoś potrafi przenieść nas daleko w przeszłość.

właściwie chciałam być sama. chciałam schować się ze swoim bólem. 'z jakim bólem?' potrząsnęłam głową. nie czułam bólu, czułam się tylko tak, jakby lada moment miało na mnie spaść niewyobrażalne cierpienie.

potrafiła uśmiechać się mimo wszystko. i to jak! uśmiechać oczami. nawet jeśli te były przed chwilą pełne łez. bo jak sama mówiła,ludzie nie potrzebują jej smutku, im potrzebna jest nadzieja.

Pozwólcie jej żyć marzeniami. Każdy ma prawo zmarnować życie jak chce.

1acaccf600297ba04d7f89a0

Niby już się przyzwyczaiłam do tych ciągłych rozczarowań, a za każdym razem boli tak samo.

Prawdziwym tchórzem jest ten, kto boi się własnych wspomnień.

Prawdziwy przyjaciel - widzi pierwszą łzę, łapie drugą, powstrzymuje trzecią.

Trzy najbardziej irytujące słowa na świecie `wszystko będzie dobrze`

To, że masz zły humor nie znaczy, że możesz go wyładować na mojej osobie. Nie jestem osobą do pomiatania - zapamiętaj to sobie.

ja nie przeklinam , używam tylko partykuły wzmacniającej.

jeśli głupi  ma szczęście, to ja muszę być bardzo mądra .

Dochodzę do momentu, w którym już nic nie da się zrobić.

to, że się uśmiecham nie oznacza, że mam dobry humor.

w mojej głowie jest burdel ,myśli zaczynają się nawzajem gwałcić.

To nie tak, że się poddałam. Po prostu dają spokój, bo to nie ma żadnego sensu, a niedługo nie będzie miało znaczenia.

Dlaczego nigdy nie jesteśmy tak odważni jak w naszych myślach ?

Patrzę przez 2 minuty ślepo w jeden punkt, jakby on miał mi dać odpowiedź na wszystkie moje problemy.

Tęsknota? To brak oddechu, to łzy na policzkach, to żal w sercu, to nie przespane noce, to wszystko co najgorsze.

Teoretycznie to już koniec, ale praktycznie w środku coś jednak nie pozwala zapomnieć.

Oficjalnie informuję, że wyczerpał się mój limit cierpliwości na dziś.

Nie jestem nie miła. Jestem realistką, a rzeczywistość bywa często okrutna.

Nie przejmuj się niczym , jebnij smajla i żyj dalej.

gdybym miała jeszcze jedno życie poszłabym całkiem innymi drogami.

pozwólcie jej żyć marzeniami. każdy ma prawo zmarnować sobie życie jak chce.

niby już się przyzwyczaiłam do tych ciągłych rozczarowań, a za każdym razem boli tak samo.

nie musisz mnie lubić nie jestem statusem na facebooku.

Jestem tolerancyjna, ale jak patrzę na niektórych to przestaję.

najgorzej jest wieczorami, gdy siadasz na łóżku i czujesz, że tak na serio nie masz nic

bo umiała żartować i kpić, traktując  świat śmiertelnie poważnie.

1b704c1c0000b25d4e10c262

czasami nie wystarczy powiedzieć przepraszam , aby było wszystko ok .

to że człowiek się śmieje wcale nie oznacza że jest szczęśliwy .

pomaluj bezbarwny świat kroplami optymizmu .

niby dobrze a jednak coś jest źle .

i są momenty gdy uśmiechasz się do świata , bo wiesz , że możesz wszystko .

ufam.płaczę.przebaczam.i to mnie niszczy.

myślę, że zaczynam tracić swoje poczucie humoru. wszystko jest takie spięte i smutne   

wiem, że jest chujowo i na razie nie mam pomysłu jak to naprawić.  

bo czasem trzeba się uśmiechnąć . tak mimo wszystko , spróbować na nowo żyć. 

Wierzę, że kiedyś szczęście uśmiechnie się i do mnie.   

Jak każdy przeciętny człowiek mam czasem ochotę zwyczajnie wstać, wyjść i pierdolnąć drzwiami.    

Są osoby, do których będę się uśmiechać mimo łez w oczach     

Dziewczynko , mam większy szacunek do miśka niż do ciebie.   

nie przepadam za tym, ale jak coś mnie rozpierdala od środka, to mam ochotę się rozpłakać.   

w wielu momentach życia jedyne czego pragniemy to odpuścić i zrezygnować.. a przecież sens tkwi w tym, by odszukać coś, co nie pozwoli nam się poddać. musimy upadać, po to, żeby umieć się podnieść. podnosimy się po to, by za jakiś czas upaść znowu. głupie? nie, takie właśnie jest życie.   

lubię takie popołudnia, kiedy śmieję się z dziewczynami ze wszystkiego, a ludzie zastanawiają się co nam jest ..  

Bylibyśmy wiele szczęśliwsi, gdybyśmy potrafili akceptować rzeczy takimi, jakie są, i starali się korzystać z nich do maksimum.  

wszyscy uważają, że coraz bardziej zamykam się w sobie . ja po prostu już nie jestem taka ufna i musi minąć trochę czasu, aż zaufam nowo poznanej osobie . tak , zmieniłam się , ale tylko i wyłącznie przez osoby, które mnie zawiodły . przykro mi .  

czasem chciałabym wrócić do przeszłości . do bycia tą gówniarą z zerówki , która dawała sobie radę ze wszystkim , prawie w ogóle nie płakała i miała w sobie taką siłę , jak nikt.   

Prawdziwie szczęśliwi są Ci, którzy sami zdobyli własne szczęście.  

To zabawne, że ktoś może złamać Ci serce, a Ty mimo to wciąż Go kochasz, tylko, że tymi połamanymi częściami.   

Wiesz co jest gorsze od płakania w poduszkę? Pustka. Taka chwila kiedy po prostu siedzisz i wpatrujesz się w niebo, wiesz, że nie możesz nic zrobić i ogarnia cię to przerażające poczucie bezsilności, które zżera cię od środka. A Ty nie robisz nic. Po prostu się przyglądasz..  

` i nagle sobie uświadamiasz że to nie było warte , ze stoisz ze związanymi rękami i mimo chęci nie możesz nic zrobić . Boli, prawda ?    

Co chciałaś osiągnąć tym, gdy podeszłaś do mnie i powiedziałaś 'suka' mierząc mnie z góry na dół ? ach, no tak - rozumiem , że chciałaś się przedstawić. no spoko ;D 

przyjaciele to ludzie, którzy pytają jak minął Ci dzień, którzy podają Ci paczkę chusteczek gdy płaczesz, którzy o północy wpuszczają Cię do swojego mieszkania, piją z Tobą wódkę, a potem ścielą dla Ciebie łóżko na nocleg, którzy przed podróżą mówią Ci " uważaj na siebie", którzy o 2 nad ranem podnoszą słuchawkę telefonu i przez godziny słuchają jak przeklinasz życie .. 

Przyjaciele na tysiące sposobów potrafią przekształcić moje ograniczenia w atuty i sprawiać, że pogodna i szczęśliwa wychodzę z cienia mojej ułomności. 

1bd423aa000194ef4cd9b228

teraz się pozbierałam . nie jestem już tak perfekcyjna jak wcześniej , nie potrafię już tak pięknie żyć , nie potrafię szczerze się śmiać . ale jestem . wstaje z łóżka żeby przeżyć kolejny cholernie pusty dzień .   

nie ważne jak liczną masz ekipę, liczy się zaufanie i jak serce chodzi z bitem <3 

Gdy się rodzimy, jako małe dzieci pragniemy szczęścia i zabawy. Gdy dorastamy pragniemy życia jak z bajki. Lecz gdy już nie jesteśmy dziećmi chcemy w życiu być szczęśliwym i mieć te dziecinne marzenia wiedząc, że może kiedyś się spełnią .  

różnica pomiędzy PRZYJACIELEM a NAJLEPSZYM PRZYJACIELEM.. powiedzmy że idziesz i upadasz - przyjaciel: o Boże wszystko okey ? nic ci nie jest ? najlepszy przyjaciel: hahaha.. ale z ciebie matoł ; ) 

a na rulonie papierosa napiszę twoje imię, dwa uzależnienia w jednym pakiecie.

I znów mam ochotę walnąć uczuciami o podłogę.

"abrakadabra" i kurde znikasz.            

-jakoś dziwnie wyglądasz, pewnie cię bierze.. - no. kurwica.  

widzisz prosiaczku, Puchatek też ma czasem wyjebane.

Bunt.Mój własny indywidualny, prywatny, osobisty, ostatecznie wykrzyczany bunt.

Nikt nie umiera jako dziewica.Życie pierdoli nas codziennie. 

Jeżeli zdanie zaczyna się od "no, bo kurwa" to znaczy, że coś jest nie tak.

Pewnego dnia zatrzymasz się i powiesz : "Cholera! Ta dziewczyna naprawdę mnie kochała.!"

Na drewnianej łyżeczce namaluj mi uśmiech i karz mi z nią chodzić. Żebym nie była smutna. 

przyjmuję oto postawę pt. "wdupiemająca".

Ty masz prawo mieć swoje zdanie.Ja mam prawo mieć je w dupie.

Są ludzie za którymi jeszcze niedawno wskoczyłabym w ogień. Dzisiaj bym już nie skoczyła, dzisiaj bym podlewała ten ogień benzyną. 

moja miłość życia ? weekend, ale co dziesięć miesięcy zdradzam Go z wakacjami .

trudno zapomnieć o kimś kto dał ci tak dużo do zapamiętania.

` Wierzysz w miłość od pierwszego wejrzenia, czy mam przejść jeszcze raz? `

Nienawidzę kiedy mi zależy, wolę kiedy jest mi wszystko jedno.                   

Mama zawsze powtarzała mi, żebym nigdy nie kładła się do łóżka zła. Dlatego teraz siedzę i planuję zemstę . . . 

A jeśli kiedyś przyjdzie Ci na myśl, że fajnie byłoby się zakochać, usiądź i poczekaj aż Ci przejdzie.

Czasami mam wrażenie, że pokochałabym każdego, kto pokochałby mnie..

Gdyby za marzenia karano , to już dawno dostałabym wyrok dożywocia . 

Tatuś zawsze mówił: jeśli chłopcy cię nie lubią, to są gejami.

Wszyscy mamy podstawowy problem. Zbyt często używamy słów "chciałbym" i "gdyby".

1be9a58d0005aa324d6d6617

Ja to rozumiem, ja to szanuję, ale gówno mnie to obchodzi.               

nie dziel się z ludźmi swoimi problemami - 20% ma to w dupie , a reszta cieszy się , że je masz .

bo 'sorry' nie znaczy tyle, co 'przepraszam' .

Z każdą minutą złości, tracisz 60 sekund bycia szczęśliwym...               

Muzyka wyraża wszystko o czym nie można mówić, ale o czym nie można milczeć.

Ta głupia nieśmiałość potrafi spieprzyć wszystko .

kiedyś Cię przedawkuję, i nagle jebnę na zawał.               

Jestem niezwykle spokojnym człowiekiem . Dopóki mnie ktoś nie wkurwi .

Czasami najprostsze słowa są najtrudniejsze do wypowiedzenia.

Denerwuję, wnerwiam, wkurwiam, frustruję, irytuję i doprowadzam do rozstrojenia nerwów innych ludzi .               

jak chcesz się pobawić ludźmi, to sobie kurwa w simsy zagraj. 

Nadzieja ma to do siebie, że często czyni nas nieszczęśliwymi.               

Jeśli prawdziwa miłość góry przenosi, to moja miłość do Ciebie zmieni układ planet.

Pozostaje tylko zmęczenie życiem. Dzisiejszym szarym dniem, nikłym istnieniem i marną egzystencją .

Zdecydowanie wolę mieć wroga, niż parszywą sukę za przyjaciółkę .               

Z każdym dniem mam coraz bardziej dość. 

Ze wszystkim sobie poradzę, ale sama się nie przytulę.             

Ludzie tęsknią za całkowitą odmianą, a jednocześnie pragną, by wszystko pozostało takie jak dawniej.

gdy zło przestaje nas przerażać, zaczyna kusić. 

W życiu jest jak w matematyce - jeśli idzie zbyt łatwo, to prawdopodobnie robisz coś źle.               

Muszę ogarnąć ten burdel w mojej głowie, bo jeszcze chwila i zalęgną się tam dziwki.

I funkcja 'wersje robocze' w moim telefonie wie o mnie wszystko.

Myślisz, że sobie radzisz, a tu nagle ktoś przypomina Ci przeszłość.               

Najciekawszych rzeczy o sobie dowiaduję się z ust ludzi, których raz na oczy widziałam.

reputacja jest tym, co wiedzą inni o tobie. honor jest tym, co ty wiesz o sobie.

Tak samo jest z wszystkimi naszymi snami i koszmarami, trzeba je podsycać, żeby istniały.               

jestem typem dziewczyny, która dusi wszystko w sobie, ale nie prosi o pomoc, bo liczy na to, że oczy powiedzą wszystko. 

człowiek naprawdę jest samotny dopiero wtedy, gdy SMSy dostaje tylko od dystrybutora sieci komórkowej.

Wkurwiona kobieta może więcej.               

Najsilniej kochają te osoby, które najmniej o tym mówią.          

Każdy z nas jest mordercą. Każdy z nas albo zabił jakieś uczucie w innych, albo zabił coś w samym sobie.

To,że ludzie się czasem ze sobą nie dogadują, nie oznacza, że im na sobie nie zależy.. 

są takie dni, które mogłyby się w ogóle nie kończyć.są też takie dni które, mogłyby się wcale nie zaczynać.

Nie dyskutuj z idiotą . Najpierw zrówna cię do swojego poziomu, a potem zmiażdży doświadczeniem .    

1c8db14900265d084d78b619           
przychodzi taki czas, że zaczynamy mimo wszystko tęsknić za przeszłością.

gdybym miała jeszcze jedno życie, to poszłabym całkiem innymi drogami.

‘tęskniłem' - jedno zwykłe słowo, a tak cholernie potrafi uszczęśliwić człowieka.               

Należę do ludzi, którzy szybko się przywiązują. więc wiesz - uważaj na gesty, słowa i takie inne.

najgorsza jest walka pomiędzy tym co wiesz, a tym co czujesz .

Nie wiem o co mi chodzi, ale chodzi mi o to bardzo mocno.

Jestem na etapie chcenia wszystkiego czego mieć nie mogę. Irytujące.

Pamiętaj, że każdy napotkany człowiek czegoś się boi, coś kocha i coś stracił.               

Nigdy nie mów prawdy ludziom, którzy na nią nie zasługują.

Jeżeli ci na czymś bardzo zależy, nie okazuj tego światu. Kochaj i uwielbiaj skrycie, bo w każdej chwili na twej drodze może stanąć wredna jednostka i wysadzić wszystko w powietrze..

Nie będę się starać, skoro ty masz to w dupie

 

Jeśli któregoś dnia poczujesz, że chce Ci się płakać.
Zadzwoń do mnie...
Nie obiecuję, że Cię rozbawię, ale mogę płakać razem z Tobą...
Jeśli któregoś dnia zapragniesz uciec, nie bój się do mnie zadzwonić...
Nie obiecuję, że Cię zatrzymam, ale mogę pobiec z Tobą...
Jeśli któregoś dnia nie będziesz chciała nikogo słuchać.
Zadzwoń do mnie.
Obiecuję być wtedy z Tobą i obiecuję być cicho...
Ale jeśli któregoś dnia zadzwonisz i nikt nie odbierze...
Przybiegnij do mnie bardzo szybko.
Mogę Cię wtedy potrzebować...
Twoja przyjaciółka

♥♥♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz