czwartek, 1 września 2011

Kocham, kocham, kocham, kocham ♥

- Ja Cię naprawdę lubię...
- No to mamy problem, bo ja Cię kocham.

-kiedy zrozumiałaś miłość?
-kiedy po raz 10 oglądając 'Titanica' nie zapytałam dlaczego ona się po niego wraca.

- Ona chyba czuje do Ciebie miętę przez rumianek.
- Nieee, raczej kakao przez herbatę." :D

-Co robisz?
-Piszę reklamację.
-A co Ci się zepsuło?
-Mój facet. Miał być wysokim, romantycznym brunetem z nutką wrażliwości, a dostałam niskiego egoistę uzależnionego od kobiecych tyłków.

- Czym jest w miłości zdrada ?
- To śmierć dla miłości. Cios od którego się pada i często nie wstaje gdy człowiek się poddaje, a wtedy gdy smutek doskwiera wtedy się już tylko umiera i czeka aż ziemia Cię pokryje.
- Więc... ja już nie żyję.

- Byłem gapą, strasznie głupim gapą. Jestem po prostu Miś o Bardzo Małym Rozumku.
- Jesteś najlepszym Misiem pod słońcem - pocieszył go Krzyś.
- Czy naprawdę tak myślisz? - zawołał Puchatek uszczęśliwiony

- kocha mnie.
- skąd ta pewność ?
- potrafi wyczuć mój smutek przez telefon.

- Będziesz moja tej nocy...
- Ach, kolego, lepiej schowaj tego fistaszka i zmykaj do domu. :D

-:**
- co to było?
- twoja dzienna dawka witaminy M jak miłość

-Chciałbym...
- Tak?
- Nie. To nierealne.
- Powiedz. Dla Ciebie znajdę smutną, złamaną gałązkę, przemaluję ją na różowo, podoczepiam piórka, ubiorę jasnoniebieską suknię z falbankami i stanę się Twoją prywatną wróżką. Wtedy nic nie będzie nierealne.

-za kim najbardziej tęsknisz ..?
-... hmm Tęsknie za ludźmi którzy nauczyli mnie żyć .
-jak to nauczyli Żyć ..? przecież każdy to potrafi. ..
- ja nie potrafiłam . Na szczęście spotkałam na drodze wspaniałych ludzi, którzy pokazali mi jak się śmiać,kochać, jak czuć się szczęśliwą ..
-..to pewnie nauczyli Cię też i płakać..
- nie płakać nauczyłam się sama ... wtedy gdy odeszli bez słowa pożegnania ..

-nic nie poradzę na to, że cię kocham.
- nie musisz. ja już poradziłem.
- jak.?
- pokochając ciebie.<3

-Jak to?
-Umarł?
-Bez mojej zgody?!

-Uuu, awaria, kocham Cię jak wariat
-Stój!!od zawsze chciałam mieć ten wariant.

-Dlaczego ty jesteś taka wyjątkowa?
-Bo 90 % mnie to choroba psychiczna,a 10 % głupota xD

-Poproszę złote serce, na czerwonej tacy.
-Chyba odwrotnie...
-Nie. Czerwonych serc jest wiele i często się psują. Ja chcę złote, prawdziwie i czułe.

-Masz naprawdę dobre serce...
-Dobre serce? Po prostu nie lubię jak moi bliscy cierpią, to wszystko...
-Ale ogólnie jesteś uczynny, wszystkim pomagasz i w ogóle...
-Kiedyś byłem na dnie... i nie chce by ktoś tam trafił, a żeby do tego nie dopuścić wystarczy poświęcić dla innych trochę swojego czasu i samego siebie...

-po prostu o nim zapomnij
-gdyby to było takie proste...
-jest. tylko Ty nie chcesz.!
-wiem. bo czuję... czuję że on mnie kocha, a jak się teraz poddam to przegram.

-Dobrze ja będę Śpiąca Królewną, a Ty królewiczem.
-A ona będzie złą macochą.?
-Nie, ona nie jest z naszej bajki.

-Co ja mam zrobić, żebyś mi uwierzyła.?
-Sam powiedziałeś, że nie jest łatwo odzyskać stracone zaufanie…

-Zagramy w "ence pence"?
-A po co?
-Bo jeśli zgadniesz w której ręce trzymam żelka to możesz odejść. Jak nie zgadniesz zostaniesz ze mną na zawsze.
-Ale ty nie masz żadnego żelka.!
-Wiem...

-dlaczego twierdzisz że nie jesteś ładna?
-bo tak twierdzę. A ty myślisz że jestem ładna bo mam duże cycki. [;

-Zastanawiałaś się, jaką krzywdę zrobiłabyś ludziom, odbierając sobie życie?
-Ludziom? - udałam, że nie rozumiem.
-No na przykład mnie.
-Co bym Ci zrobiła?
-Zabiłabyś mojego przyjaciela.

- Zrobiłabyś dla mnie wszystko ?
- Nie wszystko .
- Nie ? To czego byś nie zrobiła ?
- W przyszłości , nawet gdybyś nie wiem jak mnie prosił , abym przestała Cię kochać . Nigdy bym tego nie potrafiła zrobić .

- a wspomnienia gdzie trzymasz ?
- jak to gdzie, w sercu. <33

0b83b7ef000579fd4d7ca449

- myślę o Tobie.
- nie kłam.
- no naprawdę.
- nie rób ze mnie idiotki, przecież obydwoje dobrze wiemy że nie potrafisz myśleć.; )

- Mam ochotę na coś słodkiego.
- Mam jakieś ciastka w szufladzie.
- Miałam na myśli Ciebie.

- Czego chcesz?
- Przepraszam, że Cię obudziłem.
- Nie spałam.
- Co za szczęście.
- Możesz mi powiedzieć co tu robisz?
- Musiałem się z Tobą zobaczyć.
- Ponieważ...?
- Uspokajasz mnie. Lepiej się czujesz siedząc na krawężniku przed Twoim domem niż gdziekolwiek indziej na świecie.
- Przestań, dlaczego nie mogę mieś normalnego chłopaka? Zwykłego faceta, który nie byłby wariatem?
- Wszyscy tego pragną ale taka miłość nie istnieje.
- Wejdź, tylko postaraj się wyjątkowo nie być sobą.
- Obeszlibyśmy się bez Twoich życiowych mądrości.
- Może...
- Ciasno tu. Chodźmy na spacer
- Jest czwarta rano. To jakieś szaleństwo. Nie uważasz?
- Jeśli potrzebna Ci wymówka...
- Niedługo otwierają piekarnię na rogu. To będzie całkiem normalne. Udamy wielbicieli ciepłych rogalików
- Ok.

"-pierwszy raz w życiu się zakochałem
-i jakie to uczucie?
-chujowe"

" - Skąd wiesz, że kosmos jest nieskończony?
- Nie wiem, wierze w to.
- Tak samo jest z miłością."

-Powinnam ci wcześniej powiedzieć.
- To wszystko przeze mnie...
- Dałeś mi siłę, by żyć....

-jesteś sama, nie masz nikogo, nigdy nikogo nie miałaś.warto tak żyć?
-a masz lepszy pomysł?
-nie.

-nigdy nie myślałeś, że można żyć inaczej?
-co znaczy inaczej?
-normalnie.
-co znaczy normalnie?

- Dlaczego ktoś musi umrzeć? W powieści, powiedziałaś, że ktoś musi umrzeć. Dlaczego? To głupie pytanie?
- Skądże
- Więc?
- Czasem ktoś musi umrzeć, abyśmy zaczęli bardziej cenić życie. Kontrast.

-Cos jest nie tak.
-Co jest nie tak?
-Przestalam marzyc, jak ktoś przestaje marzyc- umiera!

-Zostań tam, uwięziony w moich wspomnieniach.
-Ja... Nie zamierzam zostać wspomnieniem.

- W parku jestem, a co ?
- Co tam robisz ?
- Kaczki oglądam.!
- Kaczki ?
- No lubię kaczki.; ]
- Pewnie masz randkę ?
- Nie no co ty, jaka randka ? To nie jest randka tylko spotkanie biznesowe .. tylko spóźnia się palant !
- Miło mi.. palant jestem ^^

-Przepraszam, że zachowałam się jak suka. Nie zasłużyłeś na to.
-W porządku.
-Poza tym, chyba Cię kocham.
-Znaczy jak, po przyjacielsku?
-Nie. Naprawdę. Ponieważ jesteś najzajefajniejszym gościem jakiego znam. I w ogóle się nie starasz.
-Właściwie to bardzo się staram.

'- zobaczysz będzie katastrofa. Będzie z tego wielka katastrofa.
- znaczy myślisz że spotkały się 2 serca bijące tym samym rytmem, które łączy miłość ? '

"- A miłość?
- Miłość? Miłość to co innego. Miłość to zawsze dobra pogoda. Bo kiedy jesteś zakochana, nawet deszcz wtedy jest tylko rodzajem dobrej pogody. Taka jest miłość."

- Nie lubisz mężczyzn
- Lubie, tylko nie rozumiem.
- To prawda mamy czasem problem z docenianiem niesamowitych kobiet. Szczególnie takich ja ty.

„- Jestem... przerażony.
- A czego się boisz?
- Boję się, że mogę skończyć sam. Boję się, że zawsze będę czyimś przyjacielem, bratem, zaufanym, ale nigdy... Wszystkim dla kogoś.”

" ... - Czemu to robisz ?
- co?
- zmieniasz sie dla niego ! Nie możesz być po prostu
sobą ?
- nie bo czasem bycie sobą to za mało; ( ... "

-Czekam na czarodziejskie słowo
-Jakie, abrakadabra?;>
-KOCHAM CIĘ!;]

-Zjesz coś misiu?
-Ciebie zjem! Wiesz, nie wiem jak to możliwe... ale... bardzo cię kocham.
-Jak to?
-No po prostu, po prostu Cię kocham.
-Aha, rozumiem

- Są rzeczy ważne i ważniejsze.
- Miłość jest najważniejsza.
- Tak twierdzą naiwni i głupi.
- Więc chcę być naiwna i głupia.

0be49812002303a34d810d89

-dobrze,ze masz na niego wyjebane.
- (cisza)
-bo masz prawda ?!
- (cisza)
- powiedz,ze masz !
- mam kłamać ?
- nie masz ? tak myślałem.

- Nie wiedziałam, czego chcę od życia. Ale teraz wiem.
- Co wiesz?
- Że chcę z Tobą być do końca życia.
- Ja tez lubię być z Tobą, mieszkamy razem.. Dlaczego jeszcze..?
- Ponieważ Cię kocham. I może chcę coś znaczyć w Twoim życiu.. i chcę żebyś Ty znaczył coś w moim.'

- Będzie mi smutno kiedy odejdziesz...
- to nie pozwól mi odejść... !

- jesteś głupia.
- nie możesz powiedzieć , że jestem głupia , możesz powiedzieć moim zdaniem jesteś głupia.
- moim zdaniem jesteś głupia.
- w dupie mam twoje zdanie. :D

- W takim razie zapraszam numer 4 do odpowiedzi ..
- A jest opcja "odrzuć zaproszenie?" ;DD

- maaaaaaaaaaamo , wychodzę!
- z przyjaciółmi?
- nie , z terrorystami . ;D

- dlaczego za mną idziesz ?
- chciałem powiedzieć Ci, że Cię kocham.
- widocznie nie poznałeś jeszcze mojej przyjaciółki.
-jakiej przyjaciółki ?
- jest ode mnie ładniejsza i mądrzejsza, stoi za Tobą.
- ale tu nikogo nie ma.
- widzisz, gdybyś mnie naprawdę kochał, nigdy byś się nie odwrócił ..

- Co robisz?
- Jestem w Nowym Jorku, czekam na limuzynę, która zawiezie mnie Wellington Hotel, gdzie wypiję lampkę szampana z Jamesem Bondem, dzięki któremu wystąpię w najnowszym sezonie CSI Miami.
- Naprawdę?
- Nie, na fejsie siedzę. :D

- Dlaczego płaczesz ?                                                                                                          
- Przyjmijmy wersje, że lubię.     

- Znów płaczesz ?
- Nie tylko coś mi wpadło do oka
- Mówisz tak za każdym razem
- Lepsze to niż przyznać , że jestem słaba .

-Kocham Cię.!
-Co, mnie?!
-Tak, czemu udajesz zdziwiona.?!
-Ja nie udaje, jestem zdziwiona.!
-dlaczego.?
-Bo jeszcze wczoraj całowałeś inną.!

-kochanie, czy nie uważasz, że za 10 lat słowa `kocham Cię` będą brzmieć jak kanapka z serem ?
-kanapka z serem
-ja Ciebie też kanapka z serem ♥. <3

- Powiedz mi jak mnie kochasz ?
- Jesteś jak powietrze ...
- Powietrze jest niewidoczne ...
- Ale zawsze przy Tobie ...
- Nieodczuwalne ...
- Zawsze Cię otula ...
- Nadal nie rozumiem .?!
- A umiesz żyć bez powietrza .?

- a Ty dlaczego nie śpisz?
- bo boje się gwałtu i ciągle czuwam.

- żyj.! - krzyknęła nadzieja .
- bez Ciebie nie potrafię... - krzyknęło życie

- Jesteś smutna . . .
- Nie . . .
- Widzę to. Mnie nigdy nie okłamiesz.
- Jak możesz to widzieć ?
- Wystarczy spojrzeć w Twoje oczy.
- Widzisz w nich tylko smutek?
- Przeważnie. Widzę w nich 85 % smutku . . .
- :(

-A teraz chodź!
-Ale dokąd?
-Naprzeciw marzeniom!

-Nienawidzę Cię!
-Dlaczego?
-Bo wolę powiedzieć ci że Cię nienawidzę niż że Cię kocham!

- Jesteś szczęśliwa! - krzyknęło złudzenie..
- Nie okłamuj jej... - szepnęło życie ...

- No to potrzebna będzie ciężka praca, silna wola, I kilka tabliczek czekolady.
- Po co Ci to wszystko?
- Bo zrzucam zbędny ciężar.
- Jaki?
- Tą cholerną miłość do niego, i nadzieję na lepsze jutro.

-Czemu taka jesteś?
-Jaka?
-Taka cholernie wrażliwa albo cholernie obojętna?
-Bo jestem cholernie inna niż te dziewczyny które znasz...

- Czemu Twoja nadzieja zgasła, a myśli tańczą ze wspomnieniami, w milczeniu kapią Twoje łzy.?
- Bo to takie zabawne patrzeć na to wszystko..
- Na co?.
- Patrzeć jak wszystko przed oczami obojętnieje..

-Zróbmy tak ..
-Jak.?
-Ja Ci dam jednego buziaka w usta, a ty mi dwa w policzek ok.?
-Nie.. Ja chce trzy w usta a Tobie dam 1 w policzek ok.?
-Ok.!

- Przecież nie mogę tak po prostu iść do niego i powiedzieć mu, że go kocham
- Dlaczego?
- bo wyjdę na idiotkę i głupią
- Ty już jesteś głupia, bo się w nim zakochałaś . !

-za czym tak tęsknisz?
-za wschodem słońca odbitym w Jego źrenicach

0c546eb10018be2f4cf10821

-Dlaczego mnie nie kochasz?
-Bo jesteś taka yy. Plastikowa i różowa .!

- A Ty czego chcesz dziewczynko?
- Ja? Ja chcę tylko odzyskać utraconą nadzieję, wiarę w miłość i drugą połówkę swego serca...

- Co mi zrobisz jak mnie znajdziesz?
- Dasz mi buzi?
- tak...
-To jestem w szafie

- Kocham Cię !
- Cooo ?!
- W googlach sobie wpisz, jak nie rozumiesz .. !

- Chodź, musimy pielęgnować te durne marzenia.
- Czy one rosną?
- Nie, mała. One się spełniają

- Dziewczyno! Co Ty robisz?
- Chce zwymiotować moje serce.
- Dlaczego?
- Bo ono tylko rani.

- czy masz alergię ?
- tak, na idiotów !

-Przepraszam .
- Tak ? - zapytała, podnosząc głowę .
- Czy pani płacze?
- Nie . To tylko moje serce robi porządki, a okna polewa wiadrami wody . Żeby je dobrze umyć . Ze wszystkich wspomnień, które wciąż mają przed sobą .

`- Grzmi ?
- Nie . To moje serce pękło ..
- Przepraszam . Nie wiedziałam ..
- Nie szkodzi . On też nie wiedział ..

-znajdź sobie kogoś w końcu!
-żeby to było takie łatwe.
-a nie jest? od 2 miesięcy nie widzę w Twoich oczach tej iskierki...
-no i ?
-przecież widać, że jesteś smutna, mimo, że się śmiejesz.
-nic na to nie poradzę, że nie umiem się w nikim zakochać...
-umiesz tylko nie chcesz.
-tak masz rację nie chcę, bo nie chcę się znowu sparzyć.

-przepraszam!
-za co?
-za to że nie potrafię kochać!:(

- Co Daje Ci brak miłości?
- To, że jestem bezpieczna.. .
- Bezpieczna?. . Przed czym się chronisz?
- Przed tym, że ktoś odejdzie..."

- śniłeś mi się ..
- tak ? to pewnie koszmary miałaś
- nie. śniło mi się, że tańczymy na deszczu, a pod koniec był pocałunek..i stało się najgorsze..
- tzn.? co się stało ?
- obudziłam się ..; * ♥

- Kochasz Ją ?
- Tak
- Na ile procent ?
- 99 %
- a ten 1 % ?
- Nienawidzę jej
- ale dlaczego ?
- za to, że kocha takiego dupka jak Ja.

` chciała wysłać mu pustego smsa. albo kropkę na gadu. cokolwiek, żebym choć raz przez minutę była główną myślą w Jego głowie..

-a co jeśli któregoś dnia będę musiał odejść? spytał Krzyś, ściskając misiową łapkę.
-co wtedy? nic wielkiego, odparł Puchatek. posiedzę tutaj i poczekam na Ciebie, bo jeśli się kogoś kocha, to ten ktoś nigdy nie znika, tylko siedzi i gdzieś na Ciebie czeka...

- Kochasz mnie?
- tak i to bardzo.!
- chyba tylko w teorii, przez fona i gg.!
- jak to?
- Bo w praktyce nigdy mi tego nie pokazałeś, przy swoich kolegach nawet mi cześć nie powiesz.!
- bo wiesz...
- tak wiem jesteś dzieckiem neostrady, gg, nk i fona :/

- Kocham Cię.; *
- za co.?; >
- za Twoje brązowe oczka.<3

– Powiedz, Puchatku – rzekł wreszcie Prosiaczek – co ty mówisz, jak się budzisz z samego rana?
– Mówię: „Co też dziś będzie na śniadanie?” – odpowiedział Puchatek. – A co ty mówisz, Prosiaczku?
– Ja mówię: „Ciekaw jestem, co się dzisiaj wydarzy ciekawego”.
Puchatek skinął łebkiem w zamyśleniu.
– To na jedno wychodzi – powiedział.

- kochasz go?
- nieeeeeee.
- to dlaczego tak na niego patrzysz?
- to tylko sentyment, wspomnienie pierwszej pier.dolonej miłości.

- ...i wtedy książę przestał się do niej odzywać..
- Ojej ! i co było później ?
- Nic, księżniczka wróciła do swojej wieży i czekała na następnego.
- i nie tęskniła?
- Oczywiście że nie. Przynajmniej tak sobie wmawiała. 

- Ale ja chce z nim być !
- To masz misję
- I to mega nierealną !

- Dlaczego Ty jesteś taka wyjątkowa?
- Bo 90% mnie to choroba psychiczna, a pozostałe 10% to czysta głupota.

- ej, gdzie zgubiłaś uśmiech ? .kiedyś cały czas się śmiałaś .
- kiedyś to ja byłam szczęśliwa ...

Nigdy nie wiedziałam czego chcę. W jednym momencie potrzebowałam miłości, a następnie ją odrzucałam tłumacząc, że wolę cieszyć się wolnością i niezależnością.

Bo czasem trzeba się uśmiechnąć.Tak mimo wszystko spróbować na nowo żyć. Przestać żyć w klatce zbudowanej z mieszanki wspomnień i niespełnionych marzeń.

Zawsze znajdź siłę, by śmiać się w oczy człowiekowi, który chciałby widzieć Twoje łzy.

szaleć trzeba zawsze, bo to w życiu najciekawsze ! ; D

Bo w życiu nie ma prób od razu jest przedstawienie .

Być może dla świata jesteś tylko człowiekiem, ale dla niektórych ludzi jesteś całym światem.

- poproszę miłość.
- przykro mi, skończyła się. mogę zaproponować jej złudzenie, o całkiem podobnym smaku.
- dobrze. czasem lepiej dostać tanią podróbkę, niż głodować.♥

"Dobrze, że jesteś" - Czasem fajnie byłoby usłyszeć

Zawsze kiedy nie mogę zasnąć układam sobie w głowie różne historyjki, które chciałabym żeby się wydarzyły.

Nie jestem zazdrosna gdy widzę mojego byłego z inną ,bo rodzice nauczyli mnie, że zużyte zabawki oddaje sie bardziej potrzebującym.

nie pytaj mnie o jutro, bo ledwo co ogarniam dzień dzisiejszy

pomyśl czasem o przeszłości , nie zapominaj - bo tak łatwiej . .♥

[...] miłość po prostu jest. Bez definicji. Kochaj i nie żądaj zbyt wiele. Po prostu kochaj.

20:45 , sms : ' czy ja znowu coś zjebałem, czy Ty nie masz nic na koncie, Kochanie ' . uwielbiam Twoje dziwne przypuszczenia - pomyślałam, wchodząc do sklepu po kartę.

Nauczmy się doceniać przyjaciół, bo życie nie kręci się wyłącznie na miłości. Bo gdy ten 'jedyny' odejdzie to z kim potem będziesz wylewała smutki do butelki Finlandii o 5 nad ranem?

Chciało mi się płakać, ale przypomniałam sobie, że tusz do rzęs za dużo kosztował.

milcz, albo kopnę Cię tam, gdzie większość mężczyzn przechowuje rozum!

-eee. ślicznotko. dasz mi swój numer.? - tak.chyba buta.

Chłopak staje się mężczyzną dopiero wtedy, kiedy przestaje patrzeć w dekolt, a zaczyna patrzeć w oczy.

są grzechy które popełniamy z uśmiechem na twarzy . ; )

kocham lubić, lubię kochać .

Są ludzie za którymi jeszcze niedawno wskoczyła bym w ogień. Dzisiaj bym już nie skoczyła, dzisiaj bym podlewała bym ten ogień benzyną.

na chwilę zapomniałam, że faceci to ostatnie skurwysyny. dzięki, że mi o tym przypomniałeś.

Nie wystarczy mieć dokąd wrócić trzeba mieć jeszcze kogoś, kto będzie czekał.

i chciałabym powrócić do tych czasów, gdy jedynym makijażem była pomadka mamy, uśmiech zawsze był szczery i rozwalałam ci klocki by pokazać jak bardzo cię lubię. wtedy wszystko było prostsze ! : )

nigdy nie przestawaj się uśmiechać, nawet jeśli jesteś smutny, ponieważ nigdy nie wiesz, kto może się zakochać w twoim uśmiechu. ♥

Najbardziej uwielbiam patrzeć Ci w oczy i uśmiechać sie do Ciebie, wtedy kiedy Ty uśmiechasz się do mnie i Twoje oczy wpatrują się w moje.

jesteś moim pragnieniem, szkoda tylko że pragnienie nie ma szans.

Nie budź fałszywych nadziei, bo odpowiadasz za uczucia, które roznieciłeś.

A kiedyś będę tak odważna, że na ulicy będę pytać dresów, czy chcą wpierdol.

0c696b440002b5d54d7cbfdb

Mówi się, że nie można żyć bez miłości. Osobiście uważam, że ważniejszy jest tlen.' Choć miłość... Miłość mimo wszystko by się przydała. -,-

nie, nie jestem wrażliwa. czasami po prostu nie mam siły być arogancka.

W życiu bowiem istnieją rzeczy, o które warto walczyć do samego końca.

I wiesz co . ? Wyleczyłam się już z Ciebie . Wiem , że to nie była miłość , to tylko głupie zauroczenie i przyzwyczajenie się do Ciebie .

Bo niestety nie każdy koszmar kończy się po przebudzeniu.

nie bój się swoich uczuć.

Olejmy jutro, liczy się tylko to co teraz, Ty jesteś blisko, więc mogę nawet dziś umierać.

Nie przestane chodzić w 'skejtowych' ciuchach żeby wyglądać 'bardziej' jak kobieta, nie przestane używać zwrotu kurwa, meega, ja jeebe, elegancko, dam se kurwa rade itp. Nie przestane dawać kropki przed pytajnikiem . Nie przestane pisać zdań z małych liter. nie przestane słuchać HG, nie przestane używać wulgaryzmów. WOS zawsze będzie ze mną w roli głównej . Nie przestane łazić z chłopakami do parku . ale wiesz. oboje wiemy że kiedyś będę bardziej dojrzała,skończę szkołę, ktoś zajmie moje miejsce żeby wkurzać nauczycielkę na wosie, ja znajdę prace a tam nie przyjdę w skejtowskich ciuchach z kapturem na głowie. Kiedyś pewnie przestane słuchać HG. Zacznę pisać zdanie z dużych liter. Zacznę nawet pić małą czarną, której nie lubię teraz. I kiedyś będzie tak, że nie przyjdę do domu, nie zamknę się u siebie w pokoju, nie położę się na łóżku z słuchawkami w uszach. pewnie dlatego, że moje dziecko powie mi "chodź się bawić" albo "mamo, jestem głodna "

`kiedy stoisz obok , mam cholerną ochotę Cie przytulić .

Boję się spróbować, bo jeśli mi się nie uda, to nie wyobrażam sobie reszty mojego życia. Bezpieczniej jest pozostawać w sferze marzeń, niż ryzykować popełnienie błędu.

`Prawdziwa Miłość jest wtedy Gdy staniesz przed Nim nago a On będzie Ci patrzył prosto w Oczy. ;*

- Zazdrość ? Nie co Ty. Ja zawsze rzucam talerzem w laskę która się przystawia do mojego chłopaka. To taka gra... wiesz orient. ; )

Byłoby mi łatwiej, gdybym potrafiła Cię znienawidzić.

jakby można było w jednym krótkim przytuleniu dotknąć serca sercem. ♥

`Każdy krok, jaki zrobiłam, od chwili gdy nauczyłam się chodzić, był krokiem do Ciebie .

Być człowiekiem oznacza mieć wątpliwości i mimo to iść dalej swoją drogą.

`W życiu każdej kobiety jest mężczyzna, o którym nigdy nie zapomni, ale też który nigdy nie był jej. ♥

ZAKOCHANIE- Przed użyciem zapoznaj się z sercem drugiej połówki bądź skonsultuj się z rozumem, gdyż każda miłość niewłaściwie wybrana zagraża Twojemu życiu lub zdrowiu!

moje serce , to cmentarz pogrzebanych nadziei .

` wiem że jesteś jedyna w swoim rodzaju bo drugiego takiego kretyna byłoby mi trudno znaleźć. ;*

Nigdy nie zapominaj najpiękniejszych dni twego życia! Wracaj do nich, ilekroć wszystko zaczyna się walić.

` Bo czasem trzeba się uśmiechnąć. Tak mimo wszystko, spróbować na nowo żyć. Przestać żyć w klatce zbudowanej z mieszanki wspomnień i niespełnionych marzeń. Dać z siebie wszystko. Dla siebie i tych, którzy naszego uśmiechu są warci .♥

Miej odwagę popełniać błędy. Rozczarowania, porażki, zwątpienie to narzędzia, którymi posługuje się Bóg, by wskazać nam właściwą drogę.

[...] uczucie samotności potężnieje, kiedy próbujemy mu się sprzeciwiać, a słabnie, kiedy najzwyczajniej w świecie je ignorujemy.

- Do ataku ! - krzyknął generał bohatersko spierdalając w krzaki XDD

` Być przyjacielem to prosić o przebaczenie, przebaczać i umieć o tym zapomnieć . ♥

[...] miłość trzeba budować, odkryć ją to za mało.

` Pomimo cierpień i trosk tylu życie nie jest czarną kartą. Są w nim chwile tak piękne dla których żyć i umierać warto . ♥

[...] chociaż droga każdego człowieka jest inna, zawsze istnieje pewien punkt, w którym wszystkie się zbiegają.

Dla niej wszystkie dni były jednakowe. A wszystkie dni są takie same wtedy, kiedy ludzie przestają dostrzegać to wszystko, czym obdarowuje ich los, podczas gdy słońce wędruje po niebie.

` Wszystko na świecie przemija powoli. Szczęście i radość i wszystko, co boli. Wszystko przemija tak chce przeznaczenie. Jedno nam tylko zostaje wspomnienie . ♥

[...] nigdy nie dostrzegamy skarbów, które mamy przed oczyma. A wiesz, dlaczego tak się dzieje? Bo ludzie nie wierzą w skarby.

Miałem świadomość, że przeżywam coś niezapomnianego - jedną z tych magicznych chwil, które jesteśmy w stanie zrozumieć dopiero wtedy, gdy już miną.

Jeżeli istnieje jakiekolwiek pocieszenie w tragedii, jaką jest utrata ukochanej osoby, może nim być jedynie zawsze potrzebna nadzieja, że być może tak było lepiej.

` Jeśli chcesz mieć szczęście musisz szczęście dawać zawsze więc z uśmiechem wobec ludzi stawaj . ♥

` Inne cele w życiu, inne plany i pragnienia, muszę wszystko pozmieniać. Tak jak czas wszystko zmienia . ♥

I kocham moją przyjaciółkę,która wpada do mojego pokoju,otwiera szafę,wyciąga ciuchy i drze się:"ubieraj się debilu,bo bez Ciebie nigdzie nie idę"

kawa stygnie. uczucia gasną. piwo traci gaz. namiętność wietrzeje,a ludzie zwyczajnie odchodzą.

Refrenem mojego życia jest każdy kolejny dzień, ale to jak go przeżyję jest indywidualną zwrotką.

Nie chcę tęsknić za tym co utracone. ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz