wtorek, 30 sierpnia 2011

`Marząc o lepszym życiu, zapominasz o tym pięknie, które otacza Cię teraz. ♥

"Odwaga nie polega na nieodczuwaniu strachu, ale na umiejętności działania mimo niego."

Ludzie lubią komplikować sobie życie, jakby już samo w sobie nie było wystarczająco skomplikowane.

[...] życie to taki dziwny prezent. Na początku się je przecenia: sądzi się, że dostało się życie wieczne. Potem się go nie docenia, uważa się, że jest do chrzanu,za krótkie, chciałoby się niemal je odrzucić. W końcu kojarzy się, że to nie był prezent, ale jedynie pożyczka.I próbuje się na nie zasłużyć.

Przyjaciele są jak ciche anioły, które podnoszą nas, kiedy nasze skrzydła zapominają, jak latać. ♥

Nie płacz, że coś się skończyło, tylko uśmiechaj się, że ci się to przytrafiło.

Była to jedna z głównych lekcji, jaką staruszka wyniosła ze śmierci - życie żądało od ciebie poświęceń. Jeśli nie byłeś do nich gotowy, robiło obrażoną minę i przestawało się o ciebie troszczyć. Było kapryśne, niewyrozumiałe i stronnicze. Gdyby udało ci się jakoś rzucić mu w twarz pytanie o jego sens,
nie znalazłoby odpowiedzi. Sens życia bowiem zmienia się z dnia na dzień i w zależności od człowieka.

`Jeśli dotknąłeś dna ,jedyna droga prowadzi w górę !`

`Wyrwij się z cienia,poleć ku tęczy ! `

`Trzeba się śmiać,wariatkę grać,szczęśliwym być i z życia drwić!` ^^

`Po drugiej stronie nieba czekają gwiazdy !`

`Wczoraj jest historią,jutro tajemnicą a dziś darem ! ^^`

Nigdzie nie jesteśmy bardziej samotni, niż leżąc w łóżku, z naszymi tajemnicami i wewnętrznym głosem, którym żegnamy lub przeklinamy mijający dzień.

Udaję radość, której we mnie nie ma, ukrywam smutek, żeby nie martwić tych, którzy mnie kochają i troszczą się o mnie. Niedawno myślałam o samobójstwie. Nocą, przed zaśnięciem, odbywam ze sobą długie rozmowy, staram się odegnać złe myśli, bo byłaby to niewdzięczność wobec wszystkich, ucieczka, jeszcze jedna tragedia na tym i tak już pełnym nieszczęść świecie.

Bo nie żyję ani w przeszłości, ani w przyszłości. Dla mnie istnieje tylko dzisiaj i nie obchodzi mnie nic więcej. Jeśli kiedyś uda ci się trwać w teraźniejszości, staniesz się szczęśliwym człowiekiem.

Gdy jesteśmy szczęśliwi, zawsze jesteśmy dobrzy, ale gdy jesteśmy dobrzy, nie zawsze bywamy szczęśliwi.

(…) a szczęście często ma smak łez ..

było... ,ale nie minęło

To nie ważne czy jest się grubym, czy chudym, ma się jasne lub ciemne włosy, lubi metal, pop..Problemy to problemy. One mają w dupie jaki jest człowiek, każdego dorwą.Jedyne co robi różnice to stan psychiczny. Ludzie mający olewawczy styl bycia problemy też oleją i będą żyć dalej,
a Ci słabsi po prostu przestaną walczy i zejdą na dno. Dobrze tylko że niżej się już zejść nie da bo nie wiem co by wtedy było.

" Ejj łobuzie.. kocham Twoją brzydką buzie :* xD "

Nie szukaj szczęścia ono drogę zna…

Optymistka, która spadła z huśtawki marzeń

W krainie fantazji, gdzie marzenia zawsze się spełniają. . .

w świecie kolorowej kredki.

wariatka w sukience ze złota.

`, życie jest jak film z dennym scenariuszem ,`.

''Lepiej udawać szczęśliwą, niż tłumaczyć każdemu co mi jest...''

ej bez kitu .
ty nie gadaj tyle ,
tylko chodź tu
mnie przytul ! <3.

pasowałeś mi do butów , nic poza tym . ; *

`...aby narysować szczęście dużo kredek nie potrzeba...` ♥

"Gdy nie możemy żyć rzeczywistością, żyjemy marzeniami"

gdyby dało się sfotografować sny...^^

`i rysujesz mi uśmiech każdą wiadomością.`

` Rzygam na sztuczność uczuć .

Niebieskim długopisem narysuję Ci czerwone serduszko. Chcesz ?

papierowe słońce. naklejone chmury i udawane szczęście.

W natłoku myśli, nieprzewidywalnych zdarzeń.

Powietrze pachnie jak truskawkowa mamba  ♥

przytłacza mnie ta beznadziejna rzeczywistość.

`siedziała samotnie na oknie owinięta w koc,.. czekała na kolejną spadającą gwiazdę, by pomyśleć 10 raz to samo życzenie..

` przegrajmy wszystko i przestańmy istnieć `.

` Z plastikowych rzęs, płynie sztuczna łza,

' Kolorowy Zawrót Głowy .. ! ; *

dfgdgtg_large

`Mam ochotę wyjść i iść jak najdalej, nie patrząc w tył zostawić problemy i żale.`

`Czasem dobrze jest walczyć czasem dobrze czekać. Zaszyć się w ciemnym kącie i po prostu przetrwać.`

`Nie żyć, nie myśleć. Nie być, nie istnieć. Na chwilę się zgubić, a kiedy będzie po wszystkim wtedy wrócić.`

Za mała na tak wielkie problemy...

Chcę Do Jednego Miejsca Na Ziemi,Gdzie Problemy Przestają Mieć Znaczenie

' A jeśli nawet jestem zbłąkanym zwierzęciem, nie rozumiejącym otaczającego świata, to przecież moje głupie życie ma jakiś sens,
skoro coś we mnie udziela odpowiedzi, odbiera wołania z dalekich wyższych światów, gromadzi w moim mózgu tysiące obrazów'

'Codziennie upadam... codziennie się waham... codziennie się podpieram... Ale dźwigam cały mój świat I dźwigać będę....'

' To nie jest tak, że ja widzę tylko świat, który rani. Że to wszystko nie ma sensu, że nie wygramy.
Każdy człowiek, co się rodzi, musi być skazany na porażkę? Wybacz - inaczej na świat patrzę!'

Strasznie mi źle i ciężko. Ale nie mogę się poddać. Rano gdy wstaję nakładam na hmm ...uśmiech. Wszyscy myślą, że jest dobrze. I niech tak zostanie. Nie lubię martwić ludzi. Szczególnie tych na których mi zależy. Przecież poradzę sobie sama. Jakoś...'

'Wariatek się nie kocha. Wariatki można lubić. Niektórzy je nawet uwielbiają. Wariatki śmieszą.Wkurzają. Rozbawiają. Są świetnymi kumpelami. Potrafią słuchać. Można im się zwierzać. Ale nigdy nie będą Najważniejsze. Bo przecież to tylko wariatki. I w końcu przestają być potrzebne.
Są za głośne. Czasem za ciche i niewielu wie, że one też mają UCZUCIA. I potrafią płakać. Wariatki za bardzo szukają miłości,mają już od tego zbłąkany wzrok... Wariatki muszą połykać dziwne tabletki w różnych kolorach. Tak trudno się do nich dostać, przecież nie ma klamek. Wariatek się nie kocha - Nie od tego są. Może za mało im zwyczajności po prostu? Bo z wariatką trudno jest długo wytrzymać. Może dlatego są niekochane? Wariatek się nie da pokochać. Tak prawdziwie. Do bólu. Wariatki zawsze będą tylko wariatkami. Jestem wariatką.'

Chciałabym kiedyś usiąść na trawie, spojrzeć w niebo i z czystym sumieniem powiedzieć: "Tak jestem cholernie szczęśliwa"...

cel w życiu? zbudować piękną, drewnianą ławkę i doczekać starości , usiąść na niej i powiedzieć. : "wszystko co zrobiłam w życiu zrobiłam najlepiej jak potrafiłam."

Uwielbiam ludzi którzy sprawiają, że się śmieje kiedy nie mam nawet ochoty na uśmiech.

ej,Mała - nie płacz. rób wszystko - pij, pal, klnij ile wlezie, wal pięścią o ścianę, gryź wargi z bólu - ale nie płacz. nie pozwól zaszklić się oczom, pokaż, że potrafisz być silna.

masz wybór, możesz ryzykować, potem cierpieć albo żyć żeby żyć i nie liczyć na nic więcej..

Jestem Upadłym Aniołem, któremu oderwano skrzydła i kazano latać...

Lubię deszcz, bo w nim nie widać łez. . .

są takie dni bardzo szare, których nie warto kolorować ...

jeśli się uśmiechnę, przywrócisz mnie do życia?

nie oczekuj dziś ode mnie, że nagle będę inna

A jak życie się zj.eb.ało , to gdzie się składa reklamację ?

Może to czas zagoi rany. A może tylko ostudzi emocje i będzie kazał spojrzeć w drugą stronę.Być może to bezsilność moich naiwnych oczekiwań, że to wszystko da się jeszcze odwrócić, cofnąć o parę tygodni, miesięcy, zmieniła moje nastawienie.

przyzwyczaiłam się już do tego, że mam w życiu ciężej od innych, ale to co dzieje się ostatnio to już przesada.

Wierzę, że nadejdzie taki dzień, gdy Tymbark powie : " Miej wyje.bane i kurwa do przodu ! "

Bo widzisz, prawdziwa przyjaźń nie kończy się nigdy. Nic nie jest w stanie jej zachwiać - żadne kłótnie, wątpliwości czy inne problemy. Nawet odległość nie może być przyczyną do jej zerwania. Kilometry nie są dobrą wymówką do zakończenia znajomości. Bo gdy zależy ci na kimś, starasz się, niezależnie od tego, co was dzieli. Najważniejsze jest to, co was łączy...

a ona odkleiła sobie uśmiech z twarzy. już nie musiała udawać - miała swój. ♥

Kiedy żegnasz przyjaciela, nie smuć się, ponieważ jego nieobecność pozwoli ci dostrzec to, co najbardziej w nim kochasz. ♥

"nie martw się, będzie dobrze". Ten zwrot nie sprawia, że twoje problemy znikają. Daje jednak poczucie, że komuś na tobie zależy i nie jesteś sam z kłopotem.

Więc weź mnie za ręke i chodź ze mną, zmienimy rzeczywistość

Do twarzy mi w smutku , zaprzyjaźniłam się z nim nawet ...

Popatrz jak wszystko się zmienia płyną łzy znikają marzenia...

Bo Ja Tylko Przeszkadzam... Może Od Razu Odejdę...Nikt Nie Zauważy ;((

'uśmiech jest jak słońce . które spędza chłód z ludzkiej twarzy '

To jest moja piaskownica! I tylko ja mogę w niej zakopywać łopatki! :|

-różowymi sznurówkami zaduszę motyle smutku ;]

na zakurzonych półkach rysować uśmiechnięte buźki…

bdaa4d4d002100214d3c9b3d

życzę ci, abyś zapytana, czego brakuje Ci do szczęścia odpowiedziała: 'niczego'.

dziś do odpowiedzi wzywam .. szczęście. proszę podejdź . za wczorajszy dzień dostajesz uwagę, jedynkę i obniżone zachowanie . dlatego, że zostawiłeś mnie w ważnych sytuacjach. mam nadzieję, że do końca roku się podciągniesz i będę mogła Ci na koniec wystawić szóstkę.

popadam w paranoje, dlaczego ciągle spotyka mnie to samo? wieczne rozczarowanie. dłużej tego nie wytrzymam, to mnie wykańcza. chyba nadszedł czas, gdy muszę zdać sobie sprawę z mojego przeznaczenia - widocznie urodziłam się po to , aby cieszyć się szczęściem innych ludzi, moje własne zbłądziło i nie widzę szans, aby odnalazło właściwą drogę.

nie czuję sie ani szczęśliwa, ani nieszczęśliwa, i tego nie mogę dłużej znieść.

przyjaźń zawarta w dzieciństwie, to jedyne co nie umiera wcześniej niż my. <3

popełniła zbrodnię: zabiła człowieka. w sobie.

nie daję rady , nie chcę się poddać, ale naprawdę już nie mam siły na walkę .. bo ile można udawać , że jest się twardym , a tak naprawdę gdy jest się samemu coś rozpierdala nas od środka i płaczemy jak dzieci.?!

i znów chciałabym mieć tą pewność siebie, jak to dziecko, które wciąż myśli, że wszystko mu się należy.

nienawidzę, gdy ktoś mówi, że życie jest piękne. po prostu cholernie mu zazdroszczę, że jest w stanie powiedzieć coś takiego. że ma ku temu powody.

` Zdrowi psychicznie ludzie są nudni. Ale za to my mamy w sobie to coś ! ` x DD

zdaję się, że odczuwam coś na kształt szczęścia.

Klasa .
1. Humor. ? Nieobecny.
2. Radość. ? Nie ma. była kiedyś tam.
3. Smutek. ? Jestem. !
4. Miłość. ? Jak zwykle śpi..
5. Przyjaźń.? Jestem. jestem..
6. Nadzieja. ? Obecna. ale bardzo chora.
7. Wiara. ? jestem..
8. Uśmiech. ? Ojj. nie chodzi już od miesiąca.
9. Życie. ? już głupie,ale jestem.
10. Szczęście. ? było tylko raz w czerwcu. więcej się nie pojawiło

jesteś szczęśliwy. nie martw się. przejdzie ci.

chcesz szczęścia ? najpierw zapytaj siebie, dlaczego jesteś taka głupia. może wtedy odniesiesz pierwszy sukces.

smutniejsze staje się życie, gdy chwilowa samotność nie jest już naszym wyborem, a staje się ciągłym przymusem.

będę oszukiwać samą siebie, że jestem szczęśliwa dopóki w to nie uwierzę. plastikowe szczęście, jest lepsze niż żadne.

po raz milionowy w przeciągu ostatniego tygodnia zamknęła cała swoją agresje w kilku słowach. miała ochotę potupać nogami, wykrzyczeć cała złość i rozpłakać się jak dziecko, ale była na to za słaba - zarówno fizycznie jak i psychicznie.

choroba psychiczna to unikanie rzeczywistości za wszelką cenę; zdrowie psychiczne to pogodzenie się z rzeczywistością bez względu na cenę.

zmęczona życiem , układana do snu przez wyobraźnię . rankiem znów budzona przez rzeczywistość.

chyba tak się dzisiaj czuję, coś na skraju wyczerpania, z domieszką całkowitego braku sił na cokolwiek.

lubię nadzieję - to ona co rano podtrzymuje mnie na duchu i przypomina, że przecież kocham życie.

to dziwne, kiedy czujesz, że już niedługo nie wytrzymasz i rozpadniesz się z żalu na małe kawałeczki, chociaż wiesz, że to niemożliwe

gdybym mogła zadać Bogu jedno pytanie, zapytałabym, czemu nie jesteś teraz przy mnie.?

Pluszowy miś, to twój konkurent. Macie wiele wspólnego: Obaj jesteście do ściskania, do gniecenia, do serca, do targania. Tylko, że miś jest zawsze przy mnie. 1:0 dla misia.

Wybacz Boże. Ty stworzyłeś instrument, a ja wygrywam melodię. Któregoś dnia pójdę do piekła. Cóż, a jeśli tak się stanie, mam świadomość, że robię to, na co mam ochotę, pozwalając wydarzeniom toczyć się jak powinny.

Czasem nie stać mnie nawet na uśmiech.

` z nutą pasji i szczyptą niepowtarzalnego uroku... `

` zapomnieć o wszystkim i płynąć oceanem swoich marzeń . . . `

`.. a rano ? przyklejam do twarzy uśmiech , jak co dzień . wieczorem zmywam go jak tusz z rzęs . to wszystko .`

` Upić się szczęściem by nie płakać więcej, iść za rozumem a nie za sercem. ''

`Ona widzi życia sens, w niepoprawnych zachowaniach. ^^

` Księżniczka z kryształową łzą na policzku

Są rzeczy, które trzeba zobaczyć, by wiedzieć, że ich nie warto oglądać

- przepraszam że żyje to się już więcej nie powtórzy . ; (

0b15acdd00116c154d8244e6

kiedy dostajesz bolesnego kopa w dupę to wcale nie oznacza, że jesteś zły. ale pamiętaj to co boli umacnia, mimo wszystko. więc zaakceptuj siebie takim jakim jesteś, bo inaczej zginiesz. zginiesz w tak idealnie poukładanym na opak świecie.

dlaczego nie mogę niczego zrobić? czuję wielki ból, wiele rzeczy nie powinno mieć po prostu miejsca. na pewno jest coś, co powinnam zrobić, choćby jakaś mała rzecz, cokolwiek. nie zniosę tego dłużej.

przyjaźń jest najpiękniejszym ze wszystkich prezentów, jakimi możemy zostać obdarowani aby szczęśliwie ukształtować swoje życie.

zawsze udaję silniejszą, niż jestem w rzeczywistości, dlatego nikt nigdy nie mógł być ze mną bliżej, tak blisko, jak powinno być wreszcie.

"Szczęście to jedyna rzecz, która się mnoży, kiedy się ją dzieli."

Uśmiechnij się ! To druga najlepsza rzecz jaką możesz zrobić swoimi ustami! ; )

marzenia się spełniają, lecz sama wiara nie wystarcza.

Głupotę mierzy się w imbecylometrach. A smutek ?

cholernie piękne jest to , że cieszy Cię moje szczęście.

Dzień dobry, poproszę 1kg uśmiechu, a może być nawet 10kg, bo często brakuje go w domu. Jest może paczkowane szczęście? Poproszę 7. Na każdy dzień tygodnia.

`rozważ, jak trudno jest zmienić siebie, a zrozumiesz, jak znikome masz szanse zmienić innych.

`Ludziom przytrafia się to, co się przytrafia, a nie to, na co zasługują.

tak masz racje . jestem pieprzoną zazdrośnicą . ale to dlatego , że tyle dla mnie znaczysz . < 3

rozpamiętując to co było, możesz stracić to co się rodzi.

.chwytaj każdą chwilę swojego życia, ciesz się z niczego, żyj chwilą, żeby nigdy nie zabrakło ci tego czasu.

rodzice pewnie chcieli dać Ci na imię 'szmata' tylko ksiądz nie pozwolił. Prawda ?

Bóg potknął się i krzyknął ' KURWA ! ' , a słowo ciałem się stało. I tak właśnie powstałaś złotko .

Bo przyjaciółka to ktoś taki , na kogo możesz się wydrzeć że chcesz być sama , że nigdzie nie idziesz i nie chcesz żeby ktoś do Ciebie przychodził , a ona i tak wpieprzy się do Ciebie na chatę z chipsami i colą i będziecie po raz setny oglądać 'Epokę Lodowcową' i cieszyć się z tekstu 'jednoosobowy namiot marki Stefan' , chociaż to wcale nie jest śmieszne ;*

Przyjaciel jest po to, by płakać razem z Nim, a nie przez Niego.

Nie gap się tak, bo ci oczy w ciążę zajdą! ;)

prawdziwy przyjaciel, kiedy mówi swoje tajemnice drugiemu, nie musi dodawać "ale nikomu nie mów"

Podobno po tak zwanym okresie 'totalnie do dupy' następuje okres lepszy, w porywach do 'zajebisty'. Chciałabym się o tym przekonać- jak najszybciej.

Bo najlepiej jest upić się tanim winem, śmiejąc się ze swoich problemów.

Marzę o cofnięciu czasu. Chciałabym wrócić na pewne rozstaje dróg w swoim życiu, jeszcze raz przeczytać uważnie napisy na drogowskazach i pójść w innym kierunku .

.` Ta radość w moich oczach kiedy misja od początku skazana na niepowodzenie została zakończona sukcesem... ♥

jak mała dziewczynka mam ochotę zrobić obrażoną minę i tupnąć nogą.

Największe zło to tolerować krzywdę

pomyśl o ZALETACH tego co było , nie tylko o wadach . ♥

.uwielbiam to uczucie, kiedy pisząc z Tobą uśmiecham się do ekranu ♥

Jeżeli mówię coś bardzo szczerze to nie po to, żeby Cię zezłościć, ale po to, żeby coś do Ciebie w końcu dotarło.

największe i niekontrolowane ataki śmiechu dostaję wtedy, kiedy powinnam siedzieć cicho ♥

Nie za wszystko da się przeprosić, ale wszystko można wybaczyć. Nie wszystko można naprawić, ale wszystko można zacząć od nowa.

Dobry przyjaciel nie pozwoli, żebyś głupoty robił sam. ♥

Bo niewykorzystane szanse bolą bardziej niż popełnione błędy .

` Ona ma swoja prywatną rzeczywistość, nie jest zatruta chorym światem .

"Życie nie jest ani lepsze ani gorsze od naszych marzeń...jest po prostu inne..."

Małe porażki dają nam wielki powód do bólu, a nie potrafimy nawet posłuchać rozumu.

moje najlepsze miejsce na ziemi jest gdzieś między Twoim prawym ,a lewym ramieniem. :*

.Założyć słuchawki, włączyć ulubioną muzykę i rozmyślać nad sensem swojego życia izolując się od otoczenia.

ej. Ty na białym rumaku! Widzę że błądzisz niepotrzebnie. Tu jestem! ;)

twój świat, twoje kredki, więc nie pozwól nikomu wpierdalać się z flamastrami.

'Ludzie o identycznych charakterach odpychają się jak magnesy. Dopiero gdy jedno odwróci się dupą do drugiego, zaczyna się przyciąganie.

Zrób najlepszy makijaż i nie daj po sobie poznać, że coś rozpierdala Cię od środka.

Mój dobry humor przekracza dziś wszelkie granice rozsądku :D

Jeżeli każdy ma swój świat, i swoje kredki, to ja dostałam ołówki.

o prawdziwą przyjaźń nie trzeba walczyć , a o fałszywą nie warto.

`Ale Ci dziś wesoło,co?

Pełna optymizmu. I w dupie mam wszystko co jest nie cacy. :)

" powiedz jeszcze raz " - najlepsze słowa , aby mieć chwile na ogarnięcie tego co do nas mówią.:)

Podręcznik do historii działa lepiej, niż wszystkie leki nasenne razem wzięte.

Żyjemy w czasach, gdzie nie odpisanie na sms lub nie zadzwonienie jest powodem do końca świata .

i od pewnego czasu jestem tą jebaną optymistką.

Czasami są takie dni, że uśmiechasz się nawet do herbaty ` ;D .

Nie wstydźcie się płakać, łzy przynoszą oczyszczenie..

.kochać kogoś a potem stracić ... to jak kupić szczęście i łzami zapłacić ... !

Mam jedno oko większe, a drugie takie samo :D

Cześć, masz może mapę? bo gubię się w Twoich oczach.. ♥

Ja Ludź, Ty Ludź, My Człowieki...  :D

Złap na język płatek śniegu i pokaż mi jak smakuje :) <3

 

0a497df4000b4cbc4d81140e

.celuj w księżyc, bo nawet jeśli nie trafisz, będziesz między gwiazdami.

.są momenty, gdy wyobrażam sobie życia lepszego fragmenty...<3

`rozsypany cukier na kuchennych panelach , bazgroły na rogu kartki , rozlana herbata . Wszystko układa się w Twoje inicjały .; * <3 ♥

'rysując marzenia na kartce z papieru uwierzyłam, że się spełnią'

.Roztańczę w sobie świat, na przekór łzom, umiem jeszcze iść pod prąd "

`I oddałbyś wszystko, aby ją tylko pocałować.. ♥ ;*

Ty dla mnie niedostępny ja dla ciebie niewidoczna...`

uśmiech to połowa pocałunku,
więc uśmiechnij się do mnie dwa razy. ;*

` Jesteś moją definicją szczęścia <3 ; *

`Ma spojrzenie warte grzechu i najsłodsze usta świata. <3

"Nie ten przyjaciel co Cię chwali, lecz ten kto prawdę mówi"

" Bo wspomnienia magią są.. <3 "

" Kiedy na Ciebie patrzę mam ochotę wysłać sms o treści POMAGAM"

Nie gadaj tyle bo ci się zęby spocą ! ; DD

Ja namaluję uśmiech a ty posklejaj mi zranione serce ...

` lubię gdy odwracasz się udając, że szukasz kogoś w tłumie, a patrzysz na mnie.♥

`Bo ona marzyła, by obudzić się w bezproblemowym świecie.`

przeklęta nadwrażliwość... na punkcie Jego uśmiechu. ♥

Po każdym dniu trzeba postawić kropkę, odwrócić kartkę i zacząć życie od nowa.;))

Wszystkie szare dni zmieniasz właśnie Ty  ♥

Jestem jeszcze zakochana resztkami bezsensownej miłości i jest mi tak cholernie smutno teraz, że chcę to komuś powiedzieć.
To musi być ktoś zupełnie obcy, kto nie może mnie zranić.

Brakuje mi Twojego dwukropka i gwiazdki .

Nie łudź się. Słuchawki zawsze będą splątane, herbata za gorąca, a facet nie ten.

kiedy śmiejesz się, rób to tylko dla mnie ♥

- Mała smutna królewna której uśmiech z buzi dawno znikł...

'szukając szczęścia w zwykłych momentach.'

'Pomaluję bezbarwny świat kroplą optymizmu'

'królowa swojego losu - księżniczka własnej bajki'

chcę być powodem Twoich uśmiechów, mogę ? ♥

,,Jeśli nie masz co ofiarować, ofiaruj uśmiech. :) ♥

Ej, chodź, pokażę Ci mój świat.!♥

a ciemność tylko z Tobą smakuje taaak słodko<33

Mój świat zaczyna się tam, gdzie kończy się wasza wyobraźnia

Między przypadkiem a przeznaczeniem jest niewielka różnica. ?

Umieramy po cichu...kochamy bez słowa...

Wojna . ? Ze mną . ? Gratuluje odwagi . ! Współczuje głupoty . ! xd

co dzień budzę się fajniejsza , ale dzisiaj to juz przesadziłam.. ^^

Nie można kochać innych , nie kochając siebie . !

Grać pierwszoplanową rolę na deskach teatru szczęścia. ; *

" czas nie leczy ran tylko przyzwyczaja do bólu "

ja ocean niespokojny. w mojej głowie gwiezdne wojny. ; ]

Kiedy śmieje się dziecko, śmieje się cały świat. !

koniec, końcem zawsze po burzy wychodzi słońce. ; * ♥

co ma być to będzie niebo znajdę wszędzie.  ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz