sobota, 27 sierpnia 2011

Dzień dobry, kocham Cię ♥

Dobrze, że nie wiesz co u mnie, bo twoje wyrzuty sumienia nie pozwoliłyby ci zasnąć, a serce popełniłoby samobójstwo.



chce mieć Cię tutaj, dziś. ;*


Po pewnym czasie przestałam już nawet za nim tęsknić.


Wiecie dlaczego zima jest piękna ? bo prowokuje przytulanie. 


- a jak odchodził to bolało?
- nie ku*wa, łaskotało i prosiło o więcej.


Miłość jest wtedy, kiedy lecą ci łzy, a Ty ciągle go pragniesz. 
Jest wtedy, gdy on ciebie ignoruje, a ty nadal go kochasz. 
Jest wtedy, kiedy on kocha inną, a ty ciągle się uśmiechasz i mówisz: 'Jestem szczęśliwa, kiedy on jest szczęśliwy.'.


mógłbyś się określić? bo nie wiem czego Ty ku*wa chcesz.


jedyną melodią, którą chce słyszeć to bicie Twojego serca.


- Była u mnie miłość..
- Płakała?
- Płakała.. Bo często rani..
- Krzyczała?
- Krzyczała.. Że nie zawsze jest piękna..
- Śmiała się?
- Śmiała.. Bo umie z siebie kpić..
- Żałowała czegoś?
- Żałowała.. Że ludzie nie zawsze traktują ją poważnie..
- Była zła?
- Złościła się.. Że czasem w nią wątpimy..
- Cieszyła się?
- Cieszyła się.. Że jej tak często szukamy..
- Co Ci jeszcze powiedziała?
- Powiedziała.. Że nie jest dla mnie..






mój alfabet zaczyna się od Twojego imienia.


- Czego szukasz?
- Miłości.
- Ale w szafie?
- A co ku.rwa zabronisz?!


no mój świat wygląda właśnie tak, jak spacer z Tobą wśród gwiazd.


- Co robisz .?
- Rysuję.
- co rysujesz .?
- Twój strach że kiedyś odejdę .
- Ale ta kartka jest pusta...
- Widocznie wcale się tego nie boisz.


kochasz ? tak . nie mam więcej pytań . <3


a jeżeli przypadkiem ktoś będzie chciał nam siebie przedstawić,powiesz mu, że się znamy?


`Z reguły nie jestem grzeczna i romantyczna,ale dla Ciebie mogę być aniołem i jeść kolację przy świecach 



'Co ty od niego chcesz? Żeby ci codziennie róże przynosił, nie spóźniał się, 
był punktualny, przyjeżdżał po ciebie, robił sto tysięcy niespodzianek, był miły, 
kochany, romantyczny, żeby cię zabierał na długie i romantyczne spacery, żeby nie zapominał o tobie  i żebyś zawsze przy nim czuła się kochana. Przecież to tylko facet. Da się ich kochać tacy, jacy już są, i to jest w nich takie słodkie, a tego swojego ideała wyrzuć na śmieci i zapomnij.'

`Ja będę Timonem a ty Pumbą , zawsze razem .♥ !

Życzył mi wszystkiego najlepszego
nie wiedząc, że życzy mi siebie.



każdy z nas jest miłością czyjegoś życia.







Po ilu godzinnych rozmowach na gg
i wypisanych smsach będziesz mówić, że to miłość ?


Kup paczkę żelek , arbuzowego tymbarka ,
siądź obok , przytul i powiedz "będzie dobrze".


Od dzisiaj jestem wolna. Od dzisiaj już Cię nie kocham. Tylko muszę to jeszcze zapamiętać.


kocham Cię, więcej nie potrafię


' dziś w nocy siedziałam na parapecie patrzyłam w gwiazdy i zastanawiałam się czy on wie, że mnie traci '


uwielbiam gonić Cię wzrokiem <3


I jeśli bym mogła, rozplakalabym sie przed toba, moze wtedy zrozumialbys ze mi naprawde na Tobie zależy.


słowa kieruj z serca, a nie z google 


nie myślę o Tobie ,tylko wtedy kiedy wypiję kilka piw i wypalę paczkę papierosów .
wtedy wydaje mi się , że bez Ciebie jest mi lepie j, ale to uczucie mija kiedy wytrzeźwieję - niestety .


Kupiła jabłkowo-miętowego Tymbarka. Gdy go otworzyła, on podszedł i powiedział: Daj przeczytać co jest napisane. 
Nie patrząc co jest na kapslu dała mu go z rumieńcem na policzkach. Przeczytał, spojrzał na nią, pocałował i odszedł wręczając jej kapsel. 
Chwilę nie wiedziała co się stało, w końcu przeczytała napis na Tymbarku: Jeśli ją kochasz, pocałuj . !


to nie tak , że już Cię nie kocham . po prostu znudziło mi się czekanie na to aż dorośniesz .



Pochyliła głowę i przycisnęła usta do jego ucha. - Mój - szepnęła. - To jedno krótkie słowo wstrząsnęło nim aż do głębi duszy. 
Sięgnął po jej dłonie, odwrócił je wnętrzem do góry i na każdej z nich złożył pocałunek. - Moja - odszepnął... :* 



a dziś czuję się jak w bajce . zła macocha 1oo lat snu i krasnoludki , które podpierdoliły mi księcia .






miał tyle wad , a ona idealizowała go bez końca . <3


i nie obwiniaj mnie za to , że nie możesz zapomnieć . to nie ja Ciebie zostawiłam . 


-Nie lubię nocy bez gwiazd.
-A ja nienawidzę dni bez Ciebie.



Teoretycznie miała na niego wyjebane , ale praktycznie to przegryzała wargi gdy ktoś wypowiedział jego imię ..


99,9% powierzchni mojego serca należy do Ciebie, wiesz ?


Nienawidzę cie za wszystko ! Za to że dałeś mi tą cholerną nadzieje z której i tak nic nie wyszło ! 
Za nieprzespane noce i litry połykanych łez ! Nienawidzę cie za wiele rzeczy a przede wszystkim za to
że mimo tego jak doskonale cie znam wciąż cie kocham czując się z tym żałośnie .



jak sie uśmiechnę to przytulisz mnie - tak mocno . ? <3


 To nie jest tak, że mam Cię gdzieś. Ja po prostu udaję mocniejszą niż jestem, 
udaję, że nie zwracam na Ciebie uwagi, próbuję Cię nie zauważać, ignoruję Twój wzrok,
staram się o Tobie nie myśleć, nie wiążę z Tobą żadnych nadziei, Twoje 'cześć' zlewam jak nigdy dotąd,
 a w głębi serca nie mogę bez Ciebie żyć, bo Cię kocham!



sprawiasz, że śmieje się z najgłupszych rzeczy.
i lubię gdy śmiejemy się wtedy razem.



Dziś ciężko mi uwierzyć, jak mogłam być taką idiotką,
 że pozwoliłam Ci przeniknąć do mojego serca. Że pozwoliłam Ci zawładnąć całym moim życiem. 
Dziś ciężko mi uwierzyć, że to Twoje oczy były dla mnie otaczającym światem. I wiedz, że ciężko mi uwierzyć, 
że ktoś taki jak Ty był powodem moich łez wylewanych codziennie w poduszkę. Żałuję, że oddałam Ci serce - teraz chcę je odzyskać.
 Żałuję, że straciłam tyle czasu wciąż myśląc o Tobie. Tyle mnie ominęło i tyle ludzi odtrąciłam. Dziś żałuję, cholernie żałuję, 
że Cię szczerze pokochałam... Teraz Cię szczerze nienawidzę. Czuję, że swoim egoizmem wyleczyłeś mnie z samego siebie. 
Ostatni raz mam Ci coś do powiedzenia - uprzejme SPIERDALAJ. 




jesteś bitem mego serca <3


właśnie tu, na tym chodniku gdzie zawsze przystawałam patrząc w Twoje dawne okno, 
będę siedzieć i czekać, aż wrócisz do mnie, myśląc co zrobi Ci moja przyjaciółka gdy się dowie, że wróciłeś. za późno na myślenie , trzeba było nie znikać bez słowa .



Bo ON jest jak czterolistna koniczyna. Rzadki i najbardziej uszczęśliwiający okaz na świecie 



I choć tyle razy mnie skrzywdziłeś i tyle razy się na tobie zawiodłam...
Mimo że tak bardzo jestem dla ciebie obojętna to nadal Cię kocham , nie wiem dla czego? Nawet nie jesteś wart kogoś takiego jak ja.



nieidealni dla świata, idealnie stworzeni dla siebie  ♥



- Może podzielisz się ze mną Twoim szczęściem?
- Jak mogę podzielić się Tobą z Tobą?

jesteś dla mnie czymś więcej, niż tylko miłością  <3

Całowali się bezwstydnie siedząc na krawężniku ruchliwej ulicy.
Widzieli ich wszyscy - oni tylko siebie. <3

Nie oczekiwał niczego. I właśnie dlatego chciała dać mu wszystko.

i do dziś dziękuję życiu że cię mam.  <3

Zabiłaby za mnie, zamordowałbym za nią. ; *

za żadne skarby świata, tego skarbu nie oddam ;*

Uwielbiała się z nim przekomarzać, udawać obrażoną, bo wtedy podchodził do niej, obejmował i całował jak nikt inny . <3

i tak uroczo wyglądasz z uśmiechem.

uwielbiam z Tobą rozmawiać, uwielbiam uśmiechać się do monitora jak głupia, kiedy piszesz coś zabawnego pomimo, że Ty tego nie widzisz. wiesz, to chyba znak, że cholernie mi na Tobie zależy.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz