poniedziałek, 13 lutego 2012

nie cofniesz czasu , nie wrócisz do tamtych dni , są jak stare kino i czarno - biały film .

nie jestem idealna , popełniam błędy i krzywdzę ludzi .

nie musisz być ideałem , wystarczy , że będziesz sobą .

Chciałaby odpocząć od świata, nie myśląc o wczoraj ani jutrze, iść do przodu, żyjąc chwilą. Tak, tego by chciała.

Idiotyzm to fucha facetów.

Już tylko się znamy - to wszystko.

- będziesz ze mną chodzić?
- nie, posiedzę jeszcze.

Przyjaźń jest najważniejsza, bez niej nie ma reszty.

Więc puść to w obieg, niech do każdego dotrze.

już nie pachnie malinami. ostatnio wszystko jest trochę inne.

serce z rozumem nigdy się nie dogada.

0c908e890003291e4eed060f

tak mało mam lat, a tak dużo razy życie zrobiło mnie w chuja, tak dużo razy dostałam po tyłku, tylko dlatego że jestem sobą...'

Prawdziwy wierny przyjaciel jest korzeniem życia.

Mimo tylu kłótni. Mimo tylu sprzeczności. Mimo tylu niepotrzebnych słów.Mimo wszystko - Ty jesteś nadal. Dziękuje <3

Dopóki jesteś zdrowy nie doceniasz zdrowia. Czasem człowiek musi stracić by zobaczyć czy kochał.

niby miał serce, ale nie kochał.

Każdy ma pewne dni totalnego rozpierdolu. Moje właśnie trwają.

I ten moment, w którym czuję Twój uśmiech na moich ustach.

jeżeli podczas sms'owania nie wysyłam minek, to wiedz, że coś się dzieje..

Tyle słów, które nie powinny być wypowiedziane- to one nas zniszczyły.

Jakim cudem dajesz mi tak dużo przyjemności?

03ce51890027c1d94f2057fd

Więc jeśli masz uczucia, przestań je kryć.

Jak nie masz humoru, to nawet powietrze Cię wkurwia.

I nagle wylewa się potok niepotrzebnych uczuć.

lajf is brutal, bat bjutiful.

Na każdym kroku podcinam skrzydła wrogom.

Uwielbiała powracać do wspomnień, gdzie odgrywałeś pierwszoplanowe miejsce.

wiesz co nas dzieli? twoje źrenice spoglądające w inną stronę.

szczerze? było warto się zakochać .

Nie pozwól bym sama zwalczała koszmary po nocach.

Boimy się ryzyka zakrywając twarz maską.

9fe591d6002b2b834f2047b7

kiedy czujesz, że to koniec, starasz się naprawić wszystko.

On ? jeden mały nic nieznaczący element,bez którego mój świat nie mógłby funkcjonować .

Nie jesteś idealny ale pomimo tego cie kocham . ♥

jego oczy, są pełne czegoś czego nigdy nie zrozumiem . ♥

Kocha się za nic, nienawidzi za wszystko.

chciałabym być jedyną, na którą tak patrzysz ♥

tylko podejdź, przytul, pocałuj i powiedz, że kochasz ♥

mam dożywotni szlaban na wszystko, co związane jest z tobą..

Z dnia na dzień stajesz się coraz bardziej obojętny i zimny. Jakby słońce przysłaniała ciemna chmura.

Tak bardzo zatracamy się w myślach o drugiej osobie. To niezdrowe.

Boli prawda? Widzisz, tylko że mnie to nie obchodzi, że Ciebie boli bo ja Cię już mam w dupie.

28ca8d01000cbada4d84adae

Tak na prawdę jestem lepsza niż ta moja reputacja.

Jak mnie zniszczył ? Zwyczajnie - mówiąc zbyt dużo i przekraczając pewne granice.

pragnę być zwariowana i przeżyć swoje życie tak, jak mnie się podoba, a nie jak się podoba innym .

przytul mnie, nie mów nic, tylko bądź.

Dopiero, gdy stracimy wszystko, stajemy się zdolni do wszystkiego.

I wtedy życie okazuje się być jak domino, gdy nie wychodzi jedno, wali się wszystko.

Być człowiekiem, który zawsze ma te lepsze dni.

To jest tak, jakbym była na odwyku.

przenieś mnie w krainę swoich marzeń.

Fantazjowanie i marzenie może złamać człowiekowi serce.

29fd2bf9000913284cdf0fde
gdybym miała na imię Miłość albo Nadzieja, to chyba sama bym siebie nienawidziła.

A w sylwestra będę przytulać się do wszystkich, jak będę im składała życzenia może wtedy nie podpadnie to, że chcę cię przytulić ..♥

jestem uśmiechnięta, kiedy on jest uśmiechnięty . ♥

Tak właściwie to on wybrał mnie. Ja po prostu z czasem stałam się jego.

Nie lubię komuś ufać, bo wtedy tracę zaufanie do samej siebie.

Mlaskał językiem w ustach innej i nie usłyszał odgłosu łamania mojego serca.

może warto spróbować jeszcze raz ?

Uwielbiam spontany. Spontany są najlepsze.

Istnieją na świecie takie osoby, dla których warto było poświęcić więcej.

Pragnę Cie. Od tego chciałabym zacząć.

Fajnie jest mieć ludzi którym można powiedzieć wszystko, z którymi można robić rzeczy niemożliwe.

Mimo wszystko, naiwnie czekam, lecz nie wiem na co.

30fb1251001637724de8f860

Moje serce bije w twoim rytmie .

To tylko słowa, mogę nimi czarować.

przyjaciółka - więcej niż siostra .

czy twoje słowa mają głębszy, ukryty sens ?

przytulić się do kogoś i resztę mieć w dupie.

bo chłopak odejdzie, a przyjaciółka zostanie.


faceci to duże dzieci i tyle.

Nie potrzebuję w moim życiu kogoś, kto nie chce tam być.

Niszczę sobie życie i nic nie mogę z tym zrobić.

Kac morderca dopadł

Jak tak na ciebie patrzę, to aż szkoda mi czasu na mruganie.

30-seconds-to-mars-hurricane_320
powiedziała: uśmiech. zapomniała tylko o wprowadzeniu tych słów w życie.

Przecież, to tylko parę pocałunków, tylko parę wyznań.

Każdy z nas dobrze wie, że ciężko jest żyć lekko.

Jebany kurwa dzieciak nigdy nie będzie miał flow, on i jego wielkie, pierdolone joł.

- powiedz mi , co to jest miłość? wierzysz w nią?
- pij, nie pierdol.

Magia błękitnego nieba w oku .

Od kiedy wiem jak masz na imię, tak nazywa się całe moje życie.

Najważniejsze, to pragnąć czegoś zawzięcie, namiętnie, aż do utraty świadomości.


Nie da się milion razy wybaczać i próbować od nowa.

Pytam Cię o świat, ale Ty zanurzasz dłoń w ciepłym strumieniu moich myśli, zmieniasz bieg rzeki, płyniesz pod prąd.

Przestań pierdolić teorie że mam ciągle dawać radę. Słyszę to kurwa codziennie.

31

- kocham cię
- nie, proszę. nie rzucaj na mnie takiej klątwy.
Sporo wspomnień, nie pozwala mi żyć do dzisiaj.

życia nie da się wytłumaczyć .

Kocham melanż, a melanż kocha mnie.

dobry, wesoły kostek . można ?

Słaba, to moja silna wola.

Szaleć trzeba zawsze bo to w życiu najciekawsze.

Jestem inna, jestem trudna. Niezgrabna, ale realna. Możesz mnie mieć, albo i nie. Mam nadzieję, że chciałbyś, bo jeśli nie to i tak mam to gdzieś.


Prędzej, czy później, to wszystko wróci, to co tak nagle wypadło nam z rąk.

I znów zmierzch.Kolejny dzień dobiegł końca.Choćby nie wiem jaki był piękny, jego miejsce zajmie noc.

masz tak pokerową twarz,  że nawet Chuck Norris cię nie przebije .

- powiedz mi .. gdzie Ty byłeś, kiedy nie było Cię przy mnie ?..
- szukałem Cię.♥

033efcc9000c23ac4dcfd5c3

Zależy mi, żebyś był moim powietrzem.

Proszę nie myśl o mnie źle, ja po prostu za dużo wycierpiałam.


miłość.nienawiść.dobro i zło.

Nie rezygnuj ze swojej rzeczywistości przez fikcje kogoś innego.

siedząc obok Ciebie..kraść Twoje spojrzenia . ♥

Najbardziej nie lubię momentów, kiedy zaczynam doceniać człowieka, którego straciłam. Kiedy rozumiem ile dla mnie znaczył, a jedyne co mi pozostało to żyć ze świadomością, że nie mam szans na jego odzyskanie..

Tylko jedna osoba zna mnie na wylot, za nielicznych oddam życie.

Czyżby znowu zakochanie?

Dziś nie zamierzam kochać, konstruować flirtu. Bez gadek na pokaz, towarzyskich szyfrów.

34cc0f93000c61154d340b67

W naturze człowieka leży rozsądne myślenie i nielogiczne działanie.
Sekundowa wymiana spojrzeń.

Przyjaciel to nie ten co tylko z Tobą pije, ale ten , który z Tobą trzeźwieje.

pragnienie życia i pragnienie miłości.

ona bała się szczęścia .

świat jest pułapką .


przyjaciółka. to ona pomaga w najtrudniejszych chwilach. ♥


inaczej zapisany arkusz zmienia scenariusz .

Czuję, że mi przeszło. Ale zaczynam wątpić, gdy tylko Cię widzę.

Miłość zdradziła nadzieję. Przespała się z rozsądkiem.

35a63ed5000a8caf4e5340d7

4 komentarze:

  1. Fantastyczny nowy post, wzięłam kilka opisów na moje moblo. ; * Zapraszam do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. oooo, śliczne są . :>>
    obserwuję i zapraszam do siebie . xd

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne są ! :)
    + Obserwuje

    OdpowiedzUsuń