niedziela, 22 stycznia 2012

Magik nie umarł, on po prostu poszedł nauczyć Boga rapu! ♥

Ignoruj, nie dzwoń, nie pisz, cisza niszczy każdego ♥

nie liczę kalorii, papierosów, drinków. liczę za to chwile. i liczę na siebie.

dla szpanu, to ja mogę włosy na kolory tęczy zafarbować, a nie udawać że kocham.

Nienawidzę, jak ktoś wyżywa się na mnie za swoje nieudane życie –.-


Przeszłość potrafi doszczętnie zgnoić człowieka.

4ff1e38f00242a884ee79a9e

"Wiążąc się z drugim człowiekiem, nieważne czy to miłość, czy przyjaźń, pamiętaj, że; jak każdy jego powód do radości staje się twoim, tak jego problemy są również twoimi."

Doszłam do wniosku, że moje imię idealnie współgra z Twoim nazwiskiem. ;*

Wiem, tamten czas minął już bezpowrotnie.

bo są ważni - mniej ważni - nieważni. a Ty przyporządkuj mnie, gdzie chcesz. byle szczerze.

Dziewięćdziesiąt procent naszych zmartwień dotyczy spraw, które nigdy się nie zdarzą.

Pierwsza dana przez nas szansa drugiemu człowiekowi jest wyrazem zaufania, druga - nadziei, kolejne naiwności.

Niektórym do szczęścia brakuje naprawdę jedynie szczęścia.

-lubie Rap.. ale ten metal to przesada
-no! stal już jest lepsza . albo miedź..

Obcy język w jamie ustnej, nie zawsze oznacza związek.

I chce Cię mieć przy sobie, nawet wtedy, gdy nie pasujesz mi do sukienki. < 3

21d0364e000c90ff4df51953

Nie twierdzę że mi go brakuję. Po prostu najzwyczajniej w świecie chciała bym dowiedzieć się co u niego słychać, jak się trzyma i jak układa się jego nowy związek. Zobaczyć jego uśmiechniętą twarz i ironiczne spojrzenie. Posłuchać jego wspaniałych opowieści i śmiać z głupiego zachowania, którego powodem był alkohol. Nie tęsknie, po prostu męczy mnie pytanie "co dzieje się z moim przyjacielem".

Tak wiele uczuć w jednej mince na gadu .

Chciałabym, żebyś wspominając wspólnie spędzone chwile ze mną uśmiechnął się i pomyślał "to były dobre czasy."

Wstyd mi przed samą sobą, że jestem tak niedoskonała w swych słowach.

Granica między fantazją, a rzeczywistością była u mnie zawsze beznadziejnie zamazana.

Przeszłość gówniana, teraźniejszość nie lepsza, to chociaż o lepszą przyszłość się postaram. Ale nie pierdol, że chcieć, to móc, błagam.

Nie ma nic lepszego, niż orgazm duszy osiągnięty po nocnej rozmowie.

Przyjaźń to jest to co Nas trzyma.

Nie pozwól by twoje życie straciło sens przez osobę, która po prostu nie jest ciebie warta.

Nie znam ludzi idealnych, znam tylko takich, którzy się za idealnych uważają.

To jakby wyższy stan uczucia i myślenia, i chociaż to cierpienie, to podobno uszlachetnia.

22e05ca800085ad74ea308dd

Bo wiesz, nie kocha się za zalety tylko mimo wad.

Przyjaciółki, które dziś nawet nie umieją normalnie spotkać się i pogadać o tym co było, jest, będzie .. - udawajmy nadal, że się nie znamy - jesteśmy w tym kurwa mistrzyniami!

Bałam się miłości, którą on chciał mi dać.

Lecz jeśli to nie jest miłość to chyba Bóg jest ślepy.

To, że wracam z zakupów z niczym nie oznacza, że nie wiem czego chcę. Ja wiem, tylko w żadnym sklepie tego nie ma.

Nie , przyjaźń nie polega na wmawianiu drugiej osobie, że wszystko będzie dobrze i czułych słówkach. Czasami trzeba pierdolnąć przyjaciela w łeb mówiąc "Weź się ogarnij mordo i nie odpierdalaj maniany".. ♥

Fuck it, fuck you, fuck him, fuck her, fuck them, fuck everybody, fuck the world.

Wątpliwości odłóż na najwyższa półkę.

Nieustanna seria prób i błędów .

Nie przyszło Ci nigdy do głowy, że z kobietami jest jak z łyżeczkami?Plastikowa, płaska i pusta w środku, nadaje się tylko do lodów.

Poprzez nasze absurdalne kompleksy kryjemy w sobie to co najlepsze. Czy warto ?

22f7f666000cd42e4e611ada

Czuję to co Ty, albo któreś z nas się myli.

Najtrudniej uwierzyć nam w słowa, które najbardziej chcielibyśmy usłyszeć.

Chcę ogarnąć to czego nie ogarniam.

Niech Twoje imię będzie na kapslach Tymbarka. < 3

Najbardziej obcy są dla siebie ludzie, którzy kiedyś się kochali.

Dopiero wspominając niektóre chwile, uświadamiam sobie, jak wiele mogłam powiedzieć, jak wiele mogłam zrobić.

Jesteś taki elo, cudo, błysk. Szkoda, że Twój charakter nie jest taki sam, jak Twój pysk.

nie jest tak łatwo wyjść z czyjegoś życia, spakować wszystkie wspomnienia i zapomnieć.

Dla mnie wygląd się nie liczy.

Może jestem zbyt uczuciowa. Po prostu.

Było 'forever', ale musiało się wpieprzyć 'the end' .

Kocham ten stan jak gadam komuś głupoty,a on wierzy że mu się zwierzam. ;p

22fb845500056af34e1731eb

- Chciała bym być przez chwilę komarem !
- Czemu?
- Bo ujebałabym go w sam środek czoła. ; D

Czasem jak mi się nudzi dłubie kablem od żelazka w mydle. Lubie smażyć lody na patelni i szyć placki na maszynie. Marze o Cheesburgerze bez bułki i Hot-dogu bez parówki. Lubie myć trawę i lizać lizaki w papierku. I kto tu jest normalny ? ;p


co u mnie? całkiem chujowo.

Przygoda z Fryzjerem jest taka, że idziesz wniebowzięta z własną wizją ścięcia, w salonie jesteś podekscytowana, uśmiechasz się, myślisz WOW! CUDO! Wychodzisz, docierasz do domu, patrzysz w lustro i dociera do Ciebie, jak ohydnie wyglądasz - my dziewczyny.

I w tej paranoi po prostu żyć, mimo wszystko.

ogólnie nie mam problemów z koncentracją. chyba, że zobacze ciebie.

Ty i ja, natychmiast.

Tobie też wmawiali, że będzie dobrze ?

23 (1)

Nie ogarniam, ale i tak jest zajebiście.

Patrz tyle lat, nic się nie zmienia, browary w dłoniach, jointy w zębach, miłość w burdelach.

Może być tak pięknie, odstawmy na bok pretensje, weź mnie za rękę ..

Bo wiesz miłość nie umiera. Zdarza się jej czasem zdrzemnąć, ale zwykle budzi się jeszcze silniejsza.

Cała prawda o nas zapisana w gwiazdach.

Dobrze wiem, że ciągle podnoszę Ci ciśnienie.

Keep calm and fuck all.

Nie są możliwe już happy endy. Wszystko jest jasne, pierdol to biegnij.

Mam twarz pełną skruchy, bo nie tak chciałem tu żyć.

CO TY O MNIE WIESZ? Nie wiesz jak wyglądam rano, tuż po przebudzeniu się, do czego jestem zdolna gdy ktoś mnie wkurwi. Wiesz jakie jest moje drugie imię? Ile jestem zdolna zrobić dla przyjaciół? Jaki jest mój ulubiony kolor? Na której stronie łóżka lubię spać? Przy jakim kawałku się rozpływam, a przy jakim płaczę? Czy jadam śniadania? Jakie jest moje marzenie? O czym myślę przed snem? Jak reaguję na niektórych ludzi? Czego nienawidzę? Jakie mam poglądy na różne sprawy? Palę czy piję? Od czego jestem uzależniona? Masz chociaż pojęcie, ile łyżeczek cukru sypie do herbaty? No właśnie.. GÓWNO O MNIE WIESZ.

Alkohol w żyłach, we krwi amfetamina. Chyba jestem zbyt słaby by na trzeźwo się zabijać.

Płyń pod prąd, bo z prądem płyną tylko śmieci.

Sram na wszystkich, którzy mówią, że hip-hop to kpina.

023ce2c10011c34e4e272f55

dla mnie Hip-Hop to szczerość i czysty przekaz, najmniej groźny jest ten, co najgłośniej szczeka.

Czas podsumuję nas, bez żadnego problemu.

Rozmowa w cztery oczy i poznajesz człowieka z innej strony.

Wbrew pozorom kłamstwo jest gorsze od morderstwa.

Nic nie jest pewne, tym bardziej tutaj - wierz mi.

Rap to nasza fobia, droga bez powrotu, choroba na którą nie ma, nie będzie antidotum

To że patrzysz na mnie krzywo? Jakoś przeboleje.

Albo skoczę z okna, bo psychicznie znowu paranoja,nie jest tak jak być powinno i to nie już dla nas pora. I to juz norma i nie powinien pisać.Życie to nic więcej, niż egoizm, hajs i hipokryzje.

Życzyła im szczęścia , tak z grzeczności , chociaż ból momentalnie rozpierdolił jej serce .

było minęło. żyjemy dalej przełykając przeszłość ..

Lepiej wspominać, niż marzyć.

23d091480000b4514dbfbcc2

bycie w kropce także ma swoje zalety, bo to Ty zdecydujesz, kiedy będzie koniec zdania.

Jak ma się miękkie serce to trzeba mieć twardą dupe.

- a w miłość wierzysz ?
- mhm, jasne. w krasnoludki też :D

Pozdrawiam wszystkie małolaty robiące się na szmaty.

Są słowa, których usta nie powinny mówić, a uszy słyszeć.

Los wszystkich ludzi zapisany jest w niebie, nie wierzysz w Boga? Jezus wierzy w Ciebie.

RAP - SZACUNEK, SZCZEROŚĆ, INTELIGENCJA, WYRACHOWANIE, SARKAZM, IRONIA, ZABAWA SŁOWEM, LIRYKA, PRAWDA, SUMIENNOŚĆ, PRAKTYKA, UKOJENIE, PRZESŁANIE, ZNACZENIE, ODWAGA. RAP.♥.

Zachwycam się chwilami jak dobrymi produkcjami.

Czasami paranoje mam, czasami jazdy.

- Chuj, kurwa, wypierdalaj.
- A kultury Ci czasami nie brak?
- Może kurwa i tak, ale chuj z tym, wypierdalaj

nic nie muszę, mogę wszystko, od nowa zaczynam.

23ea9bba000811424d35c4ef
różnymi drogami biegnie życie ludzkie, ale wszyscy szukają szczęścia i miłości.

Im jesteś starszy tym krótsze wydają ci się wakacje . ;p

Bo to wcale nie jest takie łatwe. Zapomnieć o kimś, kogo się kocha to jak zapomnieć jak ma się na imię .

Nie mam siły na zabawę w przyjaźń.

Alkoholowi mówię stanowczo "no dobra polej"..  ;p

Zanim mnie poznasz, pomylisz się tysiąc razy.

postawię więc na luz, lans, obojętność.

pokazał mi, że jestem zdolna do miłości o jakiej mi się nawet nie śniło.

Najbardziej lubiła, gdy po wszystkim zostawał na niej jego zapach.. Jego nie było już dawno.. Wyłapywała wtedy woń jego ciała na swojej skórze i przypominała sobie ścieżki jego dłoni, zawiłe szlaki jego ust. Tęsknota nie była bolesna, raczej słodka. Wiedziała, że wróci, że znów oplecie sobą jej drżące ciało, zostawiając na niej część siebie. Wspomnienie gestu, dreszcz spojrzenia.

Jest teoria, że trzeba umawiać się ze wszystkimi facetami, którzy nas zapraszają. Nawet z tymi, którzy się nam nie podobają - po prostu, żeby nie wyjść z wprawy.

023ebf9700178a6f4daf451c

Większość ludzi jest z kimś ze strachu przed samotnością. Ty szukasz magii. To rzadkość.

Nadzieja to kolejny etap, z którego się wyrasta.

Nie odbiera sobie życia nikt, kto przedtem nie chciał zabić lub przynajmniej nie pragnął, by umarł ktoś inny.

I otwieram senne, podkrążone oczy, i patrzę w sufit.Czasami płaczę. Zauważyłam, jak bardzo odsunęłam się od bliskich. Zauważyłam, jak bardzo odsunęłam się od świata. Zauważyłam, jak mnie to męczy i jak sobie z tym nie radzę.

Pytasz, jak wygląda moje życie. Jeśli poprosisz o ogólny jego zarys, odpowiem, że jest zwyczajne. Chodzę do szkoły, spotykam znajomych, zdarzy mi się zadurzyć. Jeśli poprosisz o dokładny opis jednego tygodnia na odpowiedź złoży się wiele elementów. Znajdzie się w tym alkohol, marihuana, narkotyki, okaleczanie. Ujrzysz we mnie dziecko, które zbyt szybko zaczęło dorastać. Pragnęło szczęścia, otrzymało krótkotrwałą radość w pigułce. Chciało pokochać życie, a zauroczyło się w gęstym dymie. Nie poznasz powodów dla których z premedytacją niszczę swoją przyszłość. Ja już znam ten scenariusz. Przerażony, zwyczajnie uciekniesz, a me wołanie o pomoc ucichnie w oddali.

Jak jesteś za miła to zawsze dostaniesz po dupie. Dopóki byłaś wredna i bezczelna nikt nawet by nie pomyślał, żeby coś takiego zrobić.

Gdzie są ci ludzie co mieli ze mną iść ramie w ramię? Miałam do nich pewność, dziś mam wyjebane.

Ty zawsze rozjaśnisz pochmurne dni ;*

Chyba zrozumiałam, że jestes wszystkim tym co chce :*

Są takie dni, które zaczynają się dobrze, a potem bez powodu jedno słowo doprowadza Cię do płaczu.

25dba8ca0018df224da2f6b2

Najbardziej upokarzająca jest pogarda dla samego siebie.

Kochasz, więc czekasz. Proste.

Pamiętaj, że dla kogoś znaczysz wszystko. Jest taki ktoś, komu śnisz się, co noc. Jest taki ktoś, kto kocha Cię ponad wszystko.

nigdy nie poświęcaj dla kogoś wszystkiego . ludzie odchodzą . Oni zawsze to robią..

Naprawdę cieszę się, że patrzę w Twoje oczy znów.

Człowiek pozbiera się ze wszystkiego, ale nigdy już nie będzie taki sam.

Każdy człowiek ma takie zakamarki duszy do których dostępu nie ma nawet najlepszy psychiatra.

Niektórzy ludzie za często bywają w naszych sercach,za rzadko w życiu.

Mój ulubiony święty? - święty spokój.

Liczę na to, że to Dundersztyc wymyślił jakiś głupi wynalazek, który sprawia, że wszystko się jebie i trafił nim w mój świat. Wtedy bym miała pewność, że zaraz Pepe Pan Dziobak go załatwi i wraz z końcem moich problemów usłyszę słowa z oddali ' a niech Cię Pepe Panie Dziobaku

A nocą znów przychodzi nadzieja.

25ddb1c9000585cd4dd8f353

Nie będę jeść słodyczy. Nie będę jeść słodyczy. Nie będę jeść słodyczy. Nie będę jeść słodyczy. Nie będę jeść słodyczy. Nie będę jeść słodyczy. Nie będę jeść słodyczy. Nie będę jeść słodyczy. Nie będę jeść słodyczy. Nie będę jeść słodyczy. Nie będę jeść słodyczy. Nie będę jeść słodyczy. Nie będę jeść słodyczy. Nie będę jeść słodyczy. Nie będę jeść słodyczy.. OO, NUTELLA!  ;p

On chwytał moje słowa i trzymał głęboko w pamięci.Myślałam, że to pomoże mu mnie pokochać, lecz to pozwoliło mu mnie zranić.

Zadowoliłabym się nawet byciem Twoim cieniem... Byle żeby być jak najbliżej Ciebie.

Nie chcę uciekać przed przeszłością, chcę by teraźniejszośc ją zniszczyła!

-Myślisz czasem o Nim?
- Czasem o nim nie myślę...

Czasami jesteśmy tak bezradni, że jedyne co nam pozostało to powiedzieć sobie: będzie dobrze.

XXI wiek. tutaj każdy posiada jednorożca

Ja się pytam ! Gdzie moje miliony z komunii ?!

Mojemu sercu jest zimo. Przytul je do swojego serduszka i ogrzej

Why.. ?Because, I love you.

25e224a0002d02964e875b88

Najlepszych ludzi uformowało naprawianie własnych błędów..

napajam się Twoją obecnością jak narkotykiem.

poczekaj tu chwile. średnio co godzinę zabierają stąd śmieci

Nie ma reguły rozpaczy. Nie ma zasad dotyczących bycia smutnym.

Got 2 Luv U <3

i patrząc na Twój opis widzę 'chory'. taa, chyba psychicznie

Nie da się milion razy wybaczać i próbować od nowa.

Emocje są głupie. Raz są, raz ich nie ma. Robią w człowieku zamieszane, a poźniej w jednej sekundzie znikają bez śladu.

pijemy , za niespełnione marzenia i próby realizacji złudnych planów.

I obcy uśmiech inspiracją dla ust.

Jak to pięknie razem stracić samotność.

27c8de4300166d724e4504a7

18 komentarzy:

  1. Zajebiste opisy , obserwuje ! ; ****

    OdpowiedzUsuń
  2. Juz dawno dałam Lubię to ! ; ) Widziałam na 2 blogu .

    OdpowiedzUsuń
  3. Super blog! Bardzo mi się podoba.

    Zapraszam do wzięcia udziału w loterii , na moim blogu.
    Do wygrania super nagrody ;)

    http://bitwa-na-kosmetyki.blogspot.com/2012/01/loteria.html

    ZAPRASZAM

    OdpowiedzUsuń
  4. opisy są Megaa ! ;D
    Zapraszam http://skarbek44.blogspot.com/ ;]
    Obserwujemy ?? :P

    OdpowiedzUsuń
  5. super opisy.♥

    + Zapraszam do mnie :

    pistacjoweciastko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ignoruj, nie dzwoń, nie pisz, cisza niszczy każdego ♥
    the best ;))

    OdpowiedzUsuń
  7. dzięki ;D ;*

    fajne opisy ;)

    pozdrawiam, Aieaa. ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Boskie ;d Dodałam do obs. ;)
    Jak to się mówi:"trzeba znać konkurencje" ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. Incredible and fun!
    http:/paquetevistasbien.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. dzięki kocie *.*
    no nie zabiła, nie zabiła! :D :D
    magik <3 -,-'

    OdpowiedzUsuń
  11. świetne opisy ! cudowny blog . ; D

    pozdrawiam oraz zapraszam do mnie .
    http://nowy-plan-na-zycie.blogspot.com/ ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fenomenalne opisy! <3
    Zapraszam do mnie: berive.blogspot.com :>
    Pozdrawiam = )

    OdpowiedzUsuń
  13. Zapraszam na konkurs!
    Do wygrania 2 perfumy i zegarek jelly.
    http://obojetnieco.blogspot.com/2012/02/konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
  14. dodałam Cie do obserwowanych:)
    cytaty sa MEGA i napewno nie jeden mi sie przyda, dzieki;)
    p.s. tez mam na imie Daria :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo fajny blog i ciekawe opisy. Jeszcze tu wpadnę ! :*

    OdpowiedzUsuń
  16. opisy genialne ; ))
    Genialny blog ; )
    zapraszam na bloga mojej przyjaciółki, bo swojego jeszcze nie mam ; )
    http://the-friendship-important-thing-is.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń