czwartek, 20 października 2011

to dziwne - nie mieć kogoś, a bać się go stracić

dla szpanu, to ja mogę włosy na kolory tęczy zafarbować ,a nie udawać że kocham.

`bo masz serce i czujesz.

Toniemy nie dlatego, że się zanurzamy, lecz dlatego że pozostajemy pod wodą.

mówisz, że mnie rozumiesz , bredzisz - ja sama siebie nie ogarniam.

-ci twoi koledzy strasznie przeklinają.
-a chuj im w dupę  ;p

ej , ty coś do mnie mówisz czy przeżuwasz , bo nie kumam ?

ilość radości i smutku w życiu musi się bilansować

I pamiętaj kotku , że ja nie dziele się z byle kim m&m's . Jesteś wyjątkowy ♥

czasem mam ochotę używać emotikonek w wypracowaniu

jesteś dla mnie jak tlen. Nie odchodź - powoli przestaję oddychać.

nie, nie jestem pokemonem, nie niszczę sobie cery tonami pudru, nie chodzę w miniówkach, które odsłaniają mi całą dupe i w bluzkach z mega dekoltami, nie mam chłopaka, ale mimo to jestem fajna.

mówisz,że masz dość ? to spójrz na tego pijaka pod sklepem, który ma tylko butelkę, która ma na etykiecie jakieś procenty i tylko w tym widzi sens. spójrz na te wszystkie samotne,opuszczone dzieci,umierające z głodu. spójrz na otaczający cię świat, a dopiero później mów, że nie masz siły, by żyć.

śmieszy mnie to, że uważasz się za milion razy lepszego niż jesteś. na szczęście milion razy zero i tak daje zero.

Ej lala jesteś jak otynkowany pustak !

Ogarnij swój pierdolnik, bo stracisz tych, którzy są dla Ciebie naprawdę ważni.

Już nie muszę przyklejać uśmiechu . Mam swój  :)

W sumie mam lepsze siostry niż mogę sobie wyobrazić i niż zawsze chciałam mieć. Szkoda, że na facebooku.

- Liczy się wnętrze !
- Taa. Ty byś tylko ludziom pod żebra zaglądała !

blizny uczą nas milczeć.

Tylko pojedynczo można spacerować bez celu.We dwójkę zawsze się dokądś zmierza..

Niektórych ludzi nie da się zatrzymać. przychodzą tylko po to , żeby odejść.

Pozostaje tylko odpowiedzieć sobie na pytanie,czy ludzie, którym się zwierzamy, naprawdę są naszymi przyjaciółmi.

Nie ważne jak byś się ubrała i jak pomalowała , zawsze znajdzie się ktoś kto będzie wyglądał lepiej i bez żadnych zahamowań skrytykuje Cie tak , że ledwo się podniesiesz .

- eej , Julka. gdzie masz swojego Romea ?
- w dupie kurwa !

Zabijać dzieciństwo, wiesz co to znaczy? To wiek 14-16 lat, kiedy to przesiadujesz kilka godzin pod blokiem pijąc tanie wina

- Zapal ! Pokaż, że jesteś zajebista ..
- Ja bez tego jestem zajebista ;]

Bo nie ma większej miłości niż ta, gdy ktoś życie oddaje, abym ja mógł żyć. ♥

Gdzieś na końcu zeszytu było napisane 'przecież kiedyś musi być dobrze' .

Nie przejmuj się. Przyjaciel słucha, gdy mówisz szeptem. Nawet, jeśli nic nie jest takie jak wcześniej.

Trzymasz. Puszczasz. Chwilę później patrzysz na potłuczone lustro leżące w nieładzie na podłodze. Tak wygląda twoje życie po jednym nieprzemyślanym kroku.

nie lubiła swojego uśmiechu bo nie lubiła niczego co sztuczne.

dzisiejsze pokolenie ma mocne głosy i kruche serca.

- Obiecaj , że zaprosisz mnie w przyszłości na swój ślub.
- Obiecaj , że przyjmiesz zaręczyny. <3

romantyczna kolacja i milion róż - to nie dla mnie. Wystarczy mi ławka w parku , Twoja obecność i poczucie , że coś dla Ciebie znaczę. ;*

- dziś widziałam patrzył się na Twoją dupę .
- widocznie wie gdzie jego miejsce . ;D

- KC !
- Kopnąć Cię ?

1ec4517e000a3a654dbadd7e

słuchałam grubsona,więc wiem kto to mistrz,dziwko!

nawet matematyka jest łatwiejsza do ogarnięcia , niż ty

WAKACJE - czyli ,, co mnie kurwa obchodzi jaki dziś dzień '' ;D

i uwielbiam się wtapiać w te ramiona, czuć jego oddech na mej szyi

Pokaż mi sens,a popełnię każde głupstwo.

- I co on wtedy zrobił..?
- Zachował się jak prawdziwy mężczyzna.. Zniknął.

Ile razy można mówić, że będzie już lepiej, że będzie już dobrze?

- grunt to nie dać po sobie poznać , że rozpierdala nas od środka .
- nie , grunt to ziemia .

Miłość nie polega na rysowaniu serduszek na marginesach, pisaniu tzw."dwukropka z gwiazdką" na gg i całowaniu się dla popisu. Miłość to moje uczucie i twoje szczęście. <33

proszę, nie uśmiechaj się na do widzenia. będzie mi łatwiej.

Najlepsze rzeczy w życiu są niewidoczne - dlatego zamykamy swoje oczy kiedy całujemy, płaczemy i marzymy.

kolego , ja nie żartuję. jest mi zimno i masz teraz tu do mnie przyjść . przytulić mnie w cholerę mocno , nawet jeśli ten uścisk ma mnie zabić. rozumiesz ?

Ej bez kitu .Ty nie gadaj tyle ,Tylko chodź tu , I mnie przytul ! <3 .

To było . Tak dawno że ..Nawet moje ulubione żelki zdążyły się przeterminować czekając w tęsknocie ze mną .

jak mam rozpoznać swoją drugą połowę? nie bojąc się ryzyka. ryzyka porażki, odrzucenia, rozczarowań. nigdy nie wolno nam rezygnować z poszukiwania miłości. ten, kto przestaje szukać, przegrywa życie. ♥

jeszcze o tym nie wiesz, ale życie nie musi być takie ciężkie, może lubimy ból. może tak po prostu jesteśmy ukształtowani. Ponieważ bez tego może nie czulibyśmy naprawdę, że żyjemy. jak to szło, po co walę się młotkiem w głowę? bo to takie cudowne uczucie, kiedy przestaję.♥

Nie, wcale nie patrzę na Ciebie. Patrzę obok Ciebie, za Ciebie, dookoła Ciebie, ale nigdy prosto na Ciebie.

Szkoda, że przed poznaniem Ciebie, nie spotkałam takiego Huberta Urbańskiego, który milion razy by się mnie spytał, czy jestem na pewno, definitywnie, w 100% pewna, że chcę Cię poznać. Odechciałoby mi się na samym początku.

Żadna sukienka najlepszej marki nie zakryje Twojego smutku, żadnym makijażem nie dorysujesz sobie uśmiechu na twarzy, kiedy Twoje serce cierpi.

Mowie wam wierzcie w UFO, reinkarnacje i karmę. Wierzcie w ślepy los i przeznaczenie. Wierzcie w to, ze jutro traficie 6 w totka, a za tydzień znajdziecie torbę wypełniona po brzegi banknotami o wysokich nominałach. Wierzcie sobie w co tam tylko chcecie wierzyć. Tylko nie w ludzi. W ludzi nie warto.

- jakiej słuchasz muzyki?
- rap.
- nie widać po tobie..
- tsa. bo to nie jest na pokaz, wystarczy, że ja to czuję. 

co serce pokochało rozum nigdy nie wymaże.

widzieć jego minę przytulając jego najlepszego kumpla bezcenne.

nie pragnij być lepszym od innych, najpierw bądź

Kochanie, mam prośbę... Przekaż swojej lasce, że jak jeszcze raz zareaguje śmiechem na mój widok, to jej tak wy.je.b.ie, że pomyli wakacje z feriami zimowymi...I się skończy, NARODOWY DZIEŃ OCHRONY KU.RE.W.ST.W.A. samym sobą.

kiedyś pragnęłam księcia z bajki. dziś chcę zwykłego faceta. który mimo moich wad, min, humorków jest ze mną i nie zamierza zmieniać mnie na lepszy model  ;)

404 not found. no love. no you.

Jak mi przykro to kurwa płacze , proste.

jesteś dla mnie czymś więcej, niż tylko miłością ♥

Całowali się bezwstydnie siedząc na krawężniku ruchliwej ulicy.Widzieli ich wszyscy - oni tylko siebie. <3

ludzie zapomną co mówisz, co robisz, ale nigdy nie zapomną tego, jak się przy Tobie czuli .

Z uśmiechem, pozytywnie i do przodu.

ktoś na pewno chciałby Cię teraz przytulić, nawet jeżeli jest na drugim końcu świata.

namalować ogromne serce na przystanku i potraktować je z buta . wandalizm.? - życie.

to nie IKEA . nie Ty tu rządzisz .

ołł jee, chce Ci powiedzieć i love you i love you i love you i loove youuuuuuuuu !

1ef2e3c8001af2bc4dbfdad6

Wbrew pozorom, podoba mi się Twoje podejście do sprawy. Też chciałabym mieć na to wszystko wyjebane .

łzy przez uśmiech. uśmiech za łzy.

za żadne skarby świata, tego skarba nie oddam ;*

Coraz bliżej szczęścia , krok od szaleństwa .

My nie jesteśmy pojebani, my pracujemy na zajebiste wspomnienia .

To ja już dorosłam, czy to oni są jeszcze dziećmi?

weź się uśmiechnij , no .

A dziś za późno, nie umiem tak głośno krzyczeć żebyście tam gdzie jesteście mogli mnie usłyszeć.

I spojrzysz mi w oczy i powiesz : przepraszam, wiem, że za późno zrozumiałem.

W tym momencie wszystko byłoby lepsze od milczenia.

I like kurwa you, bejbe

sprawiasz, że śmieje się z najgłupszych rzeczy.i lubię gdy śmiejemy się wtedy razem

ogólnie mówiąc life is brutal, poza tym wszystko doskonale.

1500 rzeczy do zrobienia, a zero ochoty, ale jakoś sobie poradzę, zawsze sobie radzę, a że wychodzi z tego chuj, to inna sprawa.

zainteresowania ? języki obce, najlepiej męskie. ;)

urok to nie tylko sylwetka i mięśnie, to także zalety serca, a ty masz ich w sobie pełno.

nadal mogę patrzeć godzinami na to, co nigdy nie będzie moje. na Ciebie.
''Normalnie" - Najczęstsza odpowiedź na pytanie "Jak to zrobiłeś ??

Są uczucia, których nie sposób zabić, mimo że na to zasługują.

Wakacje: jedyny okres czasu, kiedy kochasz nawet poniedziałki. ; )

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz